Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Partråden

Indlægaf Wizzze » 23. mar 2018, 14:11

IrmaPigen skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
Wizzze skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Jeg er alene hjemme for tiden fordi min kone er i USA på kursus. Jeg tror det er første gang i vores snart 10 år at vi er væk fra hinanden så længe. Hun var godt nok på en ferie i en uge for 7-8 år siden.
Det er lidt speciel at kun kommunikere på Snap og sms, og vide at hun går rundt i USA helt alene. Og også mærkeligt at komme hjem til et stort tomt hus hver dag. Lave mad og spise alene. Og man kan jo kun skrive sammen i nogle få timer fra hun har fri og til jeg skal i seng.
Kattene synes vist også det er mærkeligt, for de klæber sig nærmest til mig fra jeg kommer hjem til jeg går i seng.
Det der ungkarleliv er sgu ikke rigtig mig :D


Det er sundt at savne med mellemrum, man bliver lige mindet om hvorfor man er sammen med personen (og man får et pusterum hvor man kan være så klam man vil, uden at få blikke eller kommentarer :lol: ) Jep jeg er også alene hjemme, dog kun for en weekend :D

Tænk på at hun snart kommer hjem igen, og så har hun vel gaver med hjem :ivrig:


Snart og snart. Der er kun gået det halve af tiden. Men ja, jeg ved hun har "gaver" med hjem. Kommer dog nok selv til at betale for den Ralph Lauren skjorte hun købte i outlet :lol:
Men det er helt sikkert sundt at tilbringe lidt tid alene. Så bliver påskedagene også endnu bedre, når hun kommer hjem onsdag i næste uge :banan:


Du kan da nå at lave en hel masse på huset :lol:


Der er bl.a. tid til at udskifte låsene ;) :fløjt:
:devil:
2
Do as I say! :whip:
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Partråden

Indlægaf 1234 » 23. mar 2018, 15:08

Jeg synes lidt alt det hemmelighedskræmmeri omkring polterabend er noget pjat. Jeg er allerede 99,99% sikker på, hvornår min polterabend bliver og det hae jeg ikke noget imod. Bare aktiviteterne bliver en overraskelse for dem er jeg godt nok spændt på. Min kæreste ved da også godt de planlægge noget for ham.
Senest rettet af 1234 23. mar 2018, 15:37, rettet i alt 1 gang.
3
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Partråden

Indlægaf 1234 » 23. mar 2018, 15:31

kartoffelpizza skrev:
1234 skrev:Jeg synes lidt alt det hemmelighedskræmmeri omkring polterabend er noget pjat. Jeg er allerede 99,99% sikker på, hvornår min polterabend bliver og det jeg ikke noget imod. Bare aktiviteter bliver en overraskelse for dem er jeg godt nok spændt på. Min kæreste ved da også godt de planlægge noget for ham.

Jeg hader også at ingen vil fortælle mig noget. Jeg stoler helt ærligt ikke på, at de har styr på mit weekendarbejde, min kærestes halvmarathon og en vigtig begivenhed jeg skal deltage i.
Ikke fordi de ikke er søde og omsorgsfulde, for det er de. Men fordi ingen - INGEN - jeg kender er så strukturede som jeg er.

Når den del er jeg så ikke bekymret for. Traditionen er jo at man laver en aftale med bruden på dagen. Jeg har bare regnet ud hvilken aftale det er.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13009
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Partråden

Indlægaf Pandesteg » 23. mar 2018, 16:19

kartoffelpizza skrev:
1234 skrev:Jeg synes lidt alt det hemmelighedskræmmeri omkring polterabend er noget pjat. Jeg er allerede 99,99% sikker på, hvornår min polterabend bliver og det jeg ikke noget imod. Bare aktiviteter bliver en overraskelse for dem er jeg godt nok spændt på. Min kæreste ved da også godt de planlægge noget for ham.

Jeg hader også at ingen vil fortælle mig noget. Jeg stoler helt ærligt ikke på, at de har styr på mit weekendarbejde, min kærestes halvmarathon og en vigtig begivenhed jeg skal deltage i.
Ikke fordi de ikke er søde og omsorgsfulde, for det er de. Men fordi ingen - INGEN - jeg kender er så strukturede som jeg er.


Plejer man ikke at spørge den anden part i forholdet vedr dato? Tænker, at hvis jeg skulle planlægge polter for en kommende brud, så ville jeg rådføre mig med gommen ang. datoer.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11292
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23341

Re: Partråden

Indlægaf Mani » 23. mar 2018, 16:42

Altså vi har aldrig fortalt ægtefællen alt hvad der blev planlagt til en polterabend. Kun koordineret ifht. tidspunkt & hvis vi evt. har benyttet deres bolig. Vi har da også koordineret tidspunkt etc mellem mænd & kvinder. Ofte er der jo også par der deltager i de respektive polterabender.

Og det er ikke fordi jeg er ligeglad med den kommende brud/brudgoms ønsker, men fordi det har skulle være en overraskelse.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 666
Likede indlæg: 7342

Re: Partråden

Indlægaf Neenah » 23. mar 2018, 20:59

Min mand og jeg fortalte hinanden hvornår vores poltere ville være. Det var fedt ikke at skulle gå og stresse over det, og vi havde begge nogle fantastiske dage.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Partråden

Indlægaf 1234 » 23. mar 2018, 22:42

Neenah skrev:Min mand og jeg fortalte hinanden hvornår vores poltere ville være. Det var fedt ikke at skulle gå og stresse over det, og vi havde begge nogle fantastiske dage.

