Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
bluetof1
Kort karma: 830
Likede indlæg: 5374

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 18. okt 2018, 12:49

Min mand har sådan set bare lige reddet mindstebarnets liv i dag.

Det var bare lige det jeg ville sige.
8
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
1234
Kort karma: 89
Likede indlæg: 2255

Indlægaf 1234 » 18. okt 2018, 12:51

FruKuk skrev:
1234 skrev:Jeg ville sgu gerne være mandlig pædagog. Min mand bliver kaldt til samtale på alt han søger :lol: så enten har de virkelig mangel på pædagoger i hovedstaden eller også er det en kæmpe fordel at være mand.

Mit indtryk er, at der er massiv mangel på kompetent arbejdskraft indenfor det pædagogiske felt. De gode er i job eller har skiftet branche.

Men tror bestemt ikke, at det skader at være mand. Særligt ikke indenfor daginstitutionsverdenen. Og fedt for din mand, hvis han kan vælge og vrage.

Han er i forvejen sygt kræsen med, hvad han søger på trods af, at jeg ligegyldigt hvad flytter om 14 dage.
Så jeg håber virkelig han får nogle af dem han er kaldt til samtale til. Kan slet overskue tanken om hvis han begynder at paniksøge og skal til samtale flere gange om ugen :lol: og han søger kun job i dagtilbud dog ikke vuggestue. Der ville de nok især gerne have ham.
0
1234
Kort karma: 89
Likede indlæg: 2255

Indlægaf 1234 » 18. okt 2018, 12:52

LaMariposa skrev:
1234 skrev:Jeg ville sgu gerne være mandlig pædagog. Min mand bliver kaldt til samtale på alt han søger :lol: så enten har de virkelig mangel på pædagoger i hovedstaden eller også er det en kæmpe fordel at være mand.

Her i Kbh er der vist seriøs mangel på pædagoger. Så jeg tænker, at kombinationen af mand og pædagog er helt optimal :D

Jeg havde lidt fået det indtryk efter at have læst statistikkerne for arbejdsløshed.
0
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 243
Likede indlæg: 2598

Indlægaf FruKuk » 18. okt 2018, 14:51

bluetof1 skrev:Min mand har sådan set bare lige reddet mindstebarnets liv i dag.

Vildt. Hvad skete der?
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 18. okt 2018, 16:23

FruKuk skrev:
bluetof1 skrev:Min mand har sådan set bare lige reddet mindstebarnets liv i dag.

Vildt. Hvad skete der?

Han tog den med hovedet først ud på det dybe i svømmehallen. Manden sprang i efter ham og fik halet en temmelig forskrækket unge op, der havde slugt godt med vand.
Heldigt nok er hans telefon vandtæt for han stoppede ikke lige for at smide tøjet.
Der er mange ting man kan sige til en mand, der lige har reddet ens barn. Jeg valgte "vi skulle nok have taget dit badetøj med alligevel" :rulle:
27
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
avdotja
Kort karma: 258
Likede indlæg: 5137

Indlægaf avdotja » 19. okt 2018, 19:46

bluetof1 skrev:
FruKuk skrev:

Vildt. Hvad skete der?

Han tog den med hovedet først ud på det dybe i svømmehallen. Manden sprang i efter ham og fik halet en temmelig forskrækket unge op, der havde slugt godt med vand.
Heldigt nok er hans telefon vandtæt for han stoppede ikke lige for at smide tøjet.
Der er mange ting man kan sige til en mand, der lige har reddet ens barn. Jeg valgte "vi skulle nok have taget dit badetøj med alligevel" :rulle:

Barnet kan ikke svømme? Men i og med at det var et hovedspring, tænker jeg det alligevel var heldigt at det var i en dybe ende. I stand til at svømme eller ej; tror ikke man er interesseret i et hovedspring på (for) lavt vand...
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 19. okt 2018, 19:59

avdotja skrev:
bluetof1 skrev:
FruKuk skrev:

Vildt. Hvad skete der?

Barnet kan ikke svømme? Men i og med at det var et hovedspring, tænker jeg det alligevel var heldigt at det var i en dybe ende. I stand til at svømme eller ej; tror ikke man er interesseret i et hovedspring på (for) lavt vand...

Han er fire år og sprang ikke i med vilje. Han gik ud over kanten på børnebassinet, som er placeret temmelig hjernedødt. Han havde ikke fået vinger på endnu for dem havde jeg og jeg var i gang med at klæde hans søster om.
0
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 243
Likede indlæg: 2598

Indlægaf FruKuk » 20. okt 2018, 06:18

bluetof1 skrev:
FruKuk skrev:

Vildt. Hvad skete der?

Åh det går bare så pisse stærkt med de unger. Men fedt, at manden var total Ninja. Også selvom det naturligvis er en uskik at bade i sit tøj :-D
2
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 20. okt 2018, 08:05

FruKuk skrev:
bluetof1 skrev:
FruKuk skrev:

Vildt. Hvad skete der?

