Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Saltsyreopvask
Indlæg: 507
Tilmeldt: 14. apr 2021, 13:27
Kort karma: 35
Likede indlæg: 618

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Saltsyreopvask » 6. jul 2021, 09:31

Jeg var på et tidspunkt på en dating side, hvor en mand sendte en besked omkring, hvor imponeret han var over min profil. Hvor meget den skillede sig ud fra mængden af andre kvinders profiler, og om hvordan jeg virkelig havde fanget hans opmærksomhed. Desuden var jeg åh så flot og havde et dejligt smil. Osv osv.

Jeg var begyndt at skrive med en anden, som jeg var meget interesseret i, så jeg skrev tilbage på hans besked, at jeg lige nu var optaget af en anden, men tak for hans søde ord.

Nogle måneder senere havde jeg ikke længere kontakt med den anden og var derfor stadig aktiv på siden. En dag får jeg så igen en besked fra ham. Nøjagtigt samme besked, ord for ord. :lol: Skrev til ham, at det nok var en god idé lige at tjekke, hvem han sendte sin standard besked til, inden han fyrede den af, for lige at se, om han mon havde banket på den dør før. :stoned:
11
But did you die?
Brugeravatar
Tutter27
Indlæg: 341
Tilmeldt: 13. jan 2016, 17:47
Kort karma: 32
Likede indlæg: 801

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Tutter27 » 6. jul 2021, 10:46

Saltsyreopvask skrev:
Tutter27 skrev:Det er lige som om der er en stor procent del af mænd på Tinder der har hals tatoveringer. Jeg ved ikke hvad jeg syntes om det.

Nå men min stalker er tilbage :wacko:
Han havde åbenbart set mig på Tinder, hvor jeg ikke havde liket ham, det her er et stykke tid tilbage, jeg havde gjort den fejl at skrive hvilket firma jeg arbejdede for, og da mit navn er mindre udbredt, havde han fundet mig på facebook, og efterfølgende på mit firmas hjemmeside.
Først sendte han mig en besked i messenger, og ansøgte om venskab. Beskeden beskrev at han havde set mig, men at jeg ikke havde liket tilbage, at jeg så sød ud osv.
Jeg ignorede beskeden.
Så slettede han den og skrev til mig via min arbejds mail!
Her skrev han at hans ven, havde set mig og ville høre om jeg så nogen.
Jeg skrev tilbage, tak for interessen, men jeg ser allerede en.
Så skrev han en måned efter, og undskyldte men at han havde svært ved at glemme mig, om jeg stadig så en.
Jeg svarede tilbage, at det gjorde jeg.
Nu har han så skrevet igen, at han har set mig på facebook dating.

Jeg kan ikke finde ud af om det er smigerende eller creepy. Altså jeg blev sur over han skrev på min arbejds mail. Vinket med vognstangen burde jo have været at jeg ikke havde svaret på messenger.
På den anden side, er det jo heller ikke nemt at finde en partner, med den overfladiskhed der huserer på div. Dating apps, og som jeg selv lider under, da jeg virkeligt ikke er smuk eller lækker.


Jeg har læst nogle forskellige bøger skrevet af ofte for stalking. De starter tit med det, du fortæller. Hvor stalkeren smigrer dem og er meget vedholdende i deres forsøg på at score dem. Selvom offeret tit sidder med en følelse af forvirring, fordi det et eller andet sted er dejligt med opmærksomheden, men der samtidigt er red flags, så giver de det alligevel chancen, enten fordi 'hvad kan der ske', eller fordi man giver the benefit of the doubt. Derudover har jeg også hørt afsnit af en stalking podcast, hvor kvinder (og nogle gange mænd) fortæller om deres stalking oplevelser. Det er ikke småting, de fortæller om.

Og de ting, du skriver, er kæmpe red flags, og hvis jeg var dig, ville jeg helt stoppe med at svare. At der er røde alarmklokker, der går af, inden du overhovedet har mødt ham (forstår jeg det som, du ikke har), det er nok til at trække sig.


