Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Partråden

Indlægaf POCKETKITTEN » 27. jan 2018, 21:24

Anilara skrev:Jeg sidder og hører metal og drikker lots of hvidvin med min kæreste. Den slags jeg også ville gøre alene. Det er rart.


Jeg ser Twilight-maraton og drikker al vores whisky nu, mens han er ude af huset.


Secret single behaviour.
3
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Partråden

Indlægaf Anilara » 27. jan 2018, 21:35

POCKETKITTEN skrev:
Anilara skrev:Jeg sidder og hører metal og drikker lots of hvidvin med min kæreste. Den slags jeg også ville gøre alene. Det er rart.


Jeg ser Twilight-maraton og drikker al vores whisky nu, mens han er ude af huset.


Secret single behaviour.

Jeg drikker også alt hans rom nu. Åbenlyst foran hans ansigt. Obvious relationship behavior :lol:
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 27. jan 2018, 23:14

Smiling_Goat skrev:Goddamnit.. Jeg er syg og hoster, og midt i en samtale med min kæreste om, hvorvidt det er mest humant at skære penis af en død eller levende mand, fik jeg et hosteanfald, og mistede stemmen

Nu tror han, jeg bare stoppede med at tro på mine egne argumenter og "mistede stemmen" :nej:

Og jeg havde totalt meget ret! :panik:


Emnet er interessant og jeg skal helt sikkert have min kærestes syn på den sag. Jeg vil bare gerne vide hvor samtalen startede for at den kunne ende der. Det virker som om der er underholdning gemt i rejsen fra x til "hvad er mere humant: skære tissemand af før eller efter død".
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 28. jan 2018, 09:18

Lemonella skrev:Når jeg er alene hjemme, kan jeg godt finde på at tømme kærestens lager af chips. Jeg er dog så flink at jeg sender ham en sms og fortæller ham at, vil han have flere af de der chips, så må han lige købe nogen med hjem. :D


Samme her.
Han er altid forstående og køber bare nogle, hvis han havde spist min chokolade eller anden snack ved jeg bare at jeg ikke kunne agere på samme måde.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 29. jan 2018, 11:11

Jeg gav mig en kæreste en kompliment i dag. De fleste andre ville nok have sagt tak eller noget i den stil.
Ikke ham. Nej, han svarede bare "ja, det ved jeg :) ".
Det er ikke engang for sjov. Han ved at jeg synes han er lækker og derfor siger han ikke engang tak eller bliver glad når jeg siger det til ham. Det er bare en selvfølge for ham. Kan ikke engang sige det til ham for så mener han at det handler om at han aldrig giver mig komplimenter (hvilket han ikke gør. Ever). Det gør det ikke. Jeg synes bare det er træls at blive taget for givet på den måde.
Hans totale mangel på verbal anerkendelse af mig, mit udseende, hvad som helst, er en historie for sig og det kan gøre mig halvhysterisk engang i mellem.
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17191
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41802

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 29. jan 2018, 11:19

Min kæreste plejer at sige "ja, det ved jeg", når jeg giver ham komplimenter. Så går der få sekunder, før han knækker sammen af grin :lol:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Partråden

Indlægaf Æble » 29. jan 2018, 12:04

Ej blue, det er da en mega uhøflig respons. Det ville få mig til ikke at gide at give komplimenter.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 29. jan 2018, 12:10

bluetof1 skrev:Jeg gav mig en kæreste en kompliment i dag. De fleste andre ville nok have sagt tak eller noget i den stil.
Ikke ham. Nej, han svarede bare "ja, det ved jeg :) ".
Det er ikke engang for sjov. Han ved at jeg synes han er lækker og derfor siger han ikke engang tak eller bliver glad når jeg siger det til ham. Det er bare en selvfølge for ham. Kan ikke engang sige det til ham for så mener han at det handler om at han aldrig giver mig komplimenter (hvilket han ikke gør. Ever). Det gør det ikke. Jeg synes bare det er træls at blive taget for givet på den måde.
Hans totale mangel på verbal anerkendelse af mig, mit udseende, hvad som helst, er en historie for sig og det kan gøre mig halvhysterisk engang i mellem.


Den værste kærlighedserklæring er den der "Selvfølgelig kan jeg lide dig/elsker jeg dig/synes jeg, du er lækker/smuk. Ellers var vi jo ikke sammen??!"

