Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf 2SHY » 16. mar 2016, 17:58

LadyFox skrev:
2SHY skrev:
LadyFox skrev:En fyr skrev til min veninde at han gerne ville være hendes slave. Min veninde var en hel del skaptisk, og mente ikke helt det var det hun søgte. Men så beroligede han hende,ved at fortælle der altså intet seksuelt var i det, han ville bare gerne hjem til hende og gøre rent nøgen, vaske hendes tæer med tungen, og hvis han ikke gjorde det godt nok så var han indforstået med hvis hun blev nødt til at give hende smæk.

:nerve:

Men det lyder jo sleeeeet ikke som noget seksuelt. :stoned: Eller den mindste smule skummelt.

Neeeeeej overhovedet ikke :engel: :stoned:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Muspel
Indlæg: 3876
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 766
Likede indlæg: 10729

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Muspel » 16. mar 2016, 18:33

På tinder nær Århus er der lige nu en latex-stime med alt alt for eksplicitte billeder af mænd i forskellig udklædning. Ej men ? Jeg magter det ikke.
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7518
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8607

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 16. mar 2016, 18:38

Muspel skrev:På tinder nær Århus er der lige nu en latex-stime med alt alt for eksplicitte billeder af mænd i forskellig udklædning. Ej men ? Jeg magter det ikke.


Jeg læste det som en lakse-stime. :D
5
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Pityt » 16. mar 2016, 18:41

LadyFox skrev:En fyr skrev til min veninde at han gerne ville være hendes slave. Min veninde var en hel del skaptisk, og mente ikke helt det var det hun søgte. Men så beroligede han hende,ved at fortælle der altså intet seksuelt var i det, han ville bare gerne hjem til hende og gøre rent nøgen, vaske hendes tæer med tungen, og hvis han ikke gjorde det godt nok så var han indforstået med hvis hun blev nødt til at give hende smæk.

Åh...min veninde fik tilsendt de mest bedååååårende billeder af ung (og ret lækker :8: ) mand iklædt kæder og læderremme. Han ville bare gøre rent for hende og det eneste han krævede til gengæld, var at hun kiggede på imens. Vi var ret enige om, at det var værd at overveje...især hvis vi kunne dele ham :-D Vi hader begge to at gøre rent!
7
What's done in the dark will be brought to the light
Muspel
Indlæg: 3876
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 766
Likede indlæg: 10729

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Muspel » 16. mar 2016, 18:48

decibell skrev:
Muspel skrev:På tinder nær Århus er der lige nu en latex-stime med alt alt for eksplicitte billeder af mænd i forskellig udklædning. Ej men ? Jeg magter det ikke.


Jeg læste det som en lakse-stime. :D


:klap: havde været klart bedre!
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. mar 2016, 22:32

Muspel skrev:
decibell skrev:
Muspel skrev:På tinder nær Århus er der lige nu en latex-stime med alt alt for eksplicitte billeder af mænd i forskellig udklædning. Ej men ? Jeg magter det ikke.


Jeg læste det som en lakse-stime. :D


:klap: havde været klart bedre!


Man ser allerede 1. date for sig, ik? :lol2:

Billede
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. mar 2016, 12:01

Træls. Jeg opdagede i en gammel samtale at jeg havde skrevet "Mange tal" i stedet for "Mange tak" og nu overvejer jeg seriøst om jeg skal genoplive samtale blot for at pointere at jeg godt kan stave.
Nej, det gør jeg altså ikke! Men jeg må hellere slette hele samtalen så den ikke ligger og frister.

Suk :nej:
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 18. mar 2016, 16:25

Er jeg den eneste, der bliver irriteret over "har du lyst til at skrive?"
Man er jo lidt en kælling, hvis man siger nej tak, men på den anden side vækker det spørgsmål bare ingen interesse.

Jeg har forresten oprettet mig på scor igen, så der kommer nok et længere indlæg her i tråden snart.
6
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 18. mar 2016, 18:25

Den første trend, jeg har observeret på scor: (altså bortset fra pikbilleder som profilbillede, men det er vist ikke en trend, men en konstant på scor - jeg grinede dog lidt af ham, der i profilteksten skrev, at han gerne ville være anonym og derfor ikke havde ansigtsbillede på; meget nært nærbillede af din pik er jo det eneste alternativ)

- mænd, der har fundet Sandheden om kvinder. Kvinder er kvinder og mænd er mænd. De er alfa-hanner og ved nok, hvordan man behandler en kvinde. Hun skal domineres. Det er det de rigtige kvinder vil have.
- når man takker nej, bliver man beskyldt for at være sådan en dominerende heks, der bare vil have et boytoy, man kan tryne.

For parforholdet er jo en evig magtkamp, og hvis man ikke er den, der dominerer, så bliver man selv domineret :whip:
4
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 18. mar 2016, 18:34

Nu er der en som simpelthen har sendt mig et pikbillede som INDLEDNING til samtale.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf HappyPaww » 18. mar 2016, 18:41

Mulan skrev:Nu er der en som simpelthen har sendt mig et pikbillede som INDLEDNING til samtale.

