Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 2. nov 2018, 10:34

girl_beat skrev:
Ladysparrow skrev:Blev vækket af en meget træt kæreste, der var kommet hjem fra arbejde en time inden jeg skulle op. Fik nylavet kaffe på friskmalede bønner. Første del af dagen vellykket - fik et slotsophold, som vi skal afsted til når jeg har fri. Destinationen er ukendt. Hans håndkrevne kort og en tegning af os 2 var mere end fantastisk. Der er flere ting i vente - men hvad det er ved jeg ikke. GLÆDER mig.

Tillykke med fødselsdagen :blomst:

Det lyder helt vildt hyggeligt, at din kæreste gør sig umage og finder på en masse små overraskelser :)


Ja, jeg bliver sgu altid totalt overrasket. Han er virkelig god til at finde på. :lun:
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30224

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 2. nov 2018, 11:08

Min mand er ude at arbejde og hvor de ellers har ligget indenfor DK farvand, de sidste par gange han har været af sted, så er de nu på vej sydover og dermed bliver forbindelsen ustabil. Så der kan godt gå 24-36 timer mellem jeg hører fra ham.
I starten af vores forhold, var jeg ved at gå til, når der gik så lang tid i mellem, men efterhånden, så vænner man sig også til det.
Så nu skal jeg bare have købt det sidste af hans julegave mens han er væk, så det er ikke er ham selv, der står og tager i mod pakken ved levering.
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3228

Re: Partråden

Indlægaf flicka » 2. nov 2018, 17:18

D.itsen skrev:
Ado skrev:Vi skal ud og tale med den restaurant, hvor vi skal holde vores bryllup, i morgen. Åh, det er så skønt. Det er det skønneste sted med en smuk beliggenhed lige ned til Silkeborg-søerne. Det er en af mine yndlingsrestauranter her i området. Der er masser af plads, smukke lokaler og der er en fin have, hvor vi kan blive viet. Og skulle vejret blive vådt, er der også plads til at rykke det indendørs. Og så laver de fabelagtig mad.
Billede

Jeg er lidt misundelig. Jeg synes det er pisse svært at finde et sted, som om også er hyggeligt udenom og der er til at betalte. Der skal så også være overnatningsmulighed og det sætter en ret stor begrænsning


Hvad leder I efter?
Skal det være med fuld service, dvs. inkl. mad, opdækning osv.
Eller er I friske på at skaffe mad udefra og selv dække op osv.?
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 3. nov 2018, 06:06

Ligger i en seng på slottet. Dagen i går var intet mindre end uforglemmelig. Blev overrasket på så mange måde. Et frieri under stjernerne i slotshaven. Vi skal giftes :lun:
44
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 3. nov 2018, 06:08

flicka skrev:
D.itsen skrev:
Ado skrev:Vi skal ud og tale med den restaurant, hvor vi skal holde vores bryllup, i morgen. Åh, det er så skønt. Det er det skønneste sted med en smuk beliggenhed lige ned til Silkeborg-søerne. Det er en af mine yndlingsrestauranter her i området. Der er masser af plads, smukke lokaler og der er en fin have, hvor vi kan blive viet. Og skulle vejret blive vådt, er der også plads til at rykke det indendørs. Og så laver de fabelagtig mad.
Billede

Jeg er lidt misundelig. Jeg synes det er pisse svært at finde et sted, som om også er hyggeligt udenom og der er til at betalte. Der skal så også være overnatningsmulighed og det sætter en ret stor begrænsning


Hvad leder I efter?
Skal det være med fuld service, dvs. inkl. mad, opdækning osv.
Eller er I friske på at skaffe mad udefra og selv dække op osv.?

Så længe der er plads til abefest det halve af natten, er vi på. Vores bedste bud lige nu er en festsal, hvor der er er overnatning på matrikel, og hvor der "kun" er borde og service inkluderet
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
DenSkarpeLaks
Indlæg: 364
Tilmeldt: 17. aug 2015, 11:00
Kort karma: 52
Likede indlæg: 959

Re: Partråden

Indlægaf DenSkarpeLaks » 3. nov 2018, 06:24

Ladysparrow skrev:Ligger i en seng på slottet. Dagen i går var intet mindre end uforglemmelig. Blev overrasket på så mange måde. Et frieri under stjernerne i slotshaven. Vi skal giftes :lun:


Stort tillykke!
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Partråden

Indlægaf Sangius » 3. nov 2018, 06:29

D.itsen skrev:Så længe der er plads til abefest det halve af natten, er vi på. Vores bedste bud lige nu er en festsal, hvor der er er overnatning på matrikel, og hvor der "kun" er borde og service inkluderet


Hvis I selv har hus med have, eller kender nogen der har, kan jeg anbefale et telt.
Vi fik et telt med gulve, lysekroner, borde, duge, polstrede stole, service (alt fra karafler til bestik) og teltvarmere.
Det blev rigtig fint, og vi indrettede hele huset med sovepladser, og stak ellers selv af til et sommerhus vi havde lejet med spabad og havudsigt :love2:

Det er måske ikke så fancy som en rigtig festsal, men der er ingen begrænsninger for hvornår festen stopper - og vi skulleikke engang vaske servicen op, bare pakke den ned igen. De hentede teltet dagen efter, så vi havde betalt et par af svigermors veninder for at rydde op om morgenen :)
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 3. nov 2018, 06:35

Sangius skrev:
D.itsen skrev:Så længe der er plads til abefest det halve af natten, er vi på. Vores bedste bud lige nu er en festsal, hvor der er er overnatning på matrikel, og hvor der "kun" er borde og service inkluderet


Hvis I selv har hus med have, eller kender nogen der har, kan jeg anbefale et telt.
Vi fik et telt med gulve, lysekroner, borde, duge, polstrede stole, service (alt fra karafler til bestik) og teltvarmere.
Det blev rigtig fint, og vi indrettede hele huset med sovepladser, og stak ellers selv af til et sommerhus vi havde lejet med spabad og havudsigt :love2:

Det er måske ikke så fancy som en rigtig festsal, men der er ingen begrænsninger for hvornår festen stopper - og vi skulleikke engang vaske servicen op, bare pakke den ned igen. De hentede teltet dagen efter, så vi havde betalt et par af svigermors veninder for at rydde op om morgenen :)

Det har vi ikke plads til og selvom vi nok kunne låne svigerforældrenes, så synes jeg ikke de har plads nok indenfor. Min far har brug for lige at kunne lukke en dør bag sig og få en pause og det er der ikke rigtig mulighed for. Havde vi solgt huset og købt et nyt og større, havde vi helt sikkert gjort det, men lige nu passer det ikke ind
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 3. nov 2018, 07:06

Vi havde det dejligste møde med restauranten i går. Åh, så bliver det pludselig endnu mere virkeligt, når man sidder der og aftaler i detaljer. Haven er desuden perfekt til vielsen. For enden af plænen, henne ved nogle træer og ned til vandet, er der den yndigste gamle hvide træpavilion. Helt oplagt til at blive viet i. :lun:



Og stort tillykke, Ladysparrow! :lun: Hvor er det romantisk.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3228

Re: Partråden

Indlægaf flicka » 3. nov 2018, 09:37

D.itsen skrev:
flicka skrev:
D.itsen skrev:
Ado skrev:Vi skal ud og tale med den restaurant, hvor vi skal holde vores bryllup, i morgen. Åh, det er så skønt. Det er det skønneste sted med en smuk beliggenhed lige ned til Silkeborg-søerne. Det er en af mine yndlingsrestauranter her i området. Der er masser af plads, smukke lokaler og der er en fin have, hvor vi kan blive viet. Og skulle vejret blive vådt, er der også plads til at rykke det indendørs. Og så laver de fabelagtig mad.
Billede

Jeg er lidt misundelig. Jeg synes det er pisse svært at finde et sted, som om også er hyggeligt udenom og der er til at betalte. Der skal så også være overnatningsmulighed og det sætter en ret stor begrænsning


Hvad leder I efter?
Skal det være med fuld service, dvs. inkl. mad, opdækning osv.
Eller er I friske på at skaffe mad udefra og selv dække op osv.?

Så længe der er plads til abefest det halve af natten, er vi på. Vores bedste bud lige nu er en festsal, hvor der er er overnatning på matrikel, og hvor der "kun" er borde og service inkluderet


Hvis I kan leve med at der ikke er inkluderet service, kan jeg anbefale Kattinge Værk. Det er der, hvor vi holdt vores bryllup.

