Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 12. jul 2018, 14:40

Jeg har skabt mig over det før, og here we go again;

Hvor mega svært kan det lige være at passe tiden, når vi skal ud af døren :cuss: Hr Kuk har lige ringet, at han er hjemme om 20 minutter - okay smarte, men vi skal køre om 5 - hans hakuna matata tilgang går virkeligt dårligt i spænd med min strukturfacisme :rulle:
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 12. jul 2018, 14:55

FruKuk skrev:Jeg har skabt mig over det før, og here we go again;

Hvor mega svært kan det lige være at passe tiden, når vi skal ud af døren :cuss: Hr Kuk har lige ringet, at han er hjemme om 20 minutter - okay smarte, men vi skal køre om 5 - hans hakuna matata tilgang går virkeligt dårligt i spænd med min strukturfacisme :rulle:


Var der ikke en gang en debattør på den gamle debat, som slet og ret bare kørte fra sin mand en dag hvor han for hunredsyttende gang ikke kunne blive færdig og hun bare ikke gad vente mere? Kan dog ikke huske, om det løste problemet...
10
:lun: Be brave
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14624

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. jul 2018, 17:53

Jeg har to - næsten 3 - hele dage væk fra min kæreste. Jeg savner ham allerede lidt. Han er sød... og det føltes bare så trygt at han er i nærheden. Nu kan jeg så sidde i Burton on Trent helt alene og være nervøs over førstehjælpseksamen i morgen.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16019
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29812

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 12. jul 2018, 18:07

Jeg er helt alene hjemme (altså bortset fra dyrene) fra på søndag ved 11-tiden og frem til næste lørdag først på eftermiddagen.
Manden er ude og sejle og barnet skal på noget ferielejr.
Jeg skal godt nok på arbejde, men jeg er allerede helt rundt på gulvet over, hvad jeg dog skal bruge al den fritid på.
Min søn har max været væk hjemmefra to overnatninger før.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 15. jul 2018, 08:07

Jeg har fødselsdag, og er blevet vækket med hjemmelavet fødselsdagssang og kærlighed. Nu er han nede efter morgenbrød og jordbærkage :love: jeg føler mig heldig.
28
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 15. jul 2018, 08:51

Sophaya skrev:Jeg har fødselsdag, og er blevet vækket med hjemmelavet fødselsdagssang og kærlighed. Nu er han nede efter morgenbrød og jordbærkage :love: jeg føler mig heldig.


Tillykke :blomst:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 15. jul 2018, 10:36

Sophaya skrev:Jeg har fødselsdag, og er blevet vækket med hjemmelavet fødselsdagssang og kærlighed. Nu er han nede efter morgenbrød og jordbærkage :love: jeg føler mig heldig.


Tillykke med fødselsdagen :blomst:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 15. jul 2018, 10:42

Jeg skal virkelig bide i nogle puder i dag for ikke at eksplodere. Vi tager på ferie i morgen, og manden og jeg har meget forskellige forestillinger om, hvordan det skal forberedes.

Jeg har sagt, jeg nok skal stå for at pakke. Jeg gjorde huset rent i går, men når man har to børn og to dyr, kommer her lynhurtigt til at se beskidt ud igen. Anyway, jeg skal såmænd nok lige svinge støvsugeren en tur igen. Manden vil hellere sætte robotten igang - men jeg orker ikke høre på det skrummel i 45 minutter, plus det kræver, at spisestuestole og små borde sættes op og dyrenes mad skal sættes væk. Det går meget hurtigere at gøre det selv, og så behøver jeg ikke rende med støvsugeren de steder, skrumlet ikke kommer godt nok ind alligevel. Det er han så sur over.

I stedet har han ryddet op i garagen og haven og fejet terrassen - wtf? Det gør han sgu ikke, når vi alligevel er hjemme :rulle:

Han kører hunden i feriepasning hos svigerne senere - ah, fred!
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2018, 10:50

Sophaya skrev:Jeg har fødselsdag, og er blevet vækket med hjemmelavet fødselsdagssang og kærlighed. Nu er han nede efter morgenbrød og jordbærkage :love: jeg føler mig heldig.