Han har formentlig ikke andet at byde på. Hvor trist at man har den opfattelse af sig selv :wacko:
4
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 18. mar 2016, 18:41

og hvad sker der for at mænd skriver en alenlang fantasi, som jeg så skal passe ind i? Det her er hans allerførste besked til mig. ALLER. FUCKING.FØRSTE.

"Hej
Er du Prinsessen?..
Måske du mangler en til alle former for opvartning og forkælelse efter dine ønsker.
Jeg søger meget en selvsikker, måske lidt egoistisk kvinde der ved hvad hun vil have og at en mand bare skal være glad for at få lov til at servicere hende. Det kan være et løst eller fastere forhold og jeg accepterer at du styrer og kan udnytte mig som du vil. Det kan både være seksuelt og på andre måder.. Kunne det ikke være spændende? Selv er jeg 47 år, single, jeg er 186 cm høj og vejer 85 kilo, sportstrænet og veludrustet forneden.
Vi kan f.eks. mødes til dejlige middage, hotelophold/rejser eller byture og selvfølgelig privat og jeg vil stå til din rådighed og gøre alt hvad du forlanger. Udadtil vil der ikke være noget andre kan se men når vi er alene sammen og gardinerne er trukket ned så er jeg din slave..
Det kan måske blive ydmygende for mig at servicere dig men jeg er fuldstændig indforstået med at du som noget helt naturligt skal opvartes og betjenes.... Jeg synes faktisk det er dejligt når en kvinde ved hvad hun er værd og måske tænder det dig ligefrem at kunne gøre hvad du vil med en mand? Sådan en som mig skulle alle singlekvinder da have, ikke? Du bestemmer alt hvad der skal ske og selvfølgelig også om der skal ske noget seksuelt. Jeg er f.eks. dygtig til at give massage og det kan selvfølgelig kombineres med oralbetjening hvor jeg slikker dig hvor du vil for at du skal føle dig tilpas. Evt betjening i forbindelse med tantra/yoga? Gør jeg det ikke tilfredsstillende har du jo magten til at straffe mig f.eks. ved at forlange nogle af de mere ydmygende seksuelle ting. Du kan f.eks. beordre tøjet af mig så jeg er helt nøgen foran dig og undersøge min krop alle steder. Er det hjemme privat kan du holde mig nøgen og udstillet så længe du vil, ligesom du kan få mig til at vise min respekt ved f.eks. at slikke og kysse dine fødder/tæer og røv osv.
Det ved jeg at der er mange stærke kvinder der kan lide fordi det viser at fyren overgiver sig fuldstændigt til dem. Ville det ikke være lækkert at sidde og nyde et glas vin mens din slave sidder imellem dine ben og slikker din fisse og røv? Så ved du hvor du har ham og kan egoistisk nyde den fulde kontrol over ham. Vil du undersøge din slave nærmere kan du selvfølgelig kræve at få mig at se inden du beslutter dig om du vil have mig.
Det kan evt være på hotel eller lign.. Så kan jeg tage tøjet af så du kan undersøge min nøgne krop og på den måde vurdere om du kan bruge mig.
Du er selvfølgelig selv fuldt påklædt og kan f.eks. også forlange at jeg beviser min villighed og underkastelse overfor dig ved at gøre nogle praktiske ting.. Det kan være du vil bekræftes du min underdanighed ved at mærke min tunge imellem dine baller?
Jeg er parat til at være din personlige slave og hvis du virkeligt vil se mig overgive mig, kan du tage mig med på toilettet og forlange at jeg slikker dig ren og tør efter at du har tisset. Du kan sprede benene så jeg kan rengøre dig mens du sidder på toilettet eller simpelthen sætte dig på hug over mit ansigt så jeg kan slikke dig grundigt alle steder i din våde revne.. Det er ydmygende men samtidigt en ære at få lov til og viser bare hvad for en magt du har... Stærke kvinder bruger ikke papir til at tørre sig, de bruger da en tunge, ikke? Kunne det være en spændende og interessant leg for dig? Jeg kan bruges både som tidsfordriv og evt. kæreste senere, det er op til dig hvordan du vil bruge mig.
Du må gerne få min private mail xxxxx@xxxx og skrive dertil"
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 18. mar 2016, 18:44

HappyPaww skrev:
Mulan skrev:Nu er der en som simpelthen har sendt mig et pikbillede som INDLEDNING til samtale.

Han har formentlig ikke andet at byde på. Hvor trist at man har den opfattelse af sig selv :wacko:

så vil jeg hellere have Dr GLitterpenis - han var i det mindste sjov. Og slank. Ham her formåede at tage et billede af sig selv oppefra hvor mavedellen ligesom lægger sig som en fin hvid snebakke over penis.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 18. mar 2016, 18:55

Mulan skrev:og hvad sker der for at mænd skriver en alenlang fantasi, som jeg så skal passe ind i? Det her er hans allerførste besked til mig. ALLER. FUCKING.FØRSTE.

