Din værste date ever? :D

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Din værste date ever? :D

Indlægaf Yuna » 18. jul 2017, 08:28

Synes det kunne være sjovt at høre om folks værste date ever :ivrig:

Jeg har ikke selv været på mange dates, men da jeg var single for nogle år siden, mødtes jeg med en meget mærkelig fyr, og selv om det var den værste date ever, så var den også den sjoveste, når jeg tænker tilbage på den :D

Han var ikke en jeg udseendemæssigt normalt ville falde for, men jeg gav det en chance, for man ved jo aldrig.

Inden vi mødtes ville han gerne snakke med mig i tlf, og selv om jeg hader det inden første date fik vi da snakket lidt sammen.

Han starter med at sige, at han godt kan lige at man nusser og kysser lidt på første date, for at se hvordan det går.
Det afviser jeg så blankt, for det er jeg slet ikke til på første date. Allerede der tænker jeg "åh nej" :P

På vej ned til toget, skal jeg så lige i Fakta for at købe en sodavand. Jeg har næsten altid min tlf på lydløs og da jeg kommer ud, kan jeg se at han har ringet 3 gange, og også sendt mig en sur besked med, at han da gerne ville vide, hvis jeg ikke havde tænkt mig at møde op alligevel!!! Rooooolig nu lille ven... :D

Vi mødes så, og han vil gerne på værtshus og drikke nogle øl (det er søndag aften). Fint nok, vi kan da godt tage en enkelt, men nej vi sidder der nok i 2 timer (han er meget opsat på at drikke mig fuld), hvor han på et tidspunkt lige skal ud og ryge hash, med undskyldningen om at han har rygproblemer. :ivrig:

Han prøver at sidde og nusse mig - jeg trækker hver gang armen tilbage, men han forstår åbenbart ikke hintet.

I de par timer, lover han mig både en weekendtur til Prag og en luksusrejse til Tyrkiet... Han har åbenbart mange penge, fordi han er professionel pokerspiller... Senere har jeg tænkt på om han skulle bruge mig til at smugle stoffer eller noget :gruble:

Da aftenen endelig går på hæld, vil han gerne komme og spise hos mig dagen efter (eller "kræver det næsten)..."øhh jo, jeg skriver da lige til dig, når jeg kommer hjem..."
Jeg skrev dog at jeg ikke syntes vi skulle ses igen... Fik intet svar tilbage fra ham.

Et måned senere får jeg dog en mail, med at han da synes vi skal genoptage kontakten...skriver til ham at jeg da vist fik gjort klar, at jeg ikke var interesseret.

En måneds tid senere, tikker samme mail ind - fint nok, så kan du da blive blokeret :P

Ved sgu ikke hvad han var for en - for mærkelig og desperat til mig i hvert fald :ivrig:
Senest rettet af Yuna 18. jul 2017, 08:38, rettet i alt 1 gang.
10
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Orchidea » 18. jul 2017, 08:37

Senest rettet af Orchidea 10. sep 2019, 18:37, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf HappyPaww » 18. jul 2017, 08:43

Min værste var den, hvor jeg blev dumpet på stedet, på den bar vi var på!

Jeg kom ud fra toilettet, og daten (som jeg ellers havde hygget mig med i sådan ca. 5 timer forinden), sagde til mig: "Nå, men jeg slutter af for nu, og fortsætter aftenen med [random tøs, vi har smalltalket med på baren]"! :8: :lol: :sur: :stoned: (sådan så jeg ca. ud i ansigtet)...
14
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Zoxa » 18. jul 2017, 08:44

Det er ikke en date , men nok verdens værste og mest mislykkede score forsøg.....

