Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 30. okt 2018, 18:50

Fru Sunshine skrev:Min mand er rejst op til sin far.
Svigerfar er kommet hjem, så han kan få lov at dø der, hvor han har levet i så mange år. :trist:


Mange tanker til dig og manden
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Partråden

Indlægaf twinkle » 30. okt 2018, 19:45

Min mand og jeg, har i dag været sammen i 10 år. Det er alligevel ret imponerende, synes jeg!
14
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Partråden

Indlægaf Akehurst2 » 30. okt 2018, 19:52

twinkle skrev:Min mand og jeg, har i dag været sammen i 10 år. Det er alligevel ret imponerende, synes jeg!


Som Ellen Hillingsøe citerede sin far for at sige: Ægteskabet handler ikke om at holde af - det handler om at holde ud :-D

Tillykke med de 10 år :kys:
5
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Partråden

Indlægaf girl_beat » 30. okt 2018, 19:57

twinkle skrev:Min mand og jeg, har i dag været sammen i 10 år. Det er alligevel ret imponerende, synes jeg!

Vi fejrer samme jubilæum senere på ugen... Og med en lille ny på vej bliver det noget af en mærkedag! :love2:
4
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Partråden

Indlægaf Primerose » 31. okt 2018, 22:42

Politimanden er til dykning i dag, så der er noget nær den eneste dag på ugen vi ikke ses. Og jeg har godt nok nydt at bingewatche The Walking Dead på sofaen mens jeg guflede kanelbisquits. Men jeg savnede sgu alligevel at dele min aften med politimanden. Især nu hvor jeg ligger i sengen og savner hans krop ved siden af min. Well, en ekstra dyne kan forhåbentlig bruges til at kramme lidt på. :love:
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 31. okt 2018, 22:56

Min kæreste tager en for holdet lige pt. - det har været en monumental skod dag i dag.

Jeg er startet nyt job, så der er absolut ingen energi til noget husligt. Jeg er tilbage på mit deltidsjob i fodboldklubben også. Mit piskesmæld er blevet værre, så når jeg kommer hjem tager jeg smertestillende og vil bare sidde med et tæppe på sofaen. Bliver ved med at måtte sige nej til hesten grundet piskesmældet og føler derfor jeg svigter både hest og hesteejer. Og så har jeg pms = alle følelser er x10 og jeg æder chokolade hele tiden.

Oven i det hele har jeg lige fået en opringning om at den eneste konstante, altid støttende, opmuntrende, helt igennem fantastiske omsorgsperson igennem hele min barndom, har forværret tilstand og jeg skal forvente at få en opringning om at flyve hjem for at sige farvel indenfor den nærmeste fremtid.
Jeg er slet ikke klar til at sige farvel og er overhovedet ikke klar til en verden hvor hun ikke er. Heller ikke selvom det har været forudsigeligt i et godt stykke tid.

Så jeg er en dårlig kæreste for tiden. Sådan minus på god kæreste skalaen. Min kæreste har derimod sprunget god kæreste skalaen. Han har overtaget alt husligt på hans fridage, køber min yndlings Cadbury’s chokolade med hjem til mig hver gang han er i butikken og giver mig al den omsorg jeg har brug for. Måske egentlig mere til endnu. Han er nu meget sød, jeg har været ret heldig.
7
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Partråden

Indlægaf Spjaerten » 1. nov 2018, 07:28

Jeg er vist offer for bad timing og en mand der ikke kan håndtere nyforelskelse og krise/sorg på samme tid. Og som ikke kan læse et budskab.

Resultat: er vist nok single.......
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Partråden

Indlægaf Stitch » 1. nov 2018, 09:23

Spjaerten skrev:Jeg er vist offer for bad timing og en mand der ikke kan håndtere nyforelskelse og krise/sorg på samme tid. Og som ikke kan læse et budskab.

Resultat: er vist nok single.......



Åh nej. Det er jeg ked af at høre. Er du okey?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 1. nov 2018, 15:19

Vi skal ud og tale med den restaurant, hvor vi skal holde vores bryllup, i morgen. Åh, det er så skønt. Det er det skønneste sted med en smuk beliggenhed lige ned til Silkeborg-søerne. Det er en af mine yndlingsrestauranter her i området. Der er masser af plads, smukke lokaler og der er en fin have, hvor vi kan blive viet. Og skulle vejret blive vådt, er der også plads til at rykke det indendørs. Og så laver de fabelagtig mad.
Billede
21
Donna Martin Graduates!
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 1. nov 2018, 16:15

Ado skrev:Vi skal ud og tale med den restaurant, hvor vi skal holde vores bryllup, i morgen. Åh, det er så skønt. Det er det skønneste sted med en smuk beliggenhed lige ned til Silkeborg-søerne. Det er en af mine yndlingsrestauranter her i området. Der er masser af plads, smukke lokaler og der er en fin have, hvor vi kan blive viet. Og skulle vejret blive vådt, er der også plads til at rykke det indendørs. Og så laver de fabelagtig mad.
Billede

