Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 22. aug 2018, 20:30

I dag er en lortedag for på begge. Så en aften der skulle stå på hygge har ikke været det.

Vi har begge været lidt mut og dårlig humør, men min kæreste fik så sendt nogle stikpiller afsted, som gjorde mig lidt træls *på ham*. Og han forstår ikke helt, at man ikke bare kan lege mr fix it på en mindre ting og så er man i kridthuset igen, når han ikke engang kan sige sorry, beklager, der var jeg lidt skarp.

Men jeg er heller ikke en hyggespreder og er bare træt og tvær, så jeg er ekstra sensitiv og tager tingene nært.
3
aka Forbies

:gammel:
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Partråden

Indlægaf Petrix » 23. aug 2018, 15:35

Min kæreste savner mig så meget, at hun vil flyve til Singapore for at se mig i maximum 12 timer. I de 12 timer har jeg også en masse arbejde der skal laves, så hun kommer nok til at sidde på sofaen det meste af tiden.
Jeg har aldrig helt forstået, hvordan at man kan savne så meget, at fornuften forsvinder.
1
27102021
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 23. aug 2018, 16:29

Petrix skrev:Min kæreste savner mig så meget, at hun vil flyve til Singapore for at se mig i maximum 12 timer. I de 12 timer har jeg også en masse arbejde der skal laves, så hun kommer nok til at sidde på sofaen det meste af tiden.
Jeg har aldrig helt forstået, hvordan at man kan savne så meget, at fornuften forsvinder.

Hvor længe er du væk?

Jeg er ved at planlægge den årlige rejse med min mor og har svært ved at vide, at jeg rejser fra kæresten. Min fornuft siger dog, at jeg skal tage mig sammen :genert:
3
Livslinjen: 70 201 201
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Partråden

Indlægaf Petrix » 23. aug 2018, 16:52

Rapfisk skrev:
Petrix skrev:Min kæreste savner mig så meget, at hun vil flyve til Singapore for at se mig i maximum 12 timer. I de 12 timer har jeg også en masse arbejde der skal laves, så hun kommer nok til at sidde på sofaen det meste af tiden.
Jeg har aldrig helt forstået, hvordan at man kan savne så meget, at fornuften forsvinder.

Hvor længe er du væk?

Jeg er ved at planlægge den årlige rejse med min mor og har svært ved at vide, at jeg rejser fra kæresten. Min fornuft siger dog, at jeg skal tage mig sammen :genert:



10 uger, hvilket jo også er lang tid - det er jeg godt klar over.
1
27102021
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 23. aug 2018, 18:48

Han har tilbudt at stå op med ungerne i morgen så jeg kan sove længe :love:
Jeg tror jeg beholder ham :-D
12
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 23. aug 2018, 19:48

bluetof1 skrev:Han har tilbudt at stå op med ungerne i morgen så jeg kan sove længe :love:
Jeg tror jeg beholder ham :-D


Se det er kærlighed :lun:

Sov godt
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Partråden

Indlægaf vibbsen » 23. aug 2018, 21:21

Zombie skrev:I dag er en lortedag for på begge. Så en aften der skulle stå på hygge har ikke været det.

Vi har begge været lidt mut og dårlig humør, men min kæreste fik så sendt nogle stikpiller afsted, som gjorde mig lidt træls *på ham*. Og han forstår ikke helt, at man ikke bare kan lege mr fix it på en mindre ting og så er man i kridthuset igen, når han ikke engang kan sige sorry, beklager, der var jeg lidt skarp.

Men jeg er heller ikke en hyggespreder og er bare træt og tvær, så jeg er ekstra sensitiv og tager tingene nært.


Anti-hyggespreder + anti-hyggespreder = Anti-hygge....

Den kender vi så godt her hos os....Det er de dage hvor vi lige tager et rask lille skænderi henover aftensmaden. Foran barnet. Om hvem der skal tømme kattebakken.....

Emma (6 år) sidder med store blå øjne og kigger på sine forældre der opfører sig som et par trodsige 3 årige....Kæft hvor er det bare pinligt :blush: :blush: :blush: :tie: :boo: :rulle: :rulle:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21047

Re: Partråden

Indlægaf catnip » 23. aug 2018, 21:33

Min mand, ikk'?

Vi er til konference sammen, og der er virkelig mange mennesker han kender, og har kendt i lang tid. Men som jeg ikke har mødt før.

Han var så ivrig efter at introducere mig til de her mennesker til afslutnings middagen/festen igår, og han var SÅ stolt! "This is my WIFE, Catnip!" Hver. Eneste. Gang.

Blev fandme så blød i knæene. Det var så sødt, og jeg følte mig meget speciel, priviligeret og elsket.

:lun:
Senest rettet af catnip 24. aug 2018, 09:36, rettet i alt 1 gang.
29
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Partråden

Indlægaf vibbsen » 23. aug 2018, 22:14

catnip skrev:Min mand, ikk'?

Vi er til konference sammen, og der er virkelig mange mennesker han kender, og har kendt i lang tid. Men som jeg ikke har mødt før.