Tillykke med dig :pompom:
1
Livslinjen: 70 201 201
avdotja
Indlæg: 4929
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 536
Likede indlæg: 14679

Re: Partråden

Indlægaf avdotja » 15. jul 2018, 13:28

Sophaya skrev:Jeg har fødselsdag, og er blevet vækket med hjemmelavet fødselsdagssang og kærlighed. Nu er han nede efter morgenbrød og jordbærkage :love: jeg føler mig heldig.

Den til 600 kr? Ellers er det jo ikke rigtig kærlighed :-D
9
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 15. jul 2018, 14:12

avdotja skrev:
Sophaya skrev:Jeg har fødselsdag, og er blevet vækket med hjemmelavet fødselsdagssang og kærlighed. Nu er han nede efter morgenbrød og jordbærkage :love: jeg føler mig heldig.

Den til 600 kr? Ellers er det jo ikke rigtig kærlighed :-D


:lol:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14624

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 15. jul 2018, 15:19

Jeg har haft en skøn weekend med min kæreste. Sådan en af slagsen hvor man bare er veltilpas helt nede i maven :lun:

Lørdag morgen overhørte jeg ham snakke med hans far om at jeg nu er blevet bekræftet til en position i min praktikklub. Han lød helt vildt stolt og synes det var ret fedt at jeg har gjort så godt et indtryk at de vil beholde mig :genert: .
Om aftnen var vi inde at se De Utrolige 2 med hans søster og hendes kæreste. Det var super hyggeligt.

I dag har vi så brugt tiden på at se på sofaer og været forbi huset. Vi har brugt rigtig meget tid sammen hvor vi rent faktisk har VÆRET sammen i stedet for en på telefonen/computeren, en ser fjernsyn og hvad vi ellers finder på. Jeg har i hvert fald helt sikkert fået dækket mit underskud på fysisk kontakt kontoen efter 3 dage adskilt.

Fik også snakket med ham om at jeg er bekymret over penge, job og at vores indkomst er så ulige at han kommer til at stå for det meste. Det var rart at få ud og han var da sådan set ligeglad med at han skulle stå for det meste, så længe jeg hjælper hvor jeg kan. Han var super støttende i forhold til penge og arbejde. Jeg er bare glad lige nu. Og skal i gang med jobansøgninger x 4 :lol:
12
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 15. jul 2018, 20:33

avdotja skrev:
Sophaya skrev:Jeg har fødselsdag, og er blevet vækket med hjemmelavet fødselsdagssang og kærlighed. Nu er han nede efter morgenbrød og jordbærkage :love: jeg føler mig heldig.

Den til 600 kr? Ellers er det jo ikke rigtig kærlighed :-D


120 - jeg er billig på den måde :lol:


——-

Tak for jeres søde hilsner. Det er sgu da rart at fylde 25 :genert:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16019
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29812

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 16. jul 2018, 07:25

Kender I det der med, at man måske ikke altid er lige god til at få sagt de ting, man sætter pris på, at ens partner gør. Vi er i hvert fald ikke altid så gode til det, hjemme hos os.
Men så, når man taler med andre og de f.eks er utilfredse med nogle ting i deres forhold, hvor det slår en, at på det punkt, der er man godt nok heldig?
De her dage sætter jeg i hvert fald ekstra stor pris på min søde mand og hans bæren over med mig og alle mine særheder og hans måde at støtte mig på angående dyrene, som bortset fra hundene, betyder langt mere for mig, end de gør for ham.
Og det har jeg selvfølgelig husket at sige til ham.
5
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Partråden

Indlægaf lillebjoern » 16. jul 2018, 07:44

TinaW skrev:Kender I det der med, at man måske ikke altid er lige god til at få sagt de ting, man sætter pris på, at ens partner gør. Vi er i hvert fald ikke altid så gode til det, hjemme hos os.
Men så, når man taler med andre og de f.eks er utilfredse med nogle ting i deres forhold, hvor det slår en, at på det punkt, der er man godt nok heldig?
De her dage sætter jeg i hvert fald ekstra stor pris på min søde mand og hans bæren over med mig og alle mine særheder og hans måde at støtte mig på angående dyrene, som bortset fra hundene, betyder langt mere for mig, end de gør for ham.
Og det har jeg selvfølgelig husket at sige til ham.


Det kender jeg alt for godt. Man tager det for givet i hverdagen, og når man så hører/læser om andre pars problemer eller uoverensstemmelser... så bliver man pludselig klar over, hvor heldig man er :love:
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Forhold og sex"