Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30165

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 4. okt 2018, 07:48

Jeg synes det er helt vildt strengt at min mand pt. ligger og tager en lur, mens jeg sidder her på arbejdet og kigger ud på regnvejret.
Jeg vil også meget hellere ligge under dynen.
2
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9840
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9575

Re: Partråden

Indlægaf Spjaerten » 4. okt 2018, 18:16

Ikke nogen hemmelighed mit professionelle liv er ret meget op af bakke i øjeblikket og hr kæreste er bare så fantastisk, til trods for han selv har rigeligt at se til med en nær ven der er meget syg.

:lun:

Amen altså, vi er så gode sammen og for hinanden.
Tror aldrig jeg har oplevet noget så harmonisk og hvor der ikke allerede indenfor den første korte tid skulle slibes kanter og sluges kameler. Og der er bare nada her :love:
18
Tryk på * :slem:
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 4. okt 2018, 18:34

Jeg savner ham :whine: var hjemmefra søndag aften til fredag aften i sidste uge og fra tirsdag morgen til fredag aften i den her uge og han er på kursus hele weekenden, så vi ser kun hinanden lidt fredag aften og søndag aften. Og jeg skal måske afsted nogle dage i næste uge også. Jeg gider ikke mere, jeg vil bare gerne være hjemme nu
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Partråden

Indlægaf london » 4. okt 2018, 21:05

Vi har det bare godt... Han er så god til at rumme mig og alle mine "Jeg har været single og bare mig alt for længe" regler og idiotier. Og selvom vi ser forskelligt på mange ting, er der en fælles platform, hvor jeg føler, at jeg bliver hørt og han forstår mig. Jeg øver mig i at slippe kontrollen og sige højt, at måske er min måde ikke altid den bedste og jeg indrømmer gerne, at jeg ikke er helt nem at være sammen med. Men han gør det nemt uden at bøje sig med vinden og uden at lade mig bestemme.
6
Brugeravatar
mindrekreativtnavn
Indlæg: 204
Tilmeldt: 21. sep 2016, 07:38
Kort karma: 14
Likede indlæg: 158

Re: Partråden

Indlægaf mindrekreativtnavn » 5. okt 2018, 21:27

Vi har været sammen i snart 8 mdr. Og grundet lidt rod med min boligsituation, har vi planlagt at flytte sammen i starten af det nye år. Præcis dato har vi ikke planlagt. Nok omkring samme tidspunkt som vi har årsdag - hvis jeg ellers har forstået det korrekt.

Men nu er han begyndt at skrive sådan noget som at "det er utrolig vigtigt for os og vores forhold at vi lærer at kende hinanden inderst inde og at det nok skal komme, fordi vi jo har resten af livet sammen" Som svar til hvis jeg skriver at jeg savner ham og at jeg synes det er lidt hårdt til tider.

Panikker jeg fuldstændig, eller er det sådan lidt trække-i-land-agtigt? Jeg synes bare det er lidt underligt at han begynder at skrive det lige pludselig, selv når det med at flytte sammen har været på tale i et længere stykke tid.
0
I always carry a knife in my purse, just in case we're having cake. :gris:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20845

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 5. okt 2018, 21:39

mindrekreativtnavn skrev:Vi har været sammen i snart 8 mdr. Og grundet lidt rod med min boligsituation, har vi planlagt at flytte sammen i starten af det nye år. Præcis dato har vi ikke planlagt. Nok omkring samme tidspunkt som vi har årsdag - hvis jeg ellers har forstået det korrekt.

Men nu er han begyndt at skrive sådan noget som at "det er utrolig vigtigt for os og vores forhold at vi lærer at kende hinanden inderst inde og at det nok skal komme, fordi vi jo har resten af livet sammen" Som svar til hvis jeg skriver at jeg savner ham og at jeg synes det er lidt hårdt til tider.

Panikker jeg fuldstændig, eller er det sådan lidt trække-i-land-agtigt? Jeg synes bare det er lidt underligt at han begynder at skrive det lige pludselig, selv når det med at flytte sammen har været på tale i et længere stykke tid.


