Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1526
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 13752

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 24. sep 2018, 07:42

Min mand er på turné og kommer først hjem på søndag.
Jeg savner ham. Især i dag.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vixen
Kort karma: 305
Likede indlæg: 2451

Indlægaf Vixen » 24. sep 2018, 08:20

Jeg holdt fødselsdagsfest i lørdags og var virkelig udkørt søndag eftermiddag. Sad på sofaen, dødsulten men uden appetit og begyndte så småt at få lidt søndagsblues. Så kom han lige ind med en stor portion salade nicoise til mig, serveret på fransk. :P Han er nu sød.
5
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 301
Likede indlæg: 4211

Indlægaf Stitch » 24. sep 2018, 10:27

Sophaya skrev:Når jeg er i praktik står jeg op lidt i 6 og tager afsted kort efter. Han skal først op 7.30. Alligevel ligger vi ofte 5 min efter jeg er klar, men inden jeg absolut skal gå, og putter og snakker :lun: det havde jeg nok været træt af, hvis det var mig det blev vækket for lige at putte inden han gik tidligt om morgenen :lol:

Her gør vi det samme :lun: . Jeg gad godt nok ikke blive vækket lidt i 5, hvis jeg ikke skulle op, men det er dejligt, at han gerne vil og nyder det.
Mestensdels da. Få dage mumler han bare godnat :lol2:
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 151
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 2824

Indlægaf Ladysparrow » 24. sep 2018, 13:56

Stitch skrev:
Sophaya skrev:Når jeg er i praktik står jeg op lidt i 6 og tager afsted kort efter. Han skal først op 7.30. Alligevel ligger vi ofte 5 min efter jeg er klar, men inden jeg absolut skal gå, og putter og snakker :lun: det havde jeg nok været træt af, hvis det var mig det blev vækket for lige at putte inden han gik tidligt om morgenen :lol:

Her gør vi det samme :lun: . Jeg gad godt nok ikke blive vækket lidt i 5, hvis jeg ikke skulle op, men det er dejligt, at han gerne vil og nyder det.

Her går det begge veje, da han oftest arbejder aften/nat, så vækker han mig til en lille snak inden han skal sove og jeg skal op. Det samme gør jeg inden jeg skal gå hvis ikke han skal op. Ellers så er vi gode til at prioritere at gå op sammen og drikke en kop kaffe på trods af at den ene ikke skal afsted. Ved at vi begge værdsætter de små stunder og ingen af os vil undvære dem. :lun:
2
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 656
Likede indlæg: 13926

Indlægaf Sangius » 24. sep 2018, 14:21

Når min mand har fri i hverdagene eller skal møde senere, så står han op samtidig med mig, smører min madpakke, sætter cyklen frem og laver morgenmad til mig. Og så går han i seng igen :D
14
Kaffe
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1604

Indlægaf Kaffe » 24. sep 2018, 14:29

Sangius skrev:Når min mand har fri i hverdagene eller skal møde senere, så står han op samtidig med mig, smører min madpakke, sætter cyklen frem og laver morgenmad til mig. Og så går han i seng igen :D

Det vil jeg kalde god service!
5
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 656
Likede indlæg: 13926

Indlægaf Sangius » 24. sep 2018, 14:44

Kaffe skrev:
Sangius skrev:Når min mand har fri i hverdagene eller skal møde senere, så står han op samtidig med mig, smører min madpakke, sætter cyklen frem og laver morgenmad til mig. Og så går han i seng igen :D

Det vil jeg kalde god service!

Ja, han har sgu nogle gode sider min søde mand. :love2:
1
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 274
Likede indlæg: 2911

Indlægaf FruKuk » 24. sep 2018, 17:04

Min mand holder lejrskole for sine 24 elever friluftselever i vores have, mens jeg har gemt mig inde i varmen. Har lidt ondt af dem, men orker heller ikke at få dem indenfor :genert:
2
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 413
Likede indlæg: 4236

Indlægaf Marioneta » 24. sep 2018, 20:19

Det går meget godt med vores forhold for tiden. Han er på og vil gerne. Det er som om han endelig er faldet til i "rollen" som kæreste og er ved at have lært det. Tiden har virkelig gjort underværker for ham. Nu har vi været sammen (i en eller anden forstand) i 11 måneder.