Åh det går bare så pisse stærkt med de unger. Men fedt, at manden var total Ninja. Også selvom det naturligvis er en uskik at bade i sit tøj :-D

Børnebassinet ligger i/ud til kanten af det store bassin. Det er jo i sig selv hjernedødt, men når knægten så er så lynende hurtig... Manden blinkede og så var barnet halvvejs over børnepoolen. Der kan han selvfølgelig godt bunde og være uden vinger og jeg var jo på vej. Et sekund senere var han faldet ud over kanten og ned i bassinet nedenunder hvor der er 120 cm. til bunden.
Der stod mennesker omkring ham, men der var ingen af dem, der nåede at reagere før Kokken havde halet ham op. Han er pænt hurtig.
Bagefter kommer folk hen og står og brokker sig over at livredderne slet ikke reagerede, men altså... for det første stod de henne ved vipperne som de skal og for det andet var min mand så hurtigt i vandet at de slet ikke havde tid til at opdage at det skete.
16
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 389
Likede indlæg: 4506

Indlægaf Anilara » 20. okt 2018, 13:06

Kæreste har fortalt at han savner jeg er mere kærlig.
Det kan jeg ikke finde ud af at være på andre måder, end at give min tid og give ting, og tid har jeg ikke haft meget af den sidste måned. Så det er forståeligt.
Så i dag vækkede jeg ham tidligt, da han har aftenvagt fra kl 13. Sagde vi skulle på tur, og inviterede ham ud på morgenmad.
Han blev utrolig overrasket og glad. Jeg vågner aldrig frivilligt før kl 11, og vi har ikke været alene ude i en del tid.

Selvom vi er gode til at se serier, gå ture og spille spil sammen, tror jeg lige jeg må oppe mit game i hverdagen.
9
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 393
Likede indlæg: 3975

Indlægaf Marioneta » 20. okt 2018, 16:50

Vi har haft et par hyggelige dage med serie og hobbyer. Han skulle male sine figurer til en turnering og så malede jeg i min malebog. Det tog dog længere tid end han havde regnet med, så han tog det med ud til mig, hvor vi så Game of Thrones sammen. Han har kun set første sæson og jeg har slet ikke set den endnu, så det hyggede vi os med. Jeg malede også en af hans figurer, fordi jeg længe har lavet sjov med at de lignede mariehøner, så nu har han en lucky mariehøne til sin turnering :D

20181020_031131_HDR-1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
27
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 182
Likede indlæg: 1610

Indlægaf Maanii » 21. okt 2018, 10:08

Anilara skrev:Kæreste har fortalt at han savner jeg er mere kærlig.
Det kan jeg ikke finde ud af at være på andre måder, end at give min tid og give ting, og tid har jeg ikke haft meget af den sidste måned. Så det er forståeligt.
Så i dag vækkede jeg ham tidligt, da han har aftenvagt fra kl 13. Sagde vi skulle på tur, og inviterede ham ud på morgenmad.
Han blev utrolig overrasket og glad. Jeg vågner aldrig frivilligt før kl 11, og vi har ikke været alene ude i en del tid.

Selvom vi er gode til at se serier, gå ture og spille spil sammen, tror jeg lige jeg må oppe mit game i hverdagen.

Jeg ved ikke om det gælder din kæreste, men min oplevelse er at de fleste mænd føler kærlighed ved verbal ros.

Jeg fortæller min mand hele tiden at jeg er stolt af ham, og hvor god og pæn jeg synes han er – Det kan jeg mærke giver ham en grund følelse af at være elsket og værdsat. Det er i hvertfald let at få plads til i en travl hverdag.
3
Put egg on my house, I kill what you love!
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 389
Likede indlæg: 4506

Indlægaf Anilara » 21. okt 2018, 12:01

Maanii skrev:
Jeg ved ikke om det gælder din kæreste, men min oplevelse er at de fleste mænd føler kærlighed ved verbal ros.

Jeg fortæller min mand hele tiden at jeg er stolt af ham, og hvor god og pæn jeg synes han er – Det kan jeg mærke giver ham en grund følelse af at være elsket og værdsat. Det er i hvertfald let at få plads til i en travl hverdag.

Det er let for dem hvor det falder naturligt. Jeg kan bedst rose konkrete ting.
Min kæreste oplever det bedst ved fysisk kontakt. Det forsøger jeg så også at huske.
Det jeg gør, plejer jo i øvrigt også at være nogenlunde nok. Jeg har bare været mere fraværende den sidste måned pga rejse og arbejde.
0
LaMariposa
Kort karma: 445
Likede indlæg: 6912

Indlægaf LaMariposa » 21. okt 2018, 18:01

Vi har lige set Bagedysten. Da en af kagerne knækkede, udbrød min mand "uuuuuuuuuhhhh!"

Jeg spurgte, om han lige havde lydt som om, at vi så en gyser under Bagedysten (han siger aldrig et ord, hvis vi ser gysere).

Han benægter naturligvis alt! :lol:

Elsker ham :lun:
15
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1480
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 17768
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. okt 2018, 18:20

Jeg er stadig i en lykkerus, hvor jeg ikke helt har fattet, at jeg skal giftes. Nu har jeg så fået pms og følelserne går helt amok. Nogen har haft sølvbryllup her i kvarteret. Da de blev vækket med morgensang og trompet kl. tidligt, overvældede det mig totalt, da de spillede "Det er så yndigt at følges ad". Det fik jeg tudet over. En del.
I dag er pms'en på sit værste og gud hvor var det dejligt, at han bare gad at sidde stille og holde lidt om mig, mens jeg fik tudet mig igennem en masse sætninger om hvor ondt min mave gør, hvor meget jeg glæder mig til vores ringe kommer, hvor udkørt jeg er fordi jeg i en uge ikke har fået ordentlig sammenhængende søvn, hvor dårlig samvittighed jeg har fordi hundepigen har taget for meget på...Suk.
Nu har jeg sagt det er okay at han går ind og arbejder videre. Jeg havde bare lige brug for ynk, men der må da også være grænser for, hvor meget manden skal lægge ører til. :D
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Forhold og sex"