Hvor mange forskellige typer har du været sammen ned?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 102
Likede indlæg: 1782

Re: Hvor mange forskellige typer har du været sammen ned?

Indlægaf billiebean » 1. feb 2018, 14:11

Det er meget kedeligt og simpelt - har kun været kærester/datet længere tid med højuddannede. Primært ingeniør/sciencetyper eller filosofi.

Vi skal nok tilbage til efterskolen for at finde en ikke-akademiker. :genert:

Jeg har desuden aldrig været sammen med en blond mand med blå øjne, som jeg selv. Altid mørkhårede.
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 246
Likede indlæg: 4371

Indlægaf Mangoness » 1. feb 2018, 22:11

billiebean skrev:Det er meget kedeligt og simpelt - har kun været kærester/datet længere tid med højuddannede. Primært ingeniør/sciencetyper eller filosofi.

Jeg har desuden aldrig været sammen med en blond mand med blå øjne, som jeg selv. Altid mørkhårede.

Jeg troede lige, at der stod scientology-typer :lol:
4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 227
Likede indlæg: 2405

Indlægaf milisa » 11. feb 2018, 18:49

Cirka én type: Mænd, der enten hedder eller har en lillebror, der i øvrigt enten er 8 år yngre end dem eller 8 år yngre end mig, der hedder, Thomas....... Det er virkelig mærkeligt...
3
Tally-ho
Mirabella
Kort karma: 8
Likede indlæg: 153

Indlægaf Mirabella » 11. feb 2018, 19:33

Der har været en overvægt af jurister af en eller anden grund, ellers primær akademikere der har kunnet noget med tal.

Men altså bare det kommer i jakkesæt så er jeg åben for det meste :D (da jeg var single)
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2555
Likede indlæg: 16134

Indlægaf Wizzze » 11. feb 2018, 19:46

Mirabella skrev:Der har været en overvægt af jurister af en eller anden grund, ellers primær akademikere der har kunnet noget med tal.

Men altså bare det kommer i jakkesæt så er jeg åben for det meste :D (da jeg var single)

Barney Stinson FTW
Billede
1
Do as I say! :whip:
Primerose
Kort karma: 58
Likede indlæg: 931

Indlægaf Primerose » 17. feb 2018, 00:00

Lad mig nævne kærester fra gymnasietiden og frem:

Mørkhåret fyr med krøller og blå øjne. Lidt hippieagtig. Lærte mig om det “seje” musik, tog mig med til fester og var nok lidt en bad boy. Stod en del på snowboard. Vi var kærester et halvt års tid.

Flot mørkhåret fyr. Lavede modelarbejde. Halv thailænder. Lignede lidt en ung blanding af Johnny Depp og Heath Ledger. Var vild med at dyrke motion og spille fodbold. Spillede skuespil. Vi var kærester et års tid.

Høj, mørkhåret italiener bosat i Italien. Blød som smør og enormt følsom. Kunstnerisk type der drømte om at blive skuespiller. Røg cigaretter og hash. Atypisk familiestruktur med en meget sød, nærværende far og en virkelig underlig mor der havde forladt familien. Enormt udadvent og entertaineragtig type. Vi var kærester ca. 1 år.

Tysker, blå øjne og blond hår. Meget skandinavisk udseende. Akademisk uddannelse. Boede i Berlin. Vi mødtes på sprogskole i Italien (jf. ovenstående kæreste) og da vi begge gik gennem brud med vores repektive kærester fandt vi hinanden. Stor romantiker og jeg ødelagde vist lidt hans hjerte da jeg slog op efter 3-4 måneders tid. Det var nok mest rebound fra min side.

Høj, lyshåret, blåøjet håndværker. Veltrænet. Krøller. Drømte om en skuespillerkarriere og lavede modelarbejde. Enormt udadvent og altid god for en sjov oplevelse eller et godt grin. Masser af venner og altid frisk på fest i gaden. Dyrkede atletik på højt plan og brugte meget tid på træning til de diverse dicipliner. Familiemenneske. Lidt friskfyr-agtig. Vi var kærester lidt over et år - men det føltes meget længere fordi det gik enormt meget op og ned mellem kæmpe skænderier og en masse passion.

