Din værste date ever? :D

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf JoyNips » 10. sep 2019, 13:14

ExCoastal skrev:
JoyNips skrev:
ExCoastal skrev:
JoyNips skrev:
ExCoastal skrev:Jeg har nogle stykker :)

Jeg husker specielt hende med de smukke sort/hvide billeder, helt klart fra Østeuropa. Vi aftalte at mødes foran St. Francis hotellet på Union Square i San Francisco. Da hun endelig dukkede op var hun klædt i en slidt overall, lignede en, der lige havde arbejdet på en gård! Og hendes billeder var mindst 10 år gamle. Vi gik så en tur, min oprindelige plan var at få en drink på enten Golddust Bar eller Hard Rock, men da hun spurgte ind til min immigrationsstatus, og jeg fortalte hende, at jeg lige havde fået de sidste dokumenter omkring mit green card, begyndte hun at beskylde mig for at ville gifte mig til et green card! WTF!? Jeg sagde pænt farvel :D

Så var der Matrix baben. Smuk, kinesisk, total LA style med solbriller hele tiden. Hun gjorde meget ud af, at hun arbejdede i Oakland på en af Matrix filmene, men at hun ikke kunne/måtte fortælle mig noget. En aften omkring kl. 10 fik jeg en IM, mød mig på Palace of Fine Arts om 30 minutter. Okay, fint nok, jeg kører derud og møder hende. Stedet er smukt og romantisk og nærmest magisk om natten. Så vi kysser og holder hånd. Vi aftaler at få et par drinks på min stambar, det blev til en del drinks, men jeg boede lige rundt om hjørnet, og jeg ofte lod dates crashe hos mig, hvis de boede længere væk, så jeg invitererede hende. Her afslørede hun så hendes plan omkring sex. Hand job nu, blow job på næste date, og sex derefter. Vi datede lige indtil, jeg mødte min søns mor.

Lige efter jeg blev skilt fra min første kone fik jeg lidt af en midtlivskrise, så jeg endte med at finde en 21 årig asiatisk kvinde (jeg var 36). Vores første date var ganske normal, middag på en vietnamesisk restaurant....lige indtil hun spørger, om vi kan leje et af de der værelser med jacuzzi på timebasis. Selvfølgelig kan vi det :)

Nu er jeg på dating markedet igen...


Jeg tror at du med de to sidste fortællinger har misset præmissen for tråden en anelse?


Jeg kan sagtens slette dem igen. Beklager. Hvis mine indlæg er så udenfor tråden, så syntes jeg bare at de var sjove, og de beskriver mit liv i USA. Pænt farvel og tak.


Det styrer du selv. Trådens tema er bare "værste date ever", så måske er det lidt ved siden af emnet at skrive om magiske, romantiske dates der ender i forhold og sex?


Jeg har ligesom fattet det, okay! Ingen grund til få mig til al ligne en idiot. Tusind fucking tak!


Wow, tal lige om at overreagere. Du har helt sikkert ikke brug for hjælp til at ligne en idiot...
13
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Mangoness » 10. sep 2019, 15:32

Jeg forstår godt ExCoastals reaktion.
12
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7398
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23339

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Aragorn » 10. sep 2019, 15:55

JoyNips skrev:
ExCoastal skrev:
JoyNips skrev:
ExCoastal skrev:
JoyNips skrev:
ExCoastal skrev:Jeg har nogle stykker :)

Jeg husker specielt hende med de smukke sort/hvide billeder, helt klart fra Østeuropa. Vi aftalte at mødes foran St. Francis hotellet på Union Square i San Francisco. Da hun endelig dukkede op var hun klædt i en slidt overall, lignede en, der lige havde arbejdet på en gård! Og hendes billeder var mindst 10 år gamle. Vi gik så en tur, min oprindelige plan var at få en drink på enten Golddust Bar eller Hard Rock, men da hun spurgte ind til min immigrationsstatus, og jeg fortalte hende, at jeg lige havde fået de sidste dokumenter omkring mit green card, begyndte hun at beskylde mig for at ville gifte mig til et green card! WTF!? Jeg sagde pænt farvel :D

Så var der Matrix baben. Smuk, kinesisk, total LA style med solbriller hele tiden. Hun gjorde meget ud af, at hun arbejdede i Oakland på en af Matrix filmene, men at hun ikke kunne/måtte fortælle mig noget. En aften omkring kl. 10 fik jeg en IM, mød mig på Palace of Fine Arts om 30 minutter. Okay, fint nok, jeg kører derud og møder hende. Stedet er smukt og romantisk og nærmest magisk om natten. Så vi kysser og holder hånd. Vi aftaler at få et par drinks på min stambar, det blev til en del drinks, men jeg boede lige rundt om hjørnet, og jeg ofte lod dates crashe hos mig, hvis de boede længere væk, så jeg invitererede hende. Her afslørede hun så hendes plan omkring sex. Hand job nu, blow job på næste date, og sex derefter. Vi datede lige indtil, jeg mødte min søns mor.

