Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5889
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 20. maj 2018, 00:33

Min kæreste er ikke hjemme og det betyder at jeg indtil videre har binge watched 5 afsnit af 13 Reasons Why og troet jeg skulle dø i en god 5 minutter fordi det bevægelsesaktiverede lys udenfor var tændt da jeg gik nedenunder.

Jeg skrev til min kæreste om han ikke kunne ringe inden han gik i seng. Intet svar. Men når jeg forlader landet for at tage hjem på weekend er flyet ikke engang lettet fra Manchester før jeg får en besked om at han savner mig.foetalte ham om min dødsangst hændelse fordi jeg troede han ville finde det sjovt (som jeg gjorde efter jeg havde tjekket at døren stadig var låst og ingen andre var derude), men så skulle jeg bare holde op med at være paranoid. Hmpf. Med denne rate kan han sgu bare blive væk...
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21040

Re: Partråden

Indlægaf catnip » 20. maj 2018, 11:13

Det er en ganske hæderlig søndag, selvom jeg har djævelsk ondt i ryggen.

Jeg er blevet parkeret i en god stol med te og chokolade, mens manden samler IKEA moduler til køkkenet i bar overkrop (en husregel). Han husker lige at holde pause med jævne mellemrum, og flexe en muskel her og der, mens jeg pifter og kommer med tilråb. Han soler sig i den åbenlyse objektificering.
20
- Nevertheless she persisted -
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 20. maj 2018, 12:39

]
catnip skrev:
Jeg er blevet parkeret i en god stol med te og chokolade, mens manden samler IKEA moduler til køkkenet i bar overkrop (en husregel). Han husker lige at holde pause med jævne mellemrum, og flexe en muskel her og der, mens jeg pifter og kommer med tilråb. Han soler sig i den åbenlyse objektificering.

Det kunne have været her :D Der er få ting i verden, der er bedre end at komme hjem til manden, der har gang i noget fysisk arbejde i bar overkrop. Han er så pæn :savl:
5
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 20. maj 2018, 14:18

D.itsen skrev:]
catnip skrev:
Jeg er blevet parkeret i en god stol med te og chokolade, mens manden samler IKEA moduler til køkkenet i bar overkrop (en husregel). Han husker lige at holde pause med jævne mellemrum, og flexe en muskel her og der, mens jeg pifter og kommer med tilråb. Han soler sig i den åbenlyse objektificering.

Det kunne have været her :D Der er få ting i verden, der er bedre end at komme hjem til manden, der har gang i noget fysisk arbejde i bar overkrop. Han er så pæn :savl:


Inspireret af debatten forsøger jeg nu at få indført samme regel herhjemme :slem:
2
:lun: Be brave
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 20. maj 2018, 14:33

LaMariposa skrev:
D.itsen skrev:]
catnip skrev:
Jeg er blevet parkeret i en god stol med te og chokolade, mens manden samler IKEA moduler til køkkenet i bar overkrop (en husregel). Han husker lige at holde pause med jævne mellemrum, og flexe en muskel her og der, mens jeg pifter og kommer med tilråb. Han soler sig i den åbenlyse objektificering.

Det kunne have været her :D Der er få ting i verden, der er bedre end at komme hjem til manden, der har gang i noget fysisk arbejde i bar overkrop. Han er så pæn :savl:


Inspireret af debatten forsøger jeg nu at få indført samme regel herhjemme :slem:


Min usandsynligt pæne mand går i haven og graver. I bar overkrop. Jeg tror jeg henter en sodavand og en stol og sætter mig ud og giver ham point når han ser særligt appetitlig ud.
7
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21040

Re: Partråden

Indlægaf catnip » 20. maj 2018, 14:37

LaMariposa skrev:
D.itsen skrev:]
catnip skrev:
Jeg er blevet parkeret i en god stol med te og chokolade, mens manden samler IKEA moduler til køkkenet i bar overkrop (en husregel). Han husker lige at holde pause med jævne mellemrum, og flexe en muskel her og der, mens jeg pifter og kommer med tilråb. Han soler sig i den åbenlyse objektificering.

Det kunne have været her :D Der er få ting i verden, der er bedre end at komme hjem til manden, der har gang i noget fysisk arbejde i bar overkrop. Han er så pæn :savl:


Inspireret af debatten forsøger jeg nu at få indført samme regel herhjemme :slem:


Det er verdens bedste regel at alt håndværkerrelateret skal udføres i bar overkrop!

