Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 997
Likede indlæg: 8582

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 17. okt 2018, 17:48

Vi er lige flyttet sammen, og jeg har har haft dn del kriser på indretningsfronten. Ikke så meget fordi min kæreste har grimme ting (de få, han har, er til at overse), men der hvor vi skulle have hans ting i stedet for mine.

Det har hjulpet at sove på det og vide, at det vigtigste er, han er her. Selvfølgelig skal der være plads til os begge, men ingen enkelte ting er vigtigere.
3
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Kaffe
Kort karma: 96
Likede indlæg: 1111

Indlægaf Kaffe » 17. okt 2018, 18:41

Måske er det også fordi, det er hans hus, hans geografiske område og hans venner, der bor her. Så jeg vil gerne falde til og føle, at det også er mit sted. Det kunne måske vær lettere, hvis jeg satte noget mere præg på indretningen. Uden at det dog er super vigtigt.
Vi har bygget nyt køkken og renoveret stueetagen i enighed om materialer og udseende. Det er jo godt. I køkkenet har han dog hængt en filmplakat op i en ramme. Han fik den af sin bror. Den betyder en del for helheden, og jeg synes, det er æv. Men igen så gider jeg heller ikke at bruge negativ energi på det. Det ER jo bare ting.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1304
Likede indlæg: 4865

Indlægaf Spjaerten » 18. okt 2018, 05:38

Ham der kæresten ikke. Er noget nær det bedste der er sket i mange år. Føler jeg næsten er mig selv igen og den der grund gladhed som har været fraværende de sidste par år er tilbage.

Jeg er squ blevet min sædvandlige gakke/tossede spjaert
20
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2847
Likede indlæg: 18138

Indlægaf Wizzze » 18. okt 2018, 05:43

Spjaerten skrev:Ham der kæresten ikke. Er noget nær det bedste der er sket i mange år. Føler jeg næsten er mig selv igen og den der grund gladhed som har været fraværende de sidste par år er tilbage.

Er det din påstand at du ikke har været gakket/tosset de sidste par år? For sååå vil jeg gerne lige .... :devil:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1304
Likede indlæg: 4865

Indlægaf Spjaerten » 18. okt 2018, 05:51

Wizzze skrev:
Spjaerten skrev:Ham der kæresten ikke. Er noget nær det bedste der er sket i mange år. Føler jeg næsten er mig selv igen og den der grund gladhed som har været fraværende de sidste par år er tilbage.

Er det din påstand at du ikke har været gakket/tosset de sidste par år? For sååå vil jeg gerne lige .... :devil:

:lol: du ved hvad jeg mener :D ihvertfald privat
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 387
Likede indlæg: 4367

Indlægaf lillebjoern » 18. okt 2018, 06:46

Vi har slet ikke samme smag i indretning, desværre :D Han elsker gamle ting, og jeg tror, hvis han kunne vælge selv, han ville elske at bo i sådan en rigtigt ældre ægtepar-bolig med guldrammer, malerier, persiske tæpper, ornamenteret testel og syrede træmøbler. Jeg kan godt selv lide nogle ENKELTE elementer fra den stil - fx flotte naturmalerier - men lige nu har vi to persiske tæpper derhjemme, der bare er afskyelige :tie: Men det er min lejlighed vi flyttede ind i, så jeg har måtte indse, at han også skal have lov til at sætte sit præg på boligen, især fordi jeg boede her med min ekskæreste før. Men når vi er ude og købe ind er jeg ikke bleg for at sige, hvis jeg synes, noget er grimt, ligesom han gør det samme med mig. Så finder vi et kompromis. Jeg glæder mig til vi køber et fælles hjem og kan indrette det fra bunden i stedet for et møbeltetris af hans og mine møbler.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 154
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 2290

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. okt 2018, 07:32

Jeg savner min kæreste helt vildt. Er i Vegas med min veninde og han er derhjemme. Savner at putte med ham -og fulde sex. Han er skøn. Sad og pralede af ham til en hollænder i dag. Jeg synes han er fantastisk og glæder mig til at komme hjem igen.

