Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5888
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. dec 2017, 16:11

Har været skidt tilpas hele dagen og han har bare været der for mig. Træls samtale med arbejdet? Morgenmad på sengen. Ingen energi og symptomer der bliver værre? Film på sofaen og han tager på shopping.

Sød kæreste :lun:
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 14. dec 2017, 16:20

Jeg trækker også nogle voldsomme veksler på min kæreste for tiden.
Jeg fatter ikke at han ikke råber pik og skrider. Det var jeg sådan set også ret sikker på at han ville gøre for et par uger siden da det hele braste totalt sammen og han lige havde 1000 ting, der stod over mig på listen, men det var vist bare en blanding af dårlig timing og nogle ret sårende kommentarer fra min side pga. alt det, der skete.
Alt i alt synes jeg han virkelig gør alt hvad man kan forlange af ham og mere til.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 14. dec 2017, 16:25

Jeg har købt en julegave til ham. Selvom spaden rejser væk fra mig i tre uger, og derfor slet ikke fortjener det :-D

Forleden sagde han at han manglede en hvid skjorte i god kvalitet. Så nu har jeg købt en helt hvid Stenströms. Nu skal jeg hjem og snage i hans skjorter for at se om jeg har købt den rigtige størrelse.
0
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Partråden

Indlægaf Muuh » 14. dec 2017, 16:58

Manden er til julefrokost med arbejdet i dag, han har lige sendt et billede af, at han får steget flæsk med persillesovs, så han er meget tilfreds med menuen, det synes han åbenbart lige jeg skulle vide :lol: Og min mand drikker altså ikke, så han kan ikke engang undskylde sig med at det var pga alkoholen :lol: :lol:

Er spændt på om jeg også får et billede af desserten
3
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 14. dec 2017, 20:11

Vi har begge fri i morgen og skal til julefest i by lauget i landsbyen vi bor i. Håber det bliver en hyggelig aften og at vi afslutter den hjemme foran pejsen med en god flaske vin eller special øl. Savner ham de her aftener han arbejder og vi ikke får set hinanden.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Partråden

Indlægaf Æble » 15. dec 2017, 06:41

Vi er sådan lidt disconnected for tiden. Synes det er mega ærgerligt for vi plejer at hygge rigtig meget i December. Min mand har tre ugers juleferie planlagt fordi jeg er på barsel og det skulle rigtig nydes. Men hele december har han så lagt vandret på arbejde for at blive klar til ferien. Han står op kl 5 for at arbejde og arbejder når ungerne er lagt. Derudover har han en del arrangementer ude om aftenen. Hn stresser og snerrer af mig. Han har meldt helt fra ift baby der vågner 8 gange og skriger hver nat, så jeg er virkelig bombet af søvnmangel oveni. Ikke lige den December jeg havde drømt om :mellow: :s :trist: Han regner med alt bliver godt når han får ferie, men kan mærke at jeg ikke bare kan hoppe på sådan uden videre.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Partråden

Indlægaf lillebjoern » 15. dec 2017, 09:07

Min kæreste fortjener også et kæmpe skulderklap. Hold kæft, han har skulle stå model til meget her på det seneste, fordi jeg er så presset med min eksamensopgave. Han kan ikke klare, når jeg er ked af det, hvilket er et af vores største problemer pt., da jeg er ret ked af det og stresset pga. opgaven - og når jeg bliver det, bliver han også ked af det, og så ender vi i skænderier om ligegyldige ting. Jeg bliver hurtigt mut, og han hader sådan noget nu-er-jeg-bare-stille-og-siger-at-der-ikke-er-noget-galt-stemning, hvilket jeg er rigtig god til at lave... desværre. Skideopgave. Han fortjener bare så meget, fordi han støtter mig, og det skal jeg huske på at sige til ham.
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Partråden

