Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 214
Likede indlæg: 6205

Re: Partråden

Indlægaf Contrast » 21. jan 2024, 23:02

Min kæreste og jeg har i morgen været sammen i 2 måneder, og vi nyder virkelig hinanden :blush2:

Det er sjovt, at det kun er 2 måneder siden, for vi synes begge at vi har lært hinanden rigtig meget at kende på super kort tid. Det føles som meget længere tid.

Vi fandt ret hurtigt ud af at vi er skide gode til at kommunikere vedr. vores behov i forholdet. Han har aldrig nogensinde gaslightet eller smidt noget tilbage i hovedet på mig, når der har været misforståelser. Og han taler mig ikke efter munden, men tager ansvar for sin del, hvilket jeg synes er beundringsværdigt, for det har jeg ikke oplevet andre kærester der gjorde. Jeg skulle lige nive mig selv i armen :lol:
17
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 214
Likede indlæg: 6205

Re: Partråden

Indlægaf Contrast » 31. jan 2024, 09:52

Min kæreste og jeg har tit moret os over, at vi begge er klæbende som partnere, og derudover går op i at hinanden har det godt, sådan lidt pleaser agtige. Det kan godt give nogle sjove samtaler, når vi skal kommunikere om noget i forholdet, at vi begge glatter ud og tager så meget hensyn til den andens følelser :D

Jeg opmuntrer ham så også til at han altid skal sige hvordan han har det, da jeg ved at han har svært ved det, hvor jeg er mere åben og direkte. Samtidig giver det masser af tryghed at vi begge viser kærlighed ved at være klæbende fysisk eller ofte sige vi elsker hinanden :)

Vi har haft vores bump i det første stykke tid pga en dårlig timing, men der er kommet meget mere ro nu, og det sidste stykke tid har været fantastisk :blush2:

Han mødte min familie i lørdags og gik simpelthen så godt! Min familie er også rigtig gode til at inkludere andre, og det nød min kæreste virkelig :)
12
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 214
Likede indlæg: 6205

Re: Partråden

Indlægaf Contrast » 1. feb 2024, 19:14

Jeg snakkede med ham om at jeg havde forsøgt at få fat i en bog til en krimiserie jeg var i gang med, men at jeg ikke kunne finde den som andet end en lydbog. Det er efterhånden et par uger siden og vi snakkede ikke mere om det.

I tirsdags sagde han at han havde en tidlig Valentinsgave til mig. Han havde fundet bogen og var taget helt ud til udkanten af byen, 45 minutter væk med bus hver vej, for at hente den (en solgte den brugt) :blush2:

Han er bare så sød :dåne:
22
Inge Færch Schott
D.itsen
Indlæg: 3352
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 564
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 9047

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 4. feb 2024, 10:16

Jeg har sikkert sagt det før, men jeg tror ikke det er muligt at elske min mand mere end jeg gør, når jeg har været ude at tøjte med en anden. At have fundet en hvor jeg så fuldt og helt kan være alt hvad jeg er :lun: hans medglæde, hvor meget ro han har fundet i det og i sig selv og hans udnyttelse af min tilstand er så også utrolig god bonus.
Jeg er så ufattelig heldig.
Senest rettet af D.itsen 15. feb 2024, 21:55, rettet i alt 1 gang.
19
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
JoyNips
Indlæg: 12128
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34130

Re: Partråden

Indlægaf JoyNips » 15. feb 2024, 16:56

Scener fra et parforhold:

Min mand har handlet i netto 5 min væk. Jeg hører bildøren smække og han kommer ind.

