Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 477
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 7263

Re: Partråden

Indlægaf Mi55y » 22. mar 2018, 10:10

Min kæreste overraskede i dag ved at sige, at han gerne ville med mig, min søster og niece i Cirkus Summarum til sommer. Han plejer slet ikke at gide sådan noget. Så enten tror han, at det er rigtig cirkus eller også øver han sig på at blive far. :lol:
8
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 31
Likede indlæg: 766

Indlægaf Vinaia » 22. mar 2018, 14:05

Mi55y skrev:Min kæreste overraskede i dag ved at sige, at han gerne ville med mig, min søster og niece i Cirkus Summarum til sommer. Han plejer slet ikke at gide sådan noget. Så enten tror han, at det er rigtig cirkus eller også øver han sig på at blive far. :lol:

Cirkus Summarum er meget bedre end almindeligt cirkus. :D Efter min mening. Jeg hader cirkus. :genert:
1
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 43
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 372

Indlægaf Hurrze » 22. mar 2018, 23:40

Min kæreste elsker stærk mad, virkelig stærk mad og gerne chili. Han siger tit jeg er svær at lave mad til fordi han mener jeg er kræsen. Synes jeg ikke selv jeg er, der er bare visse ting jeg ikke kan spise :fløjt:
Derudover kan jeg ikke tåle chili. Vi skal bare vænne os til at spise mad uden chili. For han får mig hvert fald Iker ik at spise chili :naughty:

Mig og min kæreste er også et sådan lidt fjollet, men nørdet par. Har altid haft en lidt nørdet side, har bare ikke vist den så meget. Han smitter af på mig, så jeg ender med at blive mere nørdet :lol:
Vi sad også her i søndags og gamede begge to hver især på vores egen computer. Da klokken var omkring 4 var det sådan lidt: Vi burde vidst gå i seng nu :lol: :træt:
1
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 296
Likede indlæg: 2764

Indlægaf Zonta » 23. mar 2018, 08:19

:panik: :panik: :panik: :panik:

(Jeg har også lagt det her opslag i min bryllupstråd, men jeg tror der er flere der kigger med her og jeg er på bar bund)

Okay, jeg har et dilemma.....

Der bliver holdt polterabend for min mand den 7. april, altså weekenden før brylluppet. Jeg har sagt til de mænd der arrangerer det, at jeg kunne fake-arrangere en frokost med mine forældre, fordi min far skal være toastmaster, så kunne vi lige få de sidste ting på plads. Min mand lurer det nok ret hurtigt, hvis han pludselig, lørdagen før bryllup skal "hjælpe en ven med noget". :stoned:
Jeg ved, at de skal spille fodboldgolf og så grille hos os, så jeg har fået at vide, at jeg nok skal finde et andet sted at være. Helt fint. I øvrigt kom der en kommentar om "Så står de også for oprydningen, det er en del af gaven ;) " - sådan noget provokerer mig voldsomt. Desuden synes jeg, at de er sluppet ret billigt mht. programmet i forhold til hvad der har været planlagt for andre i den vennegruppe :nerve:

Nå, men min mand og jeg sidder og snakker om at han skal finde en frisørtid inden brylluppet og at det kunne være den 7., men at han jo ikke vidste om det var farligt i forhold til polterabend? Han ved nemlig godt, at der bliver holdt noget: 1) Hans bror afslørede det :rulle: 2) Han så på min telefon, at jeg havde skrevet med en af hans venner som jeg ellers aldrig snakker med. Jeg siger så, at jeg tænkte vi kunne holde den der frokost med mine forældre og at jeg ved noget. I værste fald havde jeg tænkt mig at sige, at det de gerne ville lave, først kunne lade sig gøre efter brylluppet, så derfor ligger polteren efter festen.
Hans kommentar er "Men hvad hvis nu jeg også ved noget om den 7.?" - ergo der skal være polterabend for mig samme dag som ham. Hvordan faen får jeg lige sikret mig, at jeg og mine veninder ikke skal være hjemme hos os? Og så kunne jeg jo også godt tænke mig at vide, om der er sørget for pasning af vores hund - eller om alle de fulde mænd bare tager sig af den :genert: :gruble: Desuden irriterer det mig, at min mand ikke tænker hurtigt og siger "Det kan du bare arrangere!" og så skriver til mine forældre, at vi skal til frokost, men alligevel ikke osv. osv. :P

