Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 29. aug 2018, 17:54

Svigerfar er nu i strålebehandling. En hård omgang med stråler hver dag.
Det tærer vildt på ham, og han er jo ret skrøbelig i forvejen.
Min mand forsøger at være stærk, men åh, hvor er det dog svært for ham.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Partråden

Indlægaf Anilara » 29. aug 2018, 20:16

Min kæreste er begyndt at købe flere ting til lejligheden for at gøre den hyggelig....
Jeg synes det er lidt træls, at han nu både taler om, at vi skal have planter, puder i sofaen og pynteting i stuen og billeder på væggene. Hmpf.
Jeg trives ret fint i vores tomme ungkarlehybel, hvor det mest ligner at der bor en 20 årig gamer.

Han får selv lov til at tørre støv af de nye ting :sarkasme:
5
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 29. aug 2018, 20:29

Fru Sunshine skrev:Svigerfar er nu i strålebehandling. En hård omgang med stråler hver dag.
Det tærer vildt på ham, og han er jo ret skrøbelig i forvejen.
Min mand forsøger at være stærk, men åh, hvor er det dog svært for ham.

Det er hardcore.

Da min far var syg af kræft, følte jeg mig så alene. Jeg er på mange måder tættere med min mor og havde også fået en kæreste - ud over, at jeg kunne dele oplevelsen med min fars kone. Men det er vildt at få udfordret båndet til en forælder på den måde sygdom (og potentiel død) gør.

Jeg er dog sikker på, din tilstedeværelse hjælper alligevel.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 30. aug 2018, 04:20

Rapfisk skrev:
Fru Sunshine skrev:Svigerfar er nu i strålebehandling. En hård omgang med stråler hver dag.
Det tærer vildt på ham, og han er jo ret skrøbelig i forvejen.
Min mand forsøger at være stærk, men åh, hvor er det dog svært for ham.

Det er hardcore.

Da min far var syg af kræft, følte jeg mig så alene. Jeg er på mange måder tættere med min mor og havde også fået en kæreste - ud over, at jeg kunne dele oplevelsen med min fars kone. Men det er vildt at få udfordret båndet til en forælder på den måde sygdom (og potentiel død) gør.

Jeg er dog sikker på, din tilstedeværelse hjælper alligevel.

Jeg forsøger i hvert fald at være der for ham. Jeg har jo selv været der, men ikke så længe. Min fars forløb var kort og intensivt. Denne rutsjebane har varet i flere år.
Svigerfar har liv som en kat, men selv de bliver jo brugt op på et tidspunkt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 30. aug 2018, 04:35

Vi fik kæmpe grineflip forleden... Over vores robotplæneklipper :genert: Elsker at vi kan grine af alle mulige mærkelige ting :love:
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Partråden

Indlægaf Krølle » 30. aug 2018, 06:02

LaMariposa skrev:Vi fik kæmpe grineflip forleden... Over vores robotplæneklipper :genert: Elsker at vi kan grine af alle mulige mærkelige ting :love:


Grin er undervurderet - og sexet :-D
3
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 30. aug 2018, 08:05

Langdistanceforhold sucks når man lige har fejret bryllup. Det var virkelig et antiklimaks at tage hjem søndag eftermiddag/aften.
Vi ses i morgen og et par dage frem, men det er ligesom ikke helt det samme og det varer et stykke tid før vi har mere tid sammen end en dag her og der.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40580

Re: Partråden

Indlægaf Akehurst2 » 30. aug 2018, 08:15

bluetof1 skrev:Langdistanceforhold sucks når man lige har fejret bryllup. Det var virkelig et antiklimaks at tage hjem søndag eftermiddag/aften.
Vi ses i morgen og et par dage frem, men det er ligesom ikke helt det samme og det varer et stykke tid før vi har mere tid sammen end en dag her og der.


Jeg har ikke prøvet langdistanceforhold lige efter bryllup, men de er i hvert fald også skod, når man lige har været på ferie. Altså, hvor er der stille i sengen og hjemmet generelt, når der ikke er en mand, der snorker og går omkring og snakker og ser fjernsyn.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 30. aug 2018, 08:21

Akehurst2 skrev:
bluetof1 skrev:Langdistanceforhold sucks når man lige har fejret bryllup. Det var virkelig et antiklimaks at tage hjem søndag eftermiddag/aften.
Vi ses i morgen og et par dage frem, men det er ligesom ikke helt det samme og det varer et stykke tid før vi har mere tid sammen end en dag her og der.


Jeg har ikke prøvet langdistanceforhold lige efter bryllup, men de er i hvert fald også skod, når man lige har været på ferie. Altså, hvor er der stille i sengen og hjemmet generelt, når der ikke er en mand, der snorker og går omkring og snakker og ser fjernsyn.