Det kan tolkes i tusind retninger. Jeg ville helt ærligt sige til ham i retningen af: Hej, når du skriver sådan (konkret henvisning), så bliver jeg usikker på, hvad du forsøger at give udtryk for. For selvfølgelig skal vi lære hinanden at kende osv., så jeg kan ikke lade være med at undre mig over, om der er noget andet, du forsøger at udtrykke? For så er det bedre, du siger/skriver det direkte. Kyskys
5
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
mindrekreativtnavn
Indlæg: 204
Tilmeldt: 21. sep 2016, 07:38
Kort karma: 14
Likede indlæg: 158

Re: Partråden

Indlægaf mindrekreativtnavn » 5. okt 2018, 22:01

Zombie skrev:
mindrekreativtnavn skrev:Vi har været sammen i snart 8 mdr. Og grundet lidt rod med min boligsituation, har vi planlagt at flytte sammen i starten af det nye år. Præcis dato har vi ikke planlagt. Nok omkring samme tidspunkt som vi har årsdag - hvis jeg ellers har forstået det korrekt.

Men nu er han begyndt at skrive sådan noget som at "det er utrolig vigtigt for os og vores forhold at vi lærer at kende hinanden inderst inde og at det nok skal komme, fordi vi jo har resten af livet sammen" Som svar til hvis jeg skriver at jeg savner ham og at jeg synes det er lidt hårdt til tider.

Panikker jeg fuldstændig, eller er det sådan lidt trække-i-land-agtigt? Jeg synes bare det er lidt underligt at han begynder at skrive det lige pludselig, selv når det med at flytte sammen har været på tale i et længere stykke tid.


Det kan tolkes i tusind retninger. Jeg ville helt ærligt sige til ham i retningen af: Hej, når du skriver sådan (konkret henvisning), så bliver jeg usikker på, hvad du forsøger at give udtryk for. For selvfølgelig skal vi lære hinanden at kende osv., så jeg kan ikke lade være med at undre mig over, om der er noget andet, du forsøger at udtrykke? For så er det bedre, du siger/skriver det direkte. Kyskys


Du har så ret! Det er det der når man koger rundt i sine egne tanker. Det kan lige pludselig blive meget værre end det egentlig er ment. Og når man så ikke spørger, men bare gemmer sig lidt væk, kan det hurtigt gå galt.

Jeg må lige prøve at skrive til ham i morgen.

Tak!
2
I always carry a knife in my purse, just in case we're having cake. :gris:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9840
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9575

Re: Partråden

Indlægaf Spjaerten » 6. okt 2018, 13:16

Selvom alt er skønt dejlig og nyt og vi hsr det godt, så er det altså på godt jysk træls vi ikke har ret meget tid sammen. Men vi er mega gode til at huske den anden og lige smide en besked.

Håber snart vennen er så meget i bedring, at der kan blive lidt tid til os.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Partråden

Indlægaf Primerose » 6. okt 2018, 21:41

Åhh, jeg nyder sådan at være sammen med min politimand. Jeg får ind i mellem sådan nogle små glædeslykkesus, hvor jeg lige mærker i hele kroppen hvor fantastisk, jeg synes han er.
Det sagt, så har den sidste uge herhjemme bare stået på sygdom. Først fik jeg en ordentlig lungebetændelse, og min kæreste passede mig så godt kan kunne, købte ind, lavede mad, huskede mig på at drikke og få min medicin, samtidig med at han skulle på arbejde og et par gange også lige hjem og ordne ting/skifte weekendtaske osv i hans egen lejlighed.
Nu har jeg det så bedre, men min søde politimand ligger med hvad der vist kun kan kaldes man-flu. Jeg passer den stakkels mand, det bedste jeg har lært, og forhåbentlig er vi begge snart på benene samtidigt igen. Jeg savner at lave noget med ham udendørs :genert:

Men ih, jeg er så glad for at være kærester med min søde kæreste, og jeg har simpelthen bare lyst til at være sammen med ham hele tiden.
Han har forresten allerede fået hyldeplads på badeværelset og nøgler så han kan komme og gå :lun: og det er bestemt ikke fordi vi prøver at forcere noget. Tingene sker bare helt naturligt og rart og vi er begge glade og forelskede.
22
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 6. okt 2018, 22:14

Min lørdag startede så børnefamilieagtigt og det næsten var til at brække sig over. Storcentershopping med det formål at købe vinterstøvler til barnet. Alle andre skal også købe sko i dag. Barnet bliver lokket med pølsehorn som både bageren og Føtex har udsolgt af. Barnet tror vi vil smide hendes gamle sko ud, og nægter at prøve nye på. Får hende endelig til det, kun fordi jeg puster en ballon op imens. Omg! Var godt nok glad for at manden var med. Yees!
2
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10026

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 7. okt 2018, 08:55

Lykke skrev:Min lørdag startede så børnefamilieagtigt og det næsten var til at brække sig over. Storcentershopping med det formål at købe vinterstøvler til barnet. Alle andre skal også købe sko i dag. Barnet bliver lokket med pølsehorn som både bageren og Føtex har udsolgt af. Barnet tror vi vil smide hendes gamle sko ud, og nægter at prøve nye på. Får hende endelig til det, kun fordi jeg puster en ballon op imens. Omg! Var godt nok glad for at manden var med. Yees!


