Her finder du din ægtefælle

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Wizzze » 28. jul 2017, 13:33

Akehurst2 skrev:Nå, men grunden til at danske mænd vil have filippinske kærester er, at danske kvinder er umulige: https://www.b.dk/kommentarer/rene-frede ... kvinder-er

Elsker Anna Libaks svar: http://libak.blogs.berlingske.dk/2017/0 ... 1493819724 :love:


Det er jo svært at være uenig med ham, lige omkring det! :devil:
0
Do as I say! :whip:
Akehurst2
Indlæg: 14128
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40532

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Akehurst2 » 28. jul 2017, 13:34

JoyNips skrev:Jeg har lige spurgt min kæreste om jeg skal håndfodre ham hveranden bid af min mad og vaske hans underbukser i hånden. Han kiggede på mig med væmmelse. Stakkels mand, feminismen har ødelagt ham så han slet ikke ved, hvordan et godt og omsorgsfuldt forhold er! :trist:


Altså, håndfodre det er et andet ord for "made", er det ikke?

Bare tanken om at skulle behandle min mand som en baby :badr:
0
Akehurst2
Indlæg: 14128
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40532

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Akehurst2 » 28. jul 2017, 13:35

Wizzze skrev:
Akehurst2 skrev:Nå, men grunden til at danske mænd vil have filippinske kærester er, at danske kvinder er umulige: https://www.b.dk/kommentarer/rene-frede ... kvinder-er

Elsker Anna Libaks svar: http://libak.blogs.berlingske.dk/2017/0 ... 1493819724 :love:


Det er jo svært at være uenig med ham, lige omkring det! :devil:


Vil du gerne håndfodres og vaskes, din store voksenbaby :devil2:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Wizzze » 28. jul 2017, 13:42

Akehurst2 skrev:
Wizzze skrev:
Akehurst2 skrev:Nå, men grunden til at danske mænd vil have filippinske kærester er, at danske kvinder er umulige: https://www.b.dk/kommentarer/rene-frede ... kvinder-er

Elsker Anna Libaks svar: http://libak.blogs.berlingske.dk/2017/0 ... 1493819724 :love:


Det er jo svært at være uenig med ham, lige omkring det! :devil:


Vil du gerne håndfodres og vaskes, din store voksenbaby :devil2:


åhhh ja tak, elsker at blive skrubbet på ryggen :D

Men vil helst ikke være kæreste med min mor :tie: :badr: som det lidt lyder, som om ham her gerne vil være :rulle:
1
Do as I say! :whip:
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf JoyNips » 28. jul 2017, 13:44

Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige spurgt min kæreste om jeg skal håndfodre ham hveranden bid af min mad og vaske hans underbukser i hånden. Han kiggede på mig med væmmelse. Stakkels mand, feminismen har ødelagt ham så han slet ikke ved, hvordan et godt og omsorgsfuldt forhold er! :trist:


Altså, håndfodre det er et andet ord for "made", er det ikke?

Bare tanken om at skulle behandle min mand som en baby :badr:


100 kr på at hun ikke blot mader ham. Hun ammer ham...
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 28. jul 2017, 13:45

Nomine skrev:Der er godt nok mange udsagn omkring kvinders biologi som bare bliver slugt råt som værende korrekt. At kvinder biologisk vil have mænd, der tjener mere end dem? Come on :deer:


Ja hele evolutionsteorien er nok bare forkert fordi du ikke kan lide den :)
0
Akehurst2
Indlæg: 14128
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40532

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Akehurst2 » 28. jul 2017, 13:45

JoyNips skrev:
Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige spurgt min kæreste om jeg skal håndfodre ham hveranden bid af min mad og vaske hans underbukser i hånden. Han kiggede på mig med væmmelse. Stakkels mand, feminismen har ødelagt ham så han slet ikke ved, hvordan et godt og omsorgsfuldt forhold er! :trist:


Altså, håndfodre det er et andet ord for "made", er det ikke?

Bare tanken om at skulle behandle min mand som en baby :badr:


100 kr på at hun ikke blot mader ham. Hun ammer ham...


