Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Modesty Blame
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 522
Likede indlæg: 9495

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 1. mar 2017, 06:03

cola skrev:I dag kom der så endnu en besked fra min... beundre, der ikke vil have mig... nyt tlf nr igen. "Hvad laver du?" og derefter "vil du ha pik", endnu et tlf nr er blevet sat på den sorte liste, men for dælen han må da snart løbe tør for tlf nr.

Og hvis det bare er mit nr han har sat op på en eller anden sex side... så er mænd altså bare ikke for kloge i deres henvendelser :-)

Er der nogen forhistorie til den der chikane, du er udsat for?
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 1. mar 2017, 15:41

Modesty Blame skrev:
cola skrev:I dag kom der så endnu en besked fra min... beundre, der ikke vil have mig... nyt tlf nr igen. "Hvad laver du?" og derefter "vil du ha pik", endnu et tlf nr er blevet sat på den sorte liste, men for dælen han må da snart løbe tør for tlf nr.

Og hvis det bare er mit nr han har sat op på en eller anden sex side... så er mænd altså bare ikke for kloge i deres henvendelser :-)

Er der nogen forhistorie til den der chikane, du er udsat for?

Det startede med en samtale på endate, hvor han så fik mit nr så vi kunne aftale et møde, vi skrev lidt frem og tilbage, og så stoppede det da vi var tæt på at skulle mødes.
Senere fik jeg en sms fra ham fra et nyt nr, og jeg gav ham en chance, men da han ikke kom og jeg havde forsøgt at skrive til ham, så droppede jeg det.
Han skriver så til mig ... og spørger hvor jeg blev af, jeg svare ham at han ikke kom og det stod i det andet nr han havde givet mig (dette er så 3 nr jeg fik af samme person)
...og så er vi så her i dag... 5 nr længere henne i rækken. og jeg får stadig sms fra ham.

Jeg forstår ikke mænd og jeg forstår ikke at mænd ikke forstår, at kvinder er mere forsigtige, når den her type findes derude.
2
Modesty Blame
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 522
Likede indlæg: 9495

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 1. mar 2017, 16:39

cola skrev:
Modesty Blame skrev:
cola skrev:I dag kom der så endnu en besked fra min... beundre, der ikke vil have mig... nyt tlf nr igen. "Hvad laver du?" og derefter "vil du ha pik", endnu et tlf nr er blevet sat på den sorte liste, men for dælen han må da snart løbe tør for tlf nr.

Og hvis det bare er mit nr han har sat op på en eller anden sex side... så er mænd altså bare ikke for kloge i deres henvendelser :-)

Er der nogen forhistorie til den der chikane, du er udsat for?

Det startede med en samtale på endate, hvor han så fik mit nr så vi kunne aftale et møde, vi skrev lidt frem og tilbage, og så stoppede det da vi var tæt på at skulle mødes.
Senere fik jeg en sms fra ham fra et nyt nr, og jeg gav ham en chance, men da han ikke kom og jeg havde forsøgt at skrive til ham, så droppede jeg det.
Han skriver så til mig ... og spørger hvor jeg blev af, jeg svare ham at han ikke kom og det stod i det andet nr han havde givet mig (dette er så 3 nr jeg fik af samme person)
...og så er vi så her i dag... 5 nr længere henne i rækken. og jeg får stadig sms fra ham.

Jeg forstår ikke mænd og jeg forstår ikke at mænd ikke forstår, at kvinder er mere forsigtige, når den her type findes derude.
Det er sgu da også kun kriminelle, der har så mange forskellige numre, som de ikke bruger i længere tid. Good riddance, at du slap for ham :kram:
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Chloecat » 4. mar 2017, 14:21

Kvinde der viser sine boudoir fotos frem i sin profil, prof billeder og taget efter alle kunstens regler, men hun har kun undertøj på...ganske almindelig udseende kvinde til plus siden, så meget love your curves tankegang.

