Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
LaMariposa
Kort karma: 449
Likede indlæg: 6976

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 2. sep 2018, 15:32

Maanii skrev:Har lige betragtet min mand støvsuge vores støvsuger og opdaget at han ér Monica fra Friends.

Har han så også et skab, hvor han roder i al hemmelighed? :lol:
0
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
bluetof1
Kort karma: 839
Likede indlæg: 5397

Indlægaf bluetof1 » 2. sep 2018, 16:49

Vi er lige kommet hjem og jeg ser at mine roser fra sidste weekend stadig står. De var smukke i lørdags og de er smukke i dag :lun:
Jeg er ret tilfreds med at jeg valgte fem store røde roser som brudebuket.
9
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
D.itsen
Kort karma: 303
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 3539

Indlægaf D.itsen » 2. sep 2018, 17:30

Vi er på ferie, bare os to, i sommerhus :lun: forventer virkelig meget fjol og sex
6
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2070

Indlægaf flicka » 2. sep 2018, 18:01

Idag tog vi på søndagstur. Vi kørte til Møn, gik el god lang tur ved Møns Klint med hunden. Kørte lidt rundt og kiggede. Smuttede forbi MønIs ismejeri.

Nu er vi splattet ud på sofaen. Så skønt at komme ud sammen og bare hygge, mens vi laver noget aktivt sammen.
4
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1969

Indlægaf Q-beben » 2. sep 2018, 20:17

Marioneta skrev:Hvordan har I andre håndteret det? Er det muligt at blive sikre på hinanden uden at ses så tit?

Vi ser også kun hinanden en gang om ugen. Hvilket skyldes, at vi bor langt væk fra hinanden. Men vi skriver sammen flere gange om dagen, og snakker i telefon hver dag eller hveranden dag, så jeg føler hele tiden, at vi er "tætte" på hinanden...

Jeg ved godt, at dit forhold er kompliceret af, at han ikke er meget for at snakke i telefon eller skrive beskeder, men hvis det er vigtigt for dig, må du sige det til ham... og sige det meget tydeligt, at det er vigtigt for dig, da du ellers er bange for, at usikkerheden ødelægger forholdet på sigt.

Eller... Din søn kender ham jo efterhånden ret godt, ikk? Og I har jo kendt hinanden i lang tid, så måske er det måske tid til at inkludere kæresten mere i din hverdag med din søn :)
2
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 465
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 6988

Indlægaf Mi55y » 3. sep 2018, 06:44

Vi har haft en skøn weekend i Ribe med perfekt vejr.

Startede med at køre til Mandø på en vej, som kun er tilgængelig ved lavvande. Meget specielt at køre med vand på begge sider. Så spiste vi madpakker, før vi kørte med hestevogn ud i vadehavet og så på sæler. Det er utroligt, så langt man kan køre ud på havbunden ved lavvande! Derefter kørte vi til Ribe og tjekkede ind, hvorefter vi slentrede ind mod byen, hvor der var vinfestival og derfor masser af gang i gaden. Vi spiste på Weis Stue - eftersigende det ældste hotel i Danmark, hvorefter vi sad og fik en drink på torvet foran domkirken. Og så var vi på gratis vægterrundtur, hvor vægteren synger de gamle vægtervers og fortæller om Ribes historie og indbyggere. Supergod tur!

Dagen efter brugte vi et par timer på vikingemuseum, og derefter tog vi et smut i svømmehallen, før vi spiste frokost på gågaden i Ribe. Hjem og slappe lidt af, før turen et par timer før solnedgang gik ud til en mark, hvor vi så sort sol. :love: Dagen efter tjekkede vi ud og kørte til Blåvand for at besøge bunkermuseet Tirpitz. Derefter kørte vi til stranden og spiste madpakker, hvorefter vi indtog en stor is.

Helt fantastisk weekend, hvor vi har nået alt det, vi ville, uden at overanstrenge os - og bare været os. Så er vi klar til at indlemme det lille nye familiemedlem med termin om 5 uger.
20
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 394
Likede indlæg: 4512

Indlægaf Anilara » 3. sep 2018, 16:12

Jeg har tænkt over det der med, hvorfor man er i et forhold og hvorfor man ikke er. For jeg trives lige så vel som single som i et forhold.