Høj, pæn, lyshåret, blåøjet fysioterapeut. Meget godt hjerte. Fagnørd. Veltrænet. Har tidligere dyrket både fodbold og taekwondo på semiprofessionelt plan. Været model i anerkendt modelbureau. Typen der gerne vil hjælpe alle. Vi var sammen fire år hvoraf vi boede sammen i de to. Vi slog op for et lille år siden men er stadig hinanden bedste venner og sås så sent som i dag.

Det var en del kærester, I know, men indtil min sidste kæreste og jeg gik fra hinanden gik jeg aldrig ret længe før jeg forelskede mig i en ny efter et brud.
Der er vist nogle ret klare gennemgående typer; den trænede model der kan lide skuespil.

Men jeg har jo også været sammen med en hel del jeg ikke endte med at blive kærester med, og i mellem dem har der været lidt mere diversitet. Fælles for dem er at de helst skal være højere, minimum samme højde som mig. Gerne blå øjne. Kønne/smukke mænd. Nørdede inden for deres fag. Gerne tattos. Men der har været mænd i alle ender af uddannelsesskalaen, lyst, mørkt og rødt hår, i arbejde og uden arbejde, fede lejligheder eller boede “i en periode på brors sofa”... så lidt af alt muligt.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
molan
Bortvist
Kort karma: -9
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 78

Indlægaf molan » 25. maj 2018, 11:19

Dikus skrev:Holder andre sig til bestemte typer?

Selv har jeg været sammen med ufaglærte, håndværkere, musikere, kunstnere, bartendere, økonomidirektører, akademiske chefer, akademiske kontormus, selvstændige, millionærer og insolvente.

Tja, du har i hvert fald været omkring dig og ikke holdt dig tilbage.

Jeg personligt definere ikke typer ud fra job/fag, så jeg kan ikke udtaler mig om den definition, men på udseende så er det nogenlunde de samme typer jeg søger, men deres erhverv rager mig en ski..
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1187
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 13883
Kontakt:

Indlægaf Ado » 25. maj 2018, 11:44

molan skrev:

Selv har jeg været sammen med ufaglærte, håndværkere, musikere, kunstnere, bartendere, økonomidirektører, akademiske chefer, akademiske kontormus, selvstændige, millionærer og insolvente.

Jeg personligt definere ikke typer ud fra job/fag, så jeg kan ikke udtaler mig om den definition, men på udseende så er det nogenlunde de samme typer jeg søger, men deres erhverv rager mig en ski..

What the fuck?
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 1038
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 11300

Indlægaf Dikus » 25. maj 2018, 15:44

molan skrev:

Udseende siger vel om muligt endnu mindre om typen og personligheden.

Men du har ret for så vidt at samme mand har kunnet dække flere af kategorierne. Jeg synes dog også personen/personerne ændrede sig undervejs. Lige som mun person som skolelærer var markant anderledes end min person som bartender.
0
Selma156
Kort karma: 62
Likede indlæg: 828

Indlægaf Selma156 » 25. maj 2018, 21:55

Jeg er en sucker for nørdede, men samtidigt udadvendte akademikertyper. Særligt mænd med briller og skandinavisk udseende. Høje, blå/grå/grønne øjne, ikke for trænede. Og så må de gerne være idealistiske og interessere sig for samfundet. De skal være sprogligt velformulerede og gerne selvironiske. Gide deltage i arrangementer og komme ud fra hjemmets fire vægge og Netflix-fælden. Sådan en type har jeg kun mødt to af (altså som jeg har været sammen med).

