Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Citronmåne
Indlæg: 44
Tilmeldt: 5. aug 2016, 15:24
Kort karma: 4
Likede indlæg: 131

Re: Partråden

Indlægaf Citronmåne » 5. feb 2019, 08:45

Min mand er så sød. Han ringede til mig på vej på arbejde - bare lige for at sige, at han elsker mig. Han havde opdaget nede hos vores datters dagplejemor, at han havde fået sin vielsesring væk, og så skyndte han sig hjem for at finde den inden han kørte på job. Og han kunne bare mærke at han ikke kunne undvære sin ring <3 Ham som ellers først var lidt lunken omkring det at blive gift, og som synes det ikke var nødvendigt. Kæft jeg elsker den mand <3
5
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Partråden

Indlægaf Honningprut » 5. feb 2019, 09:59

Jeg tror måske, vi skal i biografen og se en film, hvis vi ikke er for trætte om aftenen. Vi går ikke særlig meget op i Valentins dag, og holder faktisk ikke en slags mærkedage normalt.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 5. feb 2019, 10:08

Vi havde ikke planer om at fejre det. Men restaturanten, hvor vi skal holde bryllup, har et arrangement med god mad. Så der skal vi hen at spise Valentins Dag. :lun:
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 5. feb 2019, 10:10

Jeg regner ikke med at få en Valentins gave. Min kæreste synes konceptet er dumt. :lol: Men jeg overvejer at købe en god flaske portvin. SÅ får vi begge glæde af den. :D
1
Donna Martin Graduates!
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2321

Re: Partråden

Indlægaf Jadajada » 5. feb 2019, 10:18

Ado skrev:Jeg regner ikke med at få en Valentins gave. Min kæreste synes konceptet er dumt. :lol: Men jeg overvejer at købe en god flaske portvin. SÅ får vi begge glæde af den. :D


Men altså, om jeg husker ret :fløjt:, så er det ikke sååå længe siden endda, hvor du troede at han synes at være-gift-konceptet er dumt :devil2:
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 5. feb 2019, 10:19

Jadajada skrev:
Ado skrev:Jeg regner ikke med at få en Valentins gave. Min kæreste synes konceptet er dumt. :lol: Men jeg overvejer at købe en god flaske portvin. SÅ får vi begge glæde af den. :D


Men altså, om jeg husker ret :fløjt:, så er det ikke sååå længe siden endda, hvor du troede at han synes at være-gift-konceptet er dumt :devil2:

Haha :lol: :D Dét er rigtigt. :D Men sidste år til valentins dag fik jeg heller ikke noget - netop med begrundelsen: Det er et tåbeligt koncept.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Partråden

Indlægaf catnip » 5. feb 2019, 10:38

Jeg har foreslået en regel om at den der sidst står op, er den der reder sengen. Den er min mand helt med på, for han vil jo så gerne hjælpe til og være fælles om at huset ser pænt ud. Det ligner så lidt at en 5-årig har redt sengen når det er ham der har gjort det, men han er simpelthen så stolt, så jeg siger naturligvis ikke noget. Jeg synes faktisk bare han er pisse nuttet :lun:
8
- Nevertheless she persisted -
Fynerfin82
Indlæg: 1483
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4066

Re: Partråden

Indlægaf Fynerfin82 » 5. feb 2019, 11:50

Vi fejrer normalt ikke Valentine, men i år satser jeg på en gave. Manden gav vores 7 årige dreng mine nye vinterstøvler på i skole i går :rulle: Så de var helt smadret, efter barnet har spillet fodbold og hoppet i mudder med dem på. Heldigvis var barnet uskadt, på trods af at skoene er cirka 4 numre for store :)
6
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 5. feb 2019, 13:20

Vi fejrer det som sådan ikke. Min kæreste har hvert år dog alligevel gjort mig opmærksom på dagen, med kærestebreve og et år havde han sat postit lapper over hele huset. I år regner jeg ned at han får en blomst eller frø til haven.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 5. feb 2019, 17:47

Vi kommer ikke til at lave noget på Valentines. For det første fordi vi begge synes det er et tåbeligt koncept og for det andet fordi han skal arbejde 10 timer og jeg skal arbejde 11.
Men weekenden efter skal vi til London for at fejre hans fødselsdag, så det glæder jeg mig til i stedet :lun:
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Partråden

Indlægaf Mi55y » 5. feb 2019, 18:09

Altså, min kæreste har ferie den uge, og jeg har nævnt dagen for ham. Ikke fordi vi plejer at fejre den, men fordi jeg i oktober hverken fik noget på vores årsdag eller i barselsgave, da jeg efter 9 mdr graviditet fødte hans første barn. Så jeg synes egentlig, at han skylder en lille ting eller en buket blomster.