Sådanne dage kræver rødvin :kys:
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Partråden

Indlægaf vibbsen » 7. okt 2018, 09:01

Åhh....Hr.vibbsen er sgu lidt for viderekommende....

Jeg har netop fået en ADHD diagnose hvilket er en stor lettelse i forhold til de udfordringer jeg har og har haft de sidste mange år.

Men det er bare som om hr.vibbsen ikke liiige helt er på samme side i bogen som mig....Som han ikke fatter at ADHD ikke bare er noget der går væk hvis vi ikke taler om det, eller hvis jeg bare tager mig sammen og begynder at dyrke noget motion. Men at det derimod er et handicap som jeg skal leve med resten af livet....

Jeg er startet på Ritalin idag. Og er selvfølgelig lidt nervøs for effekten af dette. Kommer det til at virke ? Hvordan kommer det til at virke ? Får jeg bivirkninger ?

Hr.vibbsens største bekymring : Hvad nu hvis du bliver afhængig af det ? Det er jo trods alt et præperat som bliver solgt på gaden fordi det er euroriserende....

:tie:

Lige nu sidder han og tygger på min rimelig harske bemærkning om at JA ! Jeg kommer til at blive afhængig af medicin. ADHD er et handicap og det går ikke bare væk.....Jeg skal være medicineret resten af livet.
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 7. okt 2018, 09:36

FruKuk skrev:
Lykke skrev:Min lørdag startede så børnefamilieagtigt og det næsten var til at brække sig over. Storcentershopping med det formål at købe vinterstøvler til barnet. Alle andre skal også købe sko i dag. Barnet bliver lokket med pølsehorn som både bageren og Føtex har udsolgt af. Barnet tror vi vil smide hendes gamle sko ud, og nægter at prøve nye på. Får hende endelig til det, kun fordi jeg puster en ballon op imens. Omg! Var godt nok glad for at manden var med. Yees!


Sådanne dage kræver rødvin :kys:


Ja! Heldigvis skulle jeg til vinsmagning og til Digte & Lyd med en veninde om aftenen i går. Puha. Fandme rart med de afbræk fra dagligdagen.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10026

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 7. okt 2018, 10:40

vibbsen skrev:Åhh....Hr.vibbsen er sgu lidt for viderekommende....

Jeg har netop fået en ADHD diagnose hvilket er en stor lettelse i forhold til de udfordringer jeg har og har haft de sidste mange år.

Men det er bare som om hr.vibbsen ikke liiige helt er på samme side i bogen som mig....Som han ikke fatter at ADHD ikke bare er noget der går væk hvis vi ikke taler om det, eller hvis jeg bare tager mig sammen og begynder at dyrke noget motion. Men at det derimod er et handicap som jeg skal leve med resten af livet....

Jeg er startet på Ritalin idag. Og er selvfølgelig lidt nervøs for effekten af dette. Kommer det til at virke ? Hvordan kommer det til at virke ? Får jeg bivirkninger ?

Hr.vibbsens største bekymring : Hvad nu hvis du bliver afhængig af det ? Det er jo trods alt et præperat som bliver solgt på gaden fordi det er euroriserende....

:tie:

Lige nu sidder han og tygger på min rimelig harske bemærkning om at JA ! Jeg kommer til at blive afhængig af medicin. ADHD er et handicap og det går ikke bare væk.....Jeg skal være medicineret resten af livet.


Først - stort kram, hvor må det på den ene side være en lettelse at få en forklaring på, hvad du bøvler med, men på den anden side lidt af en mavepuster også. Jeg krydser fingre for, at du oplever god effekt af medicinen.

Har hr Vibbsen været en del af din udredning? Hvis ikke kunne han måske have glæde af en samtale med din psykiater/behandler for at få forklaret behovet for medicin, hjælp generelt og hvor det stiller ham som pårørende?
8
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13312

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 7. okt 2018, 10:55

FruKuk skrev:Først - stort kram, hvor må det på den ene side være en lettelse at få en forklaring på, hvad du bøvler med, men på den anden side lidt af en mavepuster også. Jeg krydser fingre for, at du oplever god effekt af medicinen.

Har hr Vibbsen været en del af din udredning? Hvis ikke kunne han måske have glæde af en samtale med din psykiater/behandler for at få forklaret behovet for medicin, hjælp generelt og hvor det stiller ham som pårørende?

Hvor er du klog :blomst:
1
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"