Jeg synes dog stadig det er lidt svært at tage det stille og roligt, men jeg prøver. Som det er lige nu, så ville jeg ikke få barn alene, selvom jeg var alene og det er pga. uddannelse. Det passer bedre, hvis jeg venter til foråret, så det næste halve års tid skal der ikke ske noget på den front. Så må tiden jo vise, om vi flytter os i vores forhold og det begynder at give mening at overveje at flytte sammen :)
5
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 216
Likede indlæg: 3424

Indlægaf TinaW » 25. sep 2018, 05:15

Vi håber på, at få skaffet Ed Sheeran billetter til Tusindårsskoven næste sommer (eller nok mest mig) og nu har Metallica så også meldte deres ankomst i parken og i samme måned.
Vi skal også gerne holde noget ferie udenlands, så om der er til to koncerter i budgettet, er tvivlsomt. Jeg er ikke til Metallica, så har sagt til manden, at jeg bare kan tage til Ed Sheeran med en veninde, hvis han vil til Metallica med sin bror. Men han er så sød, at han siger at hvis vi får billetter til Ed Sheeran, så lader han bare være med at tage til Metallica.
1
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 301
Likede indlæg: 4211

Indlægaf Stitch » 25. sep 2018, 07:03

Ladysparrow skrev:
Stitch skrev:

Her går det begge veje, da han oftest arbejder aften/nat, så vækker han mig til en lille snak inden han skal sove og jeg skal op. Det samme gør jeg inden jeg skal gå hvis ikke han skal op. Ellers så er vi gode til at prioritere at gå op sammen og drikke en kop kaffe på trods af at den ene ikke skal afsted. Ved at vi begge værdsætter de små stunder og ingen af os vil undvære dem. :lun:

Vi går i seng samtidig og ligger og putter, indtil han falder i søvn. Jeg sover ikke særlig meget nemlig.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 507
Likede indlæg: 6472

Indlægaf Guilded_Lily » 25. sep 2018, 07:06

Vi fylder begge rundt i år og kombinerer med kobberbryllup i starten af det nye år. Manden har booket feststedet og er gået helt planlægningsamok allerede. Jeg bliver en smule stresset :lol:
3
IrmaPigen
Kort karma: 492
Likede indlæg: 5538

Indlægaf IrmaPigen » 25. sep 2018, 15:46

Min bil er i stykker og bliver nok først repareret i morgen.

Så min kæreste kører mig pt. til og fra stationen så jeg kan komme til og fra job.

Han har lige sendt mig en SMS, hvori han spørger hvad han skal handle ind til vores aftensmad (jeg sidder i toget)

Dejligt at blive serviceret på den måde.
3
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 274
Likede indlæg: 2911

Indlægaf FruKuk » 25. sep 2018, 19:29

Manden har lige ringet og været træt af noget med sin chef. Han giver udtryk for, at han måske har dummet sig, og han virker både lidt vred, trist og bekymret. Jeg har tendens til at blive voldsom smittet af andres stemninger kombineret med en massiv trang til at “fikse”. Så nu sidder jeg her med en knude i maven og et stort behov for “at gøre noget”. Og det er jo slet ikke mit bord, men lysten til at få orden på sagerne og genetableret en rolig verden vil ikke rigtigt slippe. Jeg bryder mig virkeligt ikke om det, når manden (eller andre, der står mig nært) er presset.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 603
Likede indlæg: 10290

Indlægaf Lemonella » 26. sep 2018, 05:42

FruKuk skrev:Manden har lige ringet og været træt af noget med sin chef. Han giver udtryk for, at han måske har dummet sig, og han virker både lidt vred, trist og bekymret. Jeg har tendens til at blive voldsom smittet af andres stemninger kombineret med en massiv trang til at “fikse”. Så nu sidder jeg her med en knude i maven og et stort behov for “at gøre noget”. Og det er jo slet ikke mit bord, men lysten til at få orden på sagerne og genetableret en rolig verden vil ikke rigtigt slippe. Jeg bryder mig virkeligt ikke om det, når manden (eller andre, der står mig nært) er presset.

Det kender jeg kun alt for godt. :kram:

Min kæreste, har de sidste mange år, fået at vide, han godt må tale med lidt større bogstaver når han forhandler med de firmaer der udbyder IT-udstyr til Kommunen. Og også gerne skrue bissen på, hvis der er fejl og mangler med det selv samme udstyr, eller når firmaerne smøler med leveringerne.
Min kæreste er verdens mest blide og tålmodige menneske, så han er ikke meget for det der med at blive vred.

Til MUS, får han altid at vide, han er dygtig og vellidt, men altså gerne må være lidt mere pågående omkring det ovennævnte.

Jeg har hver gang han er kommet hjem efter sådan en MUS, måtte holde lidt igen med de gode råd, selvom det var svært, for jeg kunne jo se det gik ham på.
Sidste år ændrede det sig dog og han bad mig selv om gode råd og vi lavede så nogen cases, hvor han kunne øve sig og han var selv glad og tilfreds og mente sig bedre klædt på til opgaverne.

Til Sidste MUS i år, fik han ros fordi, han var blevet markant bedre og han kom stolt hjem og gav mig en stor krammer og sagde tak for hjælpen. :)
14
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Forhold og sex"