Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 453
Likede indlæg: 5589

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 10. jul 2017, 11:47

Min mand er pt. på drengetur i Mexico. Jeg savner ham ikke. Han kommer jo hjem i næste uge. Faktisk er det en underlig fornemmelse, det der med ikke at savne. Jeg ved, han savner os meget. Jeg glæder mig da til, han kommer hjem - men det er mest fordi, jeg har et stort behov for alenetid, og jeg trænger virkelig til, at han tager ungerne og jeg kan flygte ud i ensomheden med hunden.

Jeg er dog en smule bekymret over, jeg nok ikke hører fra ham de næste fire dage, da de er taget en smuttur til Cuba. Det er jeg ikke helt tryg ved.
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 330
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10766

Indlægaf Hunkat » 10. jul 2017, 11:47

Wizzze skrev:
Hunkat skrev:
Dikus skrev:Arrrghhh ingen dårlige erfaringer om langdistanceforhold! Det påbegynder her på søndag. Flyveturen mellem os koster 8 t.kr. T/r og tager en hel dag... Vi kommer ikke til at se hinanden hver anden uge...

Man kan rigtig meget med skype, internet og viljen til at finde tiden. Jeg synes personligt at det sværeste er at ethvert tilvalg af andre aktiviteter i det tidsrum man har mulighed for at snakke er et aktivt fravalg af den anden. Det er vigtigt lige at få snakket om for ellers går man rundt med kronisk dårlig samvittighed. Både overfor partner og venner.

Og så er det jo ikke for evigt ;) Går jeg ud fra :lol:

Men Skype kan stadig ikke nusse en i nakken, eller dufte af vanilje når man vender sig i sengen, og man ender med næsen i hendes hår, og alle de andre småting man ikke sætter nok pris på i hverdagen, men som pludselig mangler når man er Palle alene ... :s
Den der opfinder en virtual presence device, der kan alt det, ender med at bliver fantasillionær :D

Ssssh :fløjt:

Sandt, men man må jo spille de kort man har fået :genert:
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 124
Likede indlæg: 2301

Indlægaf Charly » 10. jul 2017, 11:49

Wizzze skrev:
Charly skrev:Jeg gad godt at sende min mand væk et par år eller ti lige for tiden. Han er så sur og muggen, at en sulten klapperslange er at foretrække.

Med andre ord, hans hold tabte? :D

Hvis det så bare var det :genert:

Han er presset på arbejde, og så bor vi pt. hos mine forældre, hvilket virkelig trækker store veksler på hans tålmodighed - men altså det er sgu lidt svært at brokke sig, når de huser os alle tre i en del måneder. Men så kan man da altid være en nar overfor sin kone :rulle:
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 462
Likede indlæg: 3674

Indlægaf Sophies-mor » 10. jul 2017, 11:53

Charly skrev:
Wizzze skrev:
Charly skrev:Jeg gad godt at sende min mand væk et par år eller ti lige for tiden. Han er så sur og muggen, at en sulten klapperslange er at foretrække.

Han er presset på arbejde, og så bor vi pt. hos mine forældre, hvilket virkelig trækker store veksler på hans tålmodighed - men altså det er sgu lidt svært at brokke sig, når de huser os alle tre i en del måneder. Men så kan man da altid være en nar overfor sin kone :rulle:

Da jeg talte med ét eller andet klogt hovede engang - fordi min datter var Sååååzzzååååå sød ude og en lille mokke hjemme - fik jeg at vide, at det er fordi hjemme er sikker havn, der kan man afreagere.
Så på sin vis et tegn på tryghed.
Ikke at det bliver bedre af det, når man står i modtagerenden :sur:
6
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 124
Likede indlæg: 2301

Indlægaf Charly » 10. jul 2017, 11:56

Sophies-mor skrev:
Charly skrev:
Wizzze skrev:

Da jeg talte med ét eller andet klogt hovede engang - fordi min datter var Sååååzzzååååå sød ude og en lille mokke hjemme - fik jeg at vide, at det er fordi hjemme er sikker havn, der kan man afreagere.

