Små overfladiske ting, du tænder på

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf Joe » 13. okt 2015, 19:04

Jeg kan godt lide ar. De skal ikke være helt vildt voldsomme, og heller ikke dominerende for udseendet, men mindre ar, som man kan røre ved, mens ejermanden fortæller om hvordan han fik dem.
Det er personligt, og det er en virkeligt hyggelig måde at lære hinanden at kende på.

Undtagelsen er selvfølgelig, hvis manden har fået dem i en eller anden åndssvag bytursslåskamp eller lignende. Men de mænd gider jeg slet ikke.
3
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf Lurende Peber » 13. okt 2015, 19:31

Jahon skrev:Jeg kan godt lide ar. De skal ikke være helt vildt voldsomme, og heller ikke dominerende for udseendet, men mindre ar, som man kan røre ved, mens ejermanden fortæller om hvordan han fik dem.
Det er personligt, og det er en virkeligt hyggelig måde at lære hinanden at kende på.
.....
Tænder måske ikke ligefrem, men har samme grund til, at jeg kan finde ar på kvinder fascinerende. :genert:
Historier/fortid er godt :)
0
Registreret Gammel Gris :gris:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf bluetof1 » 13. okt 2015, 20:36

Jeg har noget med hænder. Store, men ikke for store, lange, stærke fingre og tydelige blodårer og meget gerne hård hud. Sådan nogle rigtige håndværkerhænder :love:
Gråt hår. Ikke sådan helt hvidt, men grå stænk over i det helt grå, men hvor man stadig kan ane den oprindelige hårfarve og så må det godt være så langt at pandehåret falder ned i panden.
Har også en ting med skæg. Ikke sådan kæmpe fuldskæg, men alt fra en five o'clock shadow til todages skæg er okay.
Og så er jeg solgt hvis der er smilehuller involveret! Jeg kan IKKE stå for dem. Nøj, en mand kan slippe afsted med meget hvis han har smilehuller.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf HappyPaww » 14. okt 2015, 00:37

bluetof1 skrev:Jeg har noget med hænder. Store, men ikke for store, lange, stærke fingre og tydelige blodårer og meget gerne hård hud. Sådan nogle rigtige håndværkerhænder :love:
Gråt hår. Ikke sådan helt hvidt, men grå stænk over i det helt grå, men hvor man stadig kan ane den oprindelige hårfarve og så må det godt være så langt at pandehåret falder ned i panden.
Har også en ting med skæg. Ikke sådan kæmpe fuldskæg, men alt fra en five o'clock shadow til todages skæg er okay.
Og så er jeg solgt hvis der er smilehuller involveret! Jeg kan IKKE stå for dem. Nøj, en mand kan slippe afsted med meget hvis han har smilehuller.

Hehe bortset fra at min kæreste har bløde computerfingre, har du lige beskrevet ham :lol: Du holder dig væk! ;) :D
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf dgd2007 » 14. okt 2015, 10:24

Jahon skrev:Jeg kan godt lide ar.

Sadist! :shock:
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf Joe » 14. okt 2015, 15:27

dgd2007 skrev:
Jahon skrev:Jeg kan godt lide ar.

Sadist! :shock:


Ja, det er noget værre noget med mig. Gør mig dog ikke i at påføre andre ar. Kun mig selv, og det er kun fordi jeg er så hamrende klodset.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf bluetof1 » 14. okt 2015, 18:24

HappyPaww skrev:
bluetof1 skrev:Jeg har noget med hænder. Store, men ikke for store, lange, stærke fingre og tydelige blodårer og meget gerne hård hud. Sådan nogle rigtige håndværkerhænder :love:
Gråt hår. Ikke sådan helt hvidt, men grå stænk over i det helt grå, men hvor man stadig kan ane den oprindelige hårfarve og så må det godt være så langt at pandehåret falder ned i panden.
Har også en ting med skæg. Ikke sådan kæmpe fuldskæg, men alt fra en five o'clock shadow til todages skæg er okay.
Og så er jeg solgt hvis der er smilehuller involveret! Jeg kan IKKE stå for dem. Nøj, en mand kan slippe afsted med meget hvis han har smilehuller.

