Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 313
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10300

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 10. jun 2018, 08:55

Min mand skulle egentlig ikke være hjemme i weekenden, men pga. en rigtig dårlig oplevelse onsdag gjorde han det alligevel. Det var ret heldigt for jeg har forstrakt ryggen på arbejde fredag og kunne næsten ikke bevæge mig i går. Så jeg er virkelig taknemmelig for at han har været hjemme og kunne give mig en hånd.
Det er lidt bedre i dag men jeg kan ikke nå ting på gulvet og det bliver mest i sengen igen i dag. Jeg er ret spændt på mandag.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 51
Likede indlæg: 1359

Indlægaf catnip » 10. jun 2018, 09:05

TakeAChanceOnMe skrev:...og det at jeg bruger penge på hest, men når jeg arbejder 3 jobs, 6 dage i ugen og derudover samtidig hjælper til med husholdningen, så er det da okay at han 3/6 weekender tager i byen og bruger penge på alkohol, taxa og hotel.

Ugh, hvor det lyder som mit og min eksmands forhold. Eks.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 64
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 1348

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 10. jun 2018, 09:14

Sangius skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg hader mig selv lige nu. Min kæreste har planlagt fuldt program for i morgen - bl.a. At køre sin søster til lufthavnen og tage hans farmor med ud at se vores hus. Han har så også planlagt en øl med gutterne.

Det ville ikke blive sent, jeg behøver ikke at være efter ham i morgen. Klokken er nu 2 og han er ikke hjemme. Har heller ikke fået nogle beskeder om hvornår han tegner med at komme hjem.
Han er kæmpe svagdrikker og er til intet dagen efter. Hvilket vil sige at jeg skal varte ham op i hoved og røv, for han har det forfærdeligt. Derudover får jeg påtalt at han er usikker på min side af økonomien i forhold til huset og det at jeg bruger penge på hest, men når jeg arbejder 3 jobs, 6 dage i ugen og derudover samtidig hjælper til med husholdningen, så er det da okay at han 3/6 weekender tager i byen og bruger penge på alkohol, taxa og hotel.

Jeg bliver skide sur når han siger én ting og så gør noget andet. Så sådan noget med at sige “jeg er tidligt hjemme, skal ikke være fuld” og så ikke kunne stave til pub 21.30 og stadig ikke være hjemme kl 2, gør mig virkelig utilpas. Jeg hudeer ikke være hans mor i morgen og er faktisk rigtig træt af at min halve fridag med ham nu er ødelagt fordi han kommer til at have tømmermænd fra helvede.

Samtidig er det også en “in your face” reminder om at jeg ingen venner har herovre. Piger synes jeg er akavet og får derfor aldrig lov at blive en del af en vennegruppe, og når jeg så bliver venner med mænd i stedet, så lægger deikke skjul på at de gerne vil i bukserne på mig.
Føler mig skide ensom og lidt svigtet faktisk, kl.2.15 alene hjemme.

Og nååår ja, så er min mave også lige blevet værre, wå kvalme, konstant rysten og blod efter afføring er rigtig sjovt at stå med alene. Det er selvfølgelig hverdag efterhånden, men det forstærker bare min irritation og ensomhed.

Som sagt, jeg er lidt på kant med migselv lige nu.

Kan du ikke planlægge noget du skal i morgen? Jeg ville simpelthen ikke gide være hjemme og kigge på ham være bagstiv. Tag på biblioteket og læs i en bog eller noget. Anything.
Hvordan er jeres økonomi fordelt? Synes det hele lyder ret hårdt for dig :kram:

Vores planer var sammen - han kører hans søster til lufthavnen, henter mig på tilbagevejen og så henter vi sammen hans farmor. Derefter skal jeg møde på arbejde kl. 15 og er nok først hjemme omkring midnat.

Jeg har virkelig svært ved at kapere når folk ikke gør hvad de siger de vil, eller ændrer planerne midt i det hele. Så når han siger tidligt hjemme, så snakker vi før midnat i mit hoved. Når jeg så vågner kl. 2, stadig ikke har hørt fra ham 2.15 og han ikke er hjemme, så bliver jeg bekymret og sur. Vi har haft diskussionen før og jeg ved godt at på det punkt er jeg skide urimelig - hold dig til hvad du siger, eller lad være med at sige det i første omgang - men jeg fik sagt til ham at jeg synes han var en røv og så diskuterede vi ellers over whatsapp indtil han kom hjem kl. 3.
Jeg nåede også at få en skideballe med i købet for ikke at have kontaktet lægen igen ang. blod i afføringen, men det er vel egentlig fair nok.