Jeg ved ikke helt om jeg skal føle mig smigret :genert: Men når han spasser ud, kan jeg jo altid ae ham på håret og sige: "det er godt, du føler dig så tryg, elskede, at du ikke holder dine følelser tilbage" - sikke et drama :-D
16
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 10. jul 2017, 11:58

Charly skrev:
Sophies-mor skrev:
Charly skrev:
Wizzze skrev:

Jeg ved ikke helt om jeg skal føle mig smigret :genert: Men når han spasser ud, kan jeg jo altid ae ham på håret og sige: "det er godt, du føler dig så tryg, elskede, at du ikke holder dine følelser tilbage" - sikke et drama :-D

Sådan har jeg det også :-D
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 354
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3431

Indlægaf Lurende Peber » 10. jul 2017, 12:01

Den der med at afreagere i trygge rammer har jeg også fået serveret.
Jeg kan godt se logikken, men køber den ikke.
De nærmeste er da de vigtigste at opføre sig ordentligt overfor.
Bevares, der kan ryge en finke af fadet, men det skal ikke blive et mønster.
6
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2756
Likede indlæg: 17370

Indlægaf Wizzze » 10. jul 2017, 12:04

Dikus skrev:
Wizzze skrev:
Hunkat skrev:
Dikus skrev:Arrrghhh ingen dårlige erfaringer om langdistanceforhold! Det påbegynder her på søndag. Flyveturen mellem os koster 8 t.kr. T/r og tager en hel dag... Vi kommer ikke til at se hinanden hver anden uge...

Man kan rigtig meget med skype, internet og viljen til at finde tiden. Jeg synes personligt at det sværeste er at ethvert tilvalg af andre aktiviteter i det tidsrum man har mulighed for at snakke er et aktivt fravalg af den anden. Det er vigtigt lige at få snakket om for ellers går man rundt med kronisk dårlig samvittighed. Både overfor partner og venner.

Og så er det jo ikke for evigt ;) Går jeg ud fra :lol:

Men Skype kan stadig ikke nusse en i nakken, eller dufte af vanilje når man vender sig i sengen, og man ender med næsen i hendes hår, og alle de andre småting man ikke sætter nok pris på i hverdagen, men som pludselig mangler når man er Palle alene ... :s
Den der opfinder en virtual presence device, der kan alt det, ender med at bliver fantasillionær :D

Hvordan ved du, jeg dufter af vanilje :panik:

:slem: If you only knew ;) :devil:
:fløjt:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 528
Likede indlæg: 8766

Indlægaf Lemonella » 10. jul 2017, 12:07

Jeg er ikke ret god til langdistanceforhold. :blush: Det prøvede jeg det første halvandet års tid efter vi var blevet enige om, at være kærester på prøve.
Prøvetiden skulle vise os om vi overhovedet duede til, at være andet og mere end hinandens bedste venner. Der var jo også lige en ikke helt uvæsentlig aldersforskel, vi lige skulle afprøve, om kunne klare en hverdag sammen.
Min kæreste havde ikke mange forhold i bagagen. Jeg havde en del, plus to forliste ægteskaber.

Jeg hadede de tidspunkter, hvor jeg følte jeg var nødt til, at tage hjem til Sjælland for, at vande blomster, tømme postkassen og lige tjekke om min lejlighed stadig var intakt. :)
Jeg savnede ham, hans nærhed, kyssene, kærtegnene, de fysiske berøringer og alt, hvad der kommer ud af det. :blush2:

Nu bor vi så sammen på 13 år og alt i alt klarer vi det rigtig godt. Kærligheden er intakt, faktisk bedre end nogensinde før. :love:
Vi mærker ikke aldersforskellen. Vi tænker slet ikke over den. Vi er begge store pjattehoveder og kæmpestore legebørn. :D