Det svarer til at give en tom gave til fødselsdag, fordi det er tanken, der tæller. Det er sjovt som en vittighed. Derfra bliver det bare tåkrummende og... nemt. Alt for nemt. Argh!
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Partråden

Indlægaf Stitch » 29. jan 2018, 12:11

LaMariposa skrev:Min kæreste plejer at sige "ja, det ved jeg", når jeg giver ham komplimenter. Så går der få sekunder, før han knækker sammen af grin :lol:


Vi har en on going joke, hvor det gælder at svare "det ved jeg godt" til komplimenter mens man ser allermest selvfed ud. Gerne lige slå ud med håret imens. :lol2:
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Partråden

Indlægaf Stitch » 29. jan 2018, 12:12

bluetof1 skrev:Jeg gav mig en kæreste en kompliment i dag. De fleste andre ville nok have sagt tak eller noget i den stil.
Ikke ham. Nej, han svarede bare "ja, det ved jeg :) ".
Det er ikke engang for sjov. Han ved at jeg synes han er lækker og derfor siger han ikke engang tak eller bliver glad når jeg siger det til ham. Det er bare en selvfølge for ham. Kan ikke engang sige det til ham for så mener han at det handler om at han aldrig giver mig komplimenter (hvilket han ikke gør. Ever). Det gør det ikke. Jeg synes bare det er træls at blive taget for givet på den måde.
Hans totale mangel på verbal anerkendelse af mig, mit udseende, hvad som helst, er en historie for sig og det kan gøre mig halvhysterisk engang i mellem.



Er det virkelig i ramme alvor? Bliver han helt seriøst ikke glad?

Det ville jeg blive ked af, det der. Hvad siger han når du fortæller ham, hvordan du har det med det?
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17191
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41802

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 29. jan 2018, 12:24

bluetof1 skrev:Jeg gav mig en kæreste en kompliment i dag. De fleste andre ville nok have sagt tak eller noget i den stil.
Ikke ham. Nej, han svarede bare "ja, det ved jeg :) ".
Det er ikke engang for sjov. Han ved at jeg synes han er lækker og derfor siger han ikke engang tak eller bliver glad når jeg siger det til ham. Det er bare en selvfølge for ham. Kan ikke engang sige det til ham for så mener han at det handler om at han aldrig giver mig komplimenter (hvilket han ikke gør. Ever). Det gør det ikke. Jeg synes bare det er træls at blive taget for givet på den måde.
Hans totale mangel på verbal anerkendelse af mig, mit udseende, hvad som helst, er en historie for sig og det kan gøre mig halvhysterisk engang i mellem.


Det kan jeg sgu godt forstå, at du bliver ked af. Det er aldrig ok at tage kæresten for givet :ae:
0
:lun: Be brave
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 29. jan 2018, 12:35

Stitch skrev:
bluetof1 skrev:Jeg gav mig en kæreste en kompliment i dag. De fleste andre ville nok have sagt tak eller noget i den stil.
Ikke ham. Nej, han svarede bare "ja, det ved jeg :) ".
Det er ikke engang for sjov. Han ved at jeg synes han er lækker og derfor siger han ikke engang tak eller bliver glad når jeg siger det til ham. Det er bare en selvfølge for ham. Kan ikke engang sige det til ham for så mener han at det handler om at han aldrig giver mig komplimenter (hvilket han ikke gør. Ever). Det gør det ikke. Jeg synes bare det er træls at blive taget for givet på den måde.
Hans totale mangel på verbal anerkendelse af mig, mit udseende, hvad som helst, er en historie for sig og det kan gøre mig halvhysterisk engang i mellem.



Er det virkelig i ramme alvor? Bliver han helt seriøst ikke glad?

Det ville jeg blive ked af, det der. Hvad siger han når du fortæller ham, hvordan du har det med det?


Næ. Jeg tror faktisk at han synes han gør mig en tjeneste ved ikke at bede mig lade være med at sige den slags.
Jeg har lige fortalt ham hvad jeg synes om den reaktion. Jeg forudser the silent treatment resten af dagen mens han sidder og er fornærmet over at jeg synes det er træls.
Det er hans største fejl: han bliver så pissefornærmet hvis han spørger hvad der er galt og jeg er vred nok til at svare ufiltreret (ikke grimt, bare heller ikke pædagogisk). Det behøver ikke at have noget med ham at gøre. Hvis svaret ikke er totalt gennemtænkt, pædagogisk og fremfor alt roligt, så bliver han fornærmet.
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Partråden

Indlægaf Buller » 29. jan 2018, 12:43

han må være virkelig lækker siden du finder dig i sådan en omgang pis af en primadonna opførsel.
4
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 29. jan 2018, 13:03

Buller skrev:han må være virkelig lækker siden du finder dig i sådan en omgang pis af en primadonna opførsel.


Hvorfor så aggressiv?

Hvem siger at jeg finder mig i det? Han kan da silent treate mig alt det han lyster. Jeg har planer både i eftermiddag og i aften så jeg vil sandsynligvis ikke engang lægge mærke til det før han er ovre det igen.
7
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17191
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41802

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 29. jan 2018, 13:23

Buller skrev:han må være virkelig lækker siden du finder dig i sådan en omgang pis af en primadonna opførsel.


Helt ærligt, Buller. Den der tone er vist ikke nødvendig.
5
:lun: Be brave

Tilbage til "Forhold og sex"