Eller gylper halvtygget mad op til ham som til en fugleunge.
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Wizzze » 28. jul 2017, 13:48

JoyNips skrev:
Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige spurgt min kæreste om jeg skal håndfodre ham hveranden bid af min mad og vaske hans underbukser i hånden. Han kiggede på mig med væmmelse. Stakkels mand, feminismen har ødelagt ham så han slet ikke ved, hvordan et godt og omsorgsfuldt forhold er! :trist:


Altså, håndfodre det er et andet ord for "made", er det ikke?

Bare tanken om at skulle behandle min mand som en baby :badr:


100 kr på at hun ikke blot mader ham. Hun ammer ham...


Tak, tak for det mentale billede :8: :nerve:
:nej:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Wizzze » 28. jul 2017, 13:49

Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:
Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige spurgt min kæreste om jeg skal håndfodre ham hveranden bid af min mad og vaske hans underbukser i hånden. Han kiggede på mig med væmmelse. Stakkels mand, feminismen har ødelagt ham så han slet ikke ved, hvordan et godt og omsorgsfuldt forhold er! :trist:


Altså, håndfodre det er et andet ord for "made", er det ikke?

Bare tanken om at skulle behandle min mand som en baby :badr:


100 kr på at hun ikke blot mader ham. Hun ammer ham...


Eller gylper halvtygget mad op til ham som til en fugleunge.


Du gør det ikke bedre! :gisp:
0
Do as I say! :whip:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 28. jul 2017, 13:52

Nomine skrev:
Men det er også væsentligt at huske at man ikke skal tillægge statistisk andet og mere end hvad det er. Hvis du har en statistik der viser at forholdene er kortere, så siger det jo i sig selv intet om hvorfor. Den statistik kan altså ikke pludseligt også betyde "og det er fordi kvinder ikke gider mænd der tjener mindre end dem". Det kan godt være det er tilfældet, men det er der ikke belæg for at sige statistikken viser. Der man være andre grunde.


Nej selvfølgelig, så går man så ind og finder flere faktorer og arbejder med det osv.

Man kigger også f.eks. på 80 lande, og ser om der er en sammenhæng mellem mænd socioøkonomiske status,. og hvor meget held de har med kvinder (hvor mange er single, hvor mange er gft, hvor mange gange har de været godt, hvor mange børn har de). Den slags.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 28. jul 2017, 13:56

Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:
Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige spurgt min kæreste om jeg skal håndfodre ham hveranden bid af min mad og vaske hans underbukser i hånden. Han kiggede på mig med væmmelse. Stakkels mand, feminismen har ødelagt ham så han slet ikke ved, hvordan et godt og omsorgsfuldt forhold er! :trist:


Altså, håndfodre det er et andet ord for "made", er det ikke?

Bare tanken om at skulle behandle min mand som en baby :badr:


100 kr på at hun ikke blot mader ham. Hun ammer ham...


Eller gylper halvtygget mad op til ham som til en fugleunge.


Ja det er lidt det samme som når kreationisterne gør grin med evolutionsteorien, de misforstår det hele, og så morer de sig over de ting de misforstår :)

Det er så utroligt for mig, det er snart 160 år siden Darwin skrev Origin of Species, og folk har stadig problemer med det. Hvis videnskaben strider mod deres verdenssyn, om det så end er "verden blev skabt for 8000 pr siden" eller "biologi påvirker ikke sexualpreferencer", så reagerer de stadig med skyklapper: Ved at man sørger for at forblive uvidende kan man beskytte sit verdenssyn fra de ubehagelige sandheder.
0
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf JoyNips » 28. jul 2017, 14:10

eks-Maupassant skrev:
Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:
Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige spurgt min kæreste om jeg skal håndfodre ham hveranden bid af min mad og vaske hans underbukser i hånden. Han kiggede på mig med væmmelse. Stakkels mand, feminismen har ødelagt ham så han slet ikke ved, hvordan et godt og omsorgsfuldt forhold er! :trist:


Altså, håndfodre det er et andet ord for "made", er det ikke?

Bare tanken om at skulle behandle min mand som en baby :badr:


100 kr på at hun ikke blot mader ham. Hun ammer ham...


