Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 29. okt 2018, 12:25

Jeg ser ikke min mand de næste 12 dage.
Blah :/
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41854

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 29. okt 2018, 13:00

Pandesteg skrev:
Aragorn skrev:
Pandesteg skrev:Vi har så haft en megaaktiv weekend. Manden har bygget på vores køkken for fuld skrue, det begynder virkelig at ligne noget nu. Jeg har sat 50 meter hegn op mellem vores skov og landevejen, da vores høns pludselig gik ude i rabatten en dag jeg kom hjem. Det gør de så ikke længere ;) Og så fik vi gjort gårdspladsen vinterklar, der blev ryddet og renset for blade og skidt og pyntet op til halloween med græskar. Brunch med en veninde nåede jeg også og nå ja, hygge med dyrene, pjat og kæl med kattekillingerne og spontant besøg af vores genbo, som ville forære os et ladfuld selvskudte ænder og fasaner.
Aftenener er blevet brugt på hygge med snolder, drinks, seriekikning og ild i pejsen.

Livet er sgu dejligt på landet :love:


Selvskudt and:

Gp15qtPM4T-4.png


:lol: :lol: Du ved jo nok godt hvad jeg mener :D


Jeg er stadig mest forundret over, at man kan skyde så mange ænder og fasaner, at man kan køre et helt lad over til naboen :D
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41854

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 29. okt 2018, 13:08

Mistermor skrev:
LaMariposa skrev:
Jeg er stadig mest forundret over, at man kan skyde så mange ænder og fasaner, at man kan køre et helt lad over til naboen :D


Jeg kender til et "jagtkonsortium", hvor man trak lod om, hvem der skulle tage fuglene. De gider godt skyde dem, men de gider ikke ordne dem, så de kan spises.


Det forstår jeg virkelig godt. Er vildt bange for fugle, og bare tanken om kontakt med dødt fjerkræ giver mig kuldegysninger på den dårlige måde :genert:

Nå, men så længe, at de ikke går til spilde, så er det jo folks egen sag.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Partråden

Indlægaf Pandesteg » 29. okt 2018, 13:16

Mistermor skrev:
LaMariposa skrev:
Jeg er stadig mest forundret over, at man kan skyde så mange ænder og fasaner, at man kan køre et helt lad over til naboen :D


Jeg kender til et "jagtkonsortium", hvor man trak lod om, hvem der skulle tage fuglene. De gider godt skyde dem, men de gider ikke ordne dem, så de kan spises.


Jeg synes det er lidt mærkeligt at skyde en masse dyr, men så ikke gide spise det bagefter. Er godt klar over, at det også handler om regulering af bestand osv., men stadig. Det er lidt spild i mine øjne. Men min genbo kørte alle fuglene ned til det lokale slagteri, hvor de bliver plukket og renset. Det betaler jeg så 30 kr pr næb for, så at sige. Det kunne jeg ikke lige overskue at stå og bøvle med selv, må jeg indrømme.
11
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Partråden

Indlægaf Pandesteg » 29. okt 2018, 13:27

Mistermor skrev:
Pandesteg skrev:
Mistermor skrev:
LaMariposa skrev:
Jeg er stadig mest forundret over, at man kan skyde så mange ænder og fasaner, at man kan køre et helt lad over til naboen :D


Jeg kender til et "jagtkonsortium", hvor man trak lod om, hvem der skulle tage fuglene. De gider godt skyde dem, men de gider ikke ordne dem, så de kan spises.


Jeg synes det er lidt mærkeligt at skyde en masse dyr, men så ikke gide spise det bagefter. Er godt klar over, at det også handler om regulering af bestand osv., men stadig. Det er lidt spild i mine øjne. Men min genbo kørte alle fuglene ned til det lokale slagteri, hvor de bliver plukket og renset. Det betaler jeg så 30 kr pr næb for, så at sige. Det kunne jeg ikke lige overskue at stå og bøvle med selv, må jeg indrømme.


Jeg er helt enig.
Det er også rigtig besværligt med ænder. De fungerer jo ikke som høns i forhold til skoldning. Så det er et fornuftigt valg, du har truffet! Jeg har også haft ænder, arbejdet står på ingen måde mål med udbyttet. (vildænder)


Nej min kollega (som er jæger) sagde også, at med gråænder plejede de bare at skære brystet af og bruge. Men jeg råfodrer mine katte, så jeg kan godt bruge revl og krat (og derfor ville jeg godt have haft indmaden f.eks.), men tror også, at det er givet godt ud :)
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 29. okt 2018, 14:49

Min kæreste skulle have arbejdet i aften/nat og nu fik jeg en sms om at der vankede aftensmad når jeg kom hjem. Sørme om han ikke har byttet vagt, dejligt efter en 5 dage hvor vi knapt har set hinanden. Nu er der 3 aftner hvor vi kan være sammen. YAY
9
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 29. okt 2018, 15:16

Min kæreste er imponerende overbærende mht. antallet af lyskæder, der er sneget ind og sat til.
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 29. okt 2018, 15:25

Ado skrev:Min kæreste er imponerende overbærende mht. antallet af lyskæder, der er sneget ind og sat til.