Tænker det sikkert er det samme som fotografen får lov at reklamere med billederne, men for mig er boudoir fotos noget særlig udvalgte ser, så er lige dele imponeret ala modigt! men også WTF
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 4. mar 2017, 17:04

Kvinder der beskriver sig selv som "cute af" eller "adorable af". Stop! Hvis du er cute/adorable behøver du ikke at skrive det, og hvis du ikke er bliver du det ikke af at skrive det.

Billeder fjernet, da de angiveligt er fra et lukket forum
2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Knirkemis » 4. mar 2017, 18:54

Vlad Kalashnikov skrev:Kvinder der beskriver sig selv som "cute af" eller "adorable af". Stop! Hvis du er cute/adorable behøver du ikke at skrive det, og hvis du ikke er bliver du det ikke af at skrive det.

Billeder slettet, da de angiveligt er fra et lukket forum

Ha ha, "adorable af". Det er da selvtillid.
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lalana » 30. mar 2017, 05:40

Det her er nok egentlig ikke så mærkværdigt, men bare ganske friskt.. og lidt sjovt :D

Føler i øvrigt jeg så en anden debattør havde fået en lignende besked for nyligt, hvor hun også blev tilbudt en ven.. så jeg er faktisk lidt skuffet over at jeg skal nøjes med een :sur:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Ekstrafunk
Indlæg: 18
Tilmeldt: 20. feb 2017, 13:56
Kort karma: 11
Likede indlæg: 45

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ekstrafunk » 31. mar 2017, 09:51

Chloecat skrev:En mand tættere på de 50 år end de 40, der gerne vil have egne børn, men under ingen omstændigheder at hun havde egne unger/barn fra tidligere forhold - så man i et snævert felt.


Den kategori var jeg (næsten) i, for et par år siden. Jeg var sidst i 30'erne og synes ikke rigtigt jeg kunne se mig selv i et parforhold, hvor jeg pr. automatik og alt efter dagsform, ville være nr. tre på listen af prioriteter. At det så i praksis ville have været anderledes, havde jeg mødt den rigtige, er en anden snak. Men som udgangspunkt var der altså no-go for kvinder med børn - og dermed også en omnipresent eks...
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lalana » 1. apr 2017, 11:29

Den her er faktisk min yndlings so far :D

Første kontakt.. blah blah blah om hvad han gerne vil have, det er ikke relevant her. Til sidst kommer så;

"Desuden ....hvis ikke du ønsker noget af dette og har ting du ønsker sprøjtemalet TOP-prof så sig endelig til? Det kan være : køkkenlåger,ting og sager, stole, ja ALT i plast,metal og træ kan jeg lave til en MEGET billig penge. Hilsen..... "


Det er da for sjovt.... hvis min kærlighed ikke lige kan bruges så sælger jeg også lige det her, hvorfor ikke udnytte chancen til at sælge stakkels single kvinder lidt service :lol2:
22
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Joe » 1. apr 2017, 22:03

Rosa Espinosa skrev:
Lalana skrev:Det her er nok egentlig ikke så mærkværdigt, men bare ganske friskt.. og lidt sjovt :D

Føler i øvrigt jeg så en anden debattør havde fået en lignende besked for nyligt, hvor hun også blev tilbudt en ven.. så jeg er faktisk lidt skuffet over at jeg skal nøjes med een :sur:


Af en skal-vi-bolle besked at være, så er den overraskende meget lidt stødende. Han skal også have point for at være ærlig.
Nogen som ved om de beskeder overhovedet virker?


Jeg tænker at det er sådan en "behandl andre som du selv vil behandles"-ting. For det ville sikkert virke på mange mænd at få de beskeder. Ligesom at det er ok meget brugt blandt homoseksuelle mænd at mødes med tilfælde folk i nærheden, der findes på Grindr, knalde på et toilet og så smutte igen (altså eftersom jeg tydeligvis ikke er en homoseksuel mand, så er det min genfortælling af hvad jeg hører...)
Hvorimod jeg som kvinde minimum skal kurtiseres i tre et halvt minut, før det er velset at spørgsmålet kommer.

