Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 13:05

DenBlødeJyde skrev:Jeg overvejer, i researchens navn, at oprette en profil på endate.dk

Er single og alt det der, så det kan da hun blive underholdende... :P


Det kan jeg godt love dig for :lol:
Der er rent faktisk også søde og fornuftige mænd derinde :)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 3. nov 2015, 13:10

DetSorteCirkus skrev:
HappyPaww skrev:Og nej, det er ikke en romantisk sang der er egnet til bryllupper og deslige...


Der er egentlig mange sange fra den periode med tvetydig tematik.


Man kan kun forstå det hvis man selv kan huske perioden.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 13:27

Nå men så skriver jeg lidt med en, han virker som en med styr på sit shit og interessant.

Han sender mig 1 foto. Et lidt fjollet foto af ham selv, men det viser fint både ansigt og krop.

Jeg sender 5 fotos. Ansigt fra siden og forfra og et med ekstra smil, og så noget med krop og figur, så alting er dækket.
I spøg siger jeg så at nu er han bagud med 4 fotos. Så skriver han Gud hjælpe mig følgende:

ahva.png


Seriøst? Findes der virkelig mennesker i denne tekniske tidsalder, som kun ejer ET foto hvor de selv er med på, og som ikke engang åbner op for den mulighed at de så måske ville kunne tage en bette lille selfie? :s I smell bullshit.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. nov 2015, 13:34

^
Jeg ejer stort set ingen billeder af mig selv, som jeg bryder mig om, men det kunne jeg jo godt få fremskaffet, hvis det endelig var.
Det der med at fremstille det som én stor umulighed stinker langt væk.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 13:37

DetSorteCirkus skrev:^
Jeg ejer stort set ingen billeder af mig selv, som jeg bryder mig om, men det kunne jeg jo godt få fremskaffet, hvis det endelig var.
Det der med at fremstille det som én stor umulighed stinker langt væk.


Ja ærlig talt. Især når jeg ligefrem har taget 5 spritnye fotos kun for hans skyld, og det fortalte jeg ham at jeg gjorde.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. nov 2015, 13:39

Dertil kommer, at det i sig selv ville bekymre mig, at personen regnede med, at sådan et stunt med "desværre, kun et billede" ville virke.
Det får ham til at fremstå sådan lidt dum, synes jeg.
1
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 3. nov 2015, 14:07

Nå, men jeg er på scor, og det afføder også en række sære oplevelser.

Jeg har skrevet med en mand, der angiveligt er standupper fra København og passer sine venners hus tæt på Esbjerg. Han har et par gange spurgt om jeg ville komme på besøg, hvor jeg har sagt nej. Vi har så skrevet lidt frem og tilbage.
Der er så en anden jeg har mødtes med, der har lagt en besked i min GB med et "tak for besøg".
Førstnævnte mand bliver så ved med, at skulle sammenligne sig selv med den anden fyr, og spørger om jeg da ikke vil have en ORDENTLIG mand........ Og ender med, at sende en besked, hvor han har lavet en collage af hans ansigtsbillede sat op ved siden af den anden fyrs......... :stoned:
19
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 14:11

DenBlødeJyde skrev:Og ender med, at sende en besked, hvor han har lavet en collage af hans ansigtsbillede sat op ved siden af den anden fyrs......... :stoned:


Hold kæft hvor er det sjovt det der! :lol: :lol: :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 3. nov 2015, 14:16

Og da jeg så skriver, at vi vist bare stopper her er hans svar, at det var stoppet for længst....... for derefter at sende endnu en besked, hvor han konstaterer, at jeg jo ikke vil have en MAND (og ja, det var skrevet med stort).

Jo jeg foretrækker egentligt mænd... bare ikke selvfede idioter med et ego på størrelse med Rundetårn.............
6
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 3. nov 2015, 14:24

Hmmm, jeg er på 40+ ind i mellem, og ind i mellem på Scor. Umiddelbart meget forskellige, - og så alligevel ikke.
Det er rigtig sjovt, at man kan se nogle af de samme mænd begge steder.
Fint nok. Det er jo ikke anderledes end mig selv.
Det pudsige er bare, at på den ene side er de SÅ søde og seriøse, og søger den eneste ene.
På den anden side skriver de, at de ikke er interesseret i et fast forhold. Måske de endda er så ærlige at skrive, at de er i fast forhold, og bare søger noget sex ved siden af...
3
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 3. nov 2015, 14:33

På 40+ er der sådan en oversigt, hvor man kan se de 100 sidst tilmeldte, både mænd og kvinder. Sådan en nem måde at tjekke ud, hvad der af nye profiler.
Derfor ser jeg både mænds og kvinders profiler.
Man kan have en gratis profil, hvor man kan kigge, men ikke skrive til nogen, og ikke læse breve, der er skrevet til en.

Forleden var der en kvinde, der skrev, at hun virkelig var noget helt specielt, og man(d) ville ikke fortryde, hvis man mødte hende. Hun havde en gratisprofil.
Om der ikke var en sød mand derude, som ville sponsere et medlemskab til hende, så hun kunne læse og modtage breve.

Så tænker jeg bare, at hun allerede er ude i noget tiggeri og i at små prostituere sig selv, - for hvad? 149 kr eller hvad det nu koster.
Desuden, hvordan pokker skal den evt. betalende mand kontakte hende for at fortælle at han gerne vil betale for hendes abonnement, når hun ikke kan modtage breve?