Jeg er stoppet med at svarer, og havde tænkt, at hvis han skriver igen alligevel, så bliver han smidt på bloker.

Tror ikke jeg tør lytte til den podcast :nerve:

Tilføjelse: Jeg har aldrig mødt ham, ikke engang liket hans profil, hverken på Tinder eller Facebook dating.
0
Brugeravatar
Saltsyreopvask
Indlæg: 507
Tilmeldt: 14. apr 2021, 13:27
Kort karma: 35
Likede indlæg: 618

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Saltsyreopvask » 6. jul 2021, 12:47

Tutter27 skrev:
Saltsyreopvask skrev:
Tutter27 skrev:Det er lige som om der er en stor procent del af mænd på Tinder der har hals tatoveringer. Jeg ved ikke hvad jeg syntes om det.

Nå men min stalker er tilbage :wacko:
Han havde åbenbart set mig på Tinder, hvor jeg ikke havde liket ham, det her er et stykke tid tilbage, jeg havde gjort den fejl at skrive hvilket firma jeg arbejdede for, og da mit navn er mindre udbredt, havde han fundet mig på facebook, og efterfølgende på mit firmas hjemmeside.
Først sendte han mig en besked i messenger, og ansøgte om venskab. Beskeden beskrev at han havde set mig, men at jeg ikke havde liket tilbage, at jeg så sød ud osv.
Jeg ignorede beskeden.
Så slettede han den og skrev til mig via min arbejds mail!
Her skrev han at hans ven, havde set mig og ville høre om jeg så nogen.
Jeg skrev tilbage, tak for interessen, men jeg ser allerede en.
Så skrev han en måned efter, og undskyldte men at han havde svært ved at glemme mig, om jeg stadig så en.
Jeg svarede tilbage, at det gjorde jeg.
Nu har han så skrevet igen, at han har set mig på facebook dating.

Jeg kan ikke finde ud af om det er smigerende eller creepy. Altså jeg blev sur over han skrev på min arbejds mail. Vinket med vognstangen burde jo have været at jeg ikke havde svaret på messenger.
På den anden side, er det jo heller ikke nemt at finde en partner, med den overfladiskhed der huserer på div. Dating apps, og som jeg selv lider under, da jeg virkeligt ikke er smuk eller lækker.


Jeg har læst nogle forskellige bøger skrevet af ofte for stalking. De starter tit med det, du fortæller. Hvor stalkeren smigrer dem og er meget vedholdende i deres forsøg på at score dem. Selvom offeret tit sidder med en følelse af forvirring, fordi det et eller andet sted er dejligt med opmærksomheden, men der samtidigt er red flags, så giver de det alligevel chancen, enten fordi 'hvad kan der ske', eller fordi man giver the benefit of the doubt. Derudover har jeg også hørt afsnit af en stalking podcast, hvor kvinder (og nogle gange mænd) fortæller om deres stalking oplevelser. Det er ikke småting, de fortæller om.

Og de ting, du skriver, er kæmpe red flags, og hvis jeg var dig, ville jeg helt stoppe med at svare. At der er røde alarmklokker, der går af, inden du overhovedet har mødt ham (forstår jeg det som, du ikke har), det er nok til at trække sig.


Jeg er stoppet med at svarer, og havde tænkt, at hvis han skriver igen alligevel, så bliver han smidt på bloker.

Tror ikke jeg tør lytte til den podcast :nerve:

Tilføjelse: Jeg har aldrig mødt ham, ikke engang liket hans profil, hverken på Tinder eller Facebook dating.


