Små overfladiske ting, du tænder af på

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Ado » 13. okt 2015, 10:34

Hvis jeg var sammen med en mand, der kaldte det for en punani, ville jeg nok være nødt til at bide ham i pikhovedet. Jeg kan ikke klare det ord.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Vaginetta » 13. okt 2015, 11:43

Ado skrev:Hvis jeg var sammen med en mand, der kaldte det for en punani, ville jeg nok være nødt til at bide ham i pikhovedet. Jeg kan ikke klare det ord.


:shock:

Det lyder som noget man bestiller i Magasins charcuteri-afdeling. Jeg får associationer til Paradise Hotel, solarier og Crazy Daisy i Viborg.
Senest rettet af Vaginetta 13. okt 2015, 12:43, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Ado » 13. okt 2015, 11:47

Vaginetta skrev:
Ado skrev:Hvis jeg var sammen med en mand, der kaldte det for en punani, ville jeg nok være nødt til at bide ham i pikhovedet. Jeg kan ikke klare det ord.


:shock:

Det som noget man bestiller i Magasins charcuteri-afdeling. Jeg får associationer til Paradise Hotel, solarier og Crazy Daisy i Viborg.

Eller en klam fiskestuvning med fiskeøjne som topping. :mellow:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Fru Sunshine » 13. okt 2015, 12:24

Mit underliv skal overhovedet ikke kaldes noget som helst.
Det skal slet ikke omtales.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf dgd2007 » 13. okt 2015, 12:27

Fru Sunshine skrev:Mit underliv skal overhovedet ikke kaldes noget som helst.
Det skal slet ikke omtales.

Nej, det ville jeg da også betragte som mere normalt :)
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. okt 2015, 13:51

Fru Sunshine skrev:Mit underliv skal overhovedet ikke kaldes noget som helst.
Det skal slet ikke omtales.
Hvilke ord bruger i når i er til lægen, eller bare når i snakker indbyrdes mano a mano (kvindo a kvindo).
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Fru Sunshine » 13. okt 2015, 14:03

Vlad Kalashnikov skrev:
Fru Sunshine skrev:Mit underliv skal overhovedet ikke kaldes noget som helst.
Det skal slet ikke omtales.
Hvilke ord bruger i når i er til lægen, eller bare når i snakker indbyrdes mano a mano (kvindo a kvindo).

Underliv.
Men hverken min læge eller mine veninder skal jo tænde mig, så det kan egentlig være ligegyldigt.

Jeg gider ikke snakke midt i akten, og jeg tørrer fuldstændig ud, hvis han begynder at omtale mit underliv - uanset hvad han så end kalder det.
Det værste var min eks, der ville vide, hvornår han fik fisse. Øh....aldrig når du siger sådan.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. okt 2015, 15:09

Fru Sunshine skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Fru Sunshine skrev:Mit underliv skal overhovedet ikke kaldes noget som helst.
Det skal slet ikke omtales.
Hvilke ord bruger i når i er til lægen, eller bare når i snakker indbyrdes mano a mano (kvindo a kvindo).

Underliv.
Men hverken min læge eller mine veninder skal jo tænde mig, så det kan egentlig være ligegyldigt.

Jeg gider ikke snakke midt i akten, og jeg tørrer fuldstændig ud, hvis han begynder at omtale mit underliv - uanset hvad han så end kalder det.
Det værste var min eks, der ville vide, hvornår han fik fisse. Øh....aldrig når du siger sådan.
De fleste mænd syntes jo ikke bare den er smuk, men har næsten religiøst forhold til den. Så bliver det næsten som Gud i jødernes bibel, der ikke må nævnes og kun skrives som g*d. Eller amerikanerne og deres n-ord. F-ordet.