Hvad gør jeg? Hvor meget kan jeg blande mig? Skal jeg sige til arrangørerne af min mands polter, at jeg forventer de rydder op, hvis de skal være hos os?
0
Seance
Kort karma: 15
Likede indlæg: 336

Indlægaf Seance » 23. mar 2018, 11:12

Jeg syntes du skal gøre det helt klart at de selv står for oprydningen, i har et bryllup i skal arrangere og der er ikke tid oprydning.
Din mands polterabend lyder lidt... kedeligt? Ved du hvad de ellers har lavet ved tidligere polterabends som han har været en del af? Jeg tænker på om din mand måske ender med at stå med en grim følelse af at være skuffet? Det handler egentlig kun om hvordan det plejer at være i vennekredsen, og om de har valgt ud fra hvad der gør ham glad.
Nogen ville sikkert have kaldt mit polterabend kedeligt. Menjeg havde en fantastisk dag, fordi den var arrangeret i forhold til det som gør mig glad.
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2974
Likede indlæg: 19459

Indlægaf Wizzze » 23. mar 2018, 11:17

POCKETKITTEN skrev:Han har fået det job, han var til samtale på i tirsdags. :love: Slu med at bruge op mod 3,5 time på transport til jobbet hver dag og slut med at være tvunget til at have to biler. Fedt! Han er så glad.

SÅ glad at han måske ville lave et stk semikendt elgdyr flytte ind? :klap:
5
Do as I say! :whip:
kartoffelpizza
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1602

Indlægaf kartoffelpizza » 23. mar 2018, 11:17

Seance skrev:Jeg syntes du skal gøre det helt klart at de selv står for oprydningen, i har et bryllup i skal arrangere og der er ikke tid oprydning.
Din mands polterabend lyder lidt... kedeligt? Ved du hvad de ellers har lavet ved tidligere polterabends som han har været en del af? Jeg tænker på om din mand måske ender med at stå med en grim følelse af at være skuffet? Det handler egentlig kun om hvordan det plejer at være i vennekredsen, og om de har valgt ud fra hvad der gør ham glad.
Nogen ville sikkert have kaldt mit polterabend kedeligt. Menjeg havde en fantastisk dag, fordi den var arrangeret i forhold til det som gør mig glad.

Enig mht oprydning.

Mht aktiviteter: jeg ville ELSKE den polterabend og min forlovede også. Vi skal Giftes til august og frygter begge to en dag med mange aktiviteter.
Hvis din mand har det anderledes ville jeg nok prøve at prikke lidt til vennerne
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 477
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 7263

Indlægaf Mi55y » 23. mar 2018, 11:51

kartoffelpizza skrev:
Seance skrev:Jeg syntes du skal gøre det helt klart at de selv står for oprydningen, i har et bryllup i skal arrangere og der er ikke tid oprydning.

Enig mht oprydning.

Mht aktiviteter: jeg ville ELSKE den polterabend og min forlovede også. Vi skal Giftes til august og frygter begge to en dag med mange aktiviteter.
Hvis din mand har det anderledes ville jeg nok prøve at prikke lidt til vennerne

Enig. Min kusines veninder ville arrangere en meget "classy" polterabend, men min søster vidste, at min kusines højeste ønske var en actionpræget dag med stripper - så det fik hun gennemtrumfet. Heldigvis, for min kusine meldte senere ud, at hun ville have været fælt skuffet over brunch, spa og hvad de ellers havde planlagt.
0
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 43
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 372

Indlægaf Hurrze » 23. mar 2018, 12:07

Zonta skrev::panik: :panik: :panik: :panik:

(Jeg har også lagt det her opslag i min bryllupstråd, men jeg tror der er flere der kigger med her og jeg er på bar bund)

Okay, jeg har et dilemma.....