I den proces er det er gået op for mig, at jeg nok i bund og grund er en ret nem kæreste, og en der er nem at falde for. Jeg finder desuden nok flere mennesker interessante, end dem som kalder sig kræsne.
Det er jeg egentlig glad for at have erkendt, da jeg ellers altid har følt det lidt sært, at jeg ikke har brugt mere af mit voksne liv som single (siden jeg var 18 har jeg kun været single 1 år). Jeg ser nemlig slet ikke mig selv som parforholdstypen, af en eller anden årsag.
Jeg kan godt lide at min tolerance er ret stor og at jeg sjældent føler at jeg går på kompromis. Jeg har tilsyneladende ikke så mange holdninger til hvordan man bor og lever sammen, trods helt enorm selvstændighed.

Det er egentlig bare en rar følelse, at føle sig "simpel", på samme tid som kompleks.
5
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 3. sep 2018, 16:49

Vi havde et mindre skænderi i går. Sådan et af dem der, der føles helt åndssvage bagefter og som mest er udløst træthed, både fysisk, mentalt og følelsesmæssigt.
Det var bare dumt på alle måder og min mand blev rigtig ked af det. Jeg ved godt at han er en softie (han havde tårer i øjnene da min, for ham ukendte, venindes mand holdt tale for hende til deres bryllup. En sjov tale. Ikke engang bruden havde tårer i øjnene), men det var stadig ret voldsomt at se ham så ked af det som i går. Han går ikke med følelserne uden på tøjet normalt, men under overfladen er han blødere end en skumfidus.
Han har det stadig rigtig træls med at vi kom op at skændes og hænger med mulen i dag. Han er ikke sur, bare trist over at han var urimelig og fik startet et skænderi over ingenting.
Bleh :mellow:
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 393
Likede indlæg: 3981

Indlægaf Marioneta » 3. sep 2018, 17:24

...
Senest rettet af Marioneta 13. sep 2018, 22:16, rettet i alt 1 gang.
40
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 139
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 2437

Indlægaf Ladysparrow » 4. sep 2018, 07:01

Synes sgu det er træls at vi arbejder forskudt af hinanden - vi har ikke rigtig haft en dag og aften sammen siden mandag som var sidste dag i vores ferie.
Han skal så ikke arbejde torsdag og fredag, så der får vi så 2 aftner sammen - men savner ham i det daglige...
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 4. sep 2018, 11:32

Vi skal til USA til november. De sidste ting er lige faldet på plads for en time siden så nu skal vi bare have købt billetter.
En uge i Texas til min søsters bryllup :love:
17
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 4. sep 2018, 15:34

Q-beben skrev:
Marioneta skrev:Hvordan har I andre håndteret det? Er det muligt at blive sikre på hinanden uden at ses så tit?

Vi ser også kun hinanden en gang om ugen. Hvilket skyldes, at vi bor langt væk fra hinanden. Men vi skriver sammen flere gange om dagen, og snakker i telefon hver dag eller hveranden dag, så jeg føler hele tiden, at vi er "tætte" på hinanden...

Jeg ved godt, at dit forhold er kompliceret af, at han ikke er meget for at snakke i telefon eller skrive beskeder, men hvis det er vigtigt for dig, må du sige det til ham... og sige det meget tydeligt, at det er vigtigt for dig, da du ellers er bange for, at usikkerheden ødelægger forholdet på sigt.

Eller... Din søn kender ham jo efterhånden ret godt, ikk? Og I har jo kendt hinanden i lang tid, så måske er det måske tid til at inkludere kæresten mere i din hverdag med din søn :)

Det går faktisk fint med beskederne det meste af tiden. Snakke i telefon er mere mig, som ikke vil. Men han har efterhånden fattet at det med at have en kæreste, indebærer at man også er tilgængelig i et rimeligt omfang, når man ikke er sammen. Han kan en sjælden gang imellem falde tilbage til gammel vane, hvor han måske ikke svarer indenfor rimelig tid, men hvis bare det ikke er så tit, så er det også okay. Han behøver heller ikke være tilgængelig 100% af tiden. Det skal bare ikke være det meste af tiden, at han ikke er til at skrive med og det er det heldigvis heller ikke mere.

Jeg synes det er svært at inkludere ham i vores hverdag. Når vi er sammen alle tre er det som regel i weekenden, hvor der er tid til sjov og hygge. Hverdagen er lidt mere presset og triviel, så det har ikke givet så meget mening at invitere ham over. Han har dog været her i hverdagen enkelte gange, men så har det været i forbindelse med at vi havde undervisningsfri og vi har været alene inden min søn kom hjem fra skolen.