Lige efter jeg blev skilt fra min første kone fik jeg lidt af en midtlivskrise, så jeg endte med at finde en 21 årig asiatisk kvinde (jeg var 36). Vores første date var ganske normal, middag på en vietnamesisk restaurant....lige indtil hun spørger, om vi kan leje et af de der værelser med jacuzzi på timebasis. Selvfølgelig kan vi det :)

Nu er jeg på dating markedet igen...


Jeg tror at du med de to sidste fortællinger har misset præmissen for tråden en anelse?


Jeg kan sagtens slette dem igen. Beklager. Hvis mine indlæg er så udenfor tråden, så syntes jeg bare at de var sjove, og de beskriver mit liv i USA. Pænt farvel og tak.


Det styrer du selv. Trådens tema er bare "værste date ever", så måske er det lidt ved siden af emnet at skrive om magiske, romantiske dates der ender i forhold og sex?


Jeg har ligesom fattet det, okay! Ingen grund til få mig til al ligne en idiot. Tusind fucking tak!


Wow, tal lige om at overreagere. Du har helt sikkert ikke brug for hjælp til at ligne en idiot...



Mangoness skrev:Jeg forstår godt ExCoastals reaktion.


Ja, jeg har det på samme måde. Jeg sad og tænkte:

MPbX6OD.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Petrix
Indlæg: 3752
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Petrix » 10. sep 2019, 16:12

Men der er altid nogen, der skal sparke til dem der ligger ned.
2
27102021
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Planten » 10. sep 2019, 16:24

Som en helt uvildig part, synes jeg ikke at joynips virkede hverken irriteret eller nedladende. Jeg opfattede heller ikke at coastal lagde sig ned i dit indlæg, hvor han skriver, at han gerne sletter. Men jeg forstod slet ikke, hvorfor indlægget blev afsluttet med farvel og tak. Netop fordi jeg ikke opfattede joynips' indlæg som aggressivt. Og jeg tror heller ikke, at hun har ment det sådan, for så ville coastals indlæg heller ikke komme bag på hende.

Jep - hermed en sludder for en sladder fra mig :)
Det er en skam, at det kørte sådan af sporet.
12
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6932

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf MrMister » 10. sep 2019, 16:53

Excoatal & Joynips, jeg giver første omgang, hvis I lover et indlæg her i tråden bagefter... deal?
8
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Kattefjæs » 10. sep 2019, 17:36

Vi vil høre om flere dårlige dates!

Jeg har aldrig rigtig datet så jeg har ikke noget at byde ind med. :(
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf JoyNips » 10. sep 2019, 17:55

Petrix skrev:Men der er altid nogen, der skal sparke til dem der ligger ned.


Ligge ned Neymar-style... :lol:
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13979

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf RavenClaw » 10. sep 2019, 18:14

Nå, men tilbage på sporet ikke?
--------------------
Jeg var engang på en date (eller det vidste jeg ikke, at jeg var). Jeg var frivillig til et flerdagsevent i en by en time væk fra, hvor jeg bor. En af de andre boede lige i nærheden, og da det blev ret sent, og vi alligevel skulle møde igen næste eftermiddag, sagde jeg ja til et tilbud om at overnatte på hans datters værelse. Datteren var hos moderen i den weekend. Hans datter er kun 4 år yngre end mig.
Næste morgen tager han på arbejde, og jeg sover længe. Han skriver så senere på formiddagen, at han kommer tidligt hjem og spørger, om vi skal finde noget frokost sammen. Jeg siger ja, da jeg ikke kender byen. Vi finder en lille café, og nærmest inden jeg når at finde menukortet, har han betalt for os begge. Vi sidder og snakker osv., som man nu engang gør henover frokost, og går hver til sit, inden vi skal tilbage til eventet, da jeg skal møde lidt før ham. Dagen efter eventet er slut, får jeg en besked fra ham - meget følelsesladet - at han ikke kan glemme mig og er nødt til at sige, at han er blevet forelsket i mig, og han håber, jeg har det på samme måde. Og han takkede desuden for daten :nerve:

Jeg svarede ikke på beskeden. Han var dobbelt så gammel som mig, og jeg havde mødt ham to dage i forvejen.
------------------

Jeg har ikke været på særlig mange dates og ikke i nærheden af andres historier, men tråden trængte til det.
22
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Anne Droid » 10. sep 2019, 18:27

Nå men jeg kan da godt byde ind med en kikset date.