Mig: “kørte du seriøst derover?!”
Ham: “ja. Men gæt hvordan jeg så kom hjem…?” *Ser fåret ud*
Mig: “glemte du bilen? *tuder af grin*”
Ham: “ja… jeg ramte min lomme med hånden da jeg drejede ned ad vejen og så tænkte jeg: “bilnøgle? Bilnøgle! og så gik jeg over og tog bilen med hjem!””
Mig: “…og dig har jeg avlet på :rulle:
Ham: “men til gengæld betalte jeg for en gammel mands varer!”
Mig: “…med vilje eller…?”
34
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 214
Likede indlæg: 6205

Re: Partråden

Indlægaf Contrast » 15. feb 2024, 22:50

Vi var ude og spise på restaurant i går til Valentinsdag. Vi spiser ikke så tit ude da vores økonomi er stram, men jeg havde et gavekort, så det var ekstra specielt for os at være ude i byen og spise. Senere tog vi hen til en butik for at købe en ny telefon til mig, og han hjalp mig med alle de tekniske detaljer og opsætning osv. Han nyder virkelig at hjælpe mig på den måde :lun:

Vi tog hjem til mig bagefter og hyggede med serie og virkelig dejlig sex.

Vi har desværre også haft vores bump med misforståelser i kommunikationen - han har en (mild) autismediagnose og vi er ved at lære hinanden at kende, og det kan godt være ret udfordrende når det står på. Men det bliver bedre og bedre - der er klart sket en stor forbedring, og vi er begge meget fortrøstningsfulde, da vi begge vil gå meget langt for at blive bedre :)

Han er virkelig sød. Meget samvittighedsfuld, loyal, følsom, varm og rummelig. Kvaliteter jeg virkelig elsker ved ham. Og jeg kan se og mærke ind i knoglerne at han virkelig elsker mig.
7
Inge Færch Schott
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4845

Re: Partråden

Indlægaf milisa » 16. feb 2024, 05:28

JoyNips skrev:Scener fra et parforhold:

Min mand har handlet i netto 5 min væk. Jeg hører bildøren smække og han kommer ind.

Mig: “kørte du seriøst derover?!”
Ham: “ja. Men gæt hvordan jeg så kom hjem…?” *Ser fåret ud*
Mig: “glemte du bilen? *tuder af grin*”
Ham: “ja… jeg ramte min lomme med hånden da jeg drejede ned ad vejen og så tænkte jeg: “bilnøgle? Bilnøgle! og så gik jeg over og tog bilen med hjem!””
Mig: “…og dig har jeg avlet på :rulle:
Ham: “men til gengæld betalte jeg for en gammel mands varer!”
Mig: “…med vilje eller…?”


Altså, du kan da ikke slutte den dér: Var det så med vilje?!?! :-D
1
Tally-ho
JoyNips
Indlæg: 12128
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34130

Re: Partråden

Indlægaf JoyNips » 16. feb 2024, 05:43

milisa skrev:
JoyNips skrev:Scener fra et parforhold:

Min mand har handlet i netto 5 min væk. Jeg hører bildøren smække og han kommer ind.

Mig: “kørte du seriøst derover?!”
Ham: “ja. Men gæt hvordan jeg så kom hjem…?” *Ser fåret ud*
Mig: “glemte du bilen? *tuder af grin*”
Ham: “ja… jeg ramte min lomme med hånden da jeg drejede ned ad vejen og så tænkte jeg: “bilnøgle? Bilnøgle! og så gik jeg over og tog bilen med hjem!””
Mig: “…og dig har jeg avlet på :rulle:
Ham: “men til gengæld betalte jeg for en gammel mands varer!”
Mig: “…med vilje eller…?”


Altså, du kan da ikke slutte den dér: Var det så med vilje?!?! :-D


Ja. En ældre mand havde glemt sin pung, så min søde bedre halvdel betalte 92 kroner.
18
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17440
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3601
Likede indlæg: 42586

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 16. feb 2024, 05:59

Vi har genopdaget House og ser gerne et par afsnit, når vores datter er puttet. I går gjorde han et stort nummer ud af at lægge sig ekstra godt tilrette på sofaen, hvorefter han kunne konstatere, at den kuglebane, som han selv har bygget, blokerede ret effektivt for udsynet til fjernsynet.