Eller gylper halvtygget mad op til ham som til en fugleunge.


Ja det er lidt det samme som når kreationisterne gør grin med evolutionsteorien, de misforstår det hele, og så morer de sig over de ting de misforstår :)

Det er så utroligt for mig, det er snart 160 år siden Darwin skrev Origin of Species, og folk har stadig problemer med det. Hvis videnskaben strider mod deres verdenssyn, om det så end er "verden blev skabt for 8000 pr siden" eller "biologi påvirker ikke sexualpreferencer", så reagerer de stadig med skyklapper: Ved at man sørger for at forblive uvidende kan man beskytte sit verdenssyn fra de ubehagelige sandheder.


Jeg er kæmpefan af evolution. Det morsomme når mænd skriver om biologi og evolution i sammenhæng med parforhold er bare, at de oftest er fortalere for at rulle de sidste 40-50 års udvikling tilbage. Verden hænger ikke længere sådan sammen at kvinden eksisterer for at opvarte manden.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 28. jul 2017, 15:50

Nomine skrev:
eks-Maupassant skrev:
Nomine skrev:Der er godt nok mange udsagn omkring kvinders biologi som bare bliver slugt råt som værende korrekt. At kvinder biologisk vil have mænd, der tjener mere end dem? Come on :deer:


Ja hele evolutionsteorien er nok bare forkert fordi du ikke kan lide den :)



Strukturer og kulturer handler om det sociale/kulturelle køn - ikke det biologiske.

Og hvor er det at du har vist at det at forhold hvor kvinden tjener mest ikke holder i lige så høj grad skyldes kvinden og ikke manden? Hvem siger at det ikke handler om at manden ikke kan være i et forhold med kvinder der tjener mere end dem? Jeg siger ikke at det forholder sig sådan - men at tro at et tal om brud siger noget som helst om bevæggrunde er at tage helt fejl.


Fordi det kan man jo forske på og det har man også gjort?

Alt i videnskaben gøres ved at man undersøger ting med MANGE forskellige metoder.

- man kan finde ud af præferencerne ved at præsentere mænd/kvinder for personer fra det modsatte køn og sige hvem de synes er mest attraktive, og så laver man det så man kan isolere parametre. hvis det f.eks. er en tekst de baserer det ud fra, så viser man 50/50 kvinder den samme tekst, hvor det eneste man har ændret er jobbet, det kan man også gøre med billeder i stedet for, og man kan i stedet for at bede om at folk rater det, kan man måle på noget.

- det kan man så gøre i en masse lande, 60-80 elle hvor mange man vil

. man kan kigge på bruddene, og sammenligne når kvinder/mænd bliver arbejdsløse, er der statistisk forskel i hvor mange parbrud der kommer efter hvert køn mister jobbet. hvis der er det, så man man lave flere undersøgelser på det.

- man kan også gøre det ved at trække store mængder data ud af datingsider/sociale netværk, og isolere nogen parametre og se om rige mænd klarer sig bedre end fattige, ud fra nogen parametre man definerer, f.eks. antal likes eller hvad der er på siden. (mener der var nogen der gjorde det med OKCupid)

osv osv osv, der er tusindvis af studier af alt muligt.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Slettet bruger » 28. jul 2017, 15:53

JoyNips skrev:
eks-Maupassant skrev:
Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:
Akehurst2 skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige spurgt min kæreste om jeg skal håndfodre ham hveranden bid af min mad og vaske hans underbukser i hånden. Han kiggede på mig med væmmelse. Stakkels mand, feminismen har ødelagt ham så han slet ikke ved, hvordan et godt og omsorgsfuldt forhold er! :trist:


Altså, håndfodre det er et andet ord for "made", er det ikke?

Bare tanken om at skulle behandle min mand som en baby :badr:


100 kr på at hun ikke blot mader ham. Hun ammer ham...


Eller gylper halvtygget mad op til ham som til en fugleunge.