"Hej
Er du Prinsessen?..
Måske du mangler en til alle former for opvartning og forkælelse efter dine ønsker.
Jeg søger meget en selvsikker, måske lidt egoistisk kvinde der ved hvad hun vil have og at en mand bare skal være glad for at få lov til at servicere hende. Det kan være et løst eller fastere forhold og jeg accepterer at du styrer og kan udnytte mig som du vil. Det kan både være seksuelt og på andre måder.. Kunne det ikke være spændende? Selv er jeg 47 år, single, jeg er 186 cm høj og vejer 85 kilo, sportstrænet og veludrustet forneden.
Vi kan f.eks. mødes til dejlige middage, hotelophold/rejser eller byture og selvfølgelig privat og jeg vil stå til din rådighed og gøre alt hvad du forlanger. Udadtil vil der ikke være noget andre kan se men når vi er alene sammen og gardinerne er trukket ned så er jeg din slave..
Det kan måske blive ydmygende for mig at servicere dig men jeg er fuldstændig indforstået med at du som noget helt naturligt skal opvartes og betjenes.... Jeg synes faktisk det er dejligt når en kvinde ved hvad hun er værd og måske tænder det dig ligefrem at kunne gøre hvad du vil med en mand? Sådan en som mig skulle alle singlekvinder da have, ikke? Du bestemmer alt hvad der skal ske og selvfølgelig også om der skal ske noget seksuelt. Jeg er f.eks. dygtig til at give massage og det kan selvfølgelig kombineres med oralbetjening hvor jeg slikker dig hvor du vil for at du skal føle dig tilpas. Evt betjening i forbindelse med tantra/yoga? Gør jeg det ikke tilfredsstillende har du jo magten til at straffe mig f.eks. ved at forlange nogle af de mere ydmygende seksuelle ting. Du kan f.eks. beordre tøjet af mig så jeg er helt nøgen foran dig og undersøge min krop alle steder. Er det hjemme privat kan du holde mig nøgen og udstillet så længe du vil, ligesom du kan få mig til at vise min respekt ved f.eks. at slikke og kysse dine fødder/tæer og røv osv.
Det ved jeg at der er mange stærke kvinder der kan lide fordi det viser at fyren overgiver sig fuldstændigt til dem. Ville det ikke være lækkert at sidde og nyde et glas vin mens din slave sidder imellem dine ben og slikker din fisse og røv? Så ved du hvor du har ham og kan egoistisk nyde den fulde kontrol over ham. Vil du undersøge din slave nærmere kan du selvfølgelig kræve at få mig at se inden du beslutter dig om du vil have mig.
Det kan evt være på hotel eller lign.. Så kan jeg tage tøjet af så du kan undersøge min nøgne krop og på den måde vurdere om du kan bruge mig.
Du er selvfølgelig selv fuldt påklædt og kan f.eks. også forlange at jeg beviser min villighed og underkastelse overfor dig ved at gøre nogle praktiske ting.. Det kan være du vil bekræftes du min underdanighed ved at mærke min tunge imellem dine baller?
Jeg er parat til at være din personlige slave og hvis du virkeligt vil se mig overgive mig, kan du tage mig med på toilettet og forlange at jeg slikker dig ren og tør efter at du har tisset. Du kan sprede benene så jeg kan rengøre dig mens du sidder på toilettet eller simpelthen sætte dig på hug over mit ansigt så jeg kan slikke dig grundigt alle steder i din våde revne.. Det er ydmygende men samtidigt en ære at få lov til og viser bare hvad for en magt du har... Stærke kvinder bruger ikke papir til at tørre sig, de bruger da en tunge, ikke? Kunne det være en spændende og interessant leg for dig? Jeg kan bruges både som tidsfordriv og evt. kæreste senere, det er op til dig hvordan du vil bruge mig.
Du må gerne få min private mail xxxxx@xxxx og skrive dertil"


Han skrev så samme besked til mig i sidste uge, lige inden jeg slettede mig fra Scor igen.
Og nu gik jeg lige og troede, at det var mig, der var hans helt særlige og udvalgte prinsesse... :nerve:

Eller nowet... :lol: :lol:
8
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. mar 2016, 18:56

Guldfisk skrev:Er jeg den eneste, der bliver irriteret over "har du lyst til at skrive?"


Nej :-D
"Hvem er du så ellers???" orker jeg heller ikke, især ikke når jeg har en ret lang og detaljeret profilbeskrivelse. Det virker bare så... dovent på en måde. Læs dog lidt af det jeg har skrevet, og tag udgangspunkt i dét til dit første brev, og hvis intet af det virker interessant eller på nogen måde appellerer til dig, så er det måske en ide at springe videre til den næste kvinde.
Jeg synes godt jeg kan tillade mig at sige det, for jeg er begyndt nu selv at opsøge mænnerne :-D ikke at det overhovedet giver noget resultat, jeg ved ikke om de stivner af skræk eller bare er for dorske eller jeg ikke falder i deres smag, for jeg skal være heldig hvis der sker mere end at jeg får adgang til deres gallerier.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"