Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Joe » 15. okt 2015, 19:22

Nu har vi flere tråde om, hvad man selv tænder på/tiltrækkes af ved andre.
Jeg har lyst til at vende den om. De fleste af os ved nok godt, hvilke karaktertræk, overfladisk såvel som dybereliggende, der fanger andre mennesker. Vi spiller måske også lidt på de ting i mødet med det modsatte køn.
Dem skal vi have frem på bordet! Det kan både være din faste bagdel eller din evne til at lytte. Intet ego er for stort til lige præcis denne tråd.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Rapfisk » 15. okt 2015, 19:23

Mit smil, tror jeg. Jeg smiler meget.
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Elvispop » 15. okt 2015, 19:23

Mine talegaver
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Joe » 15. okt 2015, 19:38

Jeg kan godt vække et eller andet beskytterinstinkt i mænd. Jeg kan godt virke sådan lidt forvirret, jeg taber måske en masse papirer på gulvet jævnligt, hælder kaffe ud over mit skrivebord cirka en gang om ugen, og i dag havde jeg svært at ved sætte tallene i mit kontonummer i den rigtige rækkefølge. Jeg er absolut ikke bange for at bede om hjælp til ting jeg ikke kan finde ud af, eller ikke har prøvet før. (Gør det dog aldrig til ting, jeg godt kan finde ud af. Altså, jeg spiller ikke mere hjælpeløs end jeg er.) Jeg er heller ikke bange for at udstille min uvidenhed om ting og stiller ofte spørgsmål om ting, jeg ikke forstår.
I virkeligheden kan jeg nok godt fremstå sådan lidt blank i nogle tilfælde, selvom jeg er ret skarp.
Jeg ved at disse karaktertræk i hvert fald tidligere har været noget af det, fyre fandt charmerende ved mig. Og jeg kan stadig se det i dag, når jeg beder mænd i min omgangskreds om hjælp til et eller andet.
4
Gniske
Permanent bortvist
Indlæg: 44
Tilmeldt: 11. okt 2015, 14:58
Kort karma: 1
Likede indlæg: 9

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Gniske » 15. okt 2015, 22:27

Jeg frastøder kun.
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf dgd2007 » 15. okt 2015, 23:00

Hmm ... ja, det har altid været et mysterium :gruble: :)
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Daine » 16. okt 2015, 02:06

Jeg er kronisk single, så åbenbart ingenting :cool:

Edit: For ikke at afspore tråden, så vil jeg da ønske, at andre blev tiltrukket af mig pga. min humor (som kan være både ultraskarp og total plat), mine øjne (som jeg har fået at vide er smukke) og min personlighed (som er en underlig blanding af dominerende naivitet).
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Suzan » 16. okt 2015, 05:12

Min humor - i de tilfælde hvor folk kan se den, naturligvis.

Enkelte mænd og nåh ja hvorfor ikke også kvinder - er vilde med at jeg er fuldstændig vanvittigt høj og langbenet.

Jeg håber at andre tiltrækkes af at jeg bestræber mig på at være empatisk, direkte og loyal.
0
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf D.itsen » 16. okt 2015, 05:26

Mine bryster :D
Og så min udstråling, hvad det så end dækker over.
Nogen siger mit intellekt.

Men generelt så tror jeg mange af de ting folk tiltrækkes af også er mine svage sider. Jeg erf.eks.lidt en drengerøv, det er både godt og skidt i forhold til tiltrækningen.
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf MissDitte » 16. okt 2015, 08:01

Min ringe størrelse og at jeg er venlig :D
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Joe » 16. okt 2015, 11:31

D.itsen skrev:Mine bryster :D
Og så min udstråling, hvad det så end dækker over.
Nogen siger mit intellekt.

Men generelt så tror jeg mange af de ting folk tiltrækkes af også er mine svage sider. Jeg erf.eks.lidt en drengerøv, det er både godt og skidt i forhold til tiltrækningen.


Det sidste tror jeg er meget generelt. At mange ting både kan tiltrække, men også være en svag side. Det ser jeg også i gnuens indlæg, og det gælder absolut også det jeg selv har skrevet.

I mit tilfælde er der jo så også absolut flere sider af mig. Jeg kan virke forvirret og som en der vækker beskytterinstinkt, og det er også en del af mig, men jeg er samtidig stærk, målrettet og rimeligt skarp i forhold til de ting jeg interesserer mig for. Og det er nok nærmere den side, min kæreste er faldet for. Det andet er mere noget, han lever med.

Men i forhold til at møde nye mennesker i en datingsituation, er det vel det samme som hvis man søger arbejde. Man viser forskellige sider af sig selv, alt afhængig af hvem man møder. Når man så kender folk rigtigt godt, er det forhåbentlig hele pakken, de er vilde med.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Ado » 16. okt 2015, 12:35

Min humor, tror jeg. Og mine øjne og mit hår. Det er hvad jeg har fået at vide.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Sophies-mor » 16. okt 2015, 12:56

Hm.. :gruble:

Jeg får tit at vide, at jeg har smut i øjnene og masser af latter, og samtidig har et levende ansigt... (altså, det håber jeg da - der skulle gerne være blodgennemstrømning ;) )
Nu går jeg ikke så tit i kjole, men har gode stænger :D

Forhåbentlig er det lige så meget min humor, min personlighed og fightervilje, når alt kommer til alt og ikke kun fysiske ting.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Panton » 16. okt 2015, 14:07

Jeg hører desværre ofte at jeg er iskold og unærmelig (hvis det er et ord) og det kommer fra dem der kender mig. Det er øjensynligt sådan jeg kan opfattes af folk der ikke kender mig. Jeg er ikke sådan, men erkender jeg er svær at komme i kontakt med og det gør ikke single tilværelsen nemmere. Især fordi jeg aldrig tager kontakt, suk:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Vixen » 16. okt 2015, 15:17

Jeg tror nok, jeg er køn og sårn. Så det kunne jo godt ske at tiltrække nogen. Og min numse er go'.

Jeg vil også mene, at jeg er charmerende og sjov at hænge ud med. Og lidt klodset, nok på samme måde, som Jahon beskriver sig selv. Jeg er bestemt heller ikke bange for at bede om hjælp eller stille spørgsmål, så jeg kan nok også godt vække mænds beskytter-gen. Men det forudsætter selvfølgelig, at de har ét. Det er også derfor, jeg ikke tiltrækkes af mænd, som appellerer mest til kvinder med beskyttergen, for det har jeg ikke rigtigt selv.

Nåja, og så er jeg begejstret. Dét har min kæreste flere gange nævnt, at han finder meget tiltrækkende ved mig.
Senest rettet af Vixen 7. nov 2015, 15:11, rettet i alt 1 gang.
2
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?

Tilbage til "Forhold og sex"