Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 29. mar 2018, 09:20

Dikus skrev:
FruKuk skrev:Jeg ville blive totalt presset, hvis min mand ønskede at kommunikere med mig, mens jeg var på arbejde om stort og småt. Og det er ikke fordi, det ikke ville være muligt for mig, men jeg gider ikke. Når jeg arbejder, så arbejder jeg. Og jeg kan sagtens have læst en SMS, men ikke svaret på den. For så skete der måske lige noget. Eller jeg tænkte, at det kunne vente. Jeg er ikke ligeglad, men jeg prioriterer det heller ikke. Min mand ved, at det er sådan, jeg har det, så han ringer, hvis han har noget, der ikke kan vente.


Så kommer du jo så også hjem en halv time tidligere, nåtr du ikke har holdt en halv times ekstra-pause


Jep :-D Jeg arbejder uden øvre arbejdstid, så jeg kommer hjem, når jeg er færdig (eller har lovet at hente børn :-p )
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Partråden

Indlægaf Anilara » 29. mar 2018, 09:33

Haha, vi har åbenbart ikke sms'et i 9 dage :)
Men vi bor også sammen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Partråden

Indlægaf Ficus » 29. mar 2018, 09:51

Synes det er sjovt at det alligevel er SÅ forskelligt, vi bor også sammen, men tror ikke siden vi har mødt hinanden at der er gået 24 timer uden en SMS(/Skype/Messenger hvis en af os er i udlandet).

I dag har jeg fået 2 sms’er den ene da han var ude at handle og den anden i byggemarkedet, hvor vi var i hver vores ende :-p
1
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Partråden

Indlægaf Summer » 29. mar 2018, 12:16

Jeg ved ikke om jeg overreagerer på den her situation, men kan simpelthen ikke lade være med at være skuffet over mine svigerforældre.
De er i denne uge hjemme på besøg hos os, og min kæreste fylder i morgen 30 år - hvorved jeg personligt selv mener, at det er altid er lidt særligt når man fylder rund. Vi har så sent som igår talt med dem om, om de i morgen vil spise brunch med os, det vil de gerne. Derudover havde vi snakket med dem om, om vi alle fire skal tage ud og spise i morgen aften - det ville de også gerne, hvilket min kæreste lød meget glad for, og at det betød noget for ham. Men nu har de lige fortalt min kæreste, at de imorgen aften istedet tager ud til et vennepar for at spise (som de har været sammen med i løbet af ugen).
Jeg er simpelthen så skuffet over, at man inviterer dem ud til middag i forbindelse med en 30 års fødselsdag som de siger ja til, for så derefter aflyse det.

Har på fornemmelsen af at grunden til de siger nej lige pludselig er fordi, at jeg ikke har ret meget tid eller overskud til at være sammen med dem pga. at jeg skriver på min BA projekt. Min svigermor kom ihvertfald med kommentaren om at "X har jo vel også travlt med at skrive imorgen".

Det skal lige siges, at hele aftenen igår blev brugt sammen med dem og deres vennepar + nogle andre mennesker. Derudover spenderede vi også denne morgen sammen. Og de andre dage har de ikke engang selv været herhjemme, da de er taget hjem til deres vennepar om formiddagen og først er kommet hjem når vi er gået i seng.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17192
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41805

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 29. mar 2018, 12:43

Hvad er det med den aubergine-emoji?? :forvirret: :genert:
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Partråden

Indlægaf Joe » 29. mar 2018, 12:59

Vi skriver sammen jævnligt på messenger i løbet af en arbejdsdag. Hyggesnakker, gør grin med ting, vender faglige ting, da vi har samme uddannelsesbaggrund. Jeg ville ikke egne mig til et job, der ikke var fleksibelt på den måde.
0
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 29. mar 2018, 13:11

Summer skrev:Jeg ved ikke om jeg overreagerer på den her situation, men kan simpelthen ikke lade være med at være skuffet over mine svigerforældre.
De er i denne uge hjemme på besøg hos os, og min kæreste fylder i morgen 30 år - hvorved jeg personligt selv mener, at det er altid er lidt særligt når man fylder rund. Vi har så sent som igår talt med dem om, om de i morgen vil spise brunch med os, det vil de gerne. Derudover havde vi snakket med dem om, om vi alle fire skal tage ud og spise i morgen aften - det ville de også gerne, hvilket min kæreste lød meget glad for, og at det betød noget for ham. Men nu har de lige fortalt min kæreste, at de imorgen aften istedet tager ud til et vennepar for at spise (som de har været sammen med i løbet af ugen).
Jeg er simpelthen så skuffet over, at man inviterer dem ud til middag i forbindelse med en 30 års fødselsdag som de siger ja til, for så derefter aflyse det.

Har på fornemmelsen af at grunden til de siger nej lige pludselig er fordi, at jeg ikke har ret meget tid eller overskud til at være sammen med dem pga. at jeg skriver på min BA projekt. Min svigermor kom ihvertfald med kommentaren om at "X har jo vel også travlt med at skrive imorgen".

Det skal lige siges, at hele aftenen igår blev brugt sammen med dem og deres vennepar + nogle andre mennesker. Derudover spenderede vi også denne morgen sammen. Og de andre dage har de ikke engang selv været herhjemme, da de er taget hjem til deres vennepar om formiddagen og først er kommet hjem når vi er gået i seng.


