Her finder du din ægtefælle

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2017, 13:09

Burde vel egentlig have lagt dette indlæg inde i singletråden :D
Men hvem ved, måske er nogle i forhold blevet træt af at vente på en langsom kæreste :fløjt: Og er også i markedet efter en ægtefælle? :gruble:

Og man skal åbenbart slet ikke kigge herhjemme, men ude i den store verden

https://www.b.dk/nationalt/se-listen-he ... gtefaeller

Mænd skal åbenbart langt væk for at finde en kone, helt til Thailand og Filippinerne, mens kvinderne åbenbart er mere til det nære og knap så eksotiske nemlig England og Tyskland.

Jeg synes dog ikke fortorvet fremgår på nogen af listerne, der finder man ellers de bedste partnere :love:
5
Do as I say! :whip:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 26. jul 2017, 13:16

Jeg var i en periode udstationeret i et andet europæisk land, og det virkede som om at min attraktivitet var højere som dansker i en bar i udlandet end som dansker i en dansk bar. Så det kunne også være interessant at se statistikken for andre lande, så kunne man som single mand flytte en periode til det europæiske land hvor kvinderne er mest til danske mænd. Og tilsvarende for kvinder.
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Artem » 26. jul 2017, 13:31

Hvis det skal være så snupper jeg en nordmand så, ja eller rettere en nordkvinde :D
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Joe » 26. jul 2017, 13:34

Jeg ville klart søge mod Australien, hvis jeg skulle finde en anden at gifte mig med. Men kan godt se Storbritannien, Tyskland, Sverige og Norge er jævnt mere praktisk.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2017, 13:35

Artem skrev:Hvis det skal være så snupper jeg en nordmand så, ja eller rettere en nordkvinde :D


De taler bare så mærkeligt, de nordkvinder :D
Men altså hvor svært kan det være at lære at sige "ja skat, det skal jeg nok" :gruble:
:devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2017, 13:36

Joe skrev:Jeg ville klart søge mod Australien, hvis jeg skulle finde en anden at gifte mig med. Men kan godt se Storbritannien, Tyskland, Sverige og Norge er jævnt mere praktisk.


Frede + Mary fan? :-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Joe » 26. jul 2017, 13:43

Wizzze skrev:
Joe skrev:Jeg ville klart søge mod Australien, hvis jeg skulle finde en anden at gifte mig med. Men kan godt se Storbritannien, Tyskland, Sverige og Norge er jævnt mere praktisk.


Frede + Mary fan? :-D


Altså jeg forestillede mig at det skulle være en australsk mand, ikke en kvinde.

Jeg er til gengæld enormt stor fan af australske mænd, dem jeg har mødt har været lækre, charmerende, tilpas laidback og ret sjove. Ikke særligt royale eller med aspirationer om at blive det. Man bliver heller ikke særligt royal af at gifte sig med mig, sådan mellem os.
6
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Artem » 26. jul 2017, 13:53

Wizzze skrev:
Artem skrev:Hvis det skal være så snupper jeg en nordmand så, ja eller rettere en nordkvinde :D


De taler bare så mærkeligt, de nordkvinder :D
Men altså hvor svært kan det være at lære at sige "ja skat, det skal jeg nok" :gruble:
:devil:

Haha ja andet behøver hun jo ikke at kunne sige... :slem:
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Sophaya » 26. jul 2017, 13:59

Jeg er i gang med at importere en englænder, men jeg sværger, det ikke er pga hans nationalitet :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 26. jul 2017, 14:10

Vent, er Danmark ikke en gang i top 15?
1
Akehurst2
Indlæg: 14128
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40533

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Akehurst2 » 26. jul 2017, 14:37

eks-Maupassant skrev:Vent, er Danmark ikke en gang i top 15?


Jeg går ud fra, at det er en statistik der viser, hvem vi vælger, når det ikke er danskere.

De fleste danskere bliver vel gift med danskere.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 26. jul 2017, 14:41

Akehurst2 skrev:
eks-Maupassant skrev:Vent, er Danmark ikke en gang i top 15?


Jeg går ud fra, at det er en statistik der viser, hvem vi vælger, når det ikke er danskere.

De fleste danskere bliver vel gift med danskere.


Det står der ikke noget om, så man må gå ud fra at der er færre end 16 danske kvinder der har giftet sig med en dansk mand i 2016, og det passer jo fint med alt det man hører om singler osv.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Hunkat » 26. jul 2017, 14:44

6. plads kunne det blive til :D (mand fra USA)

Ja ja, I'll take it som de siger :lol:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Muspel
Indlæg: 3876
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 766
Likede indlæg: 10729

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Muspel » 26. jul 2017, 18:45

eks-Maupassant skrev:
Akehurst2 skrev:
eks-Maupassant skrev:Vent, er Danmark ikke en gang i top 15?


Jeg går ud fra, at det er en statistik der viser, hvem vi vælger, når det ikke er danskere.

De fleste danskere bliver vel gift med danskere.


Det står der ikke noget om, så man må gå ud fra at der er færre end 16 danske kvinder der har giftet sig med en dansk mand i 2016, og det passer jo fint med alt det man hører om singler osv.


Det står der da 'danske mænd og udenlandske kvinder' og danske kvinder og udenlandske mænd.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 26. jul 2017, 20:45

Muspel skrev:
eks-Maupassant skrev:
Akehurst2 skrev:
eks-Maupassant skrev:Vent, er Danmark ikke en gang i top 15?


Jeg går ud fra, at det er en statistik der viser, hvem vi vælger, når det ikke er danskere.

De fleste danskere bliver vel gift med danskere.


Det står der ikke noget om, så man må gå ud fra at der er færre end 16 danske kvinder der har giftet sig med en dansk mand i 2016, og det passer jo fint med alt det man hører om singler osv.


Det står der da 'danske mænd og udenlandske kvinder' og danske kvinder og udenlandske mænd.


Det skal lige siges at alle mine indlæg i denne tråd skulle forstås humoristisk! :)

Det fungerer åbenbart ikke for mig at skrive i en alvorlig stil, og stadig blive forstået som en spilsom underholder :(
0

Tilbage til "Forhold og sex"