Og ja, han fik både fars dagsgave og årsdagsgave fra mig sidste år.
4
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 5. feb 2019, 18:34

Vi skal på Oslo-cruise i morgen. Jeg er ret angst for store både på åbent hav, men vi har vundet det og vi trænger sådan til at komme lidt væk sammen, før det går løs med mange arbejdsopgaver for os begge to.
7
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Partråden

Indlægaf MissHindenburg » 5. feb 2019, 19:41

Vi gør ikke rigtigt noget ud af valentinsdag, måske hvis den falder på en fredag eller i weekenden, så får vi et eller andet lækkert at spise.
Jeg tror at jeg har fået blomster nogle gange, men det er bestemt ikke noget jeg regner med at få i år.
Jeg har nogle gange lavet små kærestebreve til hans madpakke, hvis jeg har husket det.

I øjeblikket går vi og venter på at den der baby jeg er ved at ruge på, kommer ud. (2 uger til Termin) Så det har taget fokus lidt :lol:
Jeg tror at jeg vil lokke manden med i biografen i weekenden, jeg gad godt at se Vice.
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 5. feb 2019, 21:57

Vi snakkede om børn i går aftes. Ikke sådan "nu skal vi bare igang", men i forhold til hvad vi tænker om hvornår og hvad vi hver især føler. Som voksne mennesker i et forhold der er en fremtid i. Det viser sig at han er klar-klar og hvornår er op til mig. Jeg nævner nogle bekymringer i forhold til at jeg skal studere, økonomi og noget i den retning. Vi snakker om det. Som voksne mennesker.
Min kæreste var faktisk helt vildt fantastisk igennem hele samtalen. Vi har generelt været ret godt kørende på det sidste - kommunikationen er i top, vi er virkelig gode til at tage tid til hinanden og hjælpe hinanden. Vi er bare et godt sted :lun:

Det bliver ikke i nærmeste fremtid, på nogen måde. Men det er rart at kunne have en åben snak om det.
Jeg nævnte det for en af mine venner fordi det er sådan jeg får forholdt mig til ting jeg er on-edge med og jeg var lidt on-edge. Jeg fik et regulært møgfald og vi skulle da ikke have barn når nu jeg overvejede at gå fra ham i November på grund af konflikten omkring min oldemors død. Så i stedet for at komme videre, tilgive hinanden og ikke blive ved med at hænge i fortiden, skal vi åbenbart stoppe med at snakke om hvad vi vil have ud af fremtiden.

Jeg bliver træt i mit hoved og faktisk lidt ked af det over at folk tror min dømmekraft er så ringe. Hvornår må man starte med at tænke fremtid igen, når man har håndteret krisen, lært af den og er kommet videre? :forvirret2:
5
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15172

Re: Partråden

Indlægaf Zonta » 5. feb 2019, 22:12

TakeAChanceOnMe skrev:Vi snakkede om børn i går aftes. Ikke sådan "nu skal vi bare igang", men i forhold til hvad vi tænker om hvornår og hvad vi hver især føler. Som voksne mennesker i et forhold der er en fremtid i. Det viser sig at han er klar-klar og hvornår er op til mig. Jeg nævner nogle bekymringer i forhold til at jeg skal studere, økonomi og noget i den retning. Vi snakker om det. Som voksne mennesker.
Min kæreste var faktisk helt vildt fantastisk igennem hele samtalen. Vi har generelt været ret godt kørende på det sidste - kommunikationen er i top, vi er virkelig gode til at tage tid til hinanden og hjælpe hinanden. Vi er bare et godt sted :lun:

Det bliver ikke i nærmeste fremtid, på nogen måde. Men det er rart at kunne have en åben snak om det.
Jeg nævnte det for en af mine venner fordi det er sådan jeg får forholdt mig til ting jeg er on-edge med og jeg var lidt on-edge. Jeg fik et regulært møgfald og vi skulle da ikke have barn når nu jeg overvejede at gå fra ham i November på grund af konflikten omkring min oldemors død. Så i stedet for at komme videre, tilgive hinanden og ikke blive ved med at hænge i fortiden, skal vi åbenbart stoppe med at snakke om hvad vi vil have ud af fremtiden.

Jeg bliver træt i mit hoved og faktisk lidt ked af det over at folk tror min dømmekraft er så ringe. Hvornår må man starte med at tænke fremtid igen, når man har håndteret krisen, lært af den og er kommet videre? :forvirret2:

Din ven er jo nok lidt ligesom mange herinde på debatten. Du har måske også en tendens til at være hurtig til at snakke med din ven, når noget er gået skævt, som f.eks. hele begravelses-situationen og når man så ofte får de negative ting at høre, så vil det måske også være naturligt at tænke "Det er måske ikke skide smart at få barn med en, hvor der er så mange dumme situationer i forholdet!".

Jeg tror sådan set bare gerne din ven vil passe på dig, men det kan være svært at vise på en ordentlig måde. Jeg tror ikke det er fordi han ikke stoler på din dømmekraft, men simpelthen bare fordi han hører det negative.
10
J, juli 2018.

Tilbage til "Forhold og sex"