Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Partråden

Indlægaf vibbsen » 27. dec 2018, 19:41

Rikke skrev:
vibbsen skrev:
Rikke skrev:
vibbsen skrev:
Rikke skrev:Der er lidt tid til. Hvem ved, om vi er et par til den tid? Men han fylder 50 i det kommende år, og vi har en stående joke om, at han fik opereret sin empati væk for nogle år siden. Forleden peb jeg over noget, og fik dette billede tilbage, så jeg lige kunne se, hvor empati-aret er :D
8F9B15E1-F7A0-468E-AAEC-06816DC98E50.jpeg


Nu tænker jeg at den runde gave er præcist dén tatovering? Han har ikke en eneste i forvejen :D


OK....He's a keeper.....Jeg elsker den slags humor.

Og jeg ville klart give ham den tatovering i gave....

Umiddelbart ville jeg tænke at den slags operation sad oppe i nærheden af tindingen et sted, men den der griber jeg :D


Empati-tarmen...Kender du ikke den ??? Du har vist aldrig læst til læge.....(eller være i en familie hvor vi har en tarm for stort set alle følelser...Hvilket er smart...For så ved man altid hvorfor dem opfører sig sært.....De har simpelthen betændelse i *indsæt-selv*tarneb,,,)

Nej, den kendte jeg ikke lige? Jeg tænkte bare, at den tatovering ville se dum ud deroppe i ansigtet?

Jeg har dog tit haft ondt i røven over min mor, var det i virkeligheden den dersens empatitarm?


Mjaaaaarhhhh...Jeg ved sgu ikke rigtig......Lige din mor tænker jeg dog sådan - ud fra hvad du har skrevet herind - nok mere bare er "A Pain in the Ass" hvilket er noget andet :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 29. dec 2018, 12:01

Jeg er en jubelidiot. Det er min mand også.
Vi er, på min opfordring naturligvis :rulle: , gået i gang med at flytte rundt på ungernes værelser. Det var ret nemt med de små: deres seng blev flyttet over til en anden væg, der blev lagt et tæppe under den, hængt et par billeder op og lavet lys i "hulen" (yngstebarnets seng). I dag har vi så kastet os over de to stores værelse. Det skal ikke bare flyttes rundt, nej nej, de skal have soveværelset i stedet for deres nuværende værelse.
Magen til hjernedød ide skal man godt nok lede længe efter. Kokken er lige kørt efter nogle strips, hvilket mest af alt var en dårlig undskyldning, og jeg har smidt de små ind at hvile sig med det resultat at de nu sover og derfor ikke bliver til at få i seng i aften. De store har fået lov at sidde med deres tablets og jeg sidder her.
Vi er så langt nu, at vi er nødt til at gøre det færdigt. Jeg fortryder ærlig talt.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14696

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. dec 2018, 13:57

Min kæreste sagde at han nok bliver nødt til at låne nogle penge af mig indtil han får løn igen. Det er fint, vi hjælper hinanden hvis det er lidt stramt. Hans arbejdsplads har også glemt at trække hans betaling til pension, så han får mindre udbetalt end normalt fordi det så bliver trukket dobbelt.

Men han skal i byen med en af hans venner i aften og spise ude også. Jeg synes det er fint at ses med hans venner, men jeg har det virkelig stramt med at låne ham penge til at betale ejerafgift til hans bil, når han så samtidig bruger penge på mad og øl - som vi har hjemme begge dele :rulle: .

Nogle gange ville jeg bare gerne at det ikke var mig der skulle tænke over penge, hvordan der skal spares op til fremtiden og hvordan vi kan bruge hvad vi har optimalt. Det er trættende.

Jeg får så også kvalt ham lidt pt. ... Vi har super mange unge patienter, der ikke har særlig lang tid tilbage at leve i - eller står overfor nogle store udfordringer i forhold til et normalt liv når de er ovre operationer. Det er skide spændende arbejde og SÅ givende, men man kommer jo til at tænke over at man kan miste sine kære pludselig. Især når man sender en 30 årig hjem til sin sidste jul inden h*n skal dø. Så lige pt. får min kæreste rigtig meget at vide at jeg elsker ham :genert:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 29. dec 2018, 15:32

Hr. Rap har besluttet, at vi skal se på en hund, når vi kører over Fyn i morgen. Lur mig, om vi ikke tager den med hjem.
9
Livslinjen: 70 201 201
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Partråden

Indlægaf In_your_eyes » 29. dec 2018, 15:43

Rapfisk skrev:Hr. Rap har besluttet, at vi skal se på en hund, når vi kører over Fyn i morgen. Lur mig, om vi ikke tager den med hjem.