Indlægaf Stitch » 15. dec 2017, 11:24

Æble skrev:Vi er sådan lidt disconnected for tiden. Synes det er mega ærgerligt for vi plejer at hygge rigtig meget i December. Min mand har tre ugers juleferie planlagt fordi jeg er på barsel og det skulle rigtig nydes. Men hele december har han så lagt vandret på arbejde for at blive klar til ferien. Han står op kl 5 for at arbejde og arbejder når ungerne er lagt. Derudover har han en del arrangementer ude om aftenen. Hn stresser og snerrer af mig. Han har meldt helt fra ift baby der vågner 8 gange og skriger hver nat, så jeg er virkelig bombet af søvnmangel oveni. Ikke lige den December jeg havde drømt om :mellow: :s :trist: Han regner med alt bliver godt når han får ferie, men kan mærke at jeg ikke bare kan hoppe på sådan uden videre.



Det lyder mega hårdt. Har du talt med ham om hvor hårdt det faktisk er for dig? Du har jo brug for ham nu - ikke når han først har ferie..
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Partråden

Indlægaf Æble » 15. dec 2017, 13:50

Stitch skrev:
Æble skrev:Vi er sådan lidt disconnected for tiden. Synes det er mega ærgerligt for vi plejer at hygge rigtig meget i December. Min mand har tre ugers juleferie planlagt fordi jeg er på barsel og det skulle rigtig nydes. Men hele december har han så lagt vandret på arbejde for at blive klar til ferien. Han står op kl 5 for at arbejde og arbejder når ungerne er lagt. Derudover har han en del arrangementer ude om aftenen. Hn stresser og snerrer af mig. Han har meldt helt fra ift baby der vågner 8 gange og skriger hver nat, så jeg er virkelig bombet af søvnmangel oveni. Ikke lige den December jeg havde drømt om :mellow: :s :trist: Han regner med alt bliver godt når han får ferie, men kan mærke at jeg ikke bare kan hoppe på sådan uden videre.



Det lyder mega hårdt. Har du talt med ham om hvor hårdt det faktisk er for dig? Du har jo brug for ham nu - ikke når han først har ferie..


Kun lidt for jeg frygter det bliver et skænderi så presset han er. Jeg luftede det lidt igår og han gled sådan lidt af på det med et "jeg ved godt jeg er dum for tiden"
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27061

Re: Partråden

Indlægaf ajnaM » 15. dec 2017, 14:02

Æble skrev:Vi er sådan lidt disconnected for tiden. Synes det er mega ærgerligt for vi plejer at hygge rigtig meget i December. Min mand har tre ugers juleferie planlagt fordi jeg er på barsel og det skulle rigtig nydes. Men hele december har han så lagt vandret på arbejde for at blive klar til ferien. Han står op kl 5 for at arbejde og arbejder når ungerne er lagt. Derudover har han en del arrangementer ude om aftenen. Hn stresser og snerrer af mig. Han har meldt helt fra ift baby der vågner 8 gange og skriger hver nat, så jeg er virkelig bombet af søvnmangel oveni. Ikke lige den December jeg havde drømt om :mellow: :s :trist: Han regner med alt bliver godt når han får ferie, men kan mærke at jeg ikke bare kan hoppe på sådan uden videre.


December er jo også bare hamsterhjul-måneden over dem alle.

Jeg synes, al vores tid går med klippe-klistre-arrangementer i diverse institutioner, tam-tam med familien - og tømmermænd efter firmajulefrokoster. Derudover har vi enormt mange fødselsdage i december, og så skal der også lige shoppes julegaver og laves nissedrillerier og pakkekalender.

I går fik vi nissen med hjem fra børnehaven, jeg var småsyg og kunne SLET ikke overskue det. Der fulgte sådan en bog med, vi skulle skrive i, og ligesom de andre år var den selvfølgelig fyldt med 'i dag var jeg med Rosa-amalie i Tivoli sammen med alle hendes venner, og bagefter var vi ude at ride på hendes pony sammen med hendes bedste veninde og deres overskudsmødre, inden vi gik hjem og spiste beuf bearnaise'-historier fra de andre forældre. Vores historie var noget med 'vi blev hentet kl. 16.55, tog hjem og så tegnefilm, mens der blev lavet kylling, legede lidt og gik i seng'. :genert:

Derudover er der megatravlt på begge job frem til ferien, og den mindste (på 22 f*cking måneder) sover stadig ikke igennem, så vi er begge max underskudsramte. Tiden til hygge med kæresten kommer hurtigt i sidste ende. :deer:



Lang historie kort: Du er ikke alene. Og det er en december-fase. Forhåbentlig.
8
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 15. dec 2017, 14:31

ajnaM skrev:
Æble skrev:Vi er sådan lidt disconnected for tiden. Synes det er mega ærgerligt for vi plejer at hygge rigtig meget i December. Min mand har tre ugers juleferie planlagt fordi jeg er på barsel og det skulle rigtig nydes. Men hele december har han så lagt vandret på arbejde for at blive klar til ferien. Han står op kl 5 for at arbejde og arbejder når ungerne er lagt. Derudover har han en del arrangementer ude om aftenen. Hn stresser og snerrer af mig. Han har meldt helt fra ift baby der vågner 8 gange og skriger hver nat, så jeg er virkelig bombet af søvnmangel oveni. Ikke lige den December jeg havde drømt om :mellow: :s :trist: Han regner med alt bliver godt når han får ferie, men kan mærke at jeg ikke bare kan hoppe på sådan uden videre.


December er jo også bare hamsterhjul-måneden over dem alle.

Jeg synes, al vores tid går med klippe-klistre-arrangementer i diverse institutioner, tam-tam med familien - og tømmermænd efter firmajulefrokoster. Derudover har vi enormt mange fødselsdage i december, og så skal der også lige shoppes julegaver og laves nissedrillerier og pakkekalender.

I går fik vi nissen med hjem fra børnehaven, jeg var småsyg og kunne SLET ikke overskue det. Der fulgte sådan en bog med, vi skulle skrive i, og ligesom de andre år var den selvfølgelig fyldt med 'i dag var jeg med Rosa-amalie i Tivoli sammen med alle hendes venner, og bagefter var vi ude at ride på hendes pony sammen med hendes bedste veninde og deres overskudsmødre, inden vi gik hjem og spiste beuf bearnaise'-historier fra de andre forældre. Vores historie var noget med 'vi blev hentet kl. 16.55, tog hjem og så tegnefilm, mens der blev lavet kylling, legede lidt og gik i seng'. :genert:

Derudover er der megatravlt på begge job frem til ferien, og den mindste (på 22 f*cking måneder) sover stadig ikke igennem, så vi er begge max underskudsramte. Tiden til hygge med kæresten kommer hurtigt i sidste ende. :deer:



Lang historie kort: Du er ikke alene. Og det er en december-fase. Forhåbentlig.


Der må være nogle forældre der lyver om hvad fanden de laver med den nisse!

I min ældstes børnehave havde de en Nisse Pok og den kom hjem til os og farvede mælken og hældte havregryn på bordet og det var det.
Det var heller ikke så vildt det de andre lavede med den. Nogle enkelte, der havde haft den over en weekend havde haft den med til noget tilnærmelsesvist spændende, men ellers så var det variationer over det samme tema krydret med "Nisse Pok var med i stalden og fodre grisene/køerne".

Hvis de havde en nisse i nuværende skole/børnehave så ville den opleve følgende: "I nat var Nisse med til at fjerne bræk fra sofaen og give V bad nr. 3 på lige så mange timer. Derefter vaskede vi dyner (igen), lagde flere håndklæder i sofaen, puttede V, gjorde rent i badeværelset (hvor V havde brækket sig PÅ toilettet) hvorefter vi gik omkuld i lænestolen med det eneste tilbageværende tørre og rene tæppe (der i parantes bemærket er for kort til en voksen). Her til morgen var Nisse med til at hælde yoghurt på gulvet sammen med M og derefter med til at tørre det op. Denne gang uden M.
Nisse er meget velkommen i weekenden hvor vi tager runde to med bræksyge :) "
Hold jeres anstrengende julefis i institutionen, mange tak!
7
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8486

