Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. okt 2015, 07:42

Til jer der kommer på datingsider, eller har gjort, kom og del de store og små ting I undres over, græmmes over, smiler af osv. når I klikker rundt på andres profiler.

Jeg har selv lige tilmeldt mig...igen igen... og som de andre gange synes jeg virkelig jeg oplever og observerer en masse ting derinde som jeg får lyst til at fortælle til nogen :genert:

Her til morgen kiggede jeg lidt på mine "konkurrenter" dvs de kvinder som var i min aldersklasse og to ting gik igen, som undrede mig: Kvinder der fotograferer sig selv liggende (til profilfoto) sådan at brysterne "skvulper" helt op under hagen. Og kvinder der vikler sig selv ind i et spraglet halstørklæde hvor kun øverste halvdel af ansigtet fra næsen op opefter overhovedet kan ses på deres foto. Det må vist være kvindernes udgave af mænd med hue og skibriller :forvirret2:

Kom gerne med jeres egne observationer så det ikke bare er mig der sidder og lyder som en sur gammel dame :genert:
Senest rettet af Dirtylittledevil 31. dec 2015, 13:45, rettet i alt 1 gang.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mi55y » 2. okt 2015, 08:56

Billeder, hvor man kører bil. I just don't get it - men det er tilsyneladende super tiltrækkende at kunne køre bil og se smart ud samtidig, siden stort set hvert andet profilbillede på Tinder er et af slagsen...
6
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3719
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11260

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Danseprinsesse » 2. okt 2015, 08:57

Det mærkeligste jeg har oplevet på en datingside er forhåbentligt ikke en generel tendens.
Det ligger nogle år tilbage, da jeg sidst var single.

Jeg havde året inden afsluttet et forhold, hvor der var et barn involveret og var ret afklaret med, at jeg ikke ville date mænd med børn. Jeg blev så kontaktet af en mand med et par børn - jeg skrev tilbage med et pænt "tak, men nej tak" og begik så den fejl at forklare, at jeg ikke var interesseret i at date nogen med børn.
Det resulterede i, at manden skrev retur, at jeg altså ikke skulle lægge så meget i, at han havde børn, for han så dem ikke ret meget, og de fyldte ikke rigtig noget i hans liv.
Jeg skrev noget i stil med "ok, nej tak stadig" og modtog herefter flere mails, hvor han uddybede, hvor uvæsentlige de her børn altså var i hans liv. Dem ignorerede jeg, og han gav op efter et stykke tid. Det var ikke lige ham, jeg så som far til mine fremtidige børn.
12
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4971

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Anne Droid » 2. okt 2015, 11:37

Hvor skal jeg begynde?

- Ham, jeg sagde pænt nej tak til. Det fik ham til at sende en sviner eller tre. Dagen efter skrev han igen og spurgte om han måtte komme forbi.

- Hende der skrev til mig og jeg sagde pænt nej tak. Hun var en del af et par. Hun blev sur, for jeg havde jo slet ikke kigget på hendes profil. Det havde hun helt ret i, men hun havde så ikke læst min ret grundigt, for der stod som noget af det første at jeg hverken var til par eller kvinder.

- Ham der tilbød mig at jeg aldrig mere behøvede at sætte mig på et koldt toiletbræt. Og han kunne i øvrigt slikke i 20 timer. Da han sendte det samme brev til mig 3. gang, holdt jeg op med at føle mig som noget særligt.

- Ham der i detaljer fortalte om hvordan han havde friet til ekskonen og om deres vielse. Allerede i brev nr.2.

- Ham der skrev til mig en torsdag aften. Han kunne skrive flere sammenhængende sætninger og han havde ikke vedhæftet et pikbillede. I første brev skrev han at han var nødt til at møde mig. Det gjorde vi søndag og det er mere end 1½ år siden og vi er stadig sammen. (Okay, den er måske lidt uden for kategori, men jeg fortæller om det hver gang jeg har muligheden :-D )
17
Klimatosse
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf dgd2007 » 2. okt 2015, 12:18

Anne Droid skrev:Han kunne skrive flere sammenhængende sætninger og han havde ikke vedhæftet et pikbillede.

Det er da opmuntrende, hvis det er vejen til succes! :)
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. okt 2015, 12:24

Første kontakt i går med rimeligt normaltudseende mand der også kunne formulere hele sætninger.
Han spurgte så høfligt hvordan jeg havde det med fotobytning og særligt pikfotos.
Jeg svarede høfligt tilbage at jeg gerne ville starte med bare at skrive lidt sammen, og om det så med tiden udviklede sig på en naturlig måde i den retning var jo svært at spå om.
Hans svar til dette var at sende et pikfoto :s så deeet :s
22
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4971

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Anne Droid » 2. okt 2015, 12:33

dgd2007 skrev:
Anne Droid skrev:Han kunne skrive flere sammenhængende sætninger og han havde ikke vedhæftet et pikbillede.

