Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Petrix » 19. feb 2017, 08:43

Planten skrev:
Thitida-No-Chey skrev:Hvad sker der lige for badeværelsesprofilbillederne?? Man skal altså ikke være professionel fotograf for at forstå, at når man vil tage billeder af sig selv poserende med overarmsbøffen godt spændt, så gør man det ikke med et toilet lige i synsvinklen, og da slet ikke et, der ikke har set en toiletbørste de sidste 5 år :tie:

De er så sjove - kombineret med at man kan se de holder telefonen udenfor spejlets "synsvinkel". Få nu bare en ven til at tage et par billeder :)


Hahaha, mine venner ville kigge mærkeligt på mig, hvis jeg spurgte om deres hjælp til at få taget profilbilleder :lol: :lol:
0
27102021
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 19. feb 2017, 09:02

avdotja skrev:Jeg synes det er en anelse nedladende at kalde mænd for 40-årige teenagere, udelukkende fordi de ikke er interesseret i et fast forhold. Men har lov til at ville noget andet end far, mor og 1,8 barn, uanset alder.

Derudover er det min opfattelse at langt de fleste teenagere ikke drømmer om andet end at få en kæreste :-D


Det er da heller ikke det, der gør dem til 40-årige teenagere - og det skriver jeg heller ikke. Det er da helt fair ikke at ønske et fast forhold. Det ville bare være så smukt, hvis de så bare stod ved det - så ville de ikke høre klager herfra. Jeg er helt med på, at betegnelsen er nedladende. Nogle af dem er heller ikke fyldt 40 endnu.
4
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 19. feb 2017, 09:04

Petrix skrev:
Planten skrev:
Thitida-No-Chey skrev:Hvad sker der lige for badeværelsesprofilbillederne?? Man skal altså ikke være professionel fotograf for at forstå, at når man vil tage billeder af sig selv poserende med overarmsbøffen godt spændt, så gør man det ikke med et toilet lige i synsvinklen, og da slet ikke et, der ikke har set en toiletbørste de sidste 5 år :tie:

De er så sjove - kombineret med at man kan se de holder telefonen udenfor spejlets "synsvinkel". Få nu bare en ven til at tage et par billeder :)


Hahaha, mine venner ville kigge mærkeligt på mig, hvis jeg spurgte om deres hjælp til at få taget profilbilleder :lol: :lol:


Kan du ikke bare tage en alm selfie uden badeværelse?
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Planten » 19. feb 2017, 09:05

Petrix skrev:
Planten skrev:
Thitida-No-Chey skrev:Hvad sker der lige for badeværelsesprofilbillederne?? Man skal altså ikke være professionel fotograf for at forstå, at når man vil tage billeder af sig selv poserende med overarmsbøffen godt spændt, så gør man det ikke med et toilet lige i synsvinklen, og da slet ikke et, der ikke har set en toiletbørste de sidste 5 år :tie:

De er så sjove - kombineret med at man kan se de holder telefonen udenfor spejlets "synsvinkel". Få nu bare en ven til at tage et par billeder :)


Hahaha, mine venner ville kigge mærkeligt på mig, hvis jeg spurgte om deres hjælp til at få taget profilbilleder :lol: :lol:

Også kvinderne?
0
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 19. feb 2017, 11:34

Lys skrev:
avdotja skrev:Jeg synes det er en anelse nedladende at kalde mænd for 40-årige teenagere, udelukkende fordi de ikke er interesseret i et fast forhold. Men har lov til at ville noget andet end far, mor og 1,8 barn, uanset alder.

Derudover er det min opfattelse at langt de fleste teenagere ikke drømmer om andet end at få en kæreste :-D


Det er da heller ikke det, der gør dem til 40-årige teenagere - og det skriver jeg heller ikke. Det er da helt fair ikke at ønske et fast forhold. Det ville bare være så smukt, hvis de så bare stod ved det - så ville de ikke høre klager herfra. Jeg er helt med på, at betegnelsen er nedladende. Nogle af dem er heller ikke fyldt 40 endnu.


Og nogle af dem er fyldt 40 for mange år siden.
Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad de vil, så længe de vil stå ved det, så jeg ikke behøver at skulle agere tankelæser, alternativt føle mig til grin.
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. feb 2017, 00:20

Jeg smådatede en for længe siden. Det begyndte at køre skævt og jeg sagde at jeg mente vi skulle stoppe med at ses.
Han var ikke enig. Han mente vi burde ses en sidste gang. Jamen hvorfor dog? Spurgte jeg ham, hvad var da hans argument for at ses en gang til?
Ork, han mente der var masser af grunde, men eksempelvis dét at han lige havde haft fødselsdag, og jeg havde jo sagt at jeg havde købt en lille ting, så han ville altså ikke fratage MIG den glæde at give ham den gave.