Ja!
Da vi kom hjem fra USA sidste år satte han mig af hjemme og fortsatte selv videre nordpå.
Det var sådan lidt "nå, men tak for turen, du. Vi ses på arbejde på mandag!".
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 30. aug 2018, 08:35

bluetof1 skrev:Langdistanceforhold sucks når man lige har fejret bryllup. Det var virkelig et antiklimaks at tage hjem søndag eftermiddag/aften.
Vi ses i morgen og et par dage frem, men det er ligesom ikke helt det samme og det varer et stykke tid før vi har mere tid sammen end en dag her og der.

Det stinker bare, når man nu gerne vil være sammen.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14689

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. aug 2018, 08:45

I starten af vores forhold så jeg kun min kæreste en gang om ugen. Det var forfærdeligt den gang. Kan slet ikke forestille mig ikke at tilbringe hver dag med ham nu, tror jeg bille blive en smule bims.

Alt er ved at være på plads i huset. Vi har endelig fået skraldespandene fra kommunen, sofaen kommer snart if vi har madplan hver uge. Begge starter snart nyt job. Og så er jeg selvfølgelig blevet syg - fantastisk!
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 30. aug 2018, 08:55

bluetof1 skrev:Langdistanceforhold sucks når man lige har fejret bryllup. Det var virkelig et antiklimaks at tage hjem søndag eftermiddag/aften.
Vi ses i morgen og et par dage frem, men det er ligesom ikke helt det samme og det varer et stykke tid før vi har mere tid sammen end en dag her og der.


Føler med dig. Satte selv manden på et fly efter 14 dages honeymoon. "Så ses vi om 6 måneder skat". It sucks :(
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 30. aug 2018, 09:16

Hunkat skrev:
bluetof1 skrev:Langdistanceforhold sucks når man lige har fejret bryllup. Det var virkelig et antiklimaks at tage hjem søndag eftermiddag/aften.
Vi ses i morgen og et par dage frem, men det er ligesom ikke helt det samme og det varer et stykke tid før vi har mere tid sammen end en dag her og der.


Føler med dig. Satte selv manden på et fly efter 14 dages honeymoon. "Så ses vi om 6 måneder skat". It sucks :(


Vi har i det mindste kun et par hundrede kilometer i mellem os så vi kan ses hvis vi har et døgn fri ud over det planlagte.
Men f.eks. i denne weekend hvor vi egentlig havde planer sammen med nogle af min mands venner, der er det lidt noget bøvl at jeg simpelthen ikke magter flere mennesker i store grupper efter to weekender med store fester og overnattende gæster og to virkelig travle uger. Hvis vi havde boet sammen så havde jeg jo bare sendt manden til fest og mig selv i seng, men fordi vi først ser hinanden igen om 14 dage så bliver det træls.
Så nu er han ved at melde afbud til fest for at tage herned og jeg har vildt dårlig samvittighed over det. Det er sådan noget jeg ikke kommer til at savne når vi engang flytter sammen.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Partråden

Indlægaf LaScrooge » 30. aug 2018, 10:38

Wizzze skrev:Er der nogen af jer der praktiserer fast datenight?
Eller er det mere noget spontant der aftales fra tid til anden, eller er datenight kun nogen der hører starten af et forhold til?

Da vi boede hvor for sig, havde vi en ret fast brunch"date" hver søndag, men nu hvor vi bor sammen kan vi da sagtens går ud og brunche, men lige så ofte bliver det "ofret" til fordel for at snue længere, eller bare en tur til bageren efter rundstykker og stuff.

Vi har aldrig haft fast datenight, det har mere være noget spontant, gå ud og spise, tur i biffen, eller lign. når man lige var i humør. Men vi vil gerne blive bedre til at "bryde" hverdagen, og har snakket om at en fast månedlig museums/udstillingsdate, en fast bifdate og lign. måske kunne være en god ide at få ind i en ellers travl hverdags- og jobtrummerum? :gruble:


Jeg har prøvet lignende, men synes ikke helt det fungerer med rammesat, planlagt hygge. Det bliver på en måde ligeså meget en del af hverdagen. Derimod har det fungeret at have et element af spontanitet og overraskelse i det. Fx ved at have en aftale om, at man skiftes til at arrangere noget hver 14. dag som den anden ikke ved noget om, og det må være alt mellem himmel og jord.
1
And we both know: I will be delicious
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 30. aug 2018, 11:18

Jeg har uventet fået en fri eftermiddag og jeg har fri i morgen.

Skal jeg køre op til min mand (vi ses under alle omstændigheder i morgen eftermiddag)
eller skal jeg blive hjemme (her roder en del).
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.

Tilbage til "Forhold og sex"