Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf DenBlødeJyde » 8. aug 2017, 19:06

Jjgirl94 skrev:
Så spørg jeg ham om han har lyst til at gøre det i weekenden, så svarer han først lørdag at det kan han godt. Men da jeg så spørg hvordan hans weekend er indtil videre svarede han først søndag.

Så skrev jeg til ham søndag, men så svaret han mandag og brænder vores date af... noget med han skal hjælpe en ven med noget arbejde. :mellow:



Jeg læser, at hun spørger til en date i weekenden, han accepterer lørdag, men reagerer så ikke igen før søndag og da hun så skriver igen søndag, svarer han først mandag...
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Honningprut » 8. aug 2017, 20:11

Jeg ville vente på at han tog kontakt igen. Og så ville jeg ikke spilde mere tid på ham. Jeg ville hvis han spurgte mig ud igen, gøre ham det klart, at jeg forventede at vores aftale blev overholdt.

Skån dit hjerte her <3
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Jjgirl94
Indlæg: 8
Tilmeldt: 7. aug 2017, 23:32
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Jjgirl94 » 8. aug 2017, 22:31

Ja han er single
Og han inviteret mig ud efter han spurgte om jeg også