Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 7. jan 2016, 10:35

Billede
6
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 7. jan 2016, 10:45

eks-Maupassant skrev:Billede


Ja! Hvor er Dørty, når man har mest brug for hende? :trist:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. jan 2016, 10:54

Fillie skrev:
Ja! Hvor er Dørty, når man har mest brug for hende? :trist:


:-D Her!

Der sker ikke så meget... jeg har havde indtil i går stadig to gode i kikkerten.
I går skrev jeg så til dem begge, at jeg godt vidste at jeg havde været lidt fraværende, og det måtte de undskylde, men at jeg af og til lige fik nogle dage hvor jeg ikke orkede at være social og udadvendt da jeg er meget enspænder.

Mand 1 reagerede helt anderledes end ventet. Han blev meget bekymret over om dette så betød at jeg ikke ville sende flere fotos, og at han mente jeg lige burde sende nogle på forskud så, hvis jeg skulle til at være mere fraværende. Æh wtf? :ticks: Det er ikke engang fordi jeg sender fotos til ham ret tit, måske 5-6 stk i alt og kun påklædt. Der mistede jeg lige al lyst til ham.

Mand 2 reagerede heldigvis helt efter bogen :)
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 7. jan 2016, 11:00

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:
Ja! Hvor er Dørty, når man har mest brug for hende? :trist:


:-D Her!

Der sker ikke så meget... jeg har havde indtil i går stadig to gode i kikkerten.
I går skrev jeg så til dem begge, at jeg godt vidste at jeg havde været lidt fraværende, og det måtte de undskylde, men at jeg af og til lige fik nogle dage hvor jeg ikke orkede at være social og udadvendt da jeg er meget enspænder.

Mand 1 reagerede helt anderledes end ventet. Han blev meget bekymret over om dette så betød at jeg ikke ville sende flere fotos, og at han mente jeg lige burde sende nogle på forskud så, hvis jeg skulle til at være mere fraværende. Æh wtf? :ticks: Det er ikke engang fordi jeg sender fotos til ham ret tit, måske 5-6 stk i alt og kun påklædt. Der mistede jeg lige al lyst til ham.

Mand 2 reagerede heldigvis helt efter bogen :)


WTF? :-D Sig mig, tror han mon, det er en gratis bogklub med billeder af fremmede damer, han har meldt sig til? "Jeg vil gerne bede om næste måneds udgivelse allerede, da jeg skal på ferie med grisefest i sydens sol." :stoned:

Vi hepper på...: Mand nummer to! :pompom:
12
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 7. jan 2016, 11:31

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:
Ja! Hvor er Dørty, når man har mest brug for hende? :trist:


:-D Her!

Der sker ikke så meget... jeg har havde indtil i går stadig to gode i kikkerten.
I går skrev jeg så til dem begge, at jeg godt vidste at jeg havde været lidt fraværende, og det måtte de undskylde, men at jeg af og til lige fik nogle dage hvor jeg ikke orkede at være social og udadvendt da jeg er meget enspænder.

Mand 1 reagerede helt anderledes end ventet. Han blev meget bekymret over om dette så betød at jeg ikke ville sende flere fotos, og at han mente jeg lige burde sende nogle på forskud så, hvis jeg skulle til at være mere fraværende. Æh wtf? :ticks: Det er ikke engang fordi jeg sender fotos til ham ret tit, måske 5-6 stk i alt og kun påklædt. Der mistede jeg lige al lyst til ham.

Mand 2 reagerede heldigvis helt efter [b]bogen :[/b])


Denne bog?

Billede
2
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 7. jan 2016, 12:29

Fyrst Eberhard skrev:Jermaine Stewart vil gerne lige sige noget:

http://youtu.be/ilQQb0ps34o
80'erne var det bedste ewar. Men Jimmy Soul har også lige noget at sige:
https://www.youtube.com/watch?v=MH_PANCU9oQ
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4441
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7384

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Neenah » 7. jan 2016, 14:18

Rosa Espinosa skrev:I USA er der en dating app, hvor det er kvinderne som skal tage kontakt til mændene. Mændene kan ikke skrive først. Ved ikke hvordan den er så meget anderledes end Tinder, for der skal jo være gensidig interesse før man kan skrive, men måske denne metode kunne være anvendelig på datingsiderne, så kunne man sorterer de værste freaks fra?

Men på den anden side, så ville denne tråd ikke eksistere så og det ville også være en skam.