Det er da opmuntrende, hvis det er vejen til succes! :)



Det er i hvert fald en god start og medvirkende til at jeg ikke leger prinsessen i Klodshans "Duer ikke, næste"
0
Klimatosse
Brugeravatar
Mus84
Indlæg: 157
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:47
Kort karma: 14
Likede indlæg: 237

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mus84 » 2. okt 2015, 12:43

Dirtylittledevil skrev:Første kontakt i går med rimeligt normaltudseende mand der også kunne formulere hele sætninger.
Han spurgte så høfligt hvordan jeg havde det med fotobytning og særligt pikfotos.
Jeg svarede høfligt tilbage at jeg gerne ville starte med bare at skrive lidt sammen, og om det så med tiden udviklede sig på en naturlig måde i den retning var jo svært at spå om.
Hans svar til dette var at sende et pikfoto :s så deeet :s


Kom altså lidt til at grine.
Han lyder genial :stoned:
2
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. okt 2015, 14:54

Mænd der synes at brugernavne som Musse, Bamseline, Puttegøj, og lignende er det helt rigtige til dem selv. Seriøst? Find dog på et navn som ikke skriger "kikset teenagetøzz"

Jeg så også en der kaldte sig noget a la "Emma2003" I hans profil var det så nævnt at det var datterens navn og fødselsår, men jeg synes fanme det er sært at blande hende ind i sit navn på en datingside.
12
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fru Sunshine » 2. okt 2015, 15:12

:forvirret: :ticks: Bamseline?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Zombie » 2. okt 2015, 17:49

Jeg var for snart mange år siden på dating.dk, hvor en fyr inviterede mig ud... i Dubai. Han var forretningsmand og rejste meget, men jeg kunne bare tage med på weekend, få mit eget værelse på hotellet og når han var færdig med forretningsgøgl, kunne vi spise middag sammen og shoppe.

Jeg troede ikke en hat på ham, indtil vi udvekslede Facebook og jeg så kunne se, at han ganske ofte var kortere eller længere tid i Dubai, og at han også havde haft sin søster med nogle gange, og sin mor.

Jeg syntes dog, at en betalt rejse til Dubai inkl. hotel, shopping og middag var en anelse for forpligtende, ville ikke risikere noget og mit pas var vist nok udløbet.

Han endte med at invitere en anden dating.dk pige med, og de var faktisk kærester i nogle år (kunne jeg se via Facebook!). Gad vide om hun nogensinde fandt ud af, at hun kom med på et afbud. :lol2: Men måske var det skæbnen. :gruble:
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. okt 2015, 20:31

Jeg er ikke på farmerdating.dk så jeg undres over hvor mange der åbenbart tror selebukser er deres hemmelige scorevåben.

selebuks1.jpg

selebuks2.jpg

selebwuks3.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Neenah » 2. okt 2015, 20:35

Der var bl.a. ham som jeg havde skrevet med en enkelt aften. Det var lige da jeg var ved at lægge sidste hånd på mit speciale, så jeg var en lille smule presset, og svarede ikke på noget de næste par dage. Det bliver han voldsomt utilfreds over, for han kunne ikke forstå at jeg ikke lige havde tid til bare at skrive en lille smule. Det mistede jeg helt respekten over, så jeg trak mig og sagde at jeg ikke troede vi var et match alligevel. Han krævede at få at vide hvorfor, og jeg skrev til ham, at jeg synes han pressede for meget på, og synes vi skulle lukke den her.

Hans svar bekræftede min beslutning meget godt: "Åh, lad dog være med at spilde min tid, din so"
2
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Kattefjæs » 2. okt 2015, 21:13

Jeg har engang i tidernes morgen haft en datingprofil. Tror det varede i fjorten dage max. Jeg nåede at skrive med én person som jeg udvekslede mailadresse med fordi interfacet på siden var pænt træls. Vi skrev et par mails frem og tilbage over weekenden og jeg sluttede så den sidste med at skrive at jeg havde en rimelig travl uge i vente med nogle møder om aftenen, men at jeg ville skrive til ham igen når jeg havde tid, nok midt på ugen. Det sagde han var helt i orden. Han arbejdede selv meget så det forstod han godt. Han virkede som en rigtig sød og flink fyr, og det var netop derfor jeg overhovedet havde interesse i at udveksle mailadresser til at starte med.

Jeg fik så ikke tid til at skrive til ham om mandagen, men jeg havde jo også sagt at det ville blive en lidt travl uge. Jeg tænkte at jeg ville skrive til ham onsdag eller sådan noget. Men så langt nåede jeg ikke, for tirsdag skrev han at han blev nødt til at "stoppe det" fordi han ikke kunne udholde tavsheden og at han var for følsom til at investere i mig når jeg var så utilregnelig. På grund af dårlige oplevelser i fortiden var han nødt til at vide hvor han havde folk og han kunne ikke klare ustabile forhold.

Dybest set var jeg ked af det på hans vegne over at han havde det så skidt med sin fortid at han reagerede sådan dér på at en fremmed ikke lige skrev til ham i 1½ døgn, men jeg kunne simpelthen ikke gøre det til mit problem. Altså manden var jo stadig en fremmed på det tidspunkt. Og hans ordvalg var simpelthen så dramatisk - han fik det til at lyde som om hans verden sank i grus fordi jeg var så, eh, "utilregnelig". Jeg ved heller ikke hvad "det" var som skulle stoppe eller hvorfor han havde investeret noget i "det" eller hvad han mente med "ustabile forhold". Altså vi havde jo bare udvekslet et par venlige, men korte mails.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2405
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Elvispop » 3. okt 2015, 12:10

Det undrer mig stadig over at folk sletter deres like/match på tinder.
Jeg har intet ændret på min tinder-profil, men de eneste 2 matches jeg har haft, har slettet deres like/match igen.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter

Tilbage til "Forhold og sex"