Hvad synes fru. Rap om den ide? :)
0
:pompom:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 29. dec 2018, 15:47

In_your_eyes skrev:
Rapfisk skrev:Hr. Rap har besluttet, at vi skal se på en hund, når vi kører over Fyn i morgen. Lur mig, om vi ikke tager den med hjem.

Hvad synes fru. Rap om den ide? :)

Hun er blevet mere lun på den. Det er noget fusk, at de er så søde :lol:

Jeg har haft hund før, så jeg er måske mere bevidst om arbejdet med det, men jeg tror efterhånden også, at Hr. Rap er klar til at tage sin del.
3
Livslinjen: 70 201 201
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Partråden

Indlægaf In_your_eyes » 29. dec 2018, 15:56

Rapfisk skrev:
In_your_eyes skrev:
Rapfisk skrev:Hr. Rap har besluttet, at vi skal se på en hund, når vi kører over Fyn i morgen. Lur mig, om vi ikke tager den med hjem.

Hvad synes fru. Rap om den ide? :)

Hun er blevet mere lun på den. Det er noget fusk, at de er så søde :lol:

Jeg har haft hund før, så jeg er måske mere bevidst om arbejdet med det, men jeg tror efterhånden også, at Hr. Rap er klar til at tage sin del.

De er så luskede, de små kræ :love2:
1
:pompom:
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Partråden

Indlægaf JoyNips » 29. dec 2018, 17:19

In_your_eyes skrev:
Rapfisk skrev:
In_your_eyes skrev:
Rapfisk skrev:Hr. Rap har besluttet, at vi skal se på en hund, når vi kører over Fyn i morgen. Lur mig, om vi ikke tager den med hjem.

Hvad synes fru. Rap om den ide? :)

Hun er blevet mere lun på den. Det er noget fusk, at de er så søde :lol:

Jeg har haft hund før, så jeg er måske mere bevidst om arbejdet med det, men jeg tror efterhånden også, at Hr. Rap er klar til at tage sin del.

De er så luskede, de små kræ :love2:


Og hundene også! :P
13
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 29. dec 2018, 19:09

Jeg tror at min mand for første gang, er ægte glad for at vi ikke bor sammen. Han kan ikke mere af mine børn overhovedet.
Jeg forstår ham godt. De er en håndfuld når de har været hjemme i mange dage, de er ramt af december og jul, og sikkert også af at jeg er skilt fra deres far (alt hvad de siger og gør, der er bare en lille smule ved siden af HELT normalt, bliver til at det er min skyld fordi jeg gik fra deres far og dermed skabte kaos i deres liv. I behøver ikke sige det. Jeg kan godt selv). De larmer, de slås og skændes og er ærlig talt temmelig belastende når de ikke er totalt udhvilede og lige har spist. Sådan udefra set, så tror jeg faktisk jeg har nogle vaskeægte møgunger og jeg er ret sikker på at folk taler om mig bag min ryg.
Så min mand er træt og det kan jeg godt forstå. Han kan godt lide ungerne, men han er vant til to store piger, der dels helst ikke rører på sig, dels bare af natur er langt mere stille.
Jeg tror det er godt at han skal hjem i morgen og at han ikke ser ungerne i mindst en måneds tid. Jeg har egentlig længe overvejet om ikke det bedste ville være hvis de kun ses ved specielle lejligheder. Ikke så meget for hans skyld, selvom jeg synes det er træls at han konstant er tvær. Han skælder dem ikke ud eller noget, men han er godt nok heller ikke ligefrem imødekommende. Det er mest for ungernes skyld. Jeg synes de får rigeligt af at føle som b-holdet hos deres far. Hans kæreste er skrækkelig og har en udtalt og slet skjult antipati mod ungerne samtidig med at hun vil have at de skal se hende som deres mor. Hun er loco :stoned:
Jeg synes at herhjemme skal være et fristed fra mærkelige voksne som andre voksne har trukket ned over hovedet på dem og det betyder også at jeg ikke synes de skal forholde sig til at min mand er tvær pga. træthed, småsygdom og ør-i-hovedethed pga. for meget larm. Det handler jo mere om ham end om dem og han kan godt lide dem og de kan godt lide ham og sådan skal det helst blive ved. Det ser jeg bare ikke ske hvis de ikke får en seriøs pause fra hinanden.
Det er bare noget andet når det ikke er ens egne børn. Noget helt andet. Jeg har heller ikke ret meget tålmodighed med hans yngste datters kræsenhed og den ældstes teenagenykker. Ikke, at det er noget jeg siger til hverken dem eller ham, men jeg bliver stadig irriteret når ældsten bliver tøsesur når hendes far siger at hun altså ikke bliver kørt nogen steder nytårsaften kl. 19.30.
7
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Partråden

