Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 335
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11035

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 21. mar 2018, 18:52

Vi ved vel alle sammen hvordan en uvokset ser ud normalt? Jeg har virkelig IKKE brug for at se stangen! :lol2:
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 655
Likede indlæg: 10033

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. mar 2018, 18:53

Er du sikker på, at jeg ikke skal vise dig stangen?
7
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 21. mar 2018, 18:55

Jeg synes denne her snak tager en lummer drejning. Og det er ikke engang fredag :P

... ej, det kan jeg ikke bede om, det er seriøst for mærkeligt!
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
POCKETKITTEN

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. mar 2018, 19:01

Den der tillid, jeg lige pralede af. Jeg tror, den daler, hvis jeg trækker ham hen under stuelampen for at tage billeder af hans næsebor, fordi "en fra debatten gerne vil se dem".

Jeg ved simpelthen ikke, om vores forhold er stærkt nok til det. Beklager Hunkat!
10
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2340

Indlægaf FruKuk » 21. mar 2018, 19:02

POCKETKITTEN skrev:Er du sikker på, at jeg ikke skal vise dig stangen?

Jeg vil se den - kom nuuu vis os stangen
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 476
Likede indlæg: 5828

Indlægaf Guilded_Lily » 21. mar 2018, 19:04

Min mand har fået tilbudt fast arbejde samme sted, han er i praktik. Altså, godt nok kun til projektet slutter omkring årsskiftet, men det er et job. Med rigtig løn. Han kommer næsten op på min løn. Det er fucking fedt!
31
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 21. mar 2018, 19:07

POCKETKITTEN skrev:Den der tillid, jeg lige pralede af. Jeg tror, den daler, hvis jeg trækker ham hen under stuelampen for at tage billeder af hans næsebor, fordi "en fra debatten gerne vil se dem".

Jeg ved simpelthen ikke, om vores forhold er stærkt nok til det. Beklager Hunkat!

Det er OK, jeg fandt deres instruktionsvideo. Den er seriøst lige til WTF tråden.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 548
Likede indlæg: 9173

Indlægaf Lemonella » 21. mar 2018, 19:17

Hunkat skrev:
POCKETKITTEN skrev:Den der tillid, jeg lige pralede af. Jeg tror, den daler, hvis jeg trækker ham hen under stuelampen for at tage billeder af hans næsebor, fordi "en fra debatten gerne vil se dem".

Det er OK, jeg fandt deres instruktionsvideo. Den er seriøst lige til WTF tråden.

Hvis det kan være farligt at plukke hår i næsen med en pincet, er det så mindre farligt at bruge voks?

https://www.mx.dk/viden/videnskab/story/25110627
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Muspel
Kort karma: 272
Likede indlæg: 4095

Indlægaf Muspel » 21. mar 2018, 19:18

Indrøm det nu bare. Du hævner dig over, at han ikke vil lade dig købe elgen. :-D
11
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 179
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 3073

Indlægaf Ellin » 21. mar 2018, 19:24

Lemonella skrev:
Hunkat skrev:

Hvis det kan være farligt at plukke hår i næsen med en pincet, er det så mindre farligt at bruge voks?

Jeg ville nok ikke tro på at det kan medføre meningitis og bylder, fordi det står på en 5 linjers artikel under MX "videnskab".
3
Ud Mod hele verden
afsted ligemeget hvorhen
fri og let om hjertet
aldrig mere tilbage igen
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 548
Likede indlæg: 9173

Indlægaf Lemonella » 21. mar 2018, 19:27

Ellin skrev:
Lemonella skrev:
Hunkat skrev:

Jeg ville nok ikke tro på at det kan medføre meningitis og bylder, fordi det står på en 5 linjers artikel under MX "videnskab".

Jeg vil heller ikke tro på det, men siden jeg læste det for et stykke tid siden, har jeg faktisk ikke turdet bruge en pincet i min næse og jeg har ellers et ret genstridigt hår, der bare hele tiden gror frem. Voks er måske en idé, men ikke for et enkelt hår. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
POCKETKITTEN

Indlægaf POCKETKITTEN » 22. mar 2018, 10:02

Han har fået det job, han var til samtale på i tirsdags. :love: Slu med at bruge op mod 3,5 time på transport til jobbet hver dag og slut med at være tvunget til at have to biler. Fedt! Han er så glad.
34
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 432
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 6453

Indlægaf Mi55y » 22. mar 2018, 10:10

Min kæreste overraskede i dag ved at sige, at han gerne ville med mig, min søster og niece i Cirkus Summarum til sommer. Han plejer slet ikke at gide sådan noget. Så enten tror han, at det er rigtig cirkus eller også øver han sig på at blive far. :lol:
8
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 31
Likede indlæg: 749

Indlægaf Vinaia » 22. mar 2018, 14:05

Mi55y skrev:Min kæreste overraskede i dag ved at sige, at han gerne ville med mig, min søster og niece i Cirkus Summarum til sommer. Han plejer slet ikke at gide sådan noget. Så enten tror han, at det er rigtig cirkus eller også øver han sig på at blive far. :lol:

Cirkus Summarum er meget bedre end almindeligt cirkus. :D Efter min mening. Jeg hader cirkus. :genert:
1
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 104
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2293

Indlægaf Alkaia » 22. mar 2018, 21:47

POCKETKITTEN skrev:Er du sikker på, at jeg ikke skal vise dig stangen?

:lol: :lol2: :ad!: :forvirret2: :nerve: :klap: :-D :lol:
0
I always dance like no one is watching. :pompom:

Tilbage til "Forhold og sex"