Jeg var til Grøn koncert og mødte en min veninde kendte. Vi kan kalde ham Jan (jeg kan ikke huske hvad han hed). Jan og jeg mødtes et par gange og det var hyggeligt. Han spurgte om jeg ville med til København. Det ville jeg gerne.
Da vi mødtes, fandt jeg ud af at det var en firmatur. Det kunne han godt have fortalt. Jeg faldt i snak med en af hans kollegers kæreste og fandt ud af at Jan mente vi var kærester. Vi havde ikke så meget som kysset eller holdt i hånd. Han lagde ikke skjul på at han gerne ville det hele og glædede sig til at dele værelse med mig.
Om aftenen skulle vi se en revy. Jeg skulle sidde mellem Jan og hans kollega Lars. Jan blev sur og sagde at jeg ikke måtte sidde ved siden af Lars. Så var det jeg begyndte at ignorere Jan og drikke øl med Lars. Jan drak øl alene og var ret utilfreds.
Jan blev om muligt mere utilfreds efter hjemkomsten til Odense, for ugen efter tog jeg på date med Lars og jeg så aldrig Jan igen. Jeg så kun Lars et par uger og vi fandt ud af at vi ikke havde noget til fælles.
10
Klimatosse
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16949
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Misantropen » 10. sep 2019, 18:33

Anne Droid skrev:Nå men jeg kan da godt byde ind med en kikset date.

Jeg var til Grøn koncert og mødte en min veninde kendte. Vi kan kalde ham Jan (jeg kan ikke huske hvad han hed). Jan og jeg mødtes et par gange og det var hyggeligt. Han spurgte om jeg ville med til København. Det ville jeg gerne.
Da vi mødtes, fandt jeg ud af at det var en firmatur. Det kunne han godt have fortalt. Jeg faldt i snak med en af hans kollegers kæreste og fandt ud af at Jan mente vi var kærester. Vi havde ikke så meget som kysset eller holdt i hånd. Han lagde ikke skjul på at han gerne ville det hele og glædede sig til at dele værelse med mig.
Om aftenen skulle vi se en revy. Jeg skulle sidde mellem Jan og hans kollega Lars. Jan blev sur og sagde at jeg ikke måtte sidde ved siden af Lars. Så var det jeg begyndte at ignorere Jan og drikke øl med Lars. Jan drak øl alene og var ret utilfreds.
Jan blev om muligt mere utilfreds efter hjemkomsten til Odense, for ugen efter tog jeg på date med Lars og jeg så aldrig Jan igen. Jeg så kun Lars et par uger og vi fandt ud af at vi ikke havde noget til fælles.

WTF :nerve: :lol2:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Daine » 10. sep 2019, 18:39

Anne Droid skrev:Nå men jeg kan da godt byde ind med en kikset date.

Jeg var til Grøn koncert og mødte en min veninde kendte. Vi kan kalde ham Jan (jeg kan ikke huske hvad han hed). Jan og jeg mødtes et par gange og det var hyggeligt. Han spurgte om jeg ville med til København. Det ville jeg gerne.
Da vi mødtes, fandt jeg ud af at det var en firmatur. Det kunne han godt have fortalt. Jeg faldt i snak med en af hans kollegers kæreste og fandt ud af at Jan mente vi var kærester. Vi havde ikke så meget som kysset eller holdt i hånd. Han lagde ikke skjul på at han gerne ville det hele og glædede sig til at dele værelse med mig.
Om aftenen skulle vi se en revy. Jeg skulle sidde mellem Jan og hans kollega Lars. Jan blev sur og sagde at jeg ikke måtte sidde ved siden af Lars. Så var det jeg begyndte at ignorere Jan og drikke øl med Lars. Jan drak øl alene og var ret utilfreds.
Jan blev om muligt mere utilfreds efter hjemkomsten til Odense, for ugen efter tog jeg på date med Lars og jeg så aldrig Jan igen. Jeg så kun Lars et par uger og vi fandt ud af at vi ikke havde noget til fælles.

Ej hvem fanden tager en date med på firmatur :forvirret:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Anne Droid » 10. sep 2019, 18:46

Daine skrev:
Anne Droid skrev:Nå men jeg kan da godt byde ind med en kikset date.