Indlægaf Lulu » 29. dec 2018, 19:33

Maanii skrev:Vi havde samlet IKEA skabe i bogstaveligtalt 10 sekunder da han tvært udbryder “du er ligesom din mor”.

Så er vi ligesom igang :lol2:


Haha, sådan er det også herhjemme. Han insisterer på at skulle bygge nye møbler sammen. Og jeg tror det længste han har holdt ud er 2 minutter før han kalder møblerne billigt skrammel og noget lort at samle og ikke gider mere. Så går han, og så kan jeg hygge mig med at gå og samle det, for jeg elsker at samle møbler.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6595

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 29. dec 2018, 19:47

Vi købte en killing sammen i starten af december, så vi har nu to katte. Hver gang han ringer hjem fra England spørger han, hvordan “drengene” har det :lol:
6
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 29. dec 2018, 21:06

Sophaya skrev:Vi købte en killing sammen i starten af december, så vi har nu to katte. Hver gang han ringer hjem fra England spørger han, hvordan “drengene” har det :lol:


Aww - det er altså det hyggeligste... Det bedste var da min kæreste begyndte omtale mig som mommy når han snakkede til kattee... :dåne:
Min kæreste havde 2 hunkatte da jeg lærte ham at kende og da jeg flyttede ind, synes jeg at det var passende at jeg kunne bidrage med en hankat - så det er lidt ligevægt i kønsfordelingen... :stoned:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 29. dec 2018, 21:18

Ham: (kommer ind i soveværelset hvor jeg ligger med lukket dør pga ekko fra stuen, hvor samme film kører) "Kommer du ikke ind og ser filmen med os andre?"

Jeg lå samtidig og googlede opskrifter på nøddekurve.

Da jeg så efter at have tjekket opskrifter og lagt mig fast på en, går ind i stuen for at se filmen med ham og hans søn, kan jeg lige akkurat få en lillebitte yderkant af sofaen.

Efter 5 minutter rejser jeg mig demonstrativt og går igen. Hvilket får ham til at sige: "Vil du have lidt mere plads?" :rulle:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Partråden

Indlægaf Æble » 29. dec 2018, 21:31

IrmaPigen skrev:Ham: (kommer ind i soveværelset hvor jeg ligger med lukket dør pga ekko fra stuen, hvor samme film kører) "Kommer du ikke ind og ser filmen med os andre?"

Jeg lå samtidig og googlede opskrifter på nøddekurve.

Da jeg så efter at have tjekket opskrifter og lagt mig fast på en, går ind i stuen for at se filmen med ham og hans søn, kan jeg lige akkurat få en lillebitte yderkant af sofaen.

Efter 5 minutter rejser jeg mig demonstrativt og går igen. Hvilket får ham til at sige: "Vil du have lidt mere plads?" :rulle:


Du er lidt passiv aggressiv. Hvorfor ser du samme film i et andet rum? Og hvorfor beder du ikke om plads?
19
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 29. dec 2018, 21:43

Æble skrev:
IrmaPigen skrev:Ham: (kommer ind i soveværelset hvor jeg ligger med lukket dør pga ekko fra stuen, hvor samme film kører) "Kommer du ikke ind og ser filmen med os andre?"

Jeg lå samtidig og googlede opskrifter på nøddekurve.

Da jeg så efter at have tjekket opskrifter og lagt mig fast på en, går ind i stuen for at se filmen med ham og hans søn, kan jeg lige akkurat få en lillebitte yderkant af sofaen.

Efter 5 minutter rejser jeg mig demonstrativt og går igen. Hvilket får ham til at sige: "Vil du have lidt mere plads?" :rulle:


Du er lidt passiv aggressiv. Hvorfor ser du samme film i et andet rum? Og hvorfor beder du ikke om plads?


Jeg lå som skrevet og forsøgte at få styr på vores nytårsdessert.

Når jeg bliver spurgt om jeg ikke kommer ind i stuen, tja, så regner jeg da med der er plads til mig.
0

Tilbage til "Forhold og sex"