Da han så kom hjem følte jeg mig virkelig som en røv. Han var mut. Som i virkelig nede. Hans ene ven som han var ude med i aften, begyndte at snakke om dengang min kærestes mor døde. Det viser sig så at vennens søster som har haft et par hårde år, er i udredning for kræft i livmoderen.
Min kæreste synes på ingen måde det er fair og drager paralleller til at miste sin mor - og hvis nu hans søster blev syg. Han var oprigtigt ked af det, jeg kunne intet gøre end at holde om ham og undskylde for at være sådan en kælling :whine: :whine:

Og så endte han også med at blive sur på sig selv over at lade mig side i uvidenhed fordi han godt ved at jeg ikke har andre herovre. Jeg er sgu ligeglad med om han er ude til kl. 3, men hvis han er vil jeg bare gerne vide det, så det ikke er sådan noget med at man vågner kl. 2, der ingen C er og ingen besked om at det lige blev lidt senere.
Jeg vil virkelig gerne have venner herovre - venner som har tid til at ses med mig og gerne vil høre om hvordan det går. Jeg kommer bedst ud af det med mænd, men jeg er virkelig træt af den konstante flirten og læggen an på. Jeg ved også at min kæreste finder det ubehageligt, hvilket gør at jeg synes det er endnu værre. Hmpf. Hvordan dælen prøver man at finde venner som 23 årig med halv dårlige social skills og noget nær nul alkoholiske tendenser?

Vores økonomi er meget ulige fordelt i det jeg studerer(ede) fuldtid og han arbejder fuldtid. Jeg er den økonomisk kloge i forholdet, nok til et punkt hvor jeg faktisk burde tage og slappe af. Han har råd til at sidde i huset på egen hånd og tjener næsten tre gange min årlige indkomst. Det er også derfor jeg knokler løs lige nu hvor jeg ikke har fuldtidsstudie, for så kan jeg jo spare op så der i det mindste er en kæmpe buffer at tage af hvis jeg må skrue ned under studiet fra januar.
Tror egentlig bare det bunder i at han er bange for at jeg sætter for høje krav til mig selv og får kørt mig selv i grunden for at prøve at opnå dem.
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 64
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 1348

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 10. jun 2018, 09:20

catnip skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:...og det at jeg bruger penge på hest, men når jeg arbejder 3 jobs, 6 dage i ugen og derudover samtidig hjælper til med husholdningen, så er det da okay at han 3/6 weekender tager i byen og bruger penge på alkohol, taxa og hotel.

Ugh, hvor det lyder som mit og min eksmands forhold. Eks.

Min eks sagde aldrig noget om at langt størstedelen af mine penge gik til hest, for han vidste at så ville han få sparket :fløjt: .

Min nuværende kæreste går egentlig ikke SÅ meget i byen igen, primært fordi han ikke gider tømmermændende dagen efter. Hvilket også er en god indikator på hvor træls han egentlig er dagen efter, for alle planer bliver til at ligge i sengen og sige møøøh hver gang man bliver talt til. De sidste 6 uger har han været meget afsted og jeg ved præcis hvor meget han bruger på det - bl.a. fordi han var til FA Cuppen og jeg sidder med billetsalg, med priserne brændt ind i hukommelsen :genert: .

Han forventer heller ikke mega meget når jeg har arbejdet halv eller hel dag, efterfulgt af hest. Det er bare træls at få den der "pas nu på økonomien," når han selv er i by så mange gange på kort tid, hvilket er virkelig usædvanligt for ham.
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1187
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 13883
Kontakt:

Indlægaf Ado » 10. jun 2018, 09:45

Jeg har intet at være urolig for. Min kæreste er det mest trofaste og oprigtige menneske. Jeg er bare selv permanent fucked i bøtten. Fortidens piserfaringer sidder stadig i mig og popper op og makulerer mit selvværd i perioder. Som f.eks. i aftes/nat, hvor han var til fest og sov ude.
Jeg havde den ledeste mavepine.