Der bliver holdt polterabend for min mand den 7. april, altså weekenden før brylluppet. Jeg har sagt til de mænd der arrangerer det, at jeg kunne fake-arrangere en frokost med mine forældre, fordi min far skal være toastmaster, så kunne vi lige få de sidste ting på plads. Min mand lurer det nok ret hurtigt, hvis han pludselig, lørdagen før bryllup skal "hjælpe en ven med noget". :stoned:
Jeg ved, at de skal spille fodboldgolf og så grille hos os, så jeg har fået at vide, at jeg nok skal finde et andet sted at være. Helt fint. I øvrigt kom der en kommentar om "Så står de også for oprydningen, det er en del af gaven ;) " - sådan noget provokerer mig voldsomt. Desuden synes jeg, at de er sluppet ret billigt mht. programmet i forhold til hvad der har været planlagt for andre i den vennegruppe :nerve:

Nå, men min mand og jeg sidder og snakker om at han skal finde en frisørtid inden brylluppet og at det kunne være den 7., men at han jo ikke vidste om det var farligt i forhold til polterabend? Han ved nemlig godt, at der bliver holdt noget: 1) Hans bror afslørede det :rulle: 2) Han så på min telefon, at jeg havde skrevet med en af hans venner som jeg ellers aldrig snakker med. Jeg siger så, at jeg tænkte vi kunne holde den der frokost med mine forældre og at jeg ved noget. I værste fald havde jeg tænkt mig at sige, at det de gerne ville lave, først kunne lade sig gøre efter brylluppet, så derfor ligger polteren efter festen.
Hans kommentar er "Men hvad hvis nu jeg også ved noget om den 7.?" - ergo der skal være polterabend for mig samme dag som ham. Hvordan faen får jeg lige sikret mig, at jeg og mine veninder ikke skal være hjemme hos os? Og så kunne jeg jo også godt tænke mig at vide, om der er sørget for pasning af vores hund - eller om alle de fulde mænd bare tager sig af den :genert: :gruble: Desuden irriterer det mig, at min mand ikke tænker hurtigt og siger "Det kan du bare arrangere!" og så skriver til mine forældre, at vi skal til frokost, men alligevel ikke osv. osv. :P

Hvad gør jeg? Hvor meget kan jeg blande mig? Skal jeg sige til arrangørerne af min mands polter, at jeg forventer de rydder op, hvis de skal være hos os?

Synes sagtens du kan forvente de rydder op, hvis de skal være der. Du kan vel skrive noget til dem og så til sidst f.eks skrive:

“Det vil gøre mig glad hvis i ville rydde op efter jer, da mig og xxx har brylluppet lige om hjørnet, og ikke har tid til dettte”

Angående hunden, kan den så ikke blive passet hos dine forældre, hvis i alligvel skulle til frokost hos dem og så aflevere hunden i samme omgang?

Angående din polterabend, kunne i så være hos en af dine veninder? Hvis i kan det, og det andet kan lykkedes kan i vel sagtens holde polterabend samme dag? :D

Og stort tillykke med i skal giftes :klap:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 222
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 3595

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 23. mar 2018, 12:17

Jeg er alene hjemme for tiden fordi min kone er i USA på kursus. Jeg tror det er første gang i vores snart 10 år at vi er væk fra hinanden så længe. Hun var godt nok på en ferie i en uge for 7-8 år siden.
Det er lidt speciel at kun kommunikere på Snap og sms, og vide at hun går rundt i USA helt alene. Og også mærkeligt at komme hjem til et stort tomt hus hver dag. Lave mad og spise alene. Og man kan jo kun skrive sammen i nogle få timer fra hun har fri og til jeg skal i seng.
Kattene synes vist også det er mærkeligt, for de klæber sig nærmest til mig fra jeg kommer hjem til jeg går i seng.
Det der ungkarleliv er sgu ikke rigtig mig :D
6
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2974
Likede indlæg: 19459

Indlægaf Wizzze » 23. mar 2018, 12:32

NejJegErIkkeAsiat skrev:Jeg er alene hjemme for tiden fordi min kone er i USA på kursus. Jeg tror det er første gang i vores snart 10 år at vi er væk fra hinanden så længe. Hun var godt nok på en ferie i en uge for 7-8 år siden.
Det er lidt speciel at kun kommunikere på Snap og sms, og vide at hun går rundt i USA helt alene. Og også mærkeligt at komme hjem til et stort tomt hus hver dag. Lave mad og spise alene. Og man kan jo kun skrive sammen i nogle få timer fra hun har fri og til jeg skal i seng.
Kattene synes vist også det er mærkeligt, for de klæber sig nærmest til mig fra jeg kommer hjem til jeg går i seng.