Jeg var til Grøn koncert og mødte en min veninde kendte. Vi kan kalde ham Jan (jeg kan ikke huske hvad han hed). Jan og jeg mødtes et par gange og det var hyggeligt. Han spurgte om jeg ville med til København. Det ville jeg gerne.
Da vi mødtes, fandt jeg ud af at det var en firmatur. Det kunne han godt have fortalt. Jeg faldt i snak med en af hans kollegers kæreste og fandt ud af at Jan mente vi var kærester. Vi havde ikke så meget som kysset eller holdt i hånd. Han lagde ikke skjul på at han gerne ville det hele og glædede sig til at dele værelse med mig.
Om aftenen skulle vi se en revy. Jeg skulle sidde mellem Jan og hans kollega Lars. Jan blev sur og sagde at jeg ikke måtte sidde ved siden af Lars. Så var det jeg begyndte at ignorere Jan og drikke øl med Lars. Jan drak øl alene og var ret utilfreds.
Jan blev om muligt mere utilfreds efter hjemkomsten til Odense, for ugen efter tog jeg på date med Lars og jeg så aldrig Jan igen. Jeg så kun Lars et par uger og vi fandt ud af at vi ikke havde noget til fælles.

Ej hvem fanden tager en date med på firmatur :forvirret:


Det gjorde Jan :-D og jeg har udeladt en del detaljer fordi jeg skriver på mobilen.
4
Klimatosse
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf milisa » 10. sep 2019, 19:15

Anne Droid skrev:
Daine skrev:
Anne Droid skrev:Nå men jeg kan da godt byde ind med en kikset date.

Jeg var til Grøn koncert og mødte en min veninde kendte. Vi kan kalde ham Jan (jeg kan ikke huske hvad han hed). Jan og jeg mødtes et par gange og det var hyggeligt. Han spurgte om jeg ville med til København. Det ville jeg gerne.
Da vi mødtes, fandt jeg ud af at det var en firmatur. Det kunne han godt have fortalt. Jeg faldt i snak med en af hans kollegers kæreste og fandt ud af at Jan mente vi var kærester. Vi havde ikke så meget som kysset eller holdt i hånd. Han lagde ikke skjul på at han gerne ville det hele og glædede sig til at dele værelse med mig.
Om aftenen skulle vi se en revy. Jeg skulle sidde mellem Jan og hans kollega Lars. Jan blev sur og sagde at jeg ikke måtte sidde ved siden af Lars. Så var det jeg begyndte at ignorere Jan og drikke øl med Lars. Jan drak øl alene og var ret utilfreds.
Jan blev om muligt mere utilfreds efter hjemkomsten til Odense, for ugen efter tog jeg på date med Lars og jeg så aldrig Jan igen. Jeg så kun Lars et par uger og vi fandt ud af at vi ikke havde noget til fælles.

Ej hvem fanden tager en date med på firmatur :forvirret:


Det gjorde Jan :-D og jeg har udeladt en del detaljer fordi jeg skriver på mobilen.


Så synes jeg fakkertalt, du skal finde en pc pronto!! :kaffe: :popkorn:
28
Tally-ho
ajnaM
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27371

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf ajnaM » 10. sep 2019, 20:45

En fyr fra Aarhus, jeg som 18-årig, i min ungdoms idioti, havde inviteret på besøg en hel weekend, efter jeg havde mødt ham én gang i to sekunder i byen. Og som selvfølgelig viste sig at være virkelig underlig. Primært fordi han var HELT vildt clingy. Han nærmest sad oven på mig hele tiden, og han omtalte mig meget hurtigt som sin kæreste og var både meget jaloux og meget... besiddende i det.

Efter én dag havde jeg fået nok, og jeg lavede en aftale med min daværende roommate om, at hun skulle fake en eller anden form for voldsomt problem, der gjorde, at han var nødt til at tage hjem. Hun skulle ikke engang gøre noget reelt, andet end at ringe mig op, da jeg var ude med ham fyren hele dagen.

Da hun ringede, var vi i Dyrehaven, hvor jeg havde gået rundt og haft fnidder på et par timer. Så jeg var utroligt lettet, men selvfølgelig meget berørt af hendes historie, og jeg måtte jo fortælle fyren, at han var nødt til at tage hjem. Og så blev han meget voldsomt ked af det - blandt andet græd han så meget, at snottet løb på ham, og jeg måtte (fordi der ikke var andet) give ham nogle store blade, han kunne pudse næse i. :deer:

Det var meget svært at få ham til at smutte, og da han endelig var taget af sted, skrev han hurtigt, at han havde glemt sine Garfield-sutsko. Dem skrev han i øvrigt efter i et års tid efterfølgende - samtidig med at han skrev alt muligt andet lort. Jeg fandt dem aldrig, og jeg skrev aldrig tilbage til ham - kunne simpelthen ikke overskue ham.



... siden det har jeg helt automatisk fravalgt mænd, der var a) meget besidderiske eller b) meget følelsesladede. :genert:
5
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Forhold og sex"