Kunne aldrig drømme om at sige det til ham. Det er mit problem. Ikke hans. Og jeg vil ikke have rollen som den selvudslettende jaloux kvinde. Men jeg hader hvad det gør ved mig. Især nu, hvor jeg har verdens dejligste mand.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
LaMariposa
Kort karma: 208
Likede indlæg: 3736

Indlægaf LaMariposa » 10. jun 2018, 10:11

Ado skrev:Jeg har intet at være urolig for. Min kæreste er det mest trofaste og oprigtige menneske. Jeg er bare selv permanent fucked i bøtten. Fortidens piserfaringer sidder stadig i mig og popper op og makulerer mit selvværd i perioder. Som f.eks. i aftes/nat, hvor han var til fest og sov ude.

Kunne aldrig drømme om at sige det til ham. Det er mit problem. Ikke hans. Og jeg vil ikke have rollen som den selvudslettende jaloux kvinde. Men jeg hader hvad det gør ved mig. Især nu, hvor jeg har verdens dejligste mand.

Uden at kende til din fortid, så kan jeg godt genkende lidt til de der følelser af at være usikker. Men min erfaring er også, at det aftager med tiden, efterhånden som man erfarer, at der ikke er noget at være nervøs for.
2
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Citronmåne
Kort karma: 1
Likede indlæg: 46

Indlægaf Citronmåne » 10. jun 2018, 10:37

Ado skrev:Jeg har intet at være urolig for. Min kæreste er det mest trofaste og oprigtige menneske. Jeg er bare selv permanent fucked i bøtten. Fortidens piserfaringer sidder stadig i mig og popper op og makulerer mit selvværd i perioder. Som f.eks. i aftes/nat, hvor han var til fest og sov ude.

Det kunne være mig der havde skrevet det der! Bortset fra det faktum at jeg nu ikke holder det for mig selv - jeg snakker med min kæreste om det (hvilket han også foretrækker). Det betyder ikke at jeg begrænser ham og han tager afsted til de ting han gerne vil. Men måske får jeg lige en ekstra SMS når han er afsted og i dagene op til et ekstra klap i måsen så jeg ved at det er mig han vil have. Det fungerer bedst for os. Jeg tror jeg ville få det rigtig dårligt hvis jeg konstant skulle gå med det selv.
Vi har været sammen i snart tre år og skal giftes, og jeg kan mærke at det bliver mindre og mindre. Jeg håber det en dag er helt væk - for jeg har jo trods alt verdens dejligste kæreste :love2:
8
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 1038
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 11300

Indlægaf Dikus » 10. jun 2018, 10:40

Du siger da forhåbentlig netop det til ham? Så han kan holde om dig og lade dig mærke, det er okay, du ikke kan styre dine følelser - og dejligt, du styrer dine handlinger?

Lad vær at være for hård ved dig selv!
3
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 10. jun 2018, 10:41

LaMariposa skrev:

Uden at kende til din fortid, så kan jeg godt genkende lidt til de der følelser af at være usikker. Men min erfaring er også, at det aftager med tiden, efterhånden som man erfarer, at der ikke er noget at være nervøs for.

Det håber og tror jeg også. Han giver mig kun ro og tryghed i hjertet.

Jeg er bare ret skadet af fortiden, hvor jeg hele tiden blev udråbt til at være på grænsen til det sygelige af jalousi, når jeg stillede spørgsmålstegn ved ændret adfærd og ved mavefornemmelse. Blot for at finde ud af, at mavefornemmelsen ikke kun var spot on, den havde ikke engang opfattet HVOR slemt det stod til.

Men jeg ved jo godt, at man skal adskille tingene. Fortid er ikke nutid. Jeg elsker sgu bare ikke mig selv højt nok til at kunne mane min usikkerhed i jorden.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 10. jun 2018, 10:43

Dikus skrev:

Du siger da forhåbentlig netop det til ham? Så han kan holde om dig og lade dig mærke, det er okay, du ikke kan styre dine følelser - og dejligt, du styrer dine handlinger?

Lad vær at være for hård ved dig selv!