Jeg tager til en kollegie indvielse på DTU sammen med nogle studie kammerater (ja, det er en halv krig siden) og det er også rigtig skægt og hyggeligt indtil Mr. Klammo får øje på mig og cirkusset starter. Det begynder egentlig fint nok med at han hilser på og indleder en samtale- som uhyggelig hurtig bliver ret spooky og så vil han ud og danse. Det takker jeg pænt nej til og begynder at tale med nogle andre for at slippe ud af situationen. Den kan han ikke rigtig greje og fortsætter som intet var hændt og begynder at hive i mig. Nå, siger et nej tak som ikke kan misforståes og en veninde får mig væk, ved at vi skulle hen og tale med en 3. veninde. Det fatter han heller ikke og stiller sig op lige bag os og står (decideret) og puster mig i nakken "det havde han hørt tændte piger (not this one!)
Vi skifter jævnligt rum - eller scene om du vil og jeg er hele tiden i selskab - og han bliver bare ved med at følge efter mig og bliver mere og mere sær i sin tilgang.
Efter et par timer er jeg nødsaget til at besøge det lille hus hvad jeg gør. Og så står stodderen gud dødme uden for døren og venter.
Efter endnu et "NEJ TAK!" og nu var jeg blevet pænt sur kommer den "du skal bare prøve at kysse med mig", hvorefter han så sandelig da prøver.
I think not og får gjort mig fri og kommer til at lange ham en så han går i gulvet med blodet fossene ud af næsen.
Se alt det er jo egentlig ikke ret sjovt.
Men det bliver det næste dag hvor en af hans studie kammerater ringer mig op (havde fået nummeret af en af mine veninder) for at fortælle mig at hele gangen var flade af grin og han i øvrigt var flyttet i nattens løb og havde skrevet i gæste bogen at piger på DTU bare var de ledeste kællinger, at alle mobber og man ikke kunne være bekendt at slå. og at siden var oversmurt med tårer og blod.
Meget, meget mærkelig gut
13
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 18. jul 2017, 08:52

Jeg har haft nogle stykker. Men den jeg husker bedst, var nok hende her:
Hun boede i Kbh. mens jeg boede i Aalborg. Umiddelbart var jeg ikke helt interesseret nok til at rejse derover, men hun havde ikke noget problem med at tage til Aalborg. Fint nok.
Vi havde sådan set en hyggelig aften, selvom jeg aldrig var i tvivl om at der ikke skulle bygges videre på det. Hun fortalte i løbet af aftenen, at hun havde skrevet sig op i en boligforening i Aalborg, så hun kunne bo tættere på mig, så da hun var rejst hjem gjorde jeg det ret klart, at jeg ikke lige synes det skulle være os to :nerve: Det tog hun helt fint...i et par uger.
Men pludselig en regnfuld lørdag aften stod hun ude foran min lejlighed igen. Hun fortalte en historie om at hun skulle mødes med en veninde i Aalborg, som så havde brændt hende af. Men hun havde ikke på noget tidspunkt tidligere fortalt mig at hun kendte nogen i byen. Og præcis hvad historien ellers gik ud på husker jeg ikke. Men jeg lod hende overnatte igen og fik sendt hende hjem dagen efter.
Jeg mindes ikke hvad jeg præcist sagde til hende, men det virkede og jeg hørte ikke fra hende igen.

Og så var der hende der faldt i søvn på en date...men der er jeg måske på hendes liste over værste dates :gruble:
16
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf MOGA » 18. jul 2017, 09:15

Åh, der er flere...

Der var ham, som mumlede så meget, at jeg ikke kunne forstå ham, og tilsyneladende valgte at overhøre, at jeg prøvede at sige farvel, så til sidst rejste jeg mig og gik.

Der var ham den virkelig kedelige, som tilsyneladende fandt mig ligeså kedelig. I hvert fald begyndte han pludselig at læse avis, med avisen godt oppe foran næsen.

Der var manden med det pæne job, som viste sig at være lidt småkriminel.

Der var ham, som pludselig var væk, da jeg kom ud fra toilettet. Han havde dog betalt regningen inden han skred.

Der er med garanti flere, jeg lige skal komme i tanke om...
10
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf DGrayish » 18. jul 2017, 09:30

Vi havde haft en hyggelig date. Han var smuk og sjov og havde overdrevet god smag i film. Vi sad ved søen på Christiania og slikkede den sidste aftensol og drak en øl. Henkaster siger han: mon seneste ex var pænt psyko.
"Nåh, der var da træls at høre - er du kommet ordentligt videre? " Spurgte jeg.
"Ja, til sidst blev hun så sindsyg at jeg blev nødt til at slå hende. Altså, hun drev mig derud. Tænkt at være så syg oven i hovedet at man driver en anden derud!
Stilhed.
"Kunne du tænke dig at tage en weekend til Sverige med mig? Jeg har en ødegård - der er så dejligt."
30
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Persnikedy » 18. jul 2017, 09:33

Ham der var gift springer i frem i hukommelsen.
Jeg opdagede at han havde ret stærke tan-lines på vielsesfingeren også ville det ingen ende tage med at konen intet forstod og han bare ville forkæle mig... no way

Ham der slæbte mig med i en rollespils butik (ikke noget problem - jeg er selv lidt nørdet) men brugte 2 timer derinde på at forklare mig om diverse ting jeg havde fortalt ham at jeg godt kendte. "Se, det her svær er jo lavet af skum så man ikek slår sig rigtgit" ja, jeg har LARP'et med nogle venner så jeg kender det godt. "Se, hjelmen her er ikke lavet af metal" ...

