Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 3. aug 2018, 06:59

Min kæreste er stoppet med at ryge - igen. Han stoppede et halvt år efter vi mødte hinanden, og det gik godt i et år. Så startede han igen og han ryger mere end sidst. Jeg har det lidt stramt med det - ikke så meget at han ryger, det må han selv ligge og rode med. Men alle afbrydelser - når vi er ude at spise skal han ud osv. Det er fint nok nu her i sommer, men det er sgu øv at man sidder der indenfor alene, fordi han er ude at ryge. Jeg ved godt at jeg kan gå med, men jeg gider ikke altid sidde ude i røgen og slet ikke hvis det er koldt og vi sidder og hygger over et spil, en middag ect.

Men nu skal det være, både for hans egen skyld og fordi vi er startet på baby making projektet.
Hans lunte er noget kort, men han kan heldigvis godt selv se det sjove i det - for han bliver sjældent sur og gnaven.

I aften tænker jeg at vi skal hygge os med en omgang minigolf og en god middag, og så ellers aflede hans tanker lidt.
2
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26704

Re: Partråden

Indlægaf Santa » 3. aug 2018, 07:00

Overnattende gæster i 11 dage på 60 kvm, samtidig med at jeg skal passe mit arbejde? NEJ!!!

Det ville dræne mig voldsomt, og jeg ville med garanti snerre og bitche allerede på 4.dagen. Det ville jeg aldrig sige ja til, heller ikke selvom det var min mor og andre familiemedlemmer, og heller ikke selvom de var rejst til udlandet for at besøge mig. Og jeg ELSKER min mor, vi har det skønt sammen, men er enige om at en 3-4 dage sammen er fint.
Og så forresten, udlandet....bor TAC ikke i England? Så lang en rejse er det sq ikke!
12
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 3. aug 2018, 07:10

Jeg fik min englænder hjem i nat. Vi sov først klokken 5, så han ligger stadig og bobler ved siden af mig. For fanden, hvor gør han mig glad :lun:

Sparrow - held og lykke til din kæreste, sejt at han kan grine af det på trods! :pompom:
12
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 3. aug 2018, 08:19

Sophaya skrev:Jeg fik min englænder hjem i nat. Vi sov først klokken 5, så han ligger stadig og bobler ved siden af mig. For fanden, hvor gør han mig glad :lun:

Sparrow - held og lykke til din kæreste, sejt at han kan grine af det på trods! :pompom:


Åh hvor dejligt for jer. :) Håber i får en dejlig weekend. (hvor er din englænder fra? Min er fra en en lille by uden for Reading.

Tak for det - ja det er det sgu, det kan jeg heldigvis også:

Jeg sendte en sms og bad ham tage stilling til i hvilken rækkefølge han vill gøre aktiviterne i dag - følgende svar tikkede ind: :klap:

"No matter how will we will do it, i can tell you the outcome now: Ill be the super happy and easygoing one, as pr. usual - you will be uptight, short tempered and agry with me. So you choose - wouldnt want to upset you darling xxx"

:fløjt: :D
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 3. aug 2018, 08:38

Ladysparrow skrev:
Sophaya skrev:Jeg fik min englænder hjem i nat. Vi sov først klokken 5, så han ligger stadig og bobler ved siden af mig. For fanden, hvor gør han mig glad :lun:

Sparrow - held og lykke til din kæreste, sejt at han kan grine af det på trods! :pompom:


Åh hvor dejligt for jer. :) Håber i får en dejlig weekend. (hvor er din englænder fra? Min er fra en en lille by uden for Reading.

Tak for det - ja det er det sgu, det kan jeg heldigvis også:

Jeg sendte en sms og bad ham tage stilling til i hvilken rækkefølge han vill gøre aktiviterne i dag - følgende svar tikkede ind: :klap:

"No matter how will we will do it, i can tell you the outcome now: Ill be the super happy and easygoing one, as pr. usual - you will be uptight, short tempered and agry with me. So you choose - wouldnt want to upset you darling xxx"

:fløjt: :D


Haha! Åh, som han dog kan sige det. :lol:

Min er fra en mindre by ved Newcastle :D
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Partråden

Indlægaf avdotja » 3. aug 2018, 17:33

Jeg anerkender at situationen er følsom for takeachanceonme og vil derfor gerne undskylde min tone i det andet indlæg; jeg kunne godt have formuleret mig anerledes efter at hun havde gjort opmærksom på hvor svært det er for hende. Essensen af det, står jeg dog stadigvæk ved.
4
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2018, 07:15