Altså, jo - han ved godt, at jeg har nogle ting med i rygsækken der gør, at jeg i perioder har mere brug for bekræftelse. Men jeg orker ikke at fortælle ham hver gang jeg "dykker". Det synes jeg ikke han fortjener. Jeg har jo ikke engang selv lyst til at være i mig selv, når den følelse rammer.
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 10. jun 2018, 10:44

Og heldigvis lader han mig aldrig glemme, hvad han føler for mig. Det er mig, der er lidt vakkelvoren på nogle mentale punkter.
9
D.itsen
Kort karma: 275
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 2983

Indlægaf D.itsen » 10. jun 2018, 12:23

Utilregnelig skrev:De sidste par uger har min kæreste og jeg virkelig været smaskforelskede i hinanden, og det er bare så rart :lun: Vi har brugt flere timer på at kysse, nusse, kramme, knalde og dele dybe tanker. Jeg elsker de perioder, hvor den der nyforelskelse titter frem igen.

En af grundene til det har været, at vi har fået talt meget om, hvordan vi skulle åbne vores forhold; en præmis, der allerede blev lagt på bordet, før vi blev kærester. Vi har begge haft en god rum tid til at tænke over det i, og min kæreste har nu sagt, at jeg gerne må kysse andre mænd. Faktisk viste det sig, at han tændte en hel del på det, hvilket vi fandt ud af efter en lidt vild fredagsbar med arbejdet.
Jeg synes bare, det er dejligt, at vi er nået hertil, og det er som om det hele har fyldt os begge med kærlighed til hinanden. Jeg føler virkelig, det er en stor ting at "tillade" sin kæreste at gøre den slags ting. For mig er det et klokkeklart tegn på, at ens fundament er så stærkt og holdbart, når man slet ikke frygter at miste den andens kærlighed.

Så ja, livet er sgu ret godt, når man pludselig både har en kæreste, man elsker overalt på jorden, og en sommerflirt på hånden :love:

:lun: der er virkelig få tidspunkter jeg elsker kæresten mere eller føler mig mere hjemme end når vi har været ude og knalde rundt med andre. Der er magisk
2
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 99
Likede indlæg: 60

Indlægaf Maanii » 10. jun 2018, 15:42

Jeg savner min mand på forhånd i dag. :(

Jeg synes vores weekender er alt alt for korte, på trods af vi de fleste af dem er sammen non-stop. Ligesom vi også er sammen det meste af vores fritid, det er bare aldrig nok.

Jeg har virkelig svært ved at affinde mig med at vi ikke kan være sammen altid. :genert:
2
Put egg on my house, I kill what you love!
LaMariposa
Kort karma: 208
Likede indlæg: 3736

Indlægaf LaMariposa » 10. jun 2018, 15:49

Maanii skrev:Jeg savner min mand på forhånd i dag. :(

Jeg synes vores weekender er alt alt for korte, på trods af vi de fleste af dem er sammen non-stop. Ligesom vi også er sammen det meste af vores fritid, det er bare aldrig nok.

Jeg har virkelig svært ved at affinde mig med at vi ikke kan være sammen altid. :genert:

Det er sjovt, så forskelligt man kan have det.

Jeg elsker min mand, og jeg elsker at bruge det meste af min fritid med ham. Men jeg sætter virkelig også pris på alenetid en gang imellem. Ellers ville jeg simpelthen blive bims :genert:

Jeg boede alene i en årrække, og vænnede mig til at have rigelig tid til mig selv, så måske er det derfor :gruble:
2
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 99
Likede indlæg: 60

Indlægaf Maanii » 10. jun 2018, 15:59

LaMariposa skrev:
Maanii skrev:Jeg savner min mand på forhånd i dag. :(

Det er sjovt, så forskelligt man kan have det.

Jeg elsker min mand, og jeg elsker at bruge det meste af min fritid med ham. Men jeg sætter virkelig også pris på alenetid en gang imellem. Ellers ville jeg simpelthen blive bims :genert:

Jeg boede alene i en årrække, og vænnede mig til at have rigelig tid til mig selv, så måske er det derfor :gruble:

Jeg kan også godt nyde en aften alene. Men de der 37-40 timers arbejde om ugen væk fra hinanden synes jeg bare er så spild af liv.
6
Put egg on my house, I kill what you love!

Tilbage til "Forhold og sex"