Han var så ivrig efter at introducere mig til de her mennesker til afslutnings middagen/festen igår, og han var SÅ stolt! "This os my WIFE, Catnip!" Hver. Eneste. Gang.

Blev fandme så blød i knæene. Det var så sødt, og jeg følte mig meget speciel, priviligeret og elsket.

:lun:


Hr.vibbsen kom engang hjem fra job, og havde fra sin chef fået en hilsen fra en eller anden gammel kollega fra vores tid i udlandet. Som stadig er i branchen. Og som havde sagt "Hr.vibbsen....Er det ikke ham som er gift med hende der den lækre blondine med de gode stænger "

Han var lige ved at revne af stolthed :lol: :lol: :lol: :lol:

Hende den lækre blondine med de gode stænger....Det er iøvrigt mig....Og hr.vibbsen fik Karbonader med brasede kartofler OG bearnaise den aften :lun: :lun: :lun: :lun:
27
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 24. aug 2018, 06:15

Jeg afsluttede stort set alle mine samtaleforløb på mit frivillige arbejde i går. Jeg har simpelthen ikke tid og overskud mere, selvom det gør ondt at vælge fra. En kvinde jeg har haft samtaler med i to år havde lavet et virkelig fint billede til mig som afskedsgave. Jeg blev så rørt. Jeg var virkelig vemodig, da jeg gik derfra. Så min kæreste hentede mig og tog mig med med efter bland selv slik. Og derefter hjem og se vores fælles serie. På et tidspunkt lægger han sin hånd på mit lår, og så rammer det mig bare, at jeg føler mig så heldig at det næsten ikke kan være inde i mig. Han er så god ved mig og for mig :lun:

Vi har forresten fået alt på plads med dokumenter, vielse og efterfølgende fejring, og kan derfor (7-9-13) kalde os mand og kone den 1.september :love:
38
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 25. aug 2018, 05:44

Min kæreste rejser til Frankrig om en uge. De er en venneflok, der har holdt sammen siden universitetet og som mødes flere gange om året.
Hvert år i september har de en tradition med at tage til Skagen i sommerhus. I år er Skagen-turen flyttet til Frankrig, hvor de skal på vingårde og ellers bare hygge med god mad.
Det bliver så fedt for dem. Men jeg har nærmest seperationsangst. :D Fuck, hvor er det noller. Mig, der ellers elsker alenetid, har allerede piv i maven over at skulle undvære ham i fem dage. Tåbeligt.

Ved dog også at jeg ikke kommer til at kede.mig. jeg har en masse jeg skal have gang i. Men jeg kommer godt nok til at savne ham. Selv hans snorken, som har vækket mig pisse tidligt i dag.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 25. aug 2018, 08:17

Min kæreste gik på sommerferie i går. Brugte aftenen ved en kammerat - de havde vist hygget sig. Velfortjent med ferie.

Han vælger så at komme hjem i nat, mega sent, få vækket både mig og hunden, og generelt være en anti-ninja.
Nå, jeg har et godt sovehjerte, så nevermind.

Her til morgen ser jeg så på beskeder, hvor sent han egentlig har været hjemme. Så han kommer til at være helt kvæstet i dag; vi skal til en venindes datters navnefest og skulle egentlig have kæreste tid senere. Kan godt fornemme på det hele, at han kommer til at blive træls ved min venindes datters fest og at kærestetid bliver noget andet end vi aftalte.

Jeg håber dog stadig mod odds, og lister rundt så han i det mindste får sovet indtil han skal op og i bad osv.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 25. aug 2018, 08:45

Jeg vil bare lige sige at jeg er pissestolt af min mand. Han har tabt sig over 20 kilo på under et år ved at lægge sin kost om, bevæge sig mere og bare generelt tænke mere over det. For nyligt købte vi en skjorte i størrelse small. Jeg synes virkelig han er sej.

I øvrigt har vi aftalt et nyt koncept hvor vi mødes hver dag når jeg kommer hjem fra arbejde til en kop te. Uden tv, computer og mobil. Bare sidde ned og snakke om hvordan dagen har været og hvad vi går og tænker på.
Jeg glæder mig lidt, jeg tror det bliver rigtig godt for os.
34
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 25. aug 2018, 13:41

Hunkat skrev:I øvrigt har vi aftalt et nyt koncept hvor vi mødes hver dag når jeg kommer hjem fra arbejde til en kop te. Uden tv, computer og mobil. Bare sidde ned og snakke om hvordan dagen har været og hvad vi går og tænker på.
Jeg glæder mig lidt, jeg tror det bliver rigtig godt for os.


Vi har også aftalt mobilfri zone fra vi kommer hjem og til kl. 20. Det er virkelig rart at have lidt tid uden skærme.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 25. aug 2018, 14:20

Vi har også som fast aftale, at vi spiser aftensmad ved spisebordet uden tv, telefoner eller andet forstyrrende. Vi er fra familier hvor der tit spises foran tv med mobil i hånden, så det har været vigtigt for os at have en bedre form på det. Og når vi ser vores fælles serie er der heller ingen telefoner i nærheden. For os er det guld værd at sørge for, at vi ikke bliver forstyrret. :lun:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"