Re: Partråden

Indlægaf Raenil » 15. dec 2017, 14:48

ajnaM skrev:
Æble skrev:Vi er sådan lidt disconnected for tiden. Synes det er mega ærgerligt for vi plejer at hygge rigtig meget i December. Min mand har tre ugers juleferie planlagt fordi jeg er på barsel og det skulle rigtig nydes. Men hele december har han så lagt vandret på arbejde for at blive klar til ferien. Han står op kl 5 for at arbejde og arbejder når ungerne er lagt. Derudover har han en del arrangementer ude om aftenen. Hn stresser og snerrer af mig. Han har meldt helt fra ift baby der vågner 8 gange og skriger hver nat, så jeg er virkelig bombet af søvnmangel oveni. Ikke lige den December jeg havde drømt om :mellow: :s :trist: Han regner med alt bliver godt når han får ferie, men kan mærke at jeg ikke bare kan hoppe på sådan uden videre.


December er jo også bare hamsterhjul-måneden over dem alle.

Jeg synes, al vores tid går med klippe-klistre-arrangementer i diverse institutioner, tam-tam med familien - og tømmermænd efter firmajulefrokoster. Derudover har vi enormt mange fødselsdage i december, og så skal der også lige shoppes julegaver og laves nissedrillerier og pakkekalender.

I går fik vi nissen med hjem fra børnehaven, jeg var småsyg og kunne SLET ikke overskue det. Der fulgte sådan en bog med, vi skulle skrive i, og ligesom de andre år var den selvfølgelig fyldt med 'i dag var jeg med Rosa-amalie i Tivoli sammen med alle hendes venner, og bagefter var vi ude at ride på hendes pony sammen med hendes bedste veninde og deres overskudsmødre, inden vi gik hjem og spiste beuf bearnaise'-historier fra de andre forældre. Vores historie var noget med 'vi blev hentet kl. 16.55, tog hjem og så tegnefilm, mens der blev lavet kylling, legede lidt og gik i seng'. :genert:

Derudover er der megatravlt på begge job frem til ferien, og den mindste (på 22 f*cking måneder) sover stadig ikke igennem, så vi er begge max underskudsramte. Tiden til hygge med kæresten kommer hurtigt i sidste ende. :deer:



Lang historie kort: Du er ikke alene. Og det er en december-fase. Forhåbentlig.


Ugens overskudshøjdepunkt: Vi havde købe pizza med til fællesspisning i børnehaveklassen.
11
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Partråden

Indlægaf flicka » 15. dec 2017, 17:08

Jeg melder mig under fanerne med underskudsramt kæreste pga. julen - han arbejder i butik, så det er jo festligt. Især fra nu af, hvor der er åbent alle dage indtil jul og sent i ugedagene. Til gengæld har jeg mere overskud i år ifht. normalen, så det hjælper heldigvis på det.

Men vi glæder os til nogle timer med kærestetid imorgen: Vi skal i biffen og se den nye Star Wars-film :banan: :lun:
Så tager vi nok pizza'er fra den lokale italiener med hjem efter filmen og bare hygger på sofaen.
3
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5888
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 15. dec 2017, 17:29

Jeg har lige fået at vide at jeg ikke starter i praktik før tirsdag, hvilket betyder at jeg får en fridag med min kæreste inden jeg flytter væk i en måneds tid. Det er ikke stort, men jeg glæder mig faktisk helt vildt til at bruge dagen på at hænge julepynt oppe og kærestehygge.

I aften skal vi i biografen med hans søster og hendes kæreste. Vi skal se den nye Star Wars og jeg glæder mig. Ikke fordi jeg følger med i Star Wars eller er særlig stor fan, men det er altid skønt at være i deres selskab. Vi skal også til middag hos dem på søndag, med deres farmor. Jeg er stor fan af min ekstra "familie" :lun:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 16. dec 2017, 09:01

Vi havde en perfekt morgen med skøn morgensex inden hans børn vågnede.

I aften har han arrangeret børnene sover hos deres mor efter de har holdt sønnens familiefødselsdag hos hende, så vi kan nå at få en ekstra aften sammen alene inden han og hans børn rejser på tre ugers ferie.
3

Tilbage til "Forhold og sex"