Den er anderledes fordi kontakten skal skabes af kvinden i relationen. Det tror jeg alligevel gør noget - både for de mænd, der ikke har lyst til at tage initiativ, og for de kvinder der er trætte af at blive oversvømmet med uopfordrede dick pics og invitationer til hanky panky. Det gør det immervæk sværere at sende sådan nogle ud, når ens modtager skal skrive først. Men generelt er de klamme invitationer vist også et større problem i USA. Det oplevede jeg i hvert fald selv.
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 7. jan 2016, 16:21

Hvor er det dog et eller andet sted ynkeligt når man vælger et profilnavn som "Ham den ensomme" og lignende :wacko:

Edit: Altså fordi det er trist.. Men får associationer til en mand der opfører sig som en lille hundehvalp, ikke er selvstændig osv.
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 7. jan 2016, 16:31

Juki skrev:Hvor er det dog et eller andet sted ynkeligt når man vælger et profilnavn som "Ham den ensomme" og lignende :wacko:

Edit: Altså fordi det er trist.. Men får associationer til en mand der opfører sig som en lille hundehvalp, ikke er selvstændig osv.
Ej Juki, du reagerer jo helt forkert :naughty: Det er meningen, at du skal overvældes af omsorg og putte hans af modige tårer våde kinder ind til dit(dine) bryst(bryster) og skænke ham glæde med din krop, så han ved, at der findes godhed og skønhed i den grusomme verden .... eller nåed :rulle:
6
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 7. jan 2016, 16:37

Lurende Peber skrev:
Juki skrev:Hvor er det dog et eller andet sted ynkeligt når man vælger et profilnavn som "Ham den ensomme" og lignende :wacko:

Edit: Altså fordi det er trist.. Men får associationer til en mand der opfører sig som en lille hundehvalp, ikke er selvstændig osv.
Ej Juki, du reagerer jo helt forkert :naughty: Det er meningen, at du skal overvældes af omsorg og putte hans af modige tårer våde kinder ind til dit(dine) bryst(bryster) og skænke ham glæde med din krop, så han ved, at der findes godhed og skønhed i den grusomme verden .... eller nåed :rulle:

Jeg dur slet ikke til at være på en datingside.. Jeg hidser mig op og bliver irriteret over det mindste :blush:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 17:09

Juki skrev:
Lurende Peber skrev:
Juki skrev:Hvor er det dog et eller andet sted ynkeligt når man vælger et profilnavn som "Ham den ensomme" og lignende :wacko:

Edit: Altså fordi det er trist.. Men får associationer til en mand der opfører sig som en lille hundehvalp, ikke er selvstændig osv.
Ej Juki, du reagerer jo helt forkert :naughty: Det er meningen, at du skal overvældes af omsorg og putte hans af modige tårer våde kinder ind til dit(dine) bryst(bryster) og skænke ham glæde med din krop, så han ved, at der findes godhed og skønhed i den grusomme verden .... eller nåed :rulle:

Jeg dur slet ikke til at være på en datingside.. Jeg hidser mig op og bliver irriteret over det mindste :blush:


"Den Ensomme Dillerbuket"
9
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 17:16

decibell skrev:
Viskelæder skrev:
Juki skrev:Jeg er kommet igennem tråden og har oprettet mig på en dating side.

.. Desværre har jeg allerede kastet lidt op i min mund, efter at have kigget mig omkring :mellow:


Du har helt sikker læst det før ”jeg er ikke som de andre” men her
passer det altså
Jeg er en helt igennem sød og reel fyr. Der søger den helt store
kærlighed. (Nåååååårh, i modsætning fra alle andre eller hvad?? :stoned:)

---

Hvordan beskriver man sig selv, når alle mennesker ser forskelligt på
en …..hmmmm……det er en meget svær opgave. Eller er det?, hvis man er
tro mod sig selv og sine følelser. (Uh, en sand filosof :rulle:)

---

Jeg er på mine ”gamle dage” gået hen og blevet (i ordets positive
forstand) lidt at et hyggedyr. (Hvad det så end betyder :stoned:)


---

I dag er jeg mere til gåture hånd i hånd langs stranden, familie, en
god bog, en god middag med venner og veninder, biografture, cafehygge,
fitness eller en fisketur når vejret ellers er til det ja kort sagt,
jeg er gået hen og blevet ”voksen” (på den gode måde) Ja for der er jo
stadig fart over feltet og massere oplevelser i mit liv… (Hvor originalt :træt:)


Hvis det der seriøst er udvalget, så forbliver jeg gerne single resten af mine dage!