Ham der prøvede at score mig ved at vise at han kunne sige som Forlæns & Baglæns. "Gonøøøf, gonøøf"

Hende der snakkede utrolig meget om sit meget velbetalte job. Det ville ingen ende tage om hvor mange penge hun havde.

Ham der spurgte på første date (vi mødtes på nettet og havde mailet i en lille uge) om vi så var kærester nu...
9
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf DGrayish » 18. jul 2017, 09:41

Ballademager skrev:
DGrayish skrev:Vi havde haft en hyggelig date. Han var smuk og sjov og havde overdrevet god smag i film. Vi sad ved søen på Christiania og slikkede den sidste aftensol og drak en øl. Henkaster siger han: mon seneste ex var pænt psyko.
"Nåh, der var da træls at høre - er du kommet ordentligt videre? " Spurgte jeg.
"Ja, til sidst blev hun så sindsyg at jeg blev nødt til at slå hende. Altså, hun drev mig derud. Tænkt at være så syg oven i hovedet at man driver en anden derud!
Stilhed.
"Kunne du tænke dig at tage en weekend til Sverige med mig? Jeg har en ødegård - der er så dejligt."


:8: :ae:

Det var da et held, at han sagde det, så du ikke lod dig friste til at tage med ud til ødegården.

Ja, det var meget heldigt og også vildt underligt.
Måske skulle han bare lige sikre sig at jeg var ok med kærestevold, så han ikke spildte tiden
1
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Yuna » 18. jul 2017, 09:46

DGrayish skrev:Ja, det var meget heldigt og også vildt underligt.
Måske skulle han bare lige sikre sig at jeg var ok med kærestevold, så han ikke spildte tiden

Undskyld, ved godt det ikke rigtig noget at grine af, men *fniiiiiiiiis* :lol:
1
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Joe » 18. jul 2017, 10:21

Jeg har i virkeligheden aldrig rigtigt været på deciderede dates, fordi jeg som single ikke var "den slags pige" man inviterede ud. Jeg var "den slags pige" man inviterede hjem, mere. Og så har jeg været i forhold siden slut 2010, før tinder og happn og Jodel, hvor man mødte mænd i byen, på Jubii eller netdating.
Men jeg husker dengang jeg havde skrevet med en fyr fra København på netdating.dk, og egentlig droppet ham igen fordi vi blev småuvenner. Måske over at jeg ikke smed alt jeg havde i hænderne og tog til København med det samme. Men så skulle jeg lige pludselig til et møde i København og så skrev jeg alligevel.
Nå, men han havde jo forinden skrevet rigtigt meget om, hvor mange mange penge han tjente. Ikke at det imponerede mig særligt, men han sagde det igen og igen.

Nå, men han startede med lidt at brokke sig over at han ikke vidste jeg var ryger (for jeg havde røget mens jeg ventede på ham, ikke efter vi først var mødtes), og det var da også for dårligt, bortset fra at det fremgik tydeligt af min profil, hvis man havde læst den.
Og så på et eller andet tidspunkt dyrkede vi sex, og det var helt vildt dårligt for os begge to. Nok pga.... størrelsesforskelle. Men altså, sådan er det, dårlig sex betyder ikke dårlig date.

Men så til aftensmad serverede han pizza fra pizzamanden... altså den han havde købt dagen forinden, og så opvarmet i mikrobølgeovnen. Så... jeg skulle lige pludselig nå et tog hjem til Århus.

Efterspillet var smukt. En sætning fra hver af os på MSN der bare handlede om at vi var enige om at det var det.
Så han ville kunne fortælle en lignende historie fra anden side, bortset fra den del med den genopvarmede pizza. Det fatter jeg ikke. Men den stemplede det som en decideret dårlig date for mig.

