Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 23:48

JessicaD skrev:Disse 3 beskeder er skrevet af samme mand i dag på forsiden:

1. rigtige mænd vejer over 100 kg godmorgen til jer håber i har fået en gode weekden

2. nu har jeg vært her inde i 2-3 år jeg ved ikke om det r her inde man skal finde en kæreste om man heller skal ud i irl og finde en.. endnu en weekenden ud date

3. Håber alle har haft en gode weekend jeg overvejer at gå til styrketræning for at tabe mig har lige besluttet mig for i dag at starte noget vil med....

Vi kender det vel alle. Man har en holdning, til man får en ny. :D


Hahahahaha! Åh, hvor er det dig fortryllende ynkeligt og åndssvagt! :love: :dåne: :klap:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 23:50

MOGA skrev:Jeg matcher med en mand på Tinder.
Vi skriver lidt sammen, og jeg finder ud af, at han ikke er noget for mig, blandt andet fordi han bor en times tid væk, oplyser at han er meget tatoveret (har jeg skrevet, at jeg ikke duer med). Han er lidt nærtagende og sletter så matchet.

Dagen efter finder han mig på dating.dk og sender mig et brev. Nu bor han så fem timer væk. Jeg fatter ingenting.


Nydeligt :stoned:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 11:57

JessicaD skrev:For sjov har jeg lige prøvet at kigge lidt rundt på de ældre kvinders profiler. Det er skræmmende læsning. Der er flere, der skriver noget ala "søger renlig og ædruelig mand", og flere efterlyser også en mand, der skal være indstillet på sex af og til. Den ene skriver direkte "jeg søger en mand (viril)". Ej, men altså... mon alle mænd på den side har mistet sexlysten og glemmer at gå i bad, når de har passeret de 50, siden det ligefrem skal pensles ud på den måde? :gruble:

:shock: Jeg skal så meget have en kæreste, inden jeg er 50.
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 12:06

JessicaD skrev:
Rapfisk skrev:
JessicaD skrev:For sjov har jeg lige prøvet at kigge lidt rundt på de ældre kvinders profiler. Det er skræmmende læsning. Der er flere, der skriver noget ala "søger renlig og ædruelig mand", og flere efterlyser også en mand, der skal være indstillet på sex af og til. Den ene skriver direkte "jeg søger en mand (viril)". Ej, men altså... mon alle mænd på den side har mistet sexlysten og glemmer at gå i bad, når de har passeret de 50, siden det ligefrem skal pensles ud på den måde? :gruble:

:shock: Jeg skal så meget have en kæreste, inden jeg er 50.


Man kan vel aldrig sikre sig helt imod slap diller, bare fordi man finder dem unge :D

Sandt, men forhåbentlig kan man tvinge dem i bad.
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 26. aug 2016, 16:01

Brev fra en mand der kun er ét (!) år yngre end min far:

"Hva faen yolo du er så smuk og hot med sparklende øjne. Vil du skrive sammen??"

:nerve:
19
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 4. sep 2016, 11:50

JessicaD skrev:For sjov har jeg lige prøvet at kigge lidt rundt på de ældre kvinders profiler. Det er skræmmende læsning. Der er flere, der skriver noget ala "søger renlig og ædruelig mand", og flere efterlyser også en mand, der skal være indstillet på sex af og til. Den ene skriver direkte "jeg søger en mand (viril)". Ej, men altså... mon alle mænd på den side har mistet sexlysten og glemmer at gå i bad, når de har passeret de 50, siden det ligefrem skal pensles ud på den måde? :gruble:


Kunne det ikke også handle om, at kvinder i den alder måske er bedre til ligeud at udtrykke, hvad de (vi) vil have, uden at skele så meget til, om de nu er for direkte, og hvad andre vil tænke?
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 5. sep 2016, 19:42

Faktisk tog det ret lang tid at læse hver besked. Og ja, jeg var flabet, men jeg blev så træt.

IMG_1194.PNG


IMG_1193.PNG




IMG_1195.PNG


Så hyk hyk da.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf avdotja » 8. sep 2016, 20:02

JessicaD skrev:
JessicaD skrev:Hahahaha. Jeg har lige oplevet det mest stenede længe.