Anyway, jeg kalder den pussy for jeg taler mest på engelsk disse dage. Syntes jeg er et ok ord.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf hotlips » 13. okt 2015, 17:25

Jeg kalder den fileten og jeg er ret ligeglad hvad han kalder den,bare det ikke er sådan noget ned "den dernede" eller andre ting der lyder a la den unævnelige.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Fru Sunshine » 13. okt 2015, 17:29

Vlad Kalashnikov skrev:
Fru Sunshine skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Fru Sunshine skrev:Mit underliv skal overhovedet ikke kaldes noget som helst.
Det skal slet ikke omtales.
Hvilke ord bruger i når i er til lægen, eller bare når i snakker indbyrdes mano a mano (kvindo a kvindo).

Underliv.
Men hverken min læge eller mine veninder skal jo tænde mig, så det kan egentlig være ligegyldigt.

Jeg gider ikke snakke midt i akten, og jeg tørrer fuldstændig ud, hvis han begynder at omtale mit underliv - uanset hvad han så end kalder det.
Det værste var min eks, der ville vide, hvornår han fik fisse. Øh....aldrig når du siger sådan.
De fleste mænd syntes jo ikke bare den er smuk, men har næsten religiøst forhold til den. Så bliver det næsten som Gud i jødernes bibel, der ikke må nævnes og kun skrives som g*d. Eller amerikanerne og deres n-ord. F-ordet.

Anyway, jeg kalder den pussy for jeg taler mest på engelsk disse dage. Syntes jeg er et ok ord.

Det må mænd da også gerne synes, men skal jeg ikke tænde af/tørre ud/hvad man nu vil kalde det, så tier man stille med det.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Joe » 13. okt 2015, 17:42

Mænd der omtaler menstruation som "dit lort". F.eks. ham jeg engang sås med (som til gengæld ikke lavede nutids-r-fejl og derudover var meget pæn - heldigt, for han var et kæmpe røvhul, viste det sig) som skrev til mig" "Har du lort? "
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf dgd2007 » 13. okt 2015, 17:47

Det er selvfølgelig udtryk til brug i værkstedsafdelingen ... men fra mine unge dage syntes jeg egentlig, "kørvel" var meget sødt og beskrivende.
Det var jo selvfølgelig, før kvinder blev skaldede forneden, derfor det at få noget kunne også hedde "at få pels på knagen" :)
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf HappyPaww » 13. okt 2015, 18:05

hotlips skrev:Jeg kalder den fileten og jeg er ret ligeglad hvad han kalder den,bare det ikke er sådan noget ned "den dernede" eller andre ting der lyder a la den unævnelige.

Fileten? :shock: det er værre end alle de andre tilsammen :lol:
8
Fynbo
Indlæg: 171
Tilmeldt: 21. aug 2015, 14:19
Kort karma: 36
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 444

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Fynbo » 13. okt 2015, 19:44

ShuruQ skrev:Brugen af ord som fjams, mis, missen om mit kønsorgan. Fisse er ok, men mis/missen i særdeleshed, der bliver mere tørt end Sahara i tørkeperioden. Min mand brugte det faktisk her den anden dag, men jeg fik sagt han ikke skulle bruge det ord.

Dårlige bordmanerer.



Jeg synes, at alle ordene er virkelig grimme og ucharmerende..... også f-ordet :tie:
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Små overfladiske ting, du tænder af på

Indlægaf Vixen » 13. okt 2015, 19:46

Jeg kan slet ikke klare den måde, min kæreste spiser slik på. Jeg tager selv ét stykke chokolade eller én lakrids ad gangen, tygger det stille og roligt og tager måske et stykke eller to mere. Jeg får hurtigt nok af den søde smag.

Min kæreste? Han går bare i gang med at æde, og inden man får set sig om, er posen tom. Han gumler og smasker højlydt, og han tager et nyt stykke I SAMME ØJEBLIK som han sluger det nuværende. En pose saltede, blandede nødder, som for mig kunne holde i et par uger, er væk på et kvarter. Bare sådan.

Såeh, hvis det nu var en ny mand, jeg var ved at opbygge en romantisk relation med, ville det måske komme lidt i vejen... ;)
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?

Tilbage til "Forhold og sex"