Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MissB
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2196

Re: Partråden

Indlægaf MissB » 29. nov 2018, 07:07

Sakset fra juletråden:

Min kæreste og jeg bytter gaver om morgenen d. 24. og han får noget til sin guitar. Der er nogen der synes at det er kedeligt, den måde min kæreste og jeg giver hinanden gaver på, men det fungerer for os. Vi ønsker os meget specifikke ting og hvis de så er lidt sværere at få fat på, så hjælper vi hinanden til at købe dem. For mig giver det en endnu større glæde at kunne gå og glæde mig til min gave (det der med forventningens glæde :D ). I år glæder jeg mig til et par smukke guldbelagte øreringe med en blå kugle fra Julie Sandlau, samt to vintage bøger om Christian Dior fra 1950’erne.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Partråden

Indlægaf Pandesteg » 29. nov 2018, 10:22

Nogle gange har vi istedet for at give hinanden gaver købt noget fælles til vores bolig f.eks. andre gange giver vi hinanden ud fra ønskesedler. I år har jeg sagt jeg ikke gider udveksle ønskesedler da jeg har fået lidt pip af julegaveræset og bestillingssedler, og vi udfaser også en masse andre julegaveudvekslinger rundt om i familien. Så han må finde på noget selv og det forventer jeg også,at han kan efter 10 år sammen. Det ved jeg nu også at han kan og der var heller ingen brok over det.
Det er bare julegaver, ikke raketvidenskab!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5921
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14735

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. dec 2018, 20:59

Jeg kom til at ødelægge min kærestes julegave overraskelse. Blev simpelthen så usikker på om jeg kendte hans stil godt nok, så jeg spurgte ham om hjælp. Jeg spurgte om han var okay med at vide hvad hans gave var, eller om han ville overraskes. Han var okay med at vide det - sagde at jeg ville købe et ur til ham, men jeg var usikker på stilen. Viste ham de 3 jeg overvejede og han sagde at han kunne lide dem alle sammen. Jeg kender ham åbenbart godt alligevel :genert: Og har nu ødelagt julegaveoverraskelsen!

Så nu skal jeg bare vælge hvilket et han skal have. Har kig på 2 Armani ure, de er begge på tilbud og han må have dem på på arbejde. Jeg er for ubeslutsom til sådan noget :lol:

Og så har vi brugt dagen hos hans søster med deres lille Visla hvalp. Hans søster og hendes kæreste har været helt vildt frustrerede fordi hvalpen napper helt vildt, kører op og bliver en lille terrorist. Vi gav dem en lille pause og passede hvalp i en time til halvanden. Det var skønt.
Det har været en fantastisk oplevelse - vi samarbejder super godt, kommunikere virkelig effektivt og hvalpen endte med at være noget mere nede på jorden. Han kan nu køres ud af hans terrorist niveau på 10 sekunder og napper langt mindre. Vi er et godt team :lun:
Jeg skal være hvalpesitter igen mandag aften, jeg glæææææder mig! Han er en dejlig lille lort :love:
3
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7577
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1899
Likede indlæg: 24630

Re: Partråden

Indlægaf LaScrooge » 1. dec 2018, 21:48

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg kom til at ødelægge min kærestes julegave overraskelse. Blev simpelthen så usikker på om jeg kendte hans stil godt nok, så jeg spurgte ham om hjælp. Jeg spurgte om han var okay med at vide hvad hans gave var, eller om han ville overraskes. Han var okay med at vide det - sagde at jeg ville købe et ur til ham, men jeg var usikker på stilen. Viste ham de 3 jeg overvejede og han sagde at han kunne lide dem alle sammen. Jeg kender ham åbenbart godt alligevel :genert: Og har nu ødelagt julegaveoverraskelsen!

Så nu skal jeg bare vælge hvilket et han skal have. Har kig på 2 Armani ure, de er begge på tilbud og han må have dem på på arbejde. Jeg er for ubeslutsom til sådan noget :lol:

Og så har vi brugt dagen hos hans søster med deres lille Visla hvalp. Hans søster og hendes kæreste har været helt vildt frustrerede fordi hvalpen napper helt vildt, kører op og bliver en lille terrorist. Vi gav dem en lille pause og passede hvalp i en time til halvanden. Det var skønt.
Det har været en fantastisk oplevelse - vi samarbejder super godt, kommunikere virkelig effektivt og hvalpen endte med at være noget mere nede på jorden. Han kan nu køres ud af hans terrorist niveau på 10 sekunder og napper langt mindre. Vi er et godt team :lun:
Jeg skal være hvalpesitter igen mandag aften, jeg glæææææder mig! Han er en dejlig lille lort :love:


Vis dem, så kan vi stemme om det :devil:
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Partråden

Indlægaf MilleMercy » 1. dec 2018, 21:53

Min kæreste og jeg har rejst i nytåret de sidste par år og det har været vores julegave til hinanden, og jeg tror det er min favoritjulegave. Han er virkelig min bedste rejsemakker og det er magisk at tilbringe nytårsaften alene og langt fra alle vi kender selvom vi er midt i en storby :lun:
I år har jeg dog købt en tur til Ystad Saltsjöbad til ham i julegave og vi skal afsted kort efter nytår, hvad han finder på til mig (os!) har jeg ingen anelse om :)
2
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5921
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14735

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. dec 2018, 22:02

LaScrooge skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg kom til at ødelægge min kærestes julegave overraskelse. Blev simpelthen så usikker på om jeg kendte hans stil godt nok, så jeg spurgte ham om hjælp. Jeg spurgte om han var okay med at vide hvad hans gave var, eller om han ville overraskes. Han var okay med at vide det - sagde at jeg ville købe et ur til ham, men jeg var usikker på stilen. Viste ham de 3 jeg overvejede og han sagde at han kunne lide dem alle sammen. Jeg kender ham åbenbart godt alligevel :genert: Og har nu ødelagt julegaveoverraskelsen!