Jeg er lidt misundelig. Jeg synes det er pisse svært at finde et sted, som om også er hyggeligt udenom og der er til at betalte. Der skal så også være overnatningsmulighed og det sætter en ret stor begrænsning
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 1. nov 2018, 16:27

D.itsen skrev:
Ado skrev:Vi skal ud og tale med den restaurant, hvor vi skal holde vores bryllup, i morgen. Åh, det er så skønt. Det er det skønneste sted med en smuk beliggenhed lige ned til Silkeborg-søerne. Det er en af mine yndlingsrestauranter her i området. Der er masser af plads, smukke lokaler og der er en fin have, hvor vi kan blive viet. Og skulle vejret blive vådt, er der også plads til at rykke det indendørs. Og så laver de fabelagtig mad.
Billede

Jeg er lidt misundelig. Jeg synes det er pisse svært at finde et sted, som om også er hyggeligt udenom og der er til at betalte. Der skal så også være overnatningsmulighed og det sætter en ret stor begrænsning

Helt enig. Vi har så ikke prioriteret overnatning. Der finder vi et andet sted. Mange af vores gæster er fra området. Og dem der ikke er, kan evt. få en nøgle til vores hus. Der er heldigvis plads til mange overnattende gæster. På den anden side, så orker jeg ikke at komme hjem dagen efter og risikere, at der stadig hænger nogle gæster. Men den tager vi og løser senere. Så må de bare få at vide, at de skal være ude over middag.
Men ja, det ER virkelig svært at få alt til at matche.

Dette sted er i den høje ende rent prismæssigt. Vi havde overvejet at holde det ude ved Silkeborg Bad, som er et slaraffenland af smukke omgivelser. Men så ville vi selv skulle sørge for borddækning og oprydning. Og det gider vi simpelthen ikke. Men dette sted har vi tit spist og alt spiller bare derude.
1
Donna Martin Graduates!
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. nov 2018, 07:51

Vi skal have gæster i morgen til noget tapas.

Og jeg kan mærke, jeg allerede nu stresser lidt over maden og de mange små retter der skal laves og være færdig på nogenlunde samme tid.

Det er åndssvagt for min kæreste har er et kæmpe køkken/alrum, så vi kan da bare stikke dem noget at drikke og så kan vi stadig tale sammen mens vi laver maden færdig.

Der er skørt jeg stresser over det.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 2. nov 2018, 08:16

Jeg laver martyren for tiden - heldigvis kun inde i mig selv.

Min kæreste er afsted til et arrangement som han ved er af en art, der kan gøre mig lidt urolig. Han ved også, at jeg for tiden er lidt mere sårbar pga en uholdbar arbejdssituation og deraf følgende stress.
Vi har en gammel aftale om, at man lige skrives ved, bare en kort besked morgen og aften. Det prioriteter min kæreste også, når det er mig, som er afsted.

Jeg fik verdens mest korte og ligegyldige besked i går aftes. Og her til morgen har han været online, men har ikke læst min godmorgen-besked.
Jeg savner ham og trænger virkelig til en dejlig besked fra ham. Og så screener han mig fra.
Nu er klokken så mange, at arrangementet er i gang og jeg gør mig ikke forhåbning om at høre fra ham før evt i aften.

Jeg har ikke tænkt mig at nævne noget eller være sur eller skuffet -agtig over for ham. Men for mig selv er jeg ked af det og ærgerlig over, at han enten har glemt eller ikke prioriterer lige at skrive.

Han er væk indtil søndag, så han kan jo nå at rette op på det. Og hører jeg slet ikke fra ham, eller meget lidt, så må jeg skrive, at jeg trænger til at høre fra ham, når arrangementet slutter lørdag aften og der bare er fest. Det tænker jeg er okay, så længe jeg virkelig sluger min indre martyr, for det er dejligt for ham at være afsted og lave noget helt andet end jobbet.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 2. nov 2018, 09:06

Blev vækket af en meget træt kæreste, der var kommet hjem fra arbejde en time inden jeg skulle op. Fik nylavet kaffe på friskmalede bønner. Første del af dagen vellykket - fik et slotsophold, som vi skal afsted til når jeg har fri. Destinationen er ukendt. Hans håndkrevne kort og en tegning af os 2 var mere end fantastisk. Der er flere ting i vente - men hvad det er ved jeg ikke. GLÆDER mig.
8
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Partråden

Indlægaf girl_beat » 2. nov 2018, 10:29

Ladysparrow skrev:Blev vækket af en meget træt kæreste, der var kommet hjem fra arbejde en time inden jeg skulle op. Fik nylavet kaffe på friskmalede bønner. Første del af dagen vellykket - fik et slotsophold, som vi skal afsted til når jeg har fri. Destinationen er ukendt. Hans håndkrevne kort og en tegning af os 2 var mere end fantastisk. Der er flere ting i vente - men hvad det er ved jeg ikke. GLÆDER mig.

Tillykke med fødselsdagen :blomst:

Det lyder helt vildt hyggeligt, at din kæreste gør sig umage og finder på en masse små overraskelser :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Forhold og sex"