Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 26. maj 2017, 19:00

NB Hvis man arbejder med de farvenuancer kvindeøjne kan skelne men mandeøjne ikke kan, så kunne man vel lave plakater med skrift, som kun kvinder kan læse. Lige som man kan lave figurer som rød/grøn farveblinde ikke kan se.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 26. maj 2017, 22:08

Dikus skrev:
eks-Maupassant skrev:NB Hvis man arbejder med de farvenuancer kvindeøjne kan skelne men mandeøjne ikke kan, så kunne man vel lave plakater med skrift, som kun kvinder kan læse. Lige som man kan lave figurer som rød/grøn farveblinde ikke kan se.


Det kunne være såååå sejt :love:

Skulle jeg så skifte køn, hvis jeg ikke kunne læse det? :gruble:


Måske skulle du så have briller? :)

Men mange kvinder kender vel godt den med, at en mand synes at 2 ting har samme farve, hvor kvinden er sådan "er du da helt padde, det er to totalt forskellige farver."
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 26. maj 2017, 22:16

Unavngivet.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 26. maj 2017, 22:18

Jeg kan godt stadigvæk se det, men det er ikke helt nemt :) Fra nogen skærmvinklet forsvinder det.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 26. maj 2017, 22:22

kvindemagt nu.png


Den her kan jeg ikke se hvad jeg har skrevet.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 26. maj 2017, 22:23

Sq lidt i tvivl om baggrund og bogstaver blev samme farve, de er så ens jeg ikke kan se forskel på dem.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Sangius » 27. maj 2017, 08:27

Den første lyserøde firkant er det meget tydeligt hvad der står. I den anden kan jeg se det hvis jeg zoomer eller vipper min skærm. :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Kaffe » 27. maj 2017, 09:13

Jeg trænger vist i det hele taget bare til at gå til Louis Nielsen
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 27. maj 2017, 09:13

Sangius skrev:Den første lyserøde firkant er det meget tydeligt hvad der står. I den anden kan jeg se det hvis jeg zoomer eller vipper min skærm. :)


Hvor er det vildt du kan se det på nr 2 :) Jeg lavede den 2 gange fordi jeg troede jeg var kommet til at lave det med samme farve.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 27. maj 2017, 09:15

Slog eksperimentet op, og de havde sammenlignet mænd/kvinder med 20/20 syn. Så man kan sige det er lidt snyd, det er jo ikke alle der har 20/20. En mand med 20/20 er måske bedre til det end en kvinde med 10/10.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Sangius » 27. maj 2017, 09:15

eks-Maupassant skrev:
Sangius skrev:Den første lyserøde firkant er det meget tydeligt hvad der står. I den anden kan jeg se det hvis jeg zoomer eller vipper min skærm. :)


Hvor er det vildt du kan se det på nr 2 :) Jeg lavede den 2 gange fordi jeg troede jeg var kommet til at lave det med samme farve.


Jeg må være meget kvindelig :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Flora » 27. maj 2017, 09:16

Jeg kan ikke se andet end to store lyserøde firkanter. Hvad er det meningen man skal kunne se? :gruble:
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 27. maj 2017, 09:17

Flora skrev:Jeg kan ikke se andet end to store lyserøde firkanter. Hvad er det meningen man skal kunne se? :gruble:


Det varierer vist også meget med skærm og lysindstillinger. Jeg kan ikke se noget på min telefon, men på min iPad kan jeg se den første helt tydeligt. Den anden kan jeg ikke se nogen af stederne.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 27. maj 2017, 09:19

Flora skrev:Jeg kan ikke se andet end to store lyserøde firkanter. Hvad er det meningen man skal kunne se? :gruble:


Der er tekst skrevet på dem med næææsten samme farve, man kan se dem hvis man er god til at skelne farvenuancer.

Den første er der større nuanceforskel, og den kan jeg selv se, men det er nok også hjulpet af, at jeg ved hvad der skal være. Nr 2 kan jeg ikke se en pind overhovedet, men Sangius kan :)
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Skal manden kompensere kvinden ved barsel?

Indlægaf Slettet bruger » 27. maj 2017, 09:20

abcd skrev:
Flora skrev:Jeg kan ikke se andet end to store lyserøde firkanter. Hvad er det meningen man skal kunne se? :gruble:


Det varierer vist også meget med skærm og lysindstillinger. Jeg kan ikke se noget på min telefon, men på min iPad kan jeg se den første helt tydeligt. Den anden kan jeg ikke se nogen af stederne.


Ja jeg tænkte også at nr 1 var for nem, fordi jeg selv kunne se den.
0

Tilbage til "Forhold og sex"