Nu er det er mændenes skylde at kvinder får senere / færre børn end de kunne ønske

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Nu er det er mændenes skylde at kvinder får senere / færre børn end de kunne ønske

Indlægaf Thomas31 » 27. maj 2017, 11:44

Purple Haze skrev:
Thomas31 skrev:Hvis du har brugt ordet "slut" forstår jeg udmærket, hvis du får bemærkninger. Det er negativt og fordomsfuldt. For mig giver det slet ingen mening at bedømme kvinder udfra deres erfaringer. Både de mindst og mest erfarne kan have samme søde og tiltrækkende personlighed. De tager ikke skade af sex.

Hvis du gerne specifikt vil have partnere med mindre erfaring er det selvfølgelig et frit valg og helt op til dig. Men så må man udtrykke sig knapt så negativt, hvis man vil undgå negative reaktioner


For mig (som var en af dem der var på barrikaderne).

Det var ikke ordet 'slut', som ville være et pænt udtryk i forhold til hvad der blev sagt.
Det var heller ikke det at han ikke ville i et forhold med en der havde haft mange sexpartnere.
Det egentlig heller ikke det at han syntes at kvinder der havde haft mange (flere en 3) sexpartnere var ødelagte/skadet - selvom jeg personligt mener det er helt skørt.

Det var det at han fortalte at fordi de jo allerede var skadet, så kunne man gøre med dem som man ville og at det ikke er noget problem at behandle dem dårligt og skade dem yderligere, for det havde de jo selv valgt
- det var/er rent ud sagt en skræmmende tankegang.


Ja som fremstillet her lyder det voldsomt. Forhåbentlig er det mere provokation end realiteter
0
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Nu er det er mændenes skylde at kvinder får senere / færre børn end de kunne ønske

Indlægaf Thomas31 » 27. maj 2017, 11:59

dgd2007 skrev:
Thomas31 skrev:Men ingen kan seriøst tro, at det afspejler generelle holdninger. Jeg har svært ved at tro, at der går ret mange mænd i trediverne rundt og forventer/kræver at teenagere skal tænde på dem. Jeg oplever det stik modsatte. Mænd, der slet ikke kan forestille sig, at de kunne være interesante for yngre kvinder.

Der er man nok forskellige. Jeg må da indrømme, at netop 30'erne var den periode, hvor jeg syntes, det var oplagt, at kvinder måtte være interesseret i mig :lol:


Ok, men siden besættelsen er det så gået ned ad bakke...
3
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Nu er det er mændenes skylde at kvinder får senere / færre børn end de kunne ønske

Indlægaf dgd2007 » 27. maj 2017, 12:28

Thomas31 skrev:
dgd2007 skrev:Der er man nok forskellige. Jeg må da indrømme, at netop 30'erne var den periode, hvor jeg syntes, det var oplagt, at kvinder måtte være interesseret i mig :lol:

Ok, men siden besættelsen er det så gået ned ad bakke...

Æj altså, ikke de 30'ere! :fløjt:

30erdans.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Forhold og sex"