Han fik det endda fyret af med sådan en rigtig varm og omsorgsfuld stemme. Ja man får helt tårer i øjnene af al den uselviske kærlighed.
29
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Badesandalen » 23. feb 2017, 08:54

Dirtylittledevil skrev:Jeg smådatede en for længe siden. Det begyndte at køre skævt og jeg sagde at jeg mente vi skulle stoppe med at ses.
Han var ikke enig. Han mente vi burde ses en sidste gang. Jamen hvorfor dog? Spurgte jeg ham, hvad var da hans argument for at ses en gang til?
Ork, han mente der var masser af grunde, men eksempelvis dét at han lige havde haft fødselsdag, og jeg havde jo sagt at jeg havde købt en lille ting, så han ville altså ikke fratage MIG den glæde at give ham den gave.

Han fik det endda fyret af med sådan en rigtig varm og omsorgsfuld stemme. Ja man får helt tårer i øjnene af al den uselviske kærlighed.

:lol:
Fik han så en lille ting?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. feb 2017, 09:00

Badesandalen skrev: :lol:
Fik han så en lille ting?


Nej! :-D
Det endte faktisk med at vi alligevel mødtes en enkelt gang, men det var af praktiske årsager, et eller andet som skulle afleveres tilbage. Så der var lige 10 minutters høflig snak, hvor han også nåede at kom ind på hvor lykkelig jeg havde lydt over at have købt en gave til ham dengang, og at han jo var stort set familieløs (Hvilket overhovedet ikke passer). Men jeg ignorerede alle hans hints for jeg havde allerede ædt den æske chokolade jeg havde købt.
38
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Badesandalen » 23. feb 2017, 10:51

Dirtylittledevil skrev:
Badesandalen skrev: :lol:
Fik han så en lille ting?


Nej! :-D
Det endte faktisk med at vi alligevel mødtes en enkelt gang, men det var af praktiske årsager, et eller andet som skulle afleveres tilbage. Så der var lige 10 minutters høflig snak, hvor han også nåede at kom ind på hvor lykkelig jeg havde lydt over at have købt en gave til ham dengang, og at han jo var stort set familieløs (Hvilket overhovedet ikke passer). Men jeg ignorerede alle hans hints for jeg havde allerede ædt den æske chokolade jeg havde købt.

I love it. :lol:
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 23. feb 2017, 19:29

Ok det er måske ikke helt på en datingsite, men omtalte tlf nr i går... skrev igen, denne gang med et nyt tlf nr, jeps indtil videre har 3 forskellige nr fra samme person skrevet til mig.
Jeg ville gerne give tlf nr, men... det må jeg ikke :-)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 27. feb 2017, 12:19

Set i en ellers kedelig og forudsigelig profiltekst:

Du må gerne have et mindre handicap.


:forvirret2: :gruble:
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 27. feb 2017, 15:38

cola skrev:Ok det er måske ikke helt på en datingsite, men omtalte tlf nr i går... skrev igen, denne gang med et nyt tlf nr, jeps indtil videre har 3 forskellige nr fra samme person skrevet til mig.
Jeg ville gerne give tlf nr, men... det må jeg ikke :-)

Nope det stopper ikke her, altså selvom han ikke er interesseret i mig, så skriver han altså ret så meget til mig, nu fra et nyt tlf nr.
Hvad er der med mænd og dating, ja han har endda selv valgt mig fra, så det er end ikke fordi jeg droppede ham :-)
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Chloecat » 28. feb 2017, 18:45

En mand tættere på de 50 år end de 40, der gerne vil have egne børn, men under ingen omstændigheder at hun havde egne unger/barn fra tidligere forhold - så man i et snævert felt.
10
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 28. feb 2017, 19:08

I dag kom der så endnu en besked fra min... beundre, der ikke vil have mig... nyt tlf nr igen. "Hvad laver du?" og derefter "vil du ha pik", endnu et tlf nr er blevet sat på den sorte liste, men for dælen han må da snart løbe tør for tlf nr.

Og hvis det bare er mit nr han har sat op på en eller anden sex side... så er mænd altså bare ikke for kloge i deres henvendelser :-)
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Muspel » 28. feb 2017, 21:02

Chloecat skrev:En mand tættere på de 50 år end de 40, der gerne vil have egne børn, men under ingen omstændigheder at hun havde egne unger/barn fra tidligere forhold - så man i et snævert felt.


Send ham til mig :-D
1

Tilbage til "Forhold og sex"