Længe leve 'bloker'. :love2: Det er én ting, hvis man har mødt ham eller kender ham perifert på nettet pga fælles bekendtskaber eller noget (ikke at det gør stalking bedre, men det giver alligevel en lille form for sammenhæng). Men når du ikke engang har mødt ham eller taget initiativ på nogle af HANS ting på nettet, så er det a big no no.
2
But did you die?
Brugeravatar
Saltsyreopvask
Indlæg: 507
Tilmeldt: 14. apr 2021, 13:27
Kort karma: 35
Likede indlæg: 618

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Saltsyreopvask » 7. jul 2021, 10:07

Til dem, der er interesserede i at høre om stalking podcasten, så hedder den Strictly Stalking med Jaimie Beebe og Jake Deptula. :)
3
But did you die?
Brugeravatar
Tutter27
Indlæg: 341
Tilmeldt: 13. jan 2016, 17:47
Kort karma: 32
Likede indlæg: 801

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Tutter27 » 14. jul 2021, 13:07

Jeg var begyndt at skrive med en mand, som bor lidt langt fra mig, men stadig indefor rimelighedens grænser. Vi havde begge lidt travlt så der gik lidt tid imellem hver besked, vi matchede rimeligt godt i forhold til forventninger om forhold osv. men nu er der bare totalt radiosilence, siden d. 9, der skrev vi lidt om formiddagen, og siden ingenting.
Jeg har skrevet sådan en lille besked her og der, men i mandags sendte jeg en smørre afsted, med spørgsmålet om han stadig var interesseret, eller om han lige havde brug for lidt space, at jeg syntes det var svært at lære hinanden at kende når samtalen var gået død. Skrev lidt komplimenter og han gerne lige måtte melde ud... Ingenting! Jeg kan se han har læst beskederne, det gjorde han faktisk med det samme.

Fuk jeg er træt af at der ikke bliver meldt ud :nej:

---

For ikke at sidde og trille tommelfingre har jeg meldt mig ind i en single gruppe på facebook, der så jeg bare det smukkeste smil og de dejligste smilende øjne. Han er på min alder og fra samme by. Så jeg tænke jeg ville give den et skud i bøssen... Skrev til ham på messenger, tænker at det er det rigtige format når man nu er på facebook. Ingen svar, kan heller ikke se at han har læst den.
Hvad pokker skal man snart gøre for at fange en mands opmærksomhed? Som ikke involverer nøgen billeder og den store salgs tale.

Jeg overvejede et kort sekund at skirve til ham på instagram, hvor det ser ud til han hænger mest ud, men så kom jeg i tanke om min egen lille stalker, og hvor nederen det føltes :blush: :s

Suk
0
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf gro71 » 14. jul 2021, 13:10

Tutter27 skrev:Jeg var begyndt at skrive med en mand, som bor lidt langt fra mig, men stadig indefor rimelighedens grænser. Vi havde begge lidt travlt så der gik lidt tid imellem hver besked, vi matchede rimeligt godt i forhold til forventninger om forhold osv. men nu er der bare totalt radiosilence, siden d. 9, der skrev vi lidt om formiddagen, og siden ingenting.
Jeg har skrevet sådan en lille besked her og der, men i mandags sendte jeg en smørre afsted, med spørgsmålet om han stadig var interesseret, eller om han lige havde brug for lidt space, at jeg syntes det var svært at lære hinanden at kende når samtalen var gået død. Skrev lidt komplimenter og han gerne lige måtte melde ud... Ingenting! Jeg kan se han har læst beskederne, det gjorde han faktisk med det samme.

Fuk jeg er træt af at der ikke bliver meldt ud :nej:

---

For ikke at sidde og trille tommelfingre har jeg meldt mig ind i en single gruppe på facebook, der så jeg bare det smukkeste smil og de dejligste smilende øjne. Han er på min alder og fra samme by. Så jeg tænke jeg ville give den et skud i bøssen... Skrev til ham på messenger, tænker at det er det rigtige format når man nu er på facebook. Ingen svar, kan heller ikke se at han har læst den.
Hvad pokker skal man snart gøre for at fange en mands opmærksomhed? Som ikke involverer nøgen billeder og den store salgs tale.