Så nu skal jeg bare vælge hvilket et han skal have. Har kig på 2 Armani ure, de er begge på tilbud og han må have dem på på arbejde. Jeg er for ubeslutsom til sådan noget :lol:

Og så har vi brugt dagen hos hans søster med deres lille Visla hvalp. Hans søster og hendes kæreste har været helt vildt frustrerede fordi hvalpen napper helt vildt, kører op og bliver en lille terrorist. Vi gav dem en lille pause og passede hvalp i en time til halvanden. Det var skønt.
Det har været en fantastisk oplevelse - vi samarbejder super godt, kommunikere virkelig effektivt og hvalpen endte med at være noget mere nede på jorden. Han kan nu køres ud af hans terrorist niveau på 10 sekunder og napper langt mindre. Vi er et godt team :lun:
Jeg skal være hvalpesitter igen mandag aften, jeg glæææææder mig! Han er en dejlig lille lort :love:


Vis dem, så kan vi stemme om det :devil:


Det er i mellem de her to. Kan få nr. 1 til under 1000 kr :8:

Billede

Billede
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Partråden

Indlægaf LadyFox » 1. dec 2018, 22:06

TakeAChanceOnMe skrev:
LaScrooge skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg kom til at ødelægge min kærestes julegave overraskelse. Blev simpelthen så usikker på om jeg kendte hans stil godt nok, så jeg spurgte ham om hjælp. Jeg spurgte om han var okay med at vide hvad hans gave var, eller om han ville overraskes. Han var okay med at vide det - sagde at jeg ville købe et ur til ham, men jeg var usikker på stilen. Viste ham de 3 jeg overvejede og han sagde at han kunne lide dem alle sammen. Jeg kender ham åbenbart godt alligevel :genert: Og har nu ødelagt julegaveoverraskelsen!

Så nu skal jeg bare vælge hvilket et han skal have. Har kig på 2 Armani ure, de er begge på tilbud og han må have dem på på arbejde. Jeg er for ubeslutsom til sådan noget :lol:

Og så har vi brugt dagen hos hans søster med deres lille Visla hvalp. Hans søster og hendes kæreste har været helt vildt frustrerede fordi hvalpen napper helt vildt, kører op og bliver en lille terrorist. Vi gav dem en lille pause og passede hvalp i en time til halvanden. Det var skønt.
Det har været en fantastisk oplevelse - vi samarbejder super godt, kommunikere virkelig effektivt og hvalpen endte med at være noget mere nede på jorden. Han kan nu køres ud af hans terrorist niveau på 10 sekunder og napper langt mindre. Vi er et godt team :lun:
Jeg skal være hvalpesitter igen mandag aften, jeg glæææææder mig! Han er en dejlig lille lort :love:


Vis dem, så kan vi stemme om det :devil:


Det er i mellem de her to. Kan få nr. 1 til under 1000 kr :8:

Billede

Billede

Jeg kan bedst lide nummer 1.
0
...
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Partråden

Indlægaf Miss_no_More » 1. dec 2018, 22:10

Jeg stemmer også nummer 1. Og ikke pga. prisen selvom jeg ER jyde :-D
0
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Partråden

Indlægaf Myresluger » 1. dec 2018, 22:15

Jeg synes også nummer 1 er pænest
0
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Partråden

Indlægaf MilleMercy » 1. dec 2018, 22:18

Enig i ur nr. 1 :gogo:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5921
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14735

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. dec 2018, 22:19

Tror han ender med at få nr. 1 :lol:

Tak alle sammen :blomst:
3
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30153

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 2. dec 2018, 01:55

Jeg er også mest til nr. 1.

Jeg har fået min mand hjem og det var dejligt.
At han så lige skal på kursus mandag og tirsdag og skal afsted her i eftermiddag, er så lidt surt.
Efter en lidt øv periode, hvor min mor døde, jeg var kørt sur i mit arbejde og han i sit og vi havde nogle åndssvage diskussioner, så havde jeg brug for at mærke hvor glad jeg egentligt er for ham. Han er sgu ret fantastisk. Og jeg kan regne med ham.
Han har det ikke altid lige nemt, jeg kan godt være svær at være sammen med. Men han elsker mig alligevel og synes jeg er smuk og dejlig. Og er ikke bleg for at sige og vise det :lun:
5
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. dec 2018, 06:40

Jeg håber jeg har vundet i Lotto.

Så kunne jeg give min kæreste den Audi elbil han drømmer om. Det fortjener han.
3
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33982

Re: Partråden

Indlægaf JoyNips » 2. dec 2018, 07:40

TakeAChance, jeg er mest til nr 2.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6615

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 2. dec 2018, 08:01

Jeg kan bedst lide ur nr 2.


Min oldemor døde i går. Vi har mine yngre søskende på besøg og jeg fik besked fra min far mens jeg stod og lavede aftensmad. På sms! Hvor der også stod, at jeg ikke skulle fortælle mine søskende det. Det ville han gøre ansigt til ansigt. Idiot. Jeg blev ret ked af det og mildest talt rasende over hans måde at fortælle mig det. Så jeg kaldte på min mand, fortalte ham om det i køkkenet og han trøstede og sørgede for, at jeg fik den halve times madlavning alene mens han underholdt børnene.

Vi havde en hyggelig nok aften, selvom jeg var påvirket af det. Flere gange spurgte han diskret om jeg var okay og gav min hånd et klem. Da jeg ud på aftenen måtte give op og bare var ked af det og ville i seng sendte min mand mig ind i seng med en bog og blev selv oppe indtil børnene skulle sove. Han er simpelthen guld værd.
10
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"