Men hvad skal der så stå, for at det er originalt nok? Jeg kan ikke lade være med at tænke, at jeg hellere ville have sådan en som ham, end en Karl Smart i en fart, der kan skrive vildt medrivende og sjove profiltekster (som han sikkert også har fået hjælp af en kvinde til at skrive :D ). Denne her er i det mindste ærlig, tænker jeg. Ikke det mest spændende, indrømmet, men er vi egentlig selv så spændende, når det kommer til stykket? Det er ikke ment som kritik af jeres kritik ( :stoned: ), men bare som en tanke, jeg lige fik, da jeg læste det.


Rigtig god pointe:) Og jeg er bestemt ALT for hurtig til at give nogen det røde kort. For mig er vi helt dernede, at dårlig tegnsætning kan tænde mig af. Så siger min indre snerpe: "jeg skal BARE ikke have en mand, der ikke engang kan finde ud af at sætte komma eller starte en sætning med stort!" :lol2:
Jeg læser de 3 sidste eksempler (den første er fin nok) der som kedelige, for søde og intetsigende mænd. Det ville tænde mig mere, hvis de bare skrev "Jeg leder efter kærligheden." eller "Jeg er herinde for at kigge og håber på at møde en sød pige :)". Korrekt tegnsætning, direkte pointe. Det der med at fremstå filosofisk med "hmmmmmm", bruge ord som "hyggedyr" eller lave en kontaktannoncetekst ala 80erne med "gåture på stranden" er så kliche og hamrende kedeligt.
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 7. jan 2016, 17:24

Viskelæder skrev:
decibell skrev:
Viskelæder skrev:
Juki skrev:Jeg er kommet igennem tråden og har oprettet mig på en dating side.

.. Desværre har jeg allerede kastet lidt op i min mund, efter at have kigget mig omkring :mellow:


Du har helt sikker læst det før ”jeg er ikke som de andre” men her
passer det altså
Jeg er en helt igennem sød og reel fyr. Der søger den helt store
kærlighed. (Nåååååårh, i modsætning fra alle andre eller hvad?? :stoned:)

---

Hvordan beskriver man sig selv, når alle mennesker ser forskelligt på
en …..hmmmm……det er en meget svær opgave. Eller er det?, hvis man er
tro mod sig selv og sine følelser. (Uh, en sand filosof :rulle:)

---

Jeg er på mine ”gamle dage” gået hen og blevet (i ordets positive
forstand) lidt at et hyggedyr. (Hvad det så end betyder :stoned:)


---

I dag er jeg mere til gåture hånd i hånd langs stranden, familie, en
god bog, en god middag med venner og veninder, biografture, cafehygge,
fitness eller en fisketur når vejret ellers er til det ja kort sagt,
jeg er gået hen og blevet ”voksen” (på den gode måde) Ja for der er jo
stadig fart over feltet og massere oplevelser i mit liv… (Hvor originalt :træt:)


Hvis det der seriøst er udvalget, så forbliver jeg gerne single resten af mine dage!


Men hvad skal der så stå, for at det er originalt nok? Jeg kan ikke lade være med at tænke, at jeg hellere ville have sådan en som ham, end en Karl Smart i en fart, der kan skrive vildt medrivende og sjove profiltekster (som han sikkert også har fået hjælp af en kvinde til at skrive :D ). Denne her er i det mindste ærlig, tænker jeg. Ikke det mest spændende, indrømmet, men er vi egentlig selv så spændende, når det kommer til stykket? Det er ikke ment som kritik af jeres kritik ( :stoned: ), men bare som en tanke, jeg lige fik, da jeg læste det.


Rigtig god pointe:) Og jeg er bestemt ALT for hurtig til at give nogen det røde kort. For mig er vi helt dernede, at dårlig tegnsætning kan tænde mig af. Så siger min indre snerpe: "jeg skal BARE ikke have en mand, der ikke engang kan finde ud af at sætte komma eller starte en sætning med stort!" :lol2:
Jeg læser de 3 sidste eksempler (den første er fin nok) der som kedelige, for søde og intetsigende mænd. Det ville tænde mig mere, hvis de bare skrev "Jeg leder efter kærligheden." eller "Jeg er herinde for at kigge og håber på at møde en sød pige :)". Korrekt tegnsætning, direkte pointe. Det der med at fremstå filosofisk med "hmmmmmm", bruge ord som "hyggedyr" eller lave en kontaktannoncetekst ala 80erne med "gåture på stranden" er så kliche og hamrende kedeligt.

Plus at det intet siger om personen at vedkommende "kan lide at gå i biografen". Jeg går ikke ud fra at det er det at sidde i et stort, mørkt lokale med en masse fremmede mennesker, der kan være irriterende, og hvor lyden er alt for høj, er det der gør det for ham/hende.