Men hvorfor går I og stressede over det? Jeg synes mest det pjat, fordi jeg ikke må afsløre overfor min veninde at jeg har regnet det ud :lol:
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8203

Re: Partråden

Indlægaf Anilara » 23. mar 2018, 22:47

Jeg har faktisk tænkt, at hvis det for mig nogensinde skulle blive relevant med en polterabend, tror jeg ikke den ville blive holdt.
Ingen af mine venner og veninder kender hinanden, så tror det ville være et for vanskeligt setup, med mindre jeg lavede den for mig selv :)
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Partråden

Indlægaf 1234 » 23. mar 2018, 22:52

Anilara skrev:Jeg har faktisk tænkt, at hvis det for mig nogensinde skulle blive relevant med en polterabend, tror jeg ikke den ville blive holdt.
Ingen af mine venner og veninder kender hinanden, så tror det ville være et for vanskeligt setup, med mindre jeg lavede den for mig selv :)

Det skal de nu nok løse. Min vennekreds er meget spredt, men altså med Facebook kommer man langt.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8203

Re: Partråden

Indlægaf Anilara » 23. mar 2018, 22:56

1234 skrev:
Anilara skrev:Jeg har faktisk tænkt, at hvis det for mig nogensinde skulle blive relevant med en polterabend, tror jeg ikke den ville blive holdt.
Ingen af mine venner og veninder kender hinanden, så tror det ville være et for vanskeligt setup, med mindre jeg lavede den for mig selv :)

Det skal de nu nok løse. Min vennekreds er meget spredt, men altså med Facebook kommer man langt.

Jeg tror ikke andre kan se mine venner. Men det kan jeg trods alt nemt løse hvis det var :-D
Det er nu heller ikke fordi jeg går og er nervøs eller noget. Er slet ikke klar over om jeg overhovedet vil giftes :-p
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7389
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1566
Likede indlæg: 23305

Re: Partråden

Indlægaf Aragorn » 23. mar 2018, 22:58

1234 skrev:
Anilara skrev:Jeg har faktisk tænkt, at hvis det for mig nogensinde skulle blive relevant med en polterabend, tror jeg ikke den ville blive holdt.
Ingen af mine venner og veninder kender hinanden, så tror det ville være et for vanskeligt setup, med mindre jeg lavede den for mig selv :)

Det skal de nu nok løse. Min vennekreds er meget spredt, men altså med Facebook kommer man langt.


Helt til presidentposten.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Partråden

Indlægaf 1234 » 23. mar 2018, 23:01

Anilara skrev:
1234 skrev:
Anilara skrev:Jeg har faktisk tænkt, at hvis det for mig nogensinde skulle blive relevant med en polterabend, tror jeg ikke den ville blive holdt.
Ingen af mine venner og veninder kender hinanden, så tror det ville være et for vanskeligt setup, med mindre jeg lavede den for mig selv :)

Det skal de nu nok løse. Min vennekreds er meget spredt, men altså med Facebook kommer man langt.

Jeg tror ikke andre kan se mine venner. Men det kan jeg trods alt nemt løse hvis det var :-D
Det er nu heller ikke fordi jeg går og er nervøs eller noget. Er slet ikke klar over om jeg overhovedet vil giftes :-p

Så får man gæstelisten af brudgommen, hvorefter man finder dem på Facebook. Det er slet ikke så svært. Problemet er først hvis man ikke rigtig har nogle venner. Jeg var et bryllup, hvor bruden åbenbart ingen venner havde for hun ikke inviteret nogen med til festen og der var derfor heller ingen polterabend.
1
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8203

Re: Partråden

Indlægaf Anilara » 23. mar 2018, 23:12

Aragorn skrev:
1234 skrev:
Anilara skrev:Jeg har faktisk tænkt, at hvis det for mig nogensinde skulle blive relevant med en polterabend, tror jeg ikke den ville blive holdt.
Ingen af mine venner og veninder kender hinanden, så tror det ville være et for vanskeligt setup, med mindre jeg lavede den for mig selv :)

Det skal de nu nok løse. Min vennekreds er meget spredt, men altså med Facebook kommer man langt.


Helt til presidentposten.

Det kan godt ske jeg skulle ligge flere kræfter i dén retning :gruble:
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Partråden

Indlægaf Ficus » 23. mar 2018, 23:12

Min kæreste er blevet instrueret i mulige svar, hvis han bliver inddraget i et evt polterabend for mig. Det er mulige måder at sige stort nej tak på mine vegne.

Jeg foretrækker at se mine veninder seperat, ikke på kryds og tværs af venindegrupper. Derudover ville jeg hade de fleste typiske aktiviteter og skulle der blive planlagt noget jeg godt kan lide, så ville det blive ødelagt af at jeg ikke har lyst, eller synes det er fedt, det med veninder fra forskellige steder eller være i centrum for dagen. Jeg havde fik heller ikke et babyshower, hvilket jeg var og er helt tilfreds med.

Ved fejring af andre - som gerne vil fejres - stiller jeg glædeligt op, både til polter og babyshower og er gerne med til at arrangere os. Det er bare ikke noget for mig.
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 666
Likede indlæg: 7342

Re: Partråden

Indlægaf Neenah » 24. mar 2018, 05:45

1234 skrev:
Neenah skrev:Min mand og jeg fortalte hinanden hvornår vores poltere ville være. Det var fedt ikke at skulle gå og stresse over det, og vi havde begge nogle fantastiske dage.

Men hvorfor går I og stressede over det? Jeg synes mest det pjat, fordi jeg ikke må afsløre overfor min veninde at jeg har regnet det ud :lol:

Jeg bryder mig ikke om at blive overrasket på den måde.
0

Tilbage til "Forhold og sex"