Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 24. okt 2018, 08:24

Fuck. Det var flere blodpropper, der har fået svigerfar til at bruge fjernbetjeningen som barbermaskine.
Han kommer nok ikke hjem mere, for han har mistet så meget sprog, og det frustrerer ham, så han får sagt nogle gloser, som ingen nogensinde har hørt komme ud af hans mund før.

Min søde, dejlige svigerfar er blevet overtaget af det monster, der har forsøgt at tage livet af ham så længe. Nu ser det ud til, at det lykkes. Det er bare et spørgsmål om, hvor længe han skal lide under det :trist:
For hans egen skyld, håber jeg, at det ikke er alt for længe. Det er ikke værdigt for ham. :(
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 24. okt 2018, 15:32

Forleden, hvor jeg havde en øvdag over nogle udefrakommende ting, der influerer vores forhold, sagde han, at han havde virkelig svært ved at forestille sig hans liv uden mig.

For en måneds tid siden sagde han, at han mente at hans børn kunne fornemme, at jeg var den rigtige for ham.

I går byttede han bil med mig, så han kunne købe nye pærer til mine baglygter, og så skiftede han dem selv om aftenen. Så det ikke skulle være så dyrt for mig.

Og nåja, så inviterede han mig ud og spise, den lørdag vi skal til Hush koncert i Christianskirken. Det bliver en dejlig og romantisk aften.
12
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 24. okt 2018, 15:43

IrmaPigen skrev:Forleden, hvor jeg havde en øvdag over nogle udefrakommende ting, der influerer vores forhold, sagde han, at han havde virkelig svært ved at forestille sig hans liv uden mig.

For en måneds tid siden sagde han, at han mente at hans børn kunne fornemme, at jeg var den rigtige for ham.

I går byttede han bil med mig, så han kunne købe nye pærer til mine baglygter, og så skiftede han dem selv om aftenen. Så det ikke skulle være så dyrt for mig.

Og nåja, så inviterede han mig ud og spise, den lørdag vi skal til Hush koncert i Christianskirken. Det bliver en dejlig og romantisk aften.

Åhh Hush! De er fantastiske live. :dåne:
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 24. okt 2018, 15:44

D. 25. december skal vi ind at se og høre Nøddeknækkeren her. :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Donna Martin Graduates!
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 24. okt 2018, 15:46

Ado skrev:
IrmaPigen skrev:Forleden, hvor jeg havde en øvdag over nogle udefrakommende ting, der influerer vores forhold, sagde han, at han havde virkelig svært ved at forestille sig hans liv uden mig.

For en måneds tid siden sagde han, at han mente at hans børn kunne fornemme, at jeg var den rigtige for ham.

I går byttede han bil med mig, så han kunne købe nye pærer til mine baglygter, og så skiftede han dem selv om aftenen. Så det ikke skulle være så dyrt for mig.

Og nåja, så inviterede han mig ud og spise, den lørdag vi skal til Hush koncert i Christianskirken. Det bliver en dejlig og romantisk aften.

Åhh Hush! De er fantastiske live. :dåne:


Jeg glæder mig også virkelig meget.

Især fordi det så også er en akustisk koncert og i en kirke. Og Christianskirken er en virkelig smuk kirke.

At vi så også skal ud og spise en lækker middag sammen bagefter, gør det bare endnu bedre.
2
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14696

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 24. okt 2018, 16:16

Jeg kom hjem efter 8 dage i går. Min kæreste forlod fodboldkampen tidligt for at hente mig i lufthavnen. Det første han sagde til mig da han så mig var “Giv mig dine penge” :lol:

Han smagte KIMs snackchips for første gang og var lidt sur da jeg ikke ville spise dem alle på en gang. Nu har jeg så spist næsten alle sammen alene :lol:
Derudover så vi Friday Night Dinner og puttede på sofaen. Det er fantastisk at være hjemme igen. I morges lod han mig sove som den første siden jeg kom tilbage til Europa, vågnede først da han kyssede mig farvel inden han tog på arbejde. Ville ellers gerne have været oppe og brugt tid med ham inden hans 12-23 vagt.