Min mand var meget lydhør da jeg foreslog det. Han gør nu et stort nummer at at valse ind i stuen i sine arbejdsbukser, værktøjsbælte og bar overkrop med det her udtryk :slem: , og med sovekammerstemme proklamere at nu skal der fandme bankes nogle hylder (eller lignende) op.

Men reglen går begge veje, jeg laver ofte mad kun iført trusser og en af hans skjorter. Det er jo kun fair.
12
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21040

Re: Partråden

Indlægaf catnip » 20. maj 2018, 14:37

bluetof1 skrev:
LaMariposa skrev:
D.itsen skrev:]
catnip skrev:
Jeg er blevet parkeret i en god stol med te og chokolade, mens manden samler IKEA moduler til køkkenet i bar overkrop (en husregel). Han husker lige at holde pause med jævne mellemrum, og flexe en muskel her og der, mens jeg pifter og kommer med tilråb. Han soler sig i den åbenlyse objektificering.

Det kunne have været her :D Der er få ting i verden, der er bedre end at komme hjem til manden, der har gang i noget fysisk arbejde i bar overkrop. Han er så pæn :savl:


Inspireret af debatten forsøger jeg nu at få indført samme regel herhjemme :slem:


Min usandsynligt pæne mand går i haven og graver. I bar overkrop. Jeg tror jeg henter en sodavand og en stol og sætter mig ud og giver ham point når han ser særligt appetitlig ud.


Afsted med dig!
0
- Nevertheless she persisted -
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 20. maj 2018, 14:46

catnip skrev:
bluetof1 skrev:
LaMariposa skrev:
D.itsen skrev:]
catnip skrev:
Jeg er blevet parkeret i en god stol med te og chokolade, mens manden samler IKEA moduler til køkkenet i bar overkrop (en husregel). Han husker lige at holde pause med jævne mellemrum, og flexe en muskel her og der, mens jeg pifter og kommer med tilråb. Han soler sig i den åbenlyse objektificering.

Det kunne have været her :D Der er få ting i verden, der er bedre end at komme hjem til manden, der har gang i noget fysisk arbejde i bar overkrop. Han er så pæn :savl:


Inspireret af debatten forsøger jeg nu at få indført samme regel herhjemme :slem:


Min usandsynligt pæne mand går i haven og graver. I bar overkrop. Jeg tror jeg henter en sodavand og en stol og sætter mig ud og giver ham point når han ser særligt appetitlig ud.


Afsted med dig!


Jeg er gået. Tog endda et billede, men det er for stort til debatten :(
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Partråden

Indlægaf Wunder8 » 20. maj 2018, 16:04

1234 skrev:
Sangius skrev:
1234 skrev:
Sangius skrev:Hvorfor er det vigtigt at være på fornavn med alle grandfætre før man gifter sig? Det er jo vel ikke dem, man gifter sig med?

Vi snakker om folk man inviterer til sit bryllup og jeg har en forventning om, at folk min partner vil invitere til sit bryllup er folk, han har et tæt relation til. Og jeg vil gerne møde alle vigtige mennesker i min kærestes liv.
Der vel ikke nogen der inviterer grandfætre med medmindre de en tæt relation og så er det vel relevant at møde dem.


Men altså... hvis nu man har en ven eller et familiemedlem i udlandet, som ens kæreste ikke lige har fået mødt, det er vel ikke så mærkeligt.

Jeg havde en veninde fra Tyskland med til vores bryllup, om hende havde min mand ikke mødt. Jeg havde besøgt hende èn gang i de 5 år vi var sammen, og hun havde ikke besøgt mig.
Nogle gange er det ikke sådan lige noget man bare gør, at tage til udlandet og besøge folk.

Nu snakkede vi oprindelig om halvdelen det er en hel del mindre end en enkelt.

Men altså folk må jo gøre som de vil det er jo heldigvis deres bryllup. Jeg synes egentlig hovedproblemet er, at andre vil bestemme, hvem man tager med til ens fest.