Manden tilføjede mig på skype dagen efter og sagde, at han var blevet lukket ude af sin profil, og det kunne han ikke forstå. Jeg kunne så dele nyheden med ham. :D Han benægtede at være gift og kunne ikke forstå det. Omvendt indrømmede han dog med det samme, at det var et falsk billede, men kunne ikke rigtig fortælle hvorfor, han havde brugt det. Jeg slettede og blokerede ham hurtigt igen, da han ligesom intet ville gøre for at evt. vise, at han var uskyldig, hvis det nu var tilfældet. Han sagde også, at han havde noget at skjule, men ville ikke sige hvad. Det er virkelig meget mærkeligt det hele. :stoned: Der stod et fornavn og efternavn på skype, så jeg tjekkede lige på FB - der var en med samme navn men plus et ekstra efternavn - en mand der var gift og havde børn. Manden nægtede at have dette efternavn. Jeg aner ikke, om det var ham, for hans navn på skype kan jo også være falsk. Hvorfor er folk så fucked up. :rulle: :gruble:

Du får da også alle de gode :lol:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 19. sep 2016, 10:20

"Min indbakke sulter, så skriv ;)"

Hvad med selv at tage noget initiativ? Virker det overhovedet nogensinde at tigge om post? :gruble:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf cola » 20. sep 2016, 06:08

Manden der skrev til mig, "nu har vi jo mødt hinanden før, så skal vi hoppe ud i det?" Hvortil jeg svarede "hvis vi har mødt hinanden var det et meget dårligt møde, for jeg kan ikke huske dig, så uanset hvad er det et nej tak"
Er der virkelig kvinder derude der siger, ja tak, bare fordi manden siger de har mødt hinanden før ?
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LaScrooge » 20. sep 2016, 08:25

Jeg er på Tinder igen. Prøvede det kortvarigt for nogle uger siden i omkring 8 timer, men gad ikke rigtig. Denne gang er det lidt sjovere, måske fordi jeg også har fundet en profiltekst der er mere mig.

Matchede med en fyr som jeg skrev sporadisk med over søndagen. Sådan en 3-4 udvekslinger hvor vi ikke snakkede om noget, bare om at han kørte i tog og den slags. Han skriver meget korte sætninger uden noget egentligt indhold. Havde mere spændende samtaler med to andre med lige så få udvekslinger.
Om aftenen booster han dog frekvensen og vi skriver frem og tilbage. Jeg sender ham et link til et album som reaktion på noget han skriver og fortæller at det har inspireret en film jeg har lavet med nogle venner.

Ham:
Jeg vil hellere se filmen.
Og dig!
Mig:
Det er et glimrende album.
Ham:
Du er glimrende!
Mig:
Haha, tak
Ham:
Du er ikke god til ros
Mig:
Hvad mener du?
Ham:
Du går ikke ind i min iver efter dig.
Mig:
Jeg kender dig ikke :)
Ham:
Nej.
Men du kan genkende iver.

Mig: fjernede matchet.

At jeg kan genkende iver er ikke det samme som at jeg gengælder det og slet ikke efter sådan en billig omgang slatten manipulation, hvor jeg åbenbart først skal diagnosticeret med manglende evne til at tage imod ros og bagefter kritiseres for ikke at "gå ind i hans iver", uden tanke for om jeg gengælder den men udelukkende fordi han påstår at føle den. Ad.
13
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LaScrooge » 20. sep 2016, 09:07

Styrtede på cyklen på vej til arbejde i går og fik hjernerystelse. Har skrevet til alle dem jeg har skrevet med eller som har initieret, og sagt, at jeg er handicappet pga det og hverken kan chatte eller mødes lige nu. De skriver sgu nogle søde ting tilbage! Det kan jeg godt lide :)
8
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LaScrooge » 20. sep 2016, 09:09

^håber dog ikke at det er mærkværdigt :-p
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Wizzze » 20. sep 2016, 11:19

hrmmm.... noget virker bekendt her :gruble:
:-D
15
Do as I say! :whip:
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fræksak » 20. sep 2016, 20:00

LaScrooge skrev:Styrtede på cyklen på vej til arbejde i går og fik hjernerystelse. Har skrevet til alle dem jeg har skrevet med eller som har initieret, og sagt, at jeg er handicappet pga det og hverken kan chatte eller mødes lige nu. De skriver sgu nogle søde ting tilbage! Det kan jeg godt lide :)



Var det Wizze, du prøvede at indfange? :-D

Ej, spøg til side. God bedring! Hjernerystelse er ikke for sjov.
1

Tilbage til "Forhold og sex"