Jeg er kun en smule fuld, så i morgen vil jeg sikkert huske finske vindere og snobbede engelske vloggere hah. Røve. De er ingen C :lun: C er fantastisk og skøn og dejlig. Og et godt knald :slem: begge finnere er jomfruer. Minä olen kännissä. Jeg savner min kæreste :(
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1724

Indlægaf Ladysparrow » 18. okt 2018, 10:53

Vi var i banken i går, nu bliver jeg medejer på vores hus. :lun:
I går sendte han mig et lille videoklip med en masse billeder af mig og ham fra vores 2 år sammen. Endte med at sidde og småtude over hvor heldig jeg er. Eller hvor heldige vi er. :dåne:

Til december er det 2 år siden jeg flyttede i huset på landet og jeg elsker det. :lun:
6
1234
Kort karma: 75
Likede indlæg: 2009

Indlægaf 1234 » 18. okt 2018, 11:30

Jeg ville sgu gerne være mandlig pædagog. Min mand bliver kaldt til samtale på alt han søger :lol: så enten har de virkelig mangel på pædagoger i hovedstaden eller også er det en kæmpe fordel at være mand.
4
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 139
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Stitch » 18. okt 2018, 11:40

Kaffe skrev:Måske er det også fordi, det er hans hus, hans geografiske område og hans venner, der bor her. Så jeg vil gerne falde til og føle, at det også er mit sted. Det kunne måske vær lettere, hvis jeg satte noget mere præg på indretningen. Uden at det dog er super vigtigt.
Vi har bygget nyt køkken og renoveret stueetagen i enighed om materialer og udseende. Det er jo godt. I køkkenet har han dog hængt en filmplakat op i en ramme. Han fik den af sin bror. Den betyder en del for helheden, og jeg synes, det er æv. Men igen så gider jeg heller ikke at bruge negativ energi på det. Det ER jo bare ting.

Jeg kan godt forstå dig Kaffe. Man vil godt være "nem og ikke krævende " men ens hjem skal også føles som hjem og ikke bare som der man bor.

Jeg skal flytte ind hos min kæreste men har allerede nu sat mit præg der. Vi har meget samme smag så det er bare små ting som sengetøj, dobbeltdyne, køkkenting og bøger foreløbig :)

Har allerede sagt jeg mangler en bogreol og kommode. Og han synes selv nogle af de billeder jeg har taget skal op. Det er nok for mig :)

Hvis du tænker efter, hvad ville så gøre at det føles mere som hjem for dig ? Maleri? Pynteting? Ny reol?
Det vigtige er at du mærker efter og taler om det med din kæreste :)
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1797

Indlægaf TinaW » 18. okt 2018, 12:19

Min mand og søn har hygget sig med Harry Potter film, popcorn, slik og sodavand i formiddags, mens det stadig var gråvejr og nu har de været ved stranden og lufte hunde. Jeg synes det er snyd, at jeg skal sidde her på kontoret i mens.
0
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2340

Indlægaf FruKuk » 18. okt 2018, 12:22

1234 skrev:Jeg ville sgu gerne være mandlig pædagog. Min mand bliver kaldt til samtale på alt han søger :lol: så enten har de virkelig mangel på pædagoger i hovedstaden eller også er det en kæmpe fordel at være mand.

Mit indtryk er, at der er massiv mangel på kompetent arbejdskraft indenfor det pædagogiske felt. De gode er i job eller har skiftet branche.

Men tror bestemt ikke, at det skader at være mand. Særligt ikke indenfor daginstitutionsverdenen. Og fedt for din mand, hvis han kan vælge og vrage.
0
LaMariposa
Kort karma: 355
Likede indlæg: 5925

Indlægaf LaMariposa » 18. okt 2018, 12:26

1234 skrev:Jeg ville sgu gerne være mandlig pædagog. Min mand bliver kaldt til samtale på alt han søger :lol: så enten har de virkelig mangel på pædagoger i hovedstaden eller også er det en kæmpe fordel at være mand.

Her i Kbh er der vist seriøs mangel på pædagoger. Så jeg tænker, at kombinationen af mand og pædagog er helt optimal :D
1
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
bluetof1
Kort karma: 729
Likede indlæg: 4561

Indlægaf bluetof1 » 18. okt 2018, 12:49

Min mand har sådan set bare lige reddet mindstebarnets liv i dag.

Det var bare lige det jeg ville sige.
8
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
1234
Kort karma: 75
Likede indlæg: 2009

Indlægaf 1234 » 18. okt 2018, 12:51

FruKuk skrev:

Mit indtryk er, at der er massiv mangel på kompetent arbejdskraft indenfor det pædagogiske felt. De gode er i job eller har skiftet branche.

Men tror bestemt ikke, at det skader at være mand. Særligt ikke indenfor daginstitutionsverdenen. Og fedt for din mand, hvis han kan vælge og vrage.

Han er i forvejen sygt kræsen med, hvad han søger på trods af, at jeg ligegyldigt hvad flytter om 14 dage.
Så jeg håber virkelig han får nogle af dem han er kaldt til samtale til. Kan slet overskue tanken om hvis han begynder at paniksøge og skal til samtale flere gange om ugen :lol: og han søger kun job i dagtilbud dog ikke vuggestue. Der ville de nok især gerne have ham.
0

Tilbage til "Forhold og sex"