Nu har han så to dages fri og jeg GLÆDER mig til at bruge dem med ham :lun:
6
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 24. okt 2018, 16:43

Jeg har lige sendt et billede af The Mountain og hans kone til min mand. Jeg kommenterede med "af flere årsager er jeg virkelig glad for at du ikke er SÅ meget større end mig!".
Det gik helt hen over hovedet på ham hvad jeg mente. Han er simpelthen så sød og uskyldig nogle gange :lol: :lun:
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 24. okt 2018, 16:45

Tak for alle de søde hilsner.
Det er virkelig hårdt. Især fordi denne rutsjebanetur har varet så længe. Og den er ikke overstået endnu. Svigerfar er blevet flyttet til et sykehjem, hvor de snakker om genoptræning i en uge, men ingen ved, om han forstår, hvad der sker. Han kan ikke længere udtrykke sig. Ord er forsvundet og han har haft blødninger fra ørerne.

Åh, hvor er det trist alt sammen.

Jeg vil ønske, at jeg får sådan en død, hvor jeg i min alderdom lægger mig til at sove og ikke vågner igen. Ikke med de lidelser svigerfar gennemgår :(
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12375

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 24. okt 2018, 19:16

^ Hvor lyder det trist, det hele, Sun. Det må være superfrustrerende at stå så langt væk og hverken kunne gøre til eller fra :ae: :kram:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12375

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 24. okt 2018, 19:23

Jeg er lidt bekymret for min mand. Han blev jo færdig med den hersens uddannelse i sommers, blev headhuntet til den her stilling allerede i foråret, og han er ret så glad for det. Han har flere gange overtaget ansvaret fra sin overordnede på byggepladsen med et sted mellem 30 og 50 medarbejdere under sig. Han trives med ansvaret, men nu hvor byggeriet nærmer sig sin endelige afslutning og han kan mærke, at medarbejderne er kørt sure i projektet, bliver han stresset. Han er begyndt at have arbejde med hjem, både i bogstaveligste forstand og i overført betydning, og i dag er han helt udkørt.

Han meldte fra sin dykkerundervisning (det er ham, der er instruktør), sov, da jeg kom hjem kl. 17 og da jeg så gik i gang med at lave aftensmad, løb vi tør for gas til komfuret. Samtidig kom sønnike så lige og fortalte, at han endnu engang har smidt sit buskort væk, så der knækkede elastikken. Jeg endte med at sende ham ud efter gas, så han lige kunne dampe af. Vi fik spist, og han gik i seng med det samme.

Det er vist ikke lige nu, jeg skal fortælle, at jeg også er lidt presset pt.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 24. okt 2018, 19:27

Guilded_Lily skrev:^ Hvor lyder det trist, det hele, Sun. Det må være superfrustrerende at stå så langt væk og hverken kunne gøre til eller fra :ae: :kram:

Det er nok det værste især selvfølgelig for min mand. Han synes ikke, han kan tage af sted igen, så han lever gennem telefonen.

Og tak.m
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 24. okt 2018, 20:05

Mig: Hvornår er du hjemme?
Ham: 1730

Det er så fedt. Hjemme er det samme sted for os begge to. Jeg er helt ved at sprænges :lun:
28
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Partråden

Indlægaf Stitch » 25. okt 2018, 07:59

Vi er lige kommet hjem fra ferie. Jeg er dødtræt og syg. Hans eks er en egoistisk kost. Vores jakker med bilnøgler er væk. Og Min kuffert var ikke med flyet.

Så nu er jeg sur på ham. Logisk ikke? I selverkendelses lys er jeg gået i seng med ordene "Jeg er syg, træt, sur og ked af det. Bare lad mig være".

Nu ser jeg Greys :lun:
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29898

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 25. okt 2018, 08:15

Stitch skrev:Vi er lige kommet hjem fra ferie. Jeg er dødtræt og syg. Hans eks er en egoistisk kost. Vores jakker med bilnøgler er væk. Og Min kuffert var ikke med flyet.

Så nu er jeg sur på ham. Logisk ikke? I selverkendelses lys er jeg gået i seng med ordene "Jeg er syg, træt, sur og ked af det. Bare lad mig være".

Nu ser jeg Greys :lun:



Jeg kender i hvert fald godt til den logik :D

God bedring.
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 25. okt 2018, 15:31

Min chef har lært min kæreste at kende, da han jævnligt overnatter på hotellet som hører til baren hvor min kæreste arbejder. Jeg er på vej ind til fyraftensøl og ølsmagning som min chef har booket ved min kæreste. Er rigtig glas for at de kommer så godt ud af det med hinanden, men har det lidt mærkeligt med at skulle være med. Min kæreste glæder sig og han har bedt mig komme inden det starter så vi lige kan sludre lidt.
0

Tilbage til "Forhold og sex"