Et rigtig hyggeligt sted med plads til omkring 54 overnattende gæster i sovesale af varierende størrelser.

Det var et kæmpe hit blandt vores gæster. Der blev i den grad festet til den lyse morgen.

Omgivelserne er også virkelig smukke med udsigt over Roskilde fjord og Boserup skov ligger lige op af området.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2950
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8320

Re: Partråden

Indlægaf Fru Himmelblå » 3. nov 2018, 10:24

Endnu en fra min kærestes familie har friet til sin kæreste og skal giftes. Min kæreste fik valget mellem at høre min oprigtige reaktion og den høflige reaktion. Han valgte begge.

Jeg føler mig overhalet og er skide misundelig, da jeg mega gerne vil giftes med min kæreste.
Men selvfølgelig er jeg suuuper glad på deres vegne ;)
Senest rettet af Fru Himmelblå 4. nov 2018, 09:18, rettet i alt 1 gang.
1
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3228

Re: Partråden

Indlægaf flicka » 3. nov 2018, 14:58

Vild lørdag aften i parforholdet: at se på fliser, armaturer og toiletter forud for det kommende totalrenovering af vores badeværelse :banan:

:træt:
5
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Partråden

Indlægaf 1234 » 3. nov 2018, 15:37

D.itsen skrev:
flicka skrev:
D.itsen skrev:
Ado skrev:Vi skal ud og tale med den restaurant, hvor vi skal holde vores bryllup, i morgen. Åh, det er så skønt. Det er det skønneste sted med en smuk beliggenhed lige ned til Silkeborg-søerne. Det er en af mine yndlingsrestauranter her i området. Der er masser af plads, smukke lokaler og der er en fin have, hvor vi kan blive viet. Og skulle vejret blive vådt, er der også plads til at rykke det indendørs. Og så laver de fabelagtig mad.
Billede

Jeg er lidt misundelig. Jeg synes det er pisse svært at finde et sted, som om også er hyggeligt udenom og der er til at betalte. Der skal så også være overnatningsmulighed og det sætter en ret stor begrænsning


Hvad leder I efter?
Skal det være med fuld service, dvs. inkl. mad, opdækning osv.
Eller er I friske på at skaffe mad udefra og selv dække op osv.?

Så længe der er plads til abefest det halve af natten, er vi på. Vores bedste bud lige nu er en festsal, hvor der er er overnatning på matrikel, og hvor der "kun" er borde og service inkluderet


Jeg kan også anbefale at overveje festsale med camping tæt op. Vi brugt et gammeldags forsamlingshus med en fantastisk forpagter, hvor der 500 m væk er en campingplads med hytter, hvor flertallet af vores gæster sov.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 3. nov 2018, 16:01

Jeg savner min kæreste, der kommer hjem i morgen. Øv.

Det gør mig rastløs, så for at få brugt den energi + for at gøre min kæreste glad, maler jeg (en stor del af) det sidste træværk i lejligheden, som er det eneste vi mangler for at være 100% færdige.

Jeg har også været i Tiger og købt et lille juletræ og lidt pynt, samt et lille krybbespil i træ, hvor de ligner figurerne fra Den Flyvende Kuffert i Tivoli.

Jeg håber han bliver glad, når jeg også støvsuger, vasker gulv og vasker tøj + kogevask.
Og har købt ind til at lave æbleskiver til ham i morgen, når han er hjemme.


Det skal tilføjes, at jeg også har fået lang tur med hunden, spillet spil på mobilen og fedet den med sushi. Jeg husker at slappe af også.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 3. nov 2018, 16:15

Ado skrev:Vi havde det dejligste møde med restauranten i går. Åh, så bliver det pludselig endnu mere virkeligt, når man sidder der og aftaler i detaljer. Haven er desuden perfekt til vielsen. For enden af plænen, henne ved nogle træer og ned til vandet, er der den yndigste gamle hvide træpavilion. Helt oplagt til at blive viet i. :lun:



Og stort tillykke, Ladysparrow! :lun: Hvor er det romantisk.


Det lyder som den perfekte plads Ado. Og vildt romantisk. Tak, det var helt extremt uvirkeligt, jeg kunne slet ikke sige noget bagefter. Stod bare helt stille og var overvældet af så mange følelser. Selve historien bag ringen er for mig også speciel og at den passer mig...
1

Tilbage til "Forhold og sex"