Vi er rigtig gode til, at give hinanden plads og jeg nyder da, at han af og til smutter med vennerne i biffen, ud og bowle eller smutter på tur med sine Ingress-venner. Så er der nemlig dømt mig-tid over hele linjen. :)

Jeg nyder vores forhold og glæder mig hver dag over, at vi fandt hinanden. :lun:
5
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 387
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 6171

Indlægaf Mi55y » 10. jul 2017, 12:37

Jeg er så imponeret over, at vi har været afsted på road trip uden at komme op at toppes. Det er helt sikkert mere hans fortjeneste end min, han er god til at holde hovedet koldt i pressede situationer. Det samme kan ikke siges om mig - især ikke når jeg bliver kastet ud i venstrekørsel i myldretiden og GPS'en vælger at søge efter signal :panik:
1
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 10. jul 2017, 12:43

Lurende Peber skrev:Den der med at afreagere i trygge rammer har jeg også fået serveret.
Jeg kan godt se logikken, men køber den ikke.
De nærmeste er da de vigtigste at opføre sig ordentligt overfor.
Bevares, der kan ryge en finke af fadet, men det skal ikke blive et mønster.

Vi er enige.
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 524
Likede indlæg: 5306

Indlægaf Sophaya » 10. jul 2017, 12:47

Jeg har været hos min kæreste i england den sidste uges tid. Sidst vi så hinanden var 4(!) måneder siden. Jeg skal hjem i morgen og vil ikke. Godt han flytter hjem til mig om 6 uger :love: vi har aldrig haft det bedre - jeg håber det holder :lol:
7
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 391
Likede indlæg: 7455

Indlægaf HappyPaww » 10. jul 2017, 13:04

Jeg var totalt hormonmonster i går :blush: Havde været ud og ordne en masse ting hele formiddagen, og kom så hjem med den tanke at vi skulle tage ud og finde noget frokost og gå en tur. Preggo her var MEGET sulten, og så bliver jeg pænt irritabel...

Manden orkede ikke tage ud, fordi han var sløj og havde begyndende ondt i halsen, og så tog fanden ved mig :lol: Jeg var sur over at han ikke kunne se, at jeg altså skulle have noget mad NU, og det der var i køleskabet jo absolut ikke gik an til at tilfredsstille mine cravings. Så der blev smækket rundt i køkkenet, da jeg demonstrativt fyldte opvaskemaskinen pg begyndte at lave nogle røræg, fordi noget skulle jeg jo have!

Ej jeg var strid :genert:
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2756
Likede indlæg: 17370

Indlægaf Wizzze » 10. jul 2017, 13:21

HappyPaww skrev:Jeg var totalt hormonmonster i går :blush: Havde været ud og ordne en masse ting hele formiddagen, og kom så hjem med den tanke at vi skulle tage ud og finde noget frokost og gå en tur. Preggo her var MEGET sulten, og så bliver jeg pænt irritabel...

Manden orkede ikke tage ud, fordi han var sløj og havde begyndende ondt i halsen, og så tog fanden ved mig :lol: Jeg var sur over at han ikke kunne se, at jeg altså skulle have noget mad NU, og det der var i køleskabet jo absolut ikke gik an til at tilfredsstille mine cravings. Så der blev smækket rundt i køkkenet, da jeg demonstrativt fyldte opvaskemaskinen pg begyndte at lave nogle røræg, fordi noget skulle jeg jo have!

Og derfor opfandt gud, chokoladen :D
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 10. jul 2017, 13:27

HappyPaww skrev:Jeg var totalt hormonmonster i går :blush: Havde været ud og ordne en masse ting hele formiddagen, og kom så hjem med den tanke at vi skulle tage ud og finde noget frokost og gå en tur. Preggo her var MEGET sulten, og så bliver jeg pænt irritabel...

Af én eller anden grund kommer jeg til at tænke på, at jeg vil prøve at lave "æggekage" uden æg på japansk -okonomyiagi. Nok nærmere madpandekage. :blush:
http://www.justonecookbook.com
1

Tilbage til "Forhold og sex"