Jeg var færdig af grin. Han syntes, at jeg var meget usympatisk i situationen :-D
4
:lun: Be brave
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12260

Re: Partråden

Indlægaf Smiling_Goat » 17. feb 2024, 13:10

Min kæreste er simpelthen ved at være for jysk.

Mig, løbende hen over gårdspladsen med armene flagrende omkring mig: "Mikkel! Mikkel! Vi skal have åbnet champagnen!"
Ham, bøvet et sted inde fra laden: "er den ved at være for gammel da?"


:sarkasme:
21
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 214
Likede indlæg: 6205

Re: Partråden

Indlægaf Contrast » 20. feb 2024, 21:03

Kæresten og jeg har været sammen i tre måneder på torsdag :lun:
4
Inge Færch Schott
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16486
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30810

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 21. feb 2024, 05:22

Jeg bliver en smule provokeret af at min mand hver evig eneste morgen skriver at han håber jeg har sovet godt og er frisk og klar til en ny dag (han er ude og arbejde) når han ved, at jeg pt. sover virkelig dårligt og er både fysisk og psykisk udmattet.
Jeg ved godt, at han gør det i en god mening, men eftersom jeg ikke kan svare ja og ja, men kun nej, så starter dagen bare endnu mere negativt, end den allerede gør pga. dårlig nattesøvn.
2
abcd
Indlæg: 6366
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 295
Likede indlæg: 10439

Re: Partråden

Indlægaf abcd » 21. feb 2024, 05:48

TinaW skrev:Jeg bliver en smule provokeret af at min mand hver evig eneste morgen skriver at han håber jeg har sovet godt og er frisk og klar til en ny dag (han er ude og arbejde) når han ved, at jeg pt. sover virkelig dårligt og er både fysisk og psykisk udmattet.
Jeg ved godt, at han gør det i en god mening, men eftersom jeg ikke kan svare ja og ja, men kun nej, så starter dagen bare endnu mere negativt, end den allerede gør pga. dårlig nattesøvn.


Er det ikke sådan noget der er rimelig oplagt bare at sige til ham?

Tak skat, jeg ved du skriver det af bedste mening, men dit håb om at jeg har sovet godt og er frisk, gør mig negativ når svaret er nej, fordi det sætter fokus på noget dårligt.

Så finder han vel på noget andet at skrive...
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16486
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30810

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 21. feb 2024, 06:23

abcd skrev:
TinaW skrev:Jeg bliver en smule provokeret af at min mand hver evig eneste morgen skriver at han håber jeg har sovet godt og er frisk og klar til en ny dag (han er ude og arbejde) når han ved, at jeg pt. sover virkelig dårligt og er både fysisk og psykisk udmattet.
Jeg ved godt, at han gør det i en god mening, men eftersom jeg ikke kan svare ja og ja, men kun nej, så starter dagen bare endnu mere negativt, end den allerede gør pga. dårlig nattesøvn.


Er det ikke sådan noget der er rimelig oplagt bare at sige til ham?

Tak skat, jeg ved du skriver det af bedste mening, men dit håb om at jeg har sovet godt og er frisk, gør mig negativ når svaret er nej, fordi det sætter fokus på noget dårligt.

Så finder han vel på noget andet at skrive...


Jo, det har jeg også gjort her til morgen.
3
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9144
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22075

Re: Partråden

Indlægaf Purple Haze » 21. feb 2024, 07:07

Smiling_Goat skrev:Min kæreste er simpelthen ved at være for jysk.

Mig, løbende hen over gårdspladsen med armene flagrende omkring mig: "Mikkel! Mikkel! Vi skal have åbnet champagnen!"
Ham, bøvet et sted inde fra laden: "er den ved at være for gammel da?"


:sarkasme:


Men men men….

Hvorfor?

Vi må da vide hvad der var værd at fejre.
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"