Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Partråden

Indlægaf avdotja » 22. maj 2018, 20:59

Smiling_Goat skrev:
Rapfisk skrev:
Smiling_Goat skrev:Det minder mig om.. Jeg fik lov til at købe creme fraiche med 0,9% fedt, sidst vi var ude at handle. Helt uden brok.

Jeg var ellers begyndt at sige "kan du overhovedet smage fedtprocenten?" og "er du sikker på, at det ikke bare er en fiks idé?" før jeg opdagede at han bare sådan havde accepteret creme fraichen :8:

0,9 pct fraiche? Det er jo mindre end letmælk :nerve:


Måske jeg husker fedtprocenten forkert trods alt :gruble:

Anywho.. Lavere fedtprocent som han altid plejer at brokke sig over

Det har nok været 9% :)
0
Nacaw
Indlæg: 209
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Partråden

Indlægaf Nacaw » 22. maj 2018, 21:09

Smiling_Goat skrev:Det minder mig om.. Jeg fik lov til at købe creme fraiche med 0,9% fedt, sidst vi var ude at handle. Helt uden brok.

Jeg var ellers begyndt at sige "kan du overhovedet smage fedtprocenten?" og "er du sikker på, at det ikke bare er en fiks idé?" før jeg opdagede at han bare sådan havde accepteret creme fraichen :8:


9% og cheasy 5% noget tyndt stads, det er en smule sværere at håndtere og det kan være træls, alt efter om du bruger den til dip, kage eller i madlavning. Smagen er vel nogenlunde den samme :D

Græsk yoghurt 2% har god konsistens, men smagen kan bare ikke sammenlignes med creme fraiche, desværre.

Generelt bliver man lynhurtigt vant til madvarianter som ligger tæt op af de gamle, så mon ikke du 'bare' har lavet en smule om på hans smagsløg ;)
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. maj 2018, 06:54

Der er åbenbart forkælelsesdag i dag.

Han blev vækket med nus og lidt omsorg for tissemanden. Så lavede jeg hans morgenmad for ham, mens han var i bad.

Mens han spiste morgenmad lavede jeg hans frokost; salat med spidskål, edamame bønner, gulerødder og pastaskruer. (at han så har glemt at tage den med på job, er en anden sag :rulle:)

Han vil gerne have massaman karry til aftensmad, så det laver jeg da til ham. Jeg topper nok lige med lidt æblekage, for det ved jeg, han godt kan lide.
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 23. maj 2018, 10:45

Vi suser rundt og skal lige have lavet de sidste 1000 ting inden brylluppet. Men vi hygger os med det, selvom vi begge er lidt stressede og vi er mega gode til at samarbejde, fordi vi supplerer hinanden virkelig godt :lun:
10
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 23. maj 2018, 11:38

Rapfisk skrev::ad!: Kæresten brugte en hel kvart piskefløde i den mørbradgryde, vi fik til aften. Har sagt, at det fratager ham enhver ret til at kommentere på min figur


Men det er jo mørbradgryde... Det kan bare ikke laves på minimælk :lol:
10
:lun: Be brave
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. maj 2018, 13:01

LaMariposa skrev:
Rapfisk skrev::ad!: Kæresten brugte en hel kvart piskefløde i den mørbradgryde, vi fik til aften. Har sagt, at det fratager ham enhver ret til at kommentere på min figur


Men det er jo mørbradgryde... Det kan bare ikke laves på minimælk :lol:


Præcis. Piskefløde er påkrævet.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 23. maj 2018, 13:24

LaMariposa skrev:Vi suser rundt og skal lige have lavet de sidste 1000 ting inden brylluppet. Men vi hygger os med det, selvom vi begge er lidt stressede og vi er mega gode til at samarbejde, fordi vi supplerer hinanden virkelig godt :lun:


Jeg har flere gange misset dine bryllupskjole flashed, og det har ærgret mig super meget! Håber der kommer et billede efter dagen. Elsker bryllupper og jeg er så glad på jeres vegne :lun:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. maj 2018, 14:18

IrmaPigen skrev:Der er åbenbart forkælelsesdag i dag.

Han blev vækket med nus og lidt omsorg for tissemanden. Så lavede jeg hans morgenmad for ham, mens han var i bad.

Mens han spiste morgenmad lavede jeg hans frokost; salat med spidskål, edamame bønner, gulerødder og pastaskruer. (at han så har glemt at tage den med på job, er en anden sag :rulle:)

Han vil gerne have massaman karry til aftensmad, så det laver jeg da til ham. Jeg topper nok lige med lidt æblekage, for det ved jeg, han godt kan lide.