Hehe bortset fra at min kæreste har bløde computerfingre, har du lige beskrevet ham :lol: Du holder dig væk! ;) :D


De siger at jeg er godt gift, så det skal jeg nok :fløjt:
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf Evapeva » 14. okt 2015, 19:19

Skæg

Striktrøjer

*her mangler bare at stå pibe :lol: hvor hippie en smag, jeg har, egentlig*

Tænder overhovedet ikke på jakkesæt og den slags. Men et bredt, lækkert armbåndsur med brun rem på en muskuløs underarm er fandeme hot!! :savl:
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf bluetof1 » 14. okt 2015, 19:26

Arh, jeg bliver nok nødt til at indrømme at jeg også har noget med tatoveringer :rulle:

Har en god ven, der ikke siger mig noget som helst ud over som ven, men hans tatoveringer kan altså godt få mig til at dagdrømme lidt :blush:
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf Pityt » 16. okt 2015, 20:12

bluetof1 skrev:Arh, jeg bliver nok nødt til at indrømme at jeg også har noget med tatoveringer :rulle:

Har en god ven, der ikke siger mig noget som helst ud over som ven, men hans tatoveringer kan altså godt få mig til at dagdrømme lidt :blush:

Jeg er også temmelig vild med tatoveringer og synes nærmest ikke, at det kan blive for meget :savl:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf Evapeva » 16. okt 2015, 20:44

Jeg er overhovedet ikke til tatoveringer - synes det er blevet allemandseje i en grad, så jeg tænker "pøbelvælde", når jeg ser folk stå og sammenligne "tusser". :genert: Jeg er en gammel nar, sorry.
6
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf dgd2007 » 16. okt 2015, 22:28

Evapeva skrev:Jeg er overhovedet ikke til tatoveringer - synes det er blevet allemandseje i en grad, så jeg tænker "pøbelvælde", når jeg ser folk stå og sammenligne "tusser". :genert: Jeg er en gammel nar, sorry.

Hæ-he ... det bliver et ømt syn, når de tatoverede også er blevet gamle, og alle billederne er gået ud af facon, og al skriften er blevet kursiv :gammel:
3
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf Evapeva » 17. okt 2015, 10:16

dgd2007 skrev:
Evapeva skrev:Jeg er overhovedet ikke til tatoveringer - synes det er blevet allemandseje i en grad, så jeg tænker "pøbelvælde", når jeg ser folk stå og sammenligne "tusser". :genert: Jeg er en gammel nar, sorry.

Hæ-he ... det bliver et ømt syn, når de tatoverede også er blevet gamle, og alle billederne er gået ud af facon, og al skriften er blevet kursiv :gammel:


Nemlig. :kaffe:
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf bluetof1 » 17. okt 2015, 11:20

Evapeva skrev:Jeg er overhovedet ikke til tatoveringer - synes det er blevet allemandseje i en grad, så jeg tænker "pøbelvælde", når jeg ser folk stå og sammenligne "tusser". :genert: Jeg er en gammel nar, sorry.


For mig kommer det meget an på hvem de sidder på og så står jeg helt af hvis de sidder op ad halsen, i ansigtet eller på hænderne. De skal kunne dækkes hvis det ikke er passende at de vises frem. Bl.a. derfor har jeg det lidt stramt med en anden ven, som er tatoveret overalt på underarmene. Han er en virkelig flink fyr, klog, rar, pæn og alt det der, men han ligner altså en bisse når han trækker ærmerne op og det gør han tit.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Små overfladiske ting, du tænder på

Indlægaf Karkluden » 17. okt 2015, 11:53

dgd2007 skrev:
Evapeva skrev:Jeg er overhovedet ikke til tatoveringer - synes det er blevet allemandseje i en grad, så jeg tænker "pøbelvælde", når jeg ser folk stå og sammenligne "tusser". :genert: Jeg er en gammel nar, sorry.

Hæ-he ... det bliver et ømt syn, når de tatoverede også er blevet gamle, og alle billederne er gået ud af facon, og al skriften er blevet kursiv :gammel:

Men sådan er der jo så meget. Mine bryster er sandsynligvis også lange og slatne om 40 år, men det skal da ved gud ikke forhindre mig i at vise dem frem nu :lol:

Jeg har altså også en ting med både over- og underarme. Ikke sådan bodybuilder-agtigt, men bare sådan fra almindelig fysisk aktivitet.. Yum.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Forhold og sex"