Kan det være høflighed fra deres side? Forstået på den måde, at de tror I vil tage ud alene - og egentlig helst vil det?
Ej jeg ved det ikke. Ellers virker det i hvert fald underligt.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Partråden

Indlægaf Lurende Peber » 29. mar 2018, 13:21

LaMariposa skrev:Hvad er det med den aubergine-emoji?? :forvirret: :genert:

Jeg mener at have læst, at auberginen er substitut for en erigeret penis, og de associationer en sådan kan give.
Men hvad forstår bønder sig på agurkesalat? :gammel: :gruble:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Partråden

Indlægaf Summer » 29. mar 2018, 14:02

Lykke skrev:
Summer skrev:Jeg ved ikke om jeg overreagerer på den her situation, men kan simpelthen ikke lade være med at være skuffet over mine svigerforældre.
De er i denne uge hjemme på besøg hos os, og min kæreste fylder i morgen 30 år - hvorved jeg personligt selv mener, at det er altid er lidt særligt når man fylder rund. Vi har så sent som igår talt med dem om, om de i morgen vil spise brunch med os, det vil de gerne. Derudover havde vi snakket med dem om, om vi alle fire skal tage ud og spise i morgen aften - det ville de også gerne, hvilket min kæreste lød meget glad for, og at det betød noget for ham. Men nu har de lige fortalt min kæreste, at de imorgen aften istedet tager ud til et vennepar for at spise (som de har været sammen med i løbet af ugen).
Jeg er simpelthen så skuffet over, at man inviterer dem ud til middag i forbindelse med en 30 års fødselsdag som de siger ja til, for så derefter aflyse det.

Har på fornemmelsen af at grunden til de siger nej lige pludselig er fordi, at jeg ikke har ret meget tid eller overskud til at være sammen med dem pga. at jeg skriver på min BA projekt. Min svigermor kom ihvertfald med kommentaren om at "X har jo vel også travlt med at skrive imorgen".

Det skal lige siges, at hele aftenen igår blev brugt sammen med dem og deres vennepar + nogle andre mennesker. Derudover spenderede vi også denne morgen sammen. Og de andre dage har de ikke engang selv været herhjemme, da de er taget hjem til deres vennepar om formiddagen og først er kommet hjem når vi er gået i seng.


Kan det være høflighed fra deres side? Forstået på den måde, at de tror I vil tage ud alene - og egentlig helst vil det?
Ej jeg ved det ikke. Ellers virker det i hvert fald underligt.


Nej det tror jeg ikke. Synes vi har udtrykt klart og tydeligt, at vi gerne vil have dem med og at det kunne være hyggeligt. Derudover har min svigermor brokket sig lidt over mig så snart hun har fået muligheden. Fx skulle jeg igår afsted fra morgenstunden, da jeg skulle mødes med min sparringsgruppe. Svigerforældrene var ikke stået op i endnu, da jeg gik på badeværelset for at gøre mig klar. De var så vågnet imellem tiden, men lå stadig i sengen (kunne høre dem snakke). Hun var så sur over at jeg ikke var gået ind på værelset til dem og sagt, at badeværelset ikke var optaget mere (selvom man tydeligt kunne høre at jeg kom ud derfra og derefter tog hjemmefra). Derudover kan jeg høre at hun hele tiden kommentere på, at jeg ikke har tid til ditten og datten, når hun tror at jeg ikke kan høre det.
0
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 29. mar 2018, 14:05

Jeg har ingen gode råd.

Jeg er selv dødtræt af min svigermor. Hun siger simpelthen de mest hjernedøde ting til mig. Sjovt nok altid når manden har forladt rummet.
Jesus Fuck!
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 29. mar 2018, 15:27

Lyder sært Summer - hvad siger din kæreste til det?
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 29. mar 2018, 15:40

Jeg skal se Peter Kanin i morgen. Sammen med kærestens datter. Det er min ide, fordi jeg gerne selv vil se den :-D Det vil hun så heldigvis også gerne.
8
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Partråden

Indlægaf Summer » 29. mar 2018, 15:43

Lykke skrev:Jeg har ingen gode råd.

Jeg er selv dødtræt af min svigermor. Hun siger simpelthen de mest hjernedøde ting til mig. Sjovt nok altid når manden har forladt rummet.
Jesus Fuck!


Det er simpelthen så træls!.. Dog har jeg aldrig oplevet det her med hende før. Men som jeg også sagde til kæresten den anden dag. Hver eneste gang vi har besøgt dem, eller de er kommet over til os, så har det været når jeg havde fri og dermed selvfølgelig havde tid og overskud til at være sammen med dem hele dagen. Men nu kom de med kort varsel og lige midt i en tid hvor jeg har travlt og er enormt stresset pga. min BA-projekt, mit frivillige job, søgen efter fuldtidsstillinger mm.

Ja det er spøjst som der altid skal ryge dumme ting ud af munden på nogle folk så snart kæresten/manden ikke lige er der. Har selv prøvet det med et par stykker fra kærestens nærmeste familie. :rulle:
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17192
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41805

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 29. mar 2018, 15:50

IrmaPigen skrev:Jeg skal se Peter Kanin i morgen. Sammen med kærestens datter. Det er min ide, fordi jeg gerne selv vil se den :-D Det vil hun så heldigvis også gerne.


Jeg overvejede længe at invitere min niece med i biografen, godt jeg vildt gerne ville se Tyren Ferdinand :D
0
:lun: Be brave
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Partråden

Indlægaf Summer » 29. mar 2018, 15:53

FruKuk skrev:Lyder sært Summer - hvad siger din kæreste til det?


Jeg tror han blev skuffet over det, selvom han siger han har det helt fint når jeg spørger ham hvordan har det med at de aflyste. Også orker han ikke at tage diskussionen op med dem, hvilket jeg godt kan forstå. Men sidder på lidt med den følelse, at de er ret så ligeglade med at han fylder år, og det gør sgu ondt i mig. Jeg frygter også lidt, at de ikke engang har købt en fødselsdagsgave til ham.
0

Tilbage til "Forhold og sex"