Det er sundt at savne med mellemrum, man bliver lige mindet om hvorfor man er sammen med personen (og man får et pusterum hvor man kan være så klam man vil, uden at få blikke eller kommentarer :lol: ) Jep jeg er også alene hjemme, dog kun for en weekend :D

Tænk på at hun snart kommer hjem igen, og så har hun vel gaver med hjem :ivrig:
8
Do as I say! :whip:
IrmaPigen
Kort karma: 492
Likede indlæg: 5540

Indlægaf IrmaPigen » 23. mar 2018, 12:45

NejJegErIkkeAsiat skrev:Jeg er alene hjemme for tiden fordi min kone er i USA på kursus. Jeg tror det er første gang i vores snart 10 år at vi er væk fra hinanden så længe. Hun var godt nok på en ferie i en uge for 7-8 år siden.

Sådan havde jeg det da min kæreste rejste om til den anden side af jordkloden tre uger hen over jul og nytår. Kæft, det var trælst. Dengang sagde jeg, at så måtte han til gengæld være hjemme og forkæle mig ekstra på min fødselsdag.

Guess what, nu har han så netop glimret med at rejse på skiferie på min fødselsdag forleden kl meget tidligt morgenen (3.30) :rulle: Nuvel jeg har sagt at jeg syntes han skulle tage på den skitur, når nu han havde så meget lyst til at komme på ski, så jeg kan egentlig ikke tillade mig at være sur og bitter. Men jublende lykkelig og tilfreds var jeg altså heller ikke på dagen.

Nu skylder han så en middag - det var dealen. Og den skal godt nok være god. Jeg jokede om aftenen inden han tog afsted med at det er godt Noma netop er åbnet igen. Den dårlige samvittighed må nage lidt i ham, for han sagde at det kunne vi da godt :-D Men nu har jeg faktisk ikke rigtig noget ønske om Norma, men blot en lækker og romantisk aften.
Senest rettet af IrmaPigen 23. mar 2018, 12:48, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 222
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 3595

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 23. mar 2018, 12:47

Wizzze skrev:

Det er sundt at savne med mellemrum, man bliver lige mindet om hvorfor man er sammen med personen (og man får et pusterum hvor man kan være så klam man vil, uden at få blikke eller kommentarer :lol: ) Jep jeg er også alene hjemme, dog kun for en weekend :D

Snart og snart. Der er kun gået det halve af tiden. Men ja, jeg ved hun har "gaver" med hjem. Kommer dog nok selv til at betale for den Ralph Lauren skjorte hun købte i outlet :lol:
Men det er helt sikkert sundt at tilbringe lidt tid alene. Så bliver påskedagene også endnu bedre, når hun kommer hjem onsdag i næste uge :banan:
0
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 23. mar 2018, 12:50

Vi havde også kun kontakt via messenger og med 12 timers tidsforskel er der kun små vinduer til kommunikation.
1
IrmaPigen

Indlægaf IrmaPigen » 23. mar 2018, 12:51

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Wizzze skrev:

Snart og snart. Der er kun gået det halve af tiden. Men ja, jeg ved hun har "gaver" med hjem. Kommer dog nok selv til at betale for den Ralph Lauren skjorte hun købte i outlet :lol:
Men det er helt sikkert sundt at tilbringe lidt tid alene. Så bliver påskedagene også endnu bedre, når hun kommer hjem onsdag i næste uge :banan:

Du kan da nå at lave en hel masse på huset :lol:
1

Tilbage til "Forhold og sex"