En anden, faktisk i samme periode, var ham jeg gik i biografen med, fordi jeg ved ikke hvorfor, men utroligt lidt kropskontakt i biografen, efterfølgende sad vi i Skolegade og drak en øl, så kom hans ven og drak med, fordi det er jo normalt. Pludselig var der en fuld pige, der væltede ind i vores bord, så der væltede en øl ud over deres dyre dyre tøj, og de gik i gang med hvordan hun skulle erstatte det. Da de hurtigt konfronterede sig om noget andet end erstatningskrav opfordrede jeg hende til at flygte fra situationen, så det gjorde hun, og de måtte selv vaske deres dyre dyre tøj.
Og så skulle jeg også hjem.
Jeg hørte aldrig fra ham igen. Han hørte aldrig fra mig. Tror vi begge havde det helt perfekt med der outcome. Jeg ville heller ikke kunne genkende ham på gaden i dag.
Nåh ja, jeg spurgte ham om han var homoseksuel på et tidspunkt, så jeg var også herredårlig date.
5
Mie
Indlæg: 28
Tilmeldt: 31. maj 2017, 15:44
Kort karma: 1
Likede indlæg: 32

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Mie » 18. jul 2017, 10:52

NejJegErIkkeAsiat skrev:Jeg har haft nogle stykker. Men den jeg husker bedst, var nok hende her:
Hun boede i Kbh. mens jeg boede i Aalborg. Umiddelbart var jeg ikke helt interesseret nok til at rejse derover, men hun havde ikke noget problem med at tage til Aalborg. Fint nok.
Vi havde sådan set en hyggelig aften, selvom jeg aldrig var i tvivl om at der ikke skulle bygges videre på det. Hun fortalte i løbet af aftenen, at hun havde skrevet sig op i en boligforening i Aalborg, så hun kunne bo tættere på mig, så da hun var rejst hjem gjorde jeg det ret klart, at jeg ikke lige synes det skulle være os to :nerve: Det tog hun helt fint...i et par uger.
Men pludselig en regnfuld lørdag aften stod hun ude foran min lejlighed igen. Hun fortalte en historie om at hun skulle mødes med en veninde i Aalborg, som så havde brændt hende af. Men hun havde ikke på noget tidspunkt tidligere fortalt mig at hun kendte nogen i byen. Og præcis hvad historien ellers gik ud på husker jeg ikke. Men jeg lod hende overnatte igen og fik sendt hende hjem dagen efter.
Jeg mindes ikke hvad jeg præcist sagde til hende, men det virkede og jeg hørte ikke fra hende igen.

Og så var der hende der faldt i søvn på en date...men der er jeg måske på hendes liste over værste dates :gruble:


Hey-jeg var en gang vild med en gut fra Aalborg :fløjt:
0
Mie
Indlæg: 28
Tilmeldt: 31. maj 2017, 15:44
Kort karma: 1
Likede indlæg: 32

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Mie » 18. jul 2017, 11:02

Min til dato værste date, var med en fyr jeg havde mødt på et værtshus, hvor unge dsu'er og sfu'ere kom. Han var jomfru, universitetsstuderende og meget genert. Han kom på besøg, men jeg kunne hurtigt mærke, at gnisten var væk (måske fordi jeg var ædru) og det ikke skulle være mere.
Da jeg ville afslutte daten, slog han hovedet ned i mit spisebord og begyndte at græde. No shit! Jeg blev målløs, men også ked af det på hans vegne. Han havde åbenbart en forhistorie med ugengældt kærlighed.
9
fisken80
Indlæg: 22068
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf fisken80 » 18. jul 2017, 11:12

Jeg har ikke været på ret mange dates, men en af dem var virkelig akavet. Det var en fyr jeg havde snakket lidt med på dating.dk og vi mødtes på en cafe. Og han sagde nærmest intet. Hver gang jeg prøvede at få en samtale i gang svarede han med korte sætninger. Jeg fik ud af ham at han var frivillig på en sommerlejr for udsatte børn, og det var jo egentlig ret cool så det spurgte jeg selvdølgelig interesseret ind til og fik helt korte svar... det var så akavet. På et tidspunkt undskyldte jeg mig med at jeg skulle hjem og skrive på mit speciale (en lørdag eftermiddag, måneder inden afleveringen som han godt kendte for det havde jeg nævnt... men jeg skulle bare væk).
Det mest mærkelige var dog, at han efterfølgende kontaktede mig og syntes vi skulle ses igen... jeg takkede pænt nej.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Mi55y » 18. jul 2017, 11:21

Jeg har egentlig ikke været på nogle deciderede dårlige dates. Kedelige dates hvor samtalen skulle hives ud af manden, og hvor jeg gik hjem træt af min egen stemme, ja, men ellers ikke.

Der var dog lige ham, der i starten af daten spurgte ind til min musiksmag. Jeg fik bla. nævnt, at jeg som teenager lyttede meget til RATM, og resten af daten henviste han simpelthen til mig som "*mit navn* som hørte RATM som ung". Som i: "Nå Mi55y, som hørte RATM som ung, skal vi gå denne vej?" Det var jævnt sært!
8
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Forhold og sex"