Men det er nok bare mig, der er for selvstændig, og sætter en ære i at betale alt for mig selv, og ikke stå i en eller anden gæld til en tilfældig mand. Ikke alt, man skal forstå.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. nov 2015, 14:42

Mocca skrev:På 40+ er der sådan en oversigt, hvor man kan se de 100 sidst tilmeldte, både mænd og kvinder. Sådan en nem måde at tjekke ud, hvad der af nye profiler.
Derfor ser jeg både mænds og kvinders profiler.
Man kan have en gratis profil, hvor man kan kigge, men ikke skrive til nogen, og ikke læse breve, der er skrevet til en.

Forleden var der en kvinde, der skrev, at hun virkelig var noget helt specielt, og man(d) ville ikke fortryde, hvis man mødte hende. Hun havde en gratisprofil.
Om der ikke var en sød mand derude, som ville sponsere et medlemskab til hende, så hun kunne læse og modtage breve.

Så tænker jeg bare, at hun allerede er ude i noget tiggeri og i at små prostituere sig selv, - for hvad? 149 kr eller hvad det nu koster.
Desuden, hvordan pokker skal den evt. betalende mand kontakte hende for at fortælle at han gerne vil betale for hendes abonnement, når hun ikke kan modtage breve?

Men det er nok bare mig, der er for selvstændig, og sætter en ære i at betale alt for mig selv, og ikke stå i en eller anden gæld til en tilfældig mand. Ikke alt, man skal forstå.


Jeg vil da nok mene, at hun er for uselvstændig.

Hun skulle vel aldrig komme fra Silkeborg? Aj, det er bare, fordi der herinde nogle gange bliver refereret til en singlegruppe på Facebook med folk fra Silkeborg, hvor en af medlemmerne er en temmelig grådig kvinde, der ustandseligt beder de andre, altså mændene, om tjenester. Netop med indirekte henvisning til egen svaghed og yadayada.
3
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 3. nov 2015, 14:49

DetSorteCirkus skrev:
Mocca skrev:På 40+ er der sådan en oversigt, hvor man kan se de 100 sidst tilmeldte, både mænd og kvinder. Sådan en nem måde at tjekke ud, hvad der af nye profiler.
Derfor ser jeg både mænds og kvinders profiler.
Man kan have en gratis profil, hvor man kan kigge, men ikke skrive til nogen, og ikke læse breve, der er skrevet til en.

Forleden var der en kvinde, der skrev, at hun virkelig var noget helt specielt, og man(d) ville ikke fortryde, hvis man mødte hende. Hun havde en gratisprofil.
Om der ikke var en sød mand derude, som ville sponsere et medlemskab til hende, så hun kunne læse og modtage breve.

Så tænker jeg bare, at hun allerede er ude i noget tiggeri og i at små prostituere sig selv, - for hvad? 149 kr eller hvad det nu koster.
Desuden, hvordan pokker skal den evt. betalende mand kontakte hende for at fortælle at han gerne vil betale for hendes abonnement, når hun ikke kan modtage breve?

Men det er nok bare mig, der er for selvstændig, og sætter en ære i at betale alt for mig selv, og ikke stå i en eller anden gæld til en tilfældig mand. Ikke alt, man skal forstå.


Jeg vil da nok mene, at hun er for uselvstændig.

Hun skulle vel aldrig komme fra Silkeborg? Aj, det er bare, fordi der herinde nogle gange bliver refereret til en singlegruppe på Facebook med folk fra Silkeborg, hvor en af medlemmerne er en temmelig grådig kvinde, der ustandseligt beder de andre, altså mændene, om tjenester. Netop med indirekte henvisning til egen svaghed og yadayada.


Jeg kan ikke huske, hvor hun var fra. Men det var mere formuleret sådan lidt: Du vil ikke fortryde... :slem: :slem:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. nov 2015, 15:26

Smiling_Goat skrev:
Dirtylittledevil skrev:Nå men så skriver jeg lidt med en, han virker som en med styr på sit shit og interessant.

Han sender mig 1 foto. Et lidt fjollet foto af ham selv, men det viser fint både ansigt og krop.

Jeg sender 5 fotos. Ansigt fra siden og forfra og et med ekstra smil, og så noget med krop og figur, så alting er dækket.
I spøg siger jeg så at nu er han bagud med 4 fotos. Så skriver han Gud hjælpe mig følgende:

ahva.png


Seriøst? Findes der virkelig mennesker i denne tekniske tidsalder, som kun ejer ET foto hvor de selv er med på, og som ikke engang åbner op for den mulighed at de så måske ville kunne tage en bette lille selfie? :s I smell bullshit.


Jeg har faktisk givet præcis samme svar et utal af gange. Den manglende lyst til at tage et billede skyldtes, at jeg ikke var tilfreds med mit udseende, og det krævede en del arbejde for mig at blive tilfreds. Så det var ikke bare sådan at tage et billede.


Interessant vinkel :gruble:
Nå men han endte faktisk med at sende noget... et sært lille gnidret udsnit af et større foto, der ligner at han står tæt omslynget med en dame.
Og derefter serverede han en meget specifik og detaljeret "ønskeliste" for hvad der var han søgte, og hvordan dét skulle foregå.
Den kunne jeg så ikke tilslutte mig 100% - men i stedet for så at spørge til hvad mine ønsker/ideer var, valgte han at sige at så måtte jeg have det godt og at hvis jeg fortrød kunne jeg altid skrive igen. Det var hans måde eller højvejen, åbenbart :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. nov 2015, 09:42

Jamen så slet dig dog, jøsses, nej det der vil ikke bringe en flodbølge af lystne kvinder ind på din profil :nej:

slet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"