Og dermed klarede jeg døgnets "sådan er mænd og sådan er kvinder"-indlæg på debatten i løbet af de første minutter. Det var lidt at tage en for holdet, tænker jeg.
12
Petrix
Indlæg: 3753
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Petrix » 2. apr 2017, 06:21

Rosa Espinosa skrev:
Joe skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Lalana skrev:Det her er nok egentlig ikke så mærkværdigt, men bare ganske friskt.. og lidt sjovt :D

Føler i øvrigt jeg så en anden debattør havde fået en lignende besked for nyligt, hvor hun også blev tilbudt en ven.. så jeg er faktisk lidt skuffet over at jeg skal nøjes med een :sur:


Af en skal-vi-bolle besked at være, så er den overraskende meget lidt stødende. Han skal også have point for at være ærlig.
Nogen som ved om de beskeder overhovedet virker?


Jeg tænker at det er sådan en "behandl andre som du selv vil behandles"-ting. For det ville sikkert virke på mange mænd at få de beskeder. Ligesom at det er ok meget brugt blandt homoseksuelle mænd at mødes med tilfælde folk i nærheden, der findes på Grindr, knalde på et toilet og så smutte igen (altså eftersom jeg tydeligvis ikke er en homoseksuel mand, så er det min genfortælling af hvad jeg hører...)
Hvorimod jeg som kvinde minimum skal kurtiseres i tre et halvt minut, før det er velset at spørgsmålet kommer.

Og dermed klarede jeg døgnets "sådan er mænd og sådan er kvinder"-indlæg på debatten i løbet af de første minutter. Det var lidt at tage en for holdet, tænker jeg.


Nu er det heller ikke fordi jeg selv falder i svimmer over den besked og den havde heller ikke virket her, men med tanke på alle historierne om mænd der ikke spiller med åbne kort, så lægger den her ikke skjul på hensigten.

Det er også derfor jeg helt oprigtigt spørger om det nogensinde har virket. Vi kan sagtens sidde og grine af det, men når det åbenbart er ret almindeligt at sende sådan henvendelser, så må det da virke for nogen. Ellers ville man da ikke gøre det?


Håbet er det sidste der forsvinder :)
0
27102021
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lalana » 2. apr 2017, 08:18

Rosa Espinosa skrev:
Lalana skrev:Det her er nok egentlig ikke så mærkværdigt, men bare ganske friskt.. og lidt sjovt :D

Føler i øvrigt jeg så en anden debattør havde fået en lignende besked for nyligt, hvor hun også blev tilbudt en ven.. så jeg er faktisk lidt skuffet over at jeg skal nøjes med een :sur:


Af en skal-vi-bolle besked at være, så er den overraskende meget lidt stødende. Han skal også have point for at være ærlig.
Nogen som ved om de beskeder overhovedet virker?


Helt enig, den var faktisk lidt fin - især ordet bolle. Jeg skrev også tak for frisk tilbud til ham. Tænker at det må virke af og til ellers gør man det vel ikke
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 2. apr 2017, 11:12

^ Hvis manden var lækker nok skal jeg ikke afvise at det kunne virke på mig, hvis timingen ellers passede.
4
...
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 2. apr 2017, 11:17

Jeg har ikke erfaring med direkte tilbud over nettet, men IRL har det da fungeret. I sidste årtusinde. Og nok også i bestemte kredse .
Det til dato mærkeligste er dog , at nok den mest succesrige aften var i en 40hestes koger. Jeg må have virket overmåde casual :engel:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 3. apr 2017, 18:12

Man gør sig umage med sine billeder - bare for at måtte konstatere at de tilsyneladende appellerer mere til andre mænd, end de gør til kvinderne :stoned: Ffs!
8

Tilbage til "Forhold og sex"