Ja det er lidt det samme som når kreationisterne gør grin med evolutionsteorien, de misforstår det hele, og så morer de sig over de ting de misforstår :)

Det er så utroligt for mig, det er snart 160 år siden Darwin skrev Origin of Species, og folk har stadig problemer med det. Hvis videnskaben strider mod deres verdenssyn, om det så end er "verden blev skabt for 8000 pr siden" eller "biologi påvirker ikke sexualpreferencer", så reagerer de stadig med skyklapper: Ved at man sørger for at forblive uvidende kan man beskytte sit verdenssyn fra de ubehagelige sandheder.


Jeg er kæmpefan af evolution. Det morsomme når mænd skriver om biologi og evolution i sammenhæng med parforhold er bare, at de oftest er fortalere for at rulle de sidste 40-50 års udvikling tilbage. Verden hænger ikke længere sådan sammen at kvinden eksisterer for at opvarte manden.


Ja helt sikkert, nogen misbruger det og spænder det for en eller anden hest, men det betyder jo ikke at det er forkert.

Biologien er hvad den er, men det er op til os selv hvad vi gør med den. Man behøver ikke følge sit "program".

Det er bare nemmere at lade være med at følge det, jo bedre man ved hvad det er.
0
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Liou » 28. jul 2017, 16:23

eks-Maupassant skrev:Så jeg tror helt alment, der kan kvinder ikke rigtigt gøre noget for at bekæmpe deres indre golddigger, fordi det nuværende mentale klima gør, at de i stedet hellere vil køre en benægt benægt benægt ting. Det ender bare med at de sidder single i deres lejlighed og ikke rigtigt forstår hvorfor. *shrugs*


Det nuværende mentale klima? Altså det klima, der fortæller kvinder, at de kan blive og gøre hvad som helst. Få det hele. Både Mand, børn, karriere osv. Mens virkeligheden er, at der lidt ser ud til, at der er 2 puljer af kvinder. Dem med de højt lønnede job men få eller slet ingen børn, mens kvinder på samfundets bund generelt får flere. Det virkelig interessante her, er måske hvilke kvinder, der har mest held i kærligheden. Hvordan definere man overhovedet "Held i kærlighed". For hvis karriere kvinden finder sin "one true", har hun vel stadig været heldigere end kvinden, der droppede ud af folkeskolen og i en alder af 35 har 5 hjemboende børn, med ligeså mange forskellige fædre, og et hav af kortvarige forhold og one nighters bag sig. Eller måske er vi bare nået dertil, hvor mænd virkelig er blevet overflødige, og karrierekvinden vitterlig ikke har brug for os. Hvilket også er okay. Man skal selvfølgelig gøre, hvad der gør en lykkelig, og det er egentlig heller ikke min opfattelse, at det er de højtuddannede kvinder, der kæfter op om, hvorfor det skal være så svært at finde en "ordentlig" mand.

Nomine skrev:Der er godt nok mange udsagn omkring kvinders biologi som bare bliver slugt råt som værende korrekt. At kvinder biologisk vil have mænd, der tjener mere end dem? Come on :deer:


Jeg har for længst opgivet at forstå kvinders biologi. Jeg er villig til at tro hvad som helst :lol:

Akehurst2 skrev:
Anilara skrev:
Falstria skrev:
Anilara skrev:Det er altså ikke kun pga antallet af gamle damer vs mænd. Det ses tilsyneladende i alle aldersgrupper.


Ja altså jeg har ikke set officielle tal for om homosexualitet er mere udbredt blandt mænd end blandt kvinder, den forskel har jeg rigtig nok ikke taget højde for.

Homoseksualitet? Tror du det er grundet mange bøsser ø, at flere kvinder under 40 bor alene end mænd? :lol: Arh...


Ja, sgu da. Alle de gode mænd har taget alle de gode mænd :cuss:


Jeg skulle lige til at skrive "Flere bøsser end lesbiske? Det kan ikke passe"... En google søgning senere, og jo sgu. Der er flere bøsser... wut!? :nerve: Det ville jeg ikke lige umiddeltbart have troet. Faktisk troede jeg kvinder var langt mere tilbøjelige til det. Man lærer noget nyt hver dag.
0

Tilbage til "Forhold og sex"