Det er altså også noget af det hyggeligste...
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 29. okt 2018, 15:29

Ladysparrow skrev:
Ado skrev:Min kæreste er imponerende overbærende mht. antallet af lyskæder, der er sneget ind og sat til.


Det er altså også noget af det hyggeligste...

Jaaaaah. :lun:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30223

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 29. okt 2018, 15:45

Ladysparrow skrev:
Ado skrev:Min kæreste er imponerende overbærende mht. antallet af lyskæder, der er sneget ind og sat til.


Det er altså også noget af det hyggeligste...


Det bedste ved den mørke tid.
Her er min mand modvilligt gået med til, at jeg sætter lyskæder i en del af vinduesrammerne (indvendigt), udover de udendørs.
Men han købte da selv en ekstra til det ene træ, forleden.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 30. okt 2018, 05:29

Min mand er rejst op til sin far.
Svigerfar er kommet hjem, så han kan få lov at dø der, hvor han har levet i så mange år. :trist:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 30. okt 2018, 07:26

Fru Sunshine skrev:Min mand er rejst op til sin far.
Svigerfar er kommet hjem, så han kan få lov at dø der, hvor han har levet i så mange år. :trist:

Jeg håber, de får nogle efter omstændighederne gode dage og sender også dig en masse varme :ae:
6
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 30. okt 2018, 09:49

Ladysparrow skrev:Min kæreste skulle have arbejdet i aften/nat og nu fik jeg en sms om at der vankede aftensmad når jeg kom hjem. Sørme om han ikke har byttet vagt, dejligt efter en 5 dage hvor vi knapt har set hinanden. Nu er der 3 aftner hvor vi kan være sammen. YAY


Kom hjem i går til et køkken der dufter af hjemmelavet vegetarisk curry :savl: og så var der linet op med fodbad efter aftensmaden. Føler mig simpelthen så forkælet. :dåne: I aften står den på hjemmelavet Sherperds pie. Jeg elsker når han ikke arbejder aften og nat. :love:
5
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 30. okt 2018, 14:43

Ladysparrow skrev:
Ladysparrow skrev:Min kæreste skulle have arbejdet i aften/nat og nu fik jeg en sms om at der vankede aftensmad når jeg kom hjem. Sørme om han ikke har byttet vagt, dejligt efter en 5 dage hvor vi knapt har set hinanden. Nu er der 3 aftner hvor vi kan være sammen. YAY


Kom hjem i går til et køkken der dufter af hjemmelavet vegetarisk curry :savl: og så var der linet op med fodbad efter aftensmaden. Føler mig simpelthen så forkælet. :dåne: I aften står den på hjemmelavet Sherperds pie. Jeg elsker når han ikke arbejder aften og nat. :love:


Jeg elsker Shepherd's Pie :savl:

Desværre er det én af de retter, min mand fik nok af at lave derovre som kok, at han ikke gider spise det. Bøv!
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 30. okt 2018, 15:08

Guilded_Lily skrev:
Ladysparrow skrev:
Ladysparrow skrev:Min kæreste skulle have arbejdet i aften/nat og nu fik jeg en sms om at der vankede aftensmad når jeg kom hjem. Sørme om han ikke har byttet vagt, dejligt efter en 5 dage hvor vi knapt har set hinanden. Nu er der 3 aftner hvor vi kan være sammen. YAY


Kom hjem i går til et køkken der dufter af hjemmelavet vegetarisk curry :savl: og så var der linet op med fodbad efter aftensmaden. Føler mig simpelthen så forkælet. :dåne: I aften står den på hjemmelavet Sherperds pie. Jeg elsker når han ikke arbejder aften og nat. :love:


Jeg elsker Shepherd's Pie :savl:

Desværre er det én af de retter, min mand fik nok af at lave derovre som kok, at han ikke gider spise det. Bøv!


Årh, jeg tror aldrig jeg har fået det - så jeg glæder mig. :) Vi spiser normalt mest vegetarisk + fisk. Så den her efter årsret glæder jeg mig til. Jeg har så bestemt at jeg vil hjem og bage en rabarberkage, så vi kan hygge os med det når vi skal se The Great British Bake Off. :)
1

Tilbage til "Forhold og sex"