Jeg overvejede et kort sekund at skirve til ham på instagram, hvor det ser ud til han hænger mest ud, men så kom jeg i tanke om min egen lille stalker, og hvor nederen det føltes :blush: :s

Suk


Jeg tror bare, du skal acceptere, at intet svar også er et svar. Han har meldt ud ved ikke at svare. Det er den røvede måde at gøre det på, men det vil sikkert ikke være sidste gang, du oplever det.
2
Brugeravatar
Tutter27
Indlæg: 341
Tilmeldt: 13. jan 2016, 17:47
Kort karma: 32
Likede indlæg: 801

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Tutter27 » 14. jul 2021, 13:16

gro71 skrev:
Tutter27 skrev:
Fuk jeg er træt af at der ikke bliver meldt ud :nej:


Suk


Jeg tror bare, du skal acceptere, at intet svar også er et svar. Han har meldt ud ved ikke at svare. Det er den røvede måde at gøre det på, men det vil sikkert ikke være sidste gang, du oplever det.


Jeg er ved at lære det, men det er bare så latterligt, manden er 50 år, og kan ikke engang skrive til en kvinde, "Hey du, nej tak". Altså så er det jo godt at man finder ud af det nu, inden man har mødtes og er blevet yderligere involveret.

Og det er bare snart mere reglen end untagelsen, desværre.

Er det også sådan for mænd? At kvinder unlader at svare?
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1595
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5653

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 14. jul 2021, 13:28

Ok - Jeg matcher med mand på tinder. Jeg skriver på min profil at jeg har katte; tror endda der er billeder af dem.
Vi skriver lidt frem og tilbage - det er meget hyggeligt. Men så...
Mand: Jeg kan ikke lide katte, det kan mine børn heller ikke. Jeg vil ikke dele hjem med katte, og skulle det blive til mere har jeg en forventning om at du skiller dig af med dine katte.
Mig: :naughty: :wave:
12
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Purple Haze » 14. jul 2021, 13:30

DenBlødeJyde skrev:Ok - Jeg matcher med mand på tinder. Jeg skriver på min profil at jeg har katte; tror endda der er billeder af dem.
Vi skriver lidt frem og tilbage - det er meget hyggeligt. Men så...
Mand: Jeg kan ikke lide katte, det kan mine børn heller ikke. Jeg vil ikke dele hjem med katte, og skulle det blive til mere har jeg en forventning om at du skiller dig af med dine katte.
Mig: :naughty: :wave:


Dig: Det kan vi godt aftale... Jeg kan i øvrigt ikke lide børn!...
27
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Tutter27
Indlæg: 341
Tilmeldt: 13. jan 2016, 17:47
Kort karma: 32
Likede indlæg: 801

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Tutter27 » 14. jul 2021, 13:33

DenBlødeJyde skrev:Ok - Jeg matcher med mand på tinder. Jeg skriver på min profil at jeg har katte; tror endda der er billeder af dem.
Vi skriver lidt frem og tilbage - det er meget hyggeligt. Men så...
Mand: Jeg kan ikke lide katte, det kan mine børn heller ikke. Jeg vil ikke dele hjem med katte, og skulle det blive til mere har jeg en forventning om at du skiller dig af med dine katte.
Mig: :naughty: :wave:


:forvirret2: Hvorfor matcher man overhovedet med en som har dyr man ikke kan lide. Altså jeg matcher heller ikke med en med en stor tarantel, selv ham fyren med en tarantel tatoo swipede jeg nej til :lol:
3
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Musenmor » 14. jul 2021, 13:36

Tutter27 skrev:
gro71 skrev:
Tutter27 skrev:
Fuk jeg er træt af at der ikke bliver meldt ud :nej:


Suk


Jeg tror bare, du skal acceptere, at intet svar også er et svar. Han har meldt ud ved ikke at svare. Det er den røvede måde at gøre det på, men det vil sikkert ikke være sidste gang, du oplever det.


Jeg er ved at lære det, men det er bare så latterligt, manden er 50 år, og kan ikke engang skrive til en kvinde, "Hey du, nej tak". Altså så er det jo godt at man finder ud af det nu, inden man har mødtes og er blevet yderligere involveret.

Og det er bare snart mere reglen end untagelsen, desværre.

Er det også sådan for mænd? At kvinder unlader at svare?