Og så har vi endnu ikke fortalt min søn at vi er kærester. Han ved det sikkert godt, men intet er bekræftet og når min søn fortæller om ham til min mor, kalder han ham bare "en som mor kender". Det er ved at være lang tid siden at vi snakkede om det sidst, hvor min kæreste ikke helt var klar til at "springe ud", men jeg tager det snart op igen.
0
Muspel
Kort karma: 304
Likede indlæg: 4793

Indlægaf Muspel » 4. sep 2018, 15:54

Marioneta skrev:
Q-beben skrev:

Det går faktisk fint med beskederne det meste af tiden. Snakke i telefon er mere mig, som ikke vil. Men han har efterhånden fattet at det med at have en kæreste, indebærer at man også er tilgængelig i et rimeligt omfang, når man ikke er sammen. Han kan en sjælden gang imellem falde tilbage til gammel vane, hvor han måske ikke svarer indenfor rimelig tid, men hvis bare det ikke er så tit, så er det også okay. Han behøver heller ikke være tilgængelig 100% af tiden. Det skal bare ikke være det meste af tiden, at han ikke er til at skrive med og det er det heldigvis heller ikke mere.

Jeg synes det er svært at inkludere ham i vores hverdag. Når vi er sammen alle tre er det som regel i weekenden, hvor der er tid til sjov og hygge. Hverdagen er lidt mere presset og triviel, så det har ikke givet så meget mening at invitere ham over. Han har dog været her i hverdagen enkelte gange, men så har det været i forbindelse med at vi havde undervisningsfri og vi har været alene inden min søn kom hjem fra skolen.

Og så har vi endnu ikke fortalt min søn at vi er kærester. Han ved det sikkert godt, men intet er bekræftet og når min søn fortæller om ham til min mor, kalder han ham bare "en som mor kender". Det er ved at være lang tid siden at vi snakkede om det sidst, hvor min kæreste ikke helt var klar til at "springe ud", men jeg tager det snart op igen.

Hvorfor vil det ikke give mening, at han kom og spiste med, læste lidt lektier, mens du putter din søn, og så kan I være sammen jer to? Det er sådan jeg er sammen med de af mine veninder, der har børn- det passer mig da fint, også selvom det ‘bare’ er veninder og ikke kæreste-relationer.
Det er jo sådan hverdagen er...
14
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 4. sep 2018, 16:01

Muspel skrev:Hvorfor vil det ikke give mening, at han kom og spiste med, læste lidt lektier, mens du putter din søn, og så kan I være sammen jer to? Det er sådan jeg er sammen med de af mine veninder, der har børn- det passer mig da fint, også selvom det ‘bare’ er veninder og ikke kæreste-relationer.

Jo, det giver skam også fint mening, men jeg får bare ikke rigtigt gjort noget ved det, nok mest fordi min søn ikke er indviet i hvordan det står til. Så holder jeg stadig lidt igen. Han overnatter her jo aldrig, når min søn ikke ved det og det ville passe bedst med overnatning, hvis vi skulle ses sådan i hverdagene. Ellers vil der være for meget cyklen frem og tilbage for min kæreste. Men når vi får min søn fortalt at vi er kærester og det så er naturligt, at min kæreste overnatter, så ville det være fint på den måde. Så kan han lade sin cykel stå ved skolen og han kan tage med mig hjem til dagen efter.
0
Muspel
Kort karma: 304
Likede indlæg: 4793

Indlægaf Muspel » 4. sep 2018, 16:05

Marioneta skrev:
Muspel skrev:Hvorfor vil det ikke give mening, at han kom og spiste med, læste lidt lektier, mens du putter din søn, og så kan I være sammen jer to? Det er sådan jeg er sammen med de af mine veninder, der har børn- det passer mig da fint, også selvom det ‘bare’ er veninder og ikke kæreste-relationer.

Jo, det giver skam også fint mening, men jeg får bare ikke rigtigt gjort noget ved det, nok mest fordi min søn ikke er indviet i hvordan det står til. Så holder jeg stadig lidt igen. Han overnatter her jo aldrig, når min søn ikke ved det og det ville passe bedst med overnatning, hvis vi skulle ses sådan i hverdagene. Ellers vil der være for meget cyklen frem og tilbage for min kæreste. Men når vi får min søn fortalt at vi er kærester og det så er naturligt, at min kæreste overnatter, så ville det være fint på den måde. Så kan han lade sin cykel stå ved skolen og han kan tage med mig hjem til dagen efter.

Har du spurgt din kæreste, om han synes det er for megen cyklen frem og tilbage? Måske betyder det ikke noget for ham? Eller kunne du få en cykel-hænger til din bil og I kunne køre sammen fra skolen, så han kun skal cykle hjem fra dig?

(Jeg går i løsningsorienterings-mode, fordi jeg hører dig have grunde, der faktisk godt kunne fjernes- og så bliver det lidt en sovepude for ingen udvikling tænker jeg)
13

Tilbage til "Forhold og sex"