Da jeg var yngre, gik jeg efter alternative fyre. Min første kæreste var langhåret, ginger og spillede i et band. Gik i ternede skjorter. Det gør han stadig - nu har han fået en masse tattoos. Jo mere en fyr lignede Kurt Cobain, jo mere var jeg på. Så havde jeg en emoperiode, hvor jeg kærestede rundt med to forskellige høje, spinkle mænd, der brugte eyeliner og havde sort hår, som skulle sidde ned foran øjnene. Den ene brugte glattejern. Haha, well, var også selv ret alternativ den gang.

Fælles for min type gennem tiden har været det skandinaviske udseende. Jeg er åbenbart virkelig racistisk i min dating ... Har dog været sammen med en, der var halvt thai, og en, der var sort. Men det var ikke mig. :genert:
2
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 89
Likede indlæg: 1771

Indlægaf Confucius » 25. maj 2018, 22:10

Jeg har haft 50-60 unikke brugere, som man siger. Jeg ved ikke hvor stort overlap der har været typemæssigt, men i hvert fald 45 af dem har haft C-skål eller større.
1
People, who see something horrible happen and they run to the internet. And they all write down the exact same thing; my thoughts and prayers… Do you know what that’s worth? Fucking nothing! All you were doing is saying: Don’t forget about me today.
Brugeravatar
molan
Bortvist
Kort karma: -9
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 78

Indlægaf molan » 27. maj 2018, 09:11

Selma156 skrev:Jeg er en sucker for nørdede, men samtidigt udadvendte akademikertyper. Særligt mænd med briller og skandinavisk udseende. Høje, blå/grå/grønne øjne, ikke for trænede. Og så må de gerne være idealistiske og interessere sig for samfundet. De skal være sprogligt velformulerede og gerne selvironiske. Gide deltage i arrangementer og komme ud fra hjemmets fire vægge og Netflix-fælden. Sådan en type har jeg kun mødt to af (altså som jeg har været sammen med).

Da jeg var yngre, gik jeg efter alternative fyre. Min første kæreste var langhåret, ginger og spillede i et band. Gik i ternede skjorter. Det gør han stadig - nu har han fået en masse tattoos. Jo mere en fyr lignede Kurt Cobain, jo mere var jeg på. Så havde jeg en emoperiode, hvor jeg kærestede rundt med to forskellige høje, spinkle mænd, der brugte eyeliner og havde sort hår, som skulle sidde ned foran øjnene. Den ene brugte glattejern. Haha, well, var også selv ret alternativ den gang.

Fælles for min type gennem tiden har været det skandinaviske udseende. Jeg er åbenbart virkelig racistisk i min dating ... Har dog været sammen med en, der var halvt thai, og en, der var sort. Men det var ikke mig. :genert:

Jeg mener der er stor forskel på racisme og fysisk præference, jeg har intet racisme i mine holdninger eller ideologiske opfattelse, men jeg er eks. ikke så tiltrukket af mørke piger som er lyse, mit ideal er klare bål øjne, hårfarve uden betydning men med nordiske ansigts karaktertræk.

Men det betyder på ingen måde at jeg er racist, på samme måde som jeg ikke har noget imod forskellige typer af piger biker, emo etc., de må frit går klædt og have den kultur de vil, jeg finde det bare frastøde og ikke tiltrækkende. Næseringe og tatoveringer nej tak, springer over og undvære gerne.
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1120
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 17741

Indlægaf LadyFox » 27. maj 2018, 12:12

Drengerøve er vist lidt en svaghed for mig. Hvis de også har en fortid som badboy så er den hjemme.

^ Jeg siger ikke det er optimalt, men jeg har kun en mandlig ekskæreste der ikke lever op til ovenstående. :nerve:
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 884
Likede indlæg: 7594

Indlægaf Rapfisk » 18. jun 2018, 21:54

billiebean skrev:Det er meget kedeligt og simpelt - har kun været kærester/datet længere tid med højuddannede. Primært ingeniør/sciencetyper eller filosofi.

Story of my life.
0
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"