Ja jeg tror, det er det samme for mænd. Det er ihverfald det, jeg har fået fortalt.
1
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf gro71 » 15. jul 2021, 06:32

Purple Haze skrev:
DenBlødeJyde skrev:Ok - Jeg matcher med mand på tinder. Jeg skriver på min profil at jeg har katte; tror endda der er billeder af dem.
Vi skriver lidt frem og tilbage - det er meget hyggeligt. Men så...
Mand: Jeg kan ikke lide katte, det kan mine børn heller ikke. Jeg vil ikke dele hjem med katte, og skulle det blive til mere har jeg en forventning om at du skiller dig af med dine katte.
Mig: :naughty: :wave:


Dig: Det kan vi godt aftale... Jeg kan i øvrigt ikke lide børn!...


Dig: Jeg kan ikke lide børn, det kan mine katte heller ikke. Jeg vil ikke dele hjem med børn, og skulle det blive til mere har jeg en forventning om, at du skiller dig af med dine børn.
10
Brugeravatar
Saltsyreopvask
Indlæg: 507
Tilmeldt: 14. apr 2021, 13:27
Kort karma: 35
Likede indlæg: 618

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Saltsyreopvask » 15. jul 2021, 09:36

Tutter27 skrev:
gro71 skrev:
Tutter27 skrev:
Fuk jeg er træt af at der ikke bliver meldt ud :nej:


Suk


Jeg tror bare, du skal acceptere, at intet svar også er et svar. Han har meldt ud ved ikke at svare. Det er den røvede måde at gøre det på, men det vil sikkert ikke være sidste gang, du oplever det.


Jeg er ved at lære det, men det er bare så latterligt, manden er 50 år, og kan ikke engang skrive til en kvinde, "Hey du, nej tak". Altså så er det jo godt at man finder ud af det nu, inden man har mødtes og er blevet yderligere involveret.

Og det er bare snart mere reglen end untagelsen, desværre.

Er det også sådan for mænd? At kvinder unlader at svare?


Så absolut. Da jeg var på dating sider, undlod jeg tit at svare. Udelukkende fordi jeg kunne få 50 henvendelser på en dag (ikke ment på en 'hold kæft, hvor er jeg uimodståelig' måde :gris: ), og jeg kunne overhovedet ikke finde overskuddet til at skulle svare på alle. Især hvis jeg ikke var tiltrukket af vedkommendes profil. Én gang oplevede jeg, at en fyr gik lidt i selvsving over, at jeg ikke svarede. Han mente (egentlig rigtigt nok), at hvis man havde tid til at læse en besked, havde man også tid til at svare. Jeg skrev så, at jeg ikke kunne svare alle, fordi det tog for meget tid og overskud. Så var jeg en selvoptaget kælling, som virkelig troede, jeg var guds gave til mænd. Hvorefter jeg blev blokeret. Selvom jeg godt kan forstå, han måske syntes, det var træls, jeg ikke gav lyd fra mig, synes jeg måske, hans reaktion var lidt overdrevet. Eller også er det bare mig. :genert: Så du er ikke den eneste, der bliver træt af, når folk ikke svarer. Det gælder også det andet køn.
3
But did you die?
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf HappyHippo » 15. jul 2021, 10:26

Saltsyreopvask skrev:
Tutter27 skrev:
gro71 skrev:
Tutter27 skrev:
Fuk jeg er træt af at der ikke bliver meldt ud :nej:


Suk


Jeg tror bare, du skal acceptere, at intet svar også er et svar. Han har meldt ud ved ikke at svare. Det er den røvede måde at gøre det på, men det vil sikkert ikke være sidste gang, du oplever det.


Jeg er ved at lære det, men det er bare så latterligt, manden er 50 år, og kan ikke engang skrive til en kvinde, "Hey du, nej tak". Altså så er det jo godt at man finder ud af det nu, inden man har mødtes og er blevet yderligere involveret.

Og det er bare snart mere reglen end untagelsen, desværre.

Er det også sådan for mænd? At kvinder unlader at svare?