Ved ikke, om du hentyder til mig, men jeg (eller andre) har på intet tidspunkt ville bestemme, hvem andre inviterer med til deres bryllup. Men derfor kan man jo godt lufte sin undren.
1
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Partråden

Indlægaf Wunder8 » 20. maj 2018, 16:05

Torn skrev:
Wunder8 skrev:Jeg er inviteret til bryllup hos en veninde, hvor min kæreste gennem et år ikke er inviteret med. Vi er gamle veninder og ses ikke så tit, og hun har heller ikke mødt min kæreste (hun har dog heller ikke taget initiativ til det - igen, vi ses sjældent). Altså, i teorien ok. Men hun har samtidig givet kraftigt udtryk for, at det er "af princip", han ikke er inviteret, og altså ikke pga. økonomi eller plads. Hvilket jeg synes er totalt underligt. Det er selvfølgelig helt op til hende, hvem hun vil invitere, men det lægger ærligt talt en dæmper på min lyst til at deltage. Er jeg forkert på den? Jeg tager selvfølgelig med, min gejst er bare ikke så stor p.t.


Vi har samme princip til vores bryllup. Vi vil kun have gæster som mindst en af os kender. Jeg er naturligvis ked af, hvis mine veninder er kede af den beslutning, men for mig er dagen alt for personlig til at jeg kan overskue fremmedes indblanding.


Tak for perspektivet, havde faktisk slet ikke anskuet det på den måde, men det giver mening :)
0
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Partråden

Indlægaf Wunder8 » 20. maj 2018, 16:09

JessicaD skrev:Der er da også stor forskel på den ene parts familie/venner og så en person, som hverken bruden eller gommen har mødt. Jeg ville nok også vælge folk fra, ingen af os havde mødt, og jeg har ikke selv noget problem med at tage til bryllupper uden kæresten. I forvejen inviterer man jo ikke engang alle venner, og for mig giver det ikke mening at skulle fravælge en veninde, fordi en anden venindes (fremmede) kæreste skal med.


Jeg har heller intet problem med at tage alene afsted, jeg undrede mig bare over princippet, når nu der var tale om et, ja, princip. Ikke økonomi- eller pladshensyn. Men jeg er også selv typen, der er meget "the more, the merrier", og til enhver tid ville invitere lidt for mange, end lidt for lidt, og i øvrigt opfordre alle partnere til at deltage, selv hvis forholdet var nyt. Og sådan er man jo bare så forskellige. Synes faktisk det har været rart at få folks perspektiver på sagen herinde :)
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 20. maj 2018, 16:52

Jeg synes, de kilo, min kæreste har taget på, klæder ham :genert:
4
Livslinjen: 70 201 201
MissB
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Partråden

Indlægaf MissB » 20. maj 2018, 17:19

Min kæreste er verdens bedste - han er kommet hjem med en ventilator til mig, fordi min gravide krop har det så varmt om natten :love:
4
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 20. maj 2018, 18:50

Min kæreste er som nævnt afsted til et event frem til mandag aften.
Han befinder sig et sted, hvor telefonsignal er ikke-eksisterende.

Cirka 2 gange dagligt vader han dog op på en bakke, det eneste sted i området med signal, og venter på at mine sms'er tikker ind, mens han skriver en hilsen til mig. :lun:
Han skrev en nu her - og han skrev også en kl. 4 i nat, da der var fest og han savnede mig. Så han forlod festen, for at gå op på bakken og skrive til mig.
Og man kan virkelig mærke, hvor meget han savner mig nu.
Så mit tidligere Zombie 14 år brok, lægger jeg på hylden. Tihi. :genert:
17
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 20. maj 2018, 18:54

Dikus skrev:
Zombie skrev:Min kæreste er som nævnt afsted til et event frem til mandag aften.
Han befinder sig et sted, hvor telefonsignal er ikke-eksisterende.

Cirka 2 gange dagligt vader han dog op på en bakke, det eneste sted i området med signal, og venter på at mine sms'er tikker ind, mens han skriver en hilsen til mig. :lun:
Han skrev en nu her - og han skrev også en kl. 4 i nat, da der var fest og han savnede mig. Så han forlod festen, for at gå op på bakken og skrive til mig.
Og man kan virkelig mærke, hvor meget han savner mig nu.
Så mit tidligere Zombie 14 år brok, lægger jeg på hylden. Tihi. :genert:


Det er klart: Han har lært sin lektie!


?
0
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"