Men man kan selvfølgelig aldrig vide :gruble:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 7. jan 2016, 17:48

Viskelæder skrev:
decibell skrev:Men hvad skal der så stå, for at det er originalt nok? Jeg kan ikke lade være med at tænke, at jeg hellere ville have sådan en som ham, end en Karl Smart i en fart, der kan skrive vildt medrivende og sjove profiltekster (som han sikkert også har fået hjælp af en kvinde til at skrive :D ). Denne her er i det mindste ærlig, tænker jeg. Ikke det mest spændende, indrømmet, men er vi egentlig selv så spændende, når det kommer til stykket? Det er ikke ment som kritik af jeres kritik ( :stoned: ), men bare som en tanke, jeg lige fik, da jeg læste det.


Rigtig god pointe:) Og jeg er bestemt ALT for hurtig til at give nogen det røde kort. For mig er vi helt dernede, at dårlig tegnsætning kan tænde mig af. Så siger min indre snerpe: "jeg skal BARE ikke have en mand, der ikke engang kan finde ud af at sætte komma eller starte en sætning med stort!" :lol2:
Jeg læser de 3 sidste eksempler (den første er fin nok) der som kedelige, for søde og intetsigende mænd. Det ville tænde mig mere, hvis de bare skrev "Jeg leder efter kærligheden." eller "Jeg er herinde for at kigge og håber på at møde en sød pige :)". Korrekt tegnsætning, direkte pointe. Det der med at fremstå filosofisk med "hmmmmmm", bruge ord som "hyggedyr" eller lave en kontaktannoncetekst ala 80erne med "gåture på stranden" er så kliche og hamrende kedeligt.


Jeg kan sagtens følge dig, det er slet ikke det. Jeg har nok også haft en tendens til først og mest at beundre mænd med gode formuleringsevner og ordentlig tegnsætning, men jeg prøver også at huske mig selv på, at de kærester, jeg har haft den bedste kemi med, og hvor det holdt længst, faktisk var mænd, der ikke var specielt gode skriftligt. De var på ingen måde dumme, for det havde jeg ikke kunnet holde ud, men vi mødtes i andre situationer, hvor de ikke først skulle bevise deres værd på skrift, og så nåede de at charme mig med andre værdier, som de - og sikkert også de "tabermænd", vi hører om i tråden her - nok også har.

Og det er dét, der gør det svært for mange på netdating, synes jeg. Vi vurderer hinanden på andre kriterier end før i tiden, og det er absolut ikke altid en fordel. Nøjagtig som hende bloggeren skrev. Jeg tænker lidt, at hvis man satte alle disse mennesker sammen til en kæmpe singlefest, så ville der helt sikkert være langt flere matches, og det langt hurtigere, end hvis de bare skrev sammen. Der er bare mænd (og kvinder), der ikke kan det der med at skrive, men de er jo sikkert skide søde og lækre alligevel. Jeg har fx mødt mangen en håndværker, der stavede som en brækket arm, men de kunne få kvinderne til at savle. Også selv om de måske ikke var klassisk pæne. Hvis de nu er på netdating, når de jo bare aldrig videre, så de kan bevise det?

Og så er det ret pudsigt - og en kende ironisk, egentlig - at du for eksempel godt kan lide, at de skriver kortere, men mere præcist. Jeg har nemlig ikke tal på de gange, hvor jeg har læst andre kvinder opfordre mændene til netop at skrive mere og gøre mere ud deres profiltekster. Det er ikke helt nemt at være mand der. Jeg kan på sin vis godt forstå, at de kommer ud i at lave klichéfyldte og filosofiske tekster, for de tror jo måske, at det er dét, kvinderne vil have, for det har de læst så meget om. :P
10
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 7. jan 2016, 18:27

decibell skrev:...

Og så er det ret pudsigt - og en kende ironisk, egentlig - at du for eksempel godt kan lide, at de skriver kortere, men mere præcist. Jeg har nemlig ikke tal på de gange, hvor jeg har læst andre kvinder opfordre mændene til netop at skrive mere og gøre mere ud deres profiltekster. Det er ikke helt nemt at være mand der. Jeg kan på sin vis godt forstå, at de kommer ud i at lave klichéfyldte og filosofiske tekster, for de tror jo måske, at det er dét, kvinderne vil have, for det har de læst så meget om. :P


Jeg er så besværlig, at jeg tænder af på mænd, der virker til at gøre ting, fordi det er det, kvinder vil have.
2

Tilbage til "Forhold og sex"