Så absolut. Da jeg var på dating sider, undlod jeg tit at svare. Udelukkende fordi jeg kunne få 50 henvendelser på en dag (ikke ment på en 'hold kæft, hvor er jeg uimodståelig' måde :gris: ), og jeg kunne overhovedet ikke finde overskuddet til at skulle svare på alle. Især hvis jeg ikke var tiltrukket af vedkommendes profil. Én gang oplevede jeg, at en fyr gik lidt i selvsving over, at jeg ikke svarede. Han mente (egentlig rigtigt nok), at hvis man havde tid til at læse en besked, havde man også tid til at svare. Jeg skrev så, at jeg ikke kunne svare alle, fordi det tog for meget tid og overskud. Så var jeg en selvoptaget kælling, som virkelig troede, jeg var guds gave til mænd. Hvorefter jeg blev blokeret. Selvom jeg godt kan forstå, han måske syntes, det var træls, jeg ikke gav lyd fra mig, synes jeg måske, hans reaktion var lidt overdrevet. Eller også er det bare mig. :genert: Så du er ikke den eneste, der bliver træt af, når folk ikke svarer. Det gælder også det andet køn.


Jeg har aldrig svaret dem, jeg ikke havde interesse i.
Jeg har også ghostet dates, hvis jeg ikke rigtig gad dem alligevel.
Jeg har også oplevet manglede svar og ghosting den anden vej og tænker det bare er en del af online dating
2
Brugeravatar
Saltsyreopvask
Indlæg: 507
Tilmeldt: 14. apr 2021, 13:27
Kort karma: 35
Likede indlæg: 618

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Saltsyreopvask » 15. jul 2021, 14:58

HappyHippo skrev:
Saltsyreopvask skrev:
Tutter27 skrev:
gro71 skrev:
Tutter27 skrev:
Fuk jeg er træt af at der ikke bliver meldt ud :nej:


Suk


Jeg tror bare, du skal acceptere, at intet svar også er et svar. Han har meldt ud ved ikke at svare. Det er den røvede måde at gøre det på, men det vil sikkert ikke være sidste gang, du oplever det.


Jeg er ved at lære det, men det er bare så latterligt, manden er 50 år, og kan ikke engang skrive til en kvinde, "Hey du, nej tak". Altså så er det jo godt at man finder ud af det nu, inden man har mødtes og er blevet yderligere involveret.

Og det er bare snart mere reglen end untagelsen, desværre.

Er det også sådan for mænd? At kvinder unlader at svare?


Så absolut. Da jeg var på dating sider, undlod jeg tit at svare. Udelukkende fordi jeg kunne få 50 henvendelser på en dag (ikke ment på en 'hold kæft, hvor er jeg uimodståelig' måde :gris: ), og jeg kunne overhovedet ikke finde overskuddet til at skulle svare på alle. Især hvis jeg ikke var tiltrukket af vedkommendes profil. Én gang oplevede jeg, at en fyr gik lidt i selvsving over, at jeg ikke svarede. Han mente (egentlig rigtigt nok), at hvis man havde tid til at læse en besked, havde man også tid til at svare. Jeg skrev så, at jeg ikke kunne svare alle, fordi det tog for meget tid og overskud. Så var jeg en selvoptaget kælling, som virkelig troede, jeg var guds gave til mænd. Hvorefter jeg blev blokeret. Selvom jeg godt kan forstå, han måske syntes, det var træls, jeg ikke gav lyd fra mig, synes jeg måske, hans reaktion var lidt overdrevet. Eller også er det bare mig. :genert: Så du er ikke den eneste, der bliver træt af, når folk ikke svarer. Det gælder også det andet køn.


Jeg har aldrig svaret dem, jeg ikke havde interesse i.
Jeg har også ghostet dates, hvis jeg ikke rigtig gad dem alligevel.
Jeg har også oplevet manglede svar og ghosting den anden vej og tænker det bare er en del af online dating


Ja, desværre, kan man sige. Men det er konsekvensen af lettilgængelighed og de mange muligheder på nettet. Man spiller ikke efter de samme etikette regler, som man ville gøre, hvis man stod face to face med personen.
2
But did you die?

Tilbage til "Forhold og sex"