Kokken skal på polterabend i dag. Sidder og venter på dem nu. Han sover stadig.
De bliver kun hans to bedste venner og jeg tror det kommer til at passe ham rigtig fint. Han er ikke rigtig typen til druklege, udklædning, en ramme dåseøl under armen og en flaske Gammeldansk til at skylle efter med.
Jeg ved at de kommer her og spiser morgenmad ca nu og så tænker jeg de slæber ham ud at smage specialøl og spise noget god mad og slutter af på den lokale engang i aften. Det ville være en dag han virkelig ville sætte pris på så det håber jeg.
Hvis det går som det plejer med de tre så ser jeg ham ikke igen før engang i morgen tidlig.
7
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2018, 07:49

Så blev han hentet. Jeg ser ham ikke igen før vi skal til bryllup om 14 dage. De kommer først hjem i morgen aften engang så vi andre tager hjem fra sommerhuset nu i stedet for i morgen.
Det er jeg lidt trist over for vores aften i går var lidt noget rod med gæster og ballade og vi har ikke set hinanden så meget de sidste tre måneder.
Nå, så længe han får en god dag :)
8
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 4. aug 2018, 08:21

Vi er i Norge. Vi skal til bryllup, og jeg er sur.

Det bryllup får ALT til at stritte i mig, når brudeparret stadig nasser på mine svigerforældre og burde spare hver en krone op til det hus, de ævler om konstant. Men nu bor de og 4... Ja FIRE! børn altså i mine svigerforældres hus. Og vælger at fyre sindssygt mange penge efter et stort bryllup...

Samtidig er det her min sidste weekend, inden jeg starter på arbejde mandag morgen, og vi lander først i Aalborg ved midnatstid søndag.

Så nej, jeg er ikke spor tilfreds.

Faktisk er jeg en af de gæster, jeg helst så var blevet væk fra mit eget bryllup, men den mulighed fik jeg ikke :sur:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 4. aug 2018, 09:49

Vi skal til min fars bryllyp i dag, og der er ikke nogen af os, der har lyst. Min stakkels kæreste føler sig virkelig udenfor til denne slags arrangementer, hvor folk bare er så dårlige til at inkludere ham og tale engelsk..
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 4. aug 2018, 10:10

Vi skal også til bryllup i dag. Et bryllup jeg har glædet mig til længe, men nu ligger jeg så her med en borreliainfektion og har det piv ringe :sur: Jeg regner med at stable mig på benene, så jeg kan deltage i middagen, men ellers er det vist så som så, hvad energien rækker til. Øv
1
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 485

Re: Partråden

Indlægaf london » 4. aug 2018, 20:58

Det går bare godt for tiden.... Han gør mig så glad i låget :lun:
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2018, 21:31

Jeg kan ikke lide når min kæreste er i byen. Han har simpelthen gjort så mange dumme ting i branderter førhen og han er i det hele taget temmelig... uheldig, kalder han det (det er det vi andre kalder klodset).
Det er nu et par timer siden sidst han tjekkede ind og det er ikke fordi jeg har noget større behov for at høre en hel masse fra ham når han er afsted, men det er nu rart nok at vide at det stadig er liv i ham.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 5. aug 2018, 11:24

bluetof1 skrev:Jeg kan ikke lide når min kæreste er i byen. Han har simpelthen gjort så mange dumme ting i branderter førhen og han er i det hele taget temmelig... uheldig, kalder han det (det er det vi andre kalder klodset).
Det er nu et par timer siden sidst han tjekkede ind og det er ikke fordi jeg har noget større behov for at høre en hel masse fra ham når han er afsted, men det er nu rart nok at vide at det stadig er liv i ham.


Håber, at du har hørt fra ham :kys:
0
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Partråden

Indlægaf Kaffe » 9. aug 2018, 19:50

Jeg synes, min kæreste er lidt efter mig. Jeg er meget følsom overfor stemning og toneleje og kan ikke så nemt håndtere kritik og sure kommentarer. Jeg trækker mig og går ind i min egen verden. Jeg siger typisk ikke noget, for så kommer der nok sure kommentarer, som jeg jo vil undgå. Så jeg kan ikke rigtig agere på det, som går mig på.
Jeg tænker meget på, om det jeg gør, er forkert. Fordi jeg vil undgå negative miner. Jeg tror, en stor del af problemet er mig selv. Jeg kan jo bare banke i bordet og sige noget. Sige fra. Og jeg bliver på et punkt nødt til at sige noget, da jeg ellers distancerer mig. Det gør jeg lidt lige pt.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.

Tilbage til "Forhold og sex"