Så kørte jeg da også lige ind til ham med hans glemte salat. Forkælede mand.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 23. maj 2018, 20:03

Min mand er en spassernar her i eksamensperioden.

Det var han også sidste år, men det kunne jeg bedre leve med dér end i år, hvor jeg selv er urimeligt hårdt spændt for med mine egne klassers eksamener (selv ledelsen bakker mig op og støtter, hvor de kan, fx ved ikke at bruge mig som vikar den næste måned). Når man så har to børn, hvor den ene er præpubertær så det basker og den anden synes, hun skal battle med førnævnte om, hvem der kan være allermest præpubertær med det resultat, at jeg bliver totalt som luft midt i deres konstante skænderier, og manden så synes, det er rarere at skrive på sin opgave på sin arbejdsplads og dermed er væk hjemmefra kl. 6.30-21 hver dag - fuck da af, mand!

Og så synes han, jeg snerrer. Jeg citerer lige min datter: "Lad vær' med at snak' til mig!!"
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 24. maj 2018, 05:13

Vi har bryllupsdag i dag. Manden er jo så ude at arbejde og vi har også givet gaver på forskud.
Havde nu været hyggeligt om han var hjemme, så vi kunne gå ud og spise.
Til gengæld har jeg valgt at forkæle mig selv og taget en spontan fridag, så når min søn er kørt i skole, så har jeg nogle timer, til at bare gøre præcis hvad jeg lyster.
6
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 24. maj 2018, 06:43

Dikus skrev:
:ae:

Det er da også synd for dem, de ser deres far så lidt, mens mor har vildt meget om ørerne. Kan han ikke godt se, han er en del af problemet med sit fravær?

Og så :ae: igen. Æv altså


Tak :kys:

Han har totalt skyklapper på. Altså, han anerkender, at jeg har det svært, men det holder ham ikke fra at koncentrere sig om sin opgave. Ja, okay, det er den afsluttende specialeopgave, han er ordblind og har eksamensangst, så jeg anerkender bestemt også, at han har det svært. Men en bare lidt mere rimelig fordeling ville ikke skade.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 24. maj 2018, 06:52

Guilded_Lily skrev:
Dikus skrev:
:ae:

Det er da også synd for dem, de ser deres far så lidt, mens mor har vildt meget om ørerne. Kan han ikke godt se, han er en del af problemet med sit fravær?

Og så :ae: igen. Æv altså


Tak :kys:

Han har totalt skyklapper på. Altså, han anerkender, at jeg har det svært, men det holder ham ikke fra at koncentrere sig om sin opgave. Ja, okay, det er den afsluttende specialeopgave, han er ordblind og har eksamensangst, så jeg anerkender bestemt også, at han har det svært. Men en bare lidt mere rimelig fordeling ville ikke skade.


Det lyder heller ikke helt fair. Kan du ikke tale med ham om det?
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 24. maj 2018, 06:56

TinaW skrev:
Guilded_Lily skrev:
Tak :kys:

Han har totalt skyklapper på. Altså, han anerkender, at jeg har det svært, men det holder ham ikke fra at koncentrere sig om sin opgave. Ja, okay, det er den afsluttende specialeopgave, han er ordblind og har eksamensangst, så jeg anerkender bestemt også, at han har det svært. Men en bare lidt mere rimelig fordeling ville ikke skade.


Det lyder heller ikke helt fair. Kan du ikke tale med ham om det?


Det kunne jeg sikkert, men ikke uden at bide. Jeg er ikke god til den slags, når jeg er presset. Så skal man hellere lade mig lide i fred. Det er han så heller ikke så god til :lol:
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 24. maj 2018, 07:00

Guilded_Lily skrev:
TinaW skrev:
Guilded_Lily skrev:
Tak :kys:

Han har totalt skyklapper på. Altså, han anerkender, at jeg har det svært, men det holder ham ikke fra at koncentrere sig om sin opgave. Ja, okay, det er den afsluttende specialeopgave, han er ordblind og har eksamensangst, så jeg anerkender bestemt også, at han har det svært. Men en bare lidt mere rimelig fordeling ville ikke skade.


Det lyder heller ikke helt fair. Kan du ikke tale med ham om det?


Det kunne jeg sikkert, men ikke uden at bide. Jeg er ikke god til den slags, når jeg er presset. Så skal man hellere lade mig lide i fred. Det er han så heller ikke så god til :lol:


Det kender jeg godt :D :fløjt:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 25. maj 2018, 16:10

Tiden går altså virkelig hurtigt! I dag har vi kendt hinanden/været sammen i 15 år! :8:
12

Tilbage til "Forhold og sex"