Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 11:57

Citat slettet



Så du er simpelthen skide fornærmet over, at nogen ikke mente dit Tinder-besøg var specielt sødt - og nu leder du efter en at kaste den dårlige opmærksomhed på?
Hmm. Okay. Den holder så bare ikke helt her. For der er intet flabet i at svare en mand ærligt på hans spørgsmål.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 12:08

Citat slettet


Nå da da. Så faktisk handler det mere om, *beeep* Du kunne da i det mindste finde et ordentligt eksempel at brokke dig over i stedet for at vælge et dumt et uden hold i.

Og jeg synes stadig det er dumt, når en ikke-single melder sig på Tinder bare for sjov.
Senest rettet af Ado 8. nov 2015, 12:57, rettet i alt 1 gang.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 12:13

Haha Ado, jeg opdager lige at ham selebuksemanden som likede dig ret hurtigt, han var også den første jeg fik like fra, eller Interesse hedder det vist derinde... han må jo ligge på lur og bare like alle nye.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 12:15

Dirtylittledevil skrev:Haha Ado, jeg opdager lige at ham selebuksemanden som likede dig ret hurtigt, han var også den første jeg fik like fra, eller Interesse hedder det vist derinde... han må jo ligge på lur og bare like alle nye.

Men hvorfor ejer man ikke bare en lille smule fornuft? :D Jeg kunne sagtens finde på at trykke på "vise interesse" knappen, men sgu da kun hvis der var en fed profiltekst som det mindste.

Der bliver edderrøvme godt nok skudt med spredehagl.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 12:19

Til gengæld har jeg lige spottet en "kendis" derinde... en dansk forfatterinde. Og jeg er ret sikker på det ikke er fake.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4057
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3667

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 8. nov 2015, 12:47

Dirtylittledevil skrev:Nå men det går hurtigt i dag, jeg har allerede skrevet med, og forkastet, en bejler.
Han startede fint ud, men så var der jo denneher klub han brugte meget tid i, og som han gerne så at en kæreste også ville interessere sig for.
Den handlede så om noget med at køre gaderæs imens en ung dame dansede poledance imellem bilerne :8: :s
Det måtte bare på alle måder blive et nej tak herfra!
Lyder som om han har noget med hurtige biler. Det er vel ikke så slemt.
Billede
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 12:56

Citat slettet


Super. Med største fornøjelse.
Senest rettet af Ado 8. nov 2015, 13:15, rettet i alt 1 gang.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 12:58

Citat slettet


Hov - og i lige måde. Ert du sød at fjerne det? Jeg bryder mig ikke om det.
0
Donna Martin Graduates!
Gniske
Permanent bortvist
Indlæg: 44
Tilmeldt: 11. okt 2015, 14:58
Kort karma: 1
Likede indlæg: 9

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Gniske » 8. nov 2015, 13:22

Jeg har engang observeret en ganske uværdig mær på en datingside, kom dog ikke ind på livet af hende, desværre.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 8. nov 2015, 13:31

Citat slettet

Du plejer ellers at have godt styr på det meste, Navn anonymiseret . Men her må jeg tilstå, at jeg virkelig synes, din dømmekraft er taget på weekend. Der er nogle steder, som i mine øjne er lukket land, når man er i forhold. Tinder er et af dem. Hvis jeg selv skulle derind en dag, ville jeg være røvtræt af at skulle bladre igennem en masse profiler fra nysgerrige, der bare vil lure og sidde og grine trygt hjemme i deres parforholdsstuer.

Det samme gælder i Datetråden herinde. Nu dater jeg ikke. Men hvis jeg gjorde, ville jeg være ret træt af derinde hele tiden at skulle høre på jer/dem i forhold. I har ikke noget at gøre derinde, selv om I læser med og ser det som underholdning. Ja, den sidste del var så både til dig og andre herinde.
9
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 13:41

Gniske skrev:Jeg har engang observeret en ganske uværdig mær på en datingside, kom dog ikke ind på livet af hende, desværre.

Er det ikke kun et plus?
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 13:45

Dikus skrev:Godt så.

Hemlig kæreste og jeg er ikke kærester lige nu, da vi skal have taget stilling til, om vi skal være rigtige kærester eller ej - og jeg dermed risikerer mit arbejde. Jeg er så typen, der overvejer beslutninger anderledes end flertallet. Herunder overvejer alternativer. Og det er en stir beslutning for mig at kaste 70 t.kr. ud af vinduet for en mand, jeg har været sammen med et par måneder, når jeg ikke ved, hvordan jeg så skal betale mine regninger.

Datingtrpden er oprettet med fri adgang til alle. Bryder man sig ikke om det, må man jo agere på det.


Men den baggrund var jo ikke med inde i billedet, da Aima og et par andre kommenterede på dit indlæg, og den var heller ikke mulig at gætte sig til, eftersom du skrev om en kæreste.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 14:08

Citat slettet

Jeg forstår ikke kommentarerne, som om du har kortere snor, men som en undren over, at du som en person i forhold havde oprettet en profil på Tinder, hvor du skrev med nogle mænd, der lød til oprigtig at interessere dig, uden potentielt at ville noget med dem, fordi du var optaget andetsteds.
Præmissen for dét indtryk var selvfølgelig, at du rent faktisk befandt dig i en forholdslignende relation, hvilket de pågældende debattører (og jeg selv for den sags skyld) åbenbart har haft et ret klar billede af var tilfældet, så når du ved, at det ikke hænger sådan sammen, er det vel ikke så meget mere at lægge i det end, at kommentarerne har været baseret på en faktuel misforståelse.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fru Sunshine » 8. nov 2015, 14:12

Ej helt ærligt. Der er da mange, der har oprettet profiler rundt omkring, fordi man gerne vil se, hvad der foregår.
Jeg er da også totalt nysgerrig, men er jo så godt gift med en mand, der døjer med at se humoren i, at hans kone strejfer om på datingsider for at stille sin egen nysgerrighed. Derfor gør jeg det ikke.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 14:16

Citat slettet

Okay, det er jeg personligt aldrig stødt på. Det er selvfølgelig lige så usympatisk. Altså hvis vi nu siger, at du vitterlig havde gjort det (nu bliver det kryptisk... :nerve: )
3

Tilbage til "Forhold og sex"