Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 756
Likede indlæg: 10717

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 25. aug 2018, 08:17

Min kæreste gik på sommerferie i går. Brugte aftenen ved en kammerat - de havde vist hygget sig. Velfortjent med ferie.

Han vælger så at komme hjem i nat, mega sent, få vækket både mig og hunden, og generelt være en anti-ninja.
Nå, jeg har et godt sovehjerte, så nevermind.

Her til morgen ser jeg så på beskeder, hvor sent han egentlig har været hjemme. Så han kommer til at være helt kvæstet i dag; vi skal til en venindes datters navnefest og skulle egentlig have kæreste tid senere. Kan godt fornemme på det hele, at han kommer til at blive træls ved min venindes datters fest og at kærestetid bliver noget andet end vi aftalte.

Jeg håber dog stadig mod odds, og lister rundt så han i det mindste får sovet indtil han skal op og i bad osv.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 343
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11357

Indlægaf Hunkat » 25. aug 2018, 08:45

Jeg vil bare lige sige at jeg er pissestolt af min mand. Han har tabt sig over 20 kilo på under et år ved at lægge sin kost om, bevæge sig mere og bare generelt tænke mere over det. For nyligt købte vi en skjorte i størrelse small. Jeg synes virkelig han er sej.

I øvrigt har vi aftalt et nyt koncept hvor vi mødes hver dag når jeg kommer hjem fra arbejde til en kop te. Uden tv, computer og mobil. Bare sidde ned og snakke om hvordan dagen har været og hvad vi går og tænker på.
Jeg glæder mig lidt, jeg tror det bliver rigtig godt for os.
37
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
LaMariposa
Kort karma: 556
Likede indlæg: 8511

Indlægaf LaMariposa » 25. aug 2018, 13:41

Hunkat skrev:I øvrigt har vi aftalt et nyt koncept hvor vi mødes hver dag når jeg kommer hjem fra arbejde til en kop te. Uden tv, computer og mobil. Bare sidde ned og snakke om hvordan dagen har været og hvad vi går og tænker på.
Jeg glæder mig lidt, jeg tror det bliver rigtig godt for os.

Vi har også aftalt mobilfri zone fra vi kommer hjem og til kl. 20. Det er virkelig rart at have lidt tid uden skærme.
1
:lun:

Be brave
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 554
Likede indlæg: 5866

Indlægaf Sophaya » 25. aug 2018, 14:20

Vi har også som fast aftale, at vi spiser aftensmad ved spisebordet uden tv, telefoner eller andet forstyrrende. Vi er fra familier hvor der tit spises foran tv med mobil i hånden, så det har været vigtigt for os at have en bedre form på det. Og når vi ser vores fælles serie er der heller ingen telefoner i nærheden. For os er det guld værd at sørge for, at vi ikke bliver forstyrret. :lun:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3019
Likede indlæg: 20109

Indlægaf Wizzze » 25. aug 2018, 16:19

Er der nogen af jer der praktiserer fast datenight?
Eller er det mere noget spontant der aftales fra tid til anden, eller er datenight kun nogen der hører starten af et forhold til?

Da vi boede hvor for sig, havde vi en ret fast brunch"date" hver søndag, men nu hvor vi bor sammen kan vi da sagtens går ud og brunche, men lige så ofte bliver det "ofret" til fordel for at snue længere, eller bare en tur til bageren efter rundstykker og stuff.

Vi har aldrig haft fast datenight, det har mere være noget spontant, gå ud og spise, tur i biffen, eller lign. når man lige var i humør. Men vi vil gerne blive bedre til at "bryde" hverdagen, og har snakket om at en fast månedlig museums/udstillingsdate, en fast bifdate og lign. måske kunne være en god ide at få ind i en ellers travl hverdags- og jobtrummerum? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 496
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 7596

Indlægaf Mi55y » 25. aug 2018, 16:37

Ingen fast date night her. Men jeg har tit tænkt på, at vi netop også burde have nogle flere oplevelser sammen i hverdagen bare os to. Vi er begge en del af en stor vennegruppe, hvor der er meget få forældre, så der er altid nogen, der spørger efter selskab til hvad der nu rører sig af koncerter, udstillinger og andre kulturelle ting. Så selvom vi ofte kommer ud til sådanne ting, så giver det ikke meget kvalitetstid os imellem, da vi jo ikke ser de andre lige så tit, som vi ser hinanden, og derfor fokuserer mere på dem.

Nu står vi så overfor at skulle være forældre, så det er nok meget godt lige at have lidt fokus på det fremover, da hjemmefronten jo så ikke længere bare er os to.
0
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 254
Likede indlæg: 3359

Indlægaf Maanii » 25. aug 2018, 17:22

Vi er begge to meget hjemme-mennesker, så vi er ikke super gode til at komme ud. Når vi gør er det mest gåture til stranden.

Men vi er tilgengæld rigtig gode til at date hjemme, og gøre noget ekstra for at hygge. Både i weekenderne, men også rigtig meget i hverdagen.
0
Put egg on my house, I kill what you love!
Summer
Kort karma: 12
Likede indlæg: 531

Indlægaf Summer » 25. aug 2018, 20:25

Vi har ingen faste datenight, og har heller aldrig haft det. Men vi er gode til at bruge en masse kvalitetstid sammen - også selv hvis det bare er herhjemme. Derudover tager vi også tit i biografen og kører ture.
Til gengæld er vi ikke så gode til at tage ud at spise, bare os to. Der plejer vi i stedet lave en god middag herhjemme og se en film på sofaen - hvilket jeg egentlig foretrækker.
0
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 333
Likede indlæg: 4937

Indlægaf Stitch » 26. aug 2018, 11:37

Vi har ikke faste datenights, men er rigtig gode til at opleve ting sammen. Her i weekend har vi været ude og se Swoop og gå tur om fredagen, se Red bull cliff diving om lørdagen, og slappe af og gå tur i dag. Vi griber chancen for ekstra hygge og opleve ting sammen når vi kan.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 756
Likede indlæg: 10717

Indlægaf Zombie » 26. aug 2018, 11:48

Vi er begge ret aktive, også sammen med andre, så vi får en fast datenight nu her, så vi også får lidt alene-tid.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 523
Likede indlæg: 6739

Indlægaf Guilded_Lily » 26. aug 2018, 12:03

Vi har 12-års bryllupsdag I dag. Jeg tror, manden har glemt det. Vi har begge været alt for ophængt på det sidste, og i dag er vi på besøg hos svigerne, så det er helt okay.

Jeg har taget et billede af ham og lagt det på fb med en lille tekst - så er jeg spændt på, hvad han siger, når han får koblet sig på svigermors netværk. Vi har stadig intet net hjemme, og han er den eneste med lidt GB tilbage på sin telefon...
3
Fynbo
Kort karma: 29
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 342

Indlægaf Fynbo » 26. aug 2018, 13:02

Guilded_Lily skrev:Vi har 12-års bryllupsdag I dag. Jeg tror, manden har glemt det. Vi har begge været alt for ophængt på det sidste, og i dag er vi på besøg hos svigerne, så det er helt okay.

Jeg har taget et billede af ham og lagt det på fb med en lille tekst - så er jeg spændt på, hvad han siger, når han får koblet sig på svigermors netværk. Vi har stadig intet net hjemme, og han er den eneste med lidt GB tilbage på sin telefon...

Tillykke med bryllupsdagen :)
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 159
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 3105

Indlægaf Ladysparrow » 26. aug 2018, 20:38

Ingen faste datenights, men vi er gode til hver især at komme på ideer til ting at lave. I dag planlagde min kæreste en 5 timers vvandretur, i morgen har jeg forslået at vi har en bage konkurrence, vi har derfor afternoon Tea med hjemmebag og finger sandwiches til frokost og en aftensmad hvor brød skal indgå. Vi har også et karakter system og en pokal til vinderen.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 523
Likede indlæg: 6739

Indlægaf Guilded_Lily » 27. aug 2018, 06:55

Guilded_Lily skrev:Vi har 12-års bryllupsdag I dag. Jeg tror, manden har glemt det. Vi har begge været alt for ophængt på det sidste, og i dag er vi på besøg hos svigerne, så det er helt okay.

Han så først opslaget kl. 21.30 og kom ind og sagde et forsigtigt tillykke :lol:
6
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 343
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11357

Indlægaf Hunkat » 27. aug 2018, 08:46

Nu har jeg søgt et ekstra job og forsøger i øvrigt at blive TR på arbejdet, så det kommer til at holde hårdt året ud. Men vi kunne bare virkelig godt bruge pengene og der er jo kun en af os til at arbejde lige nu... det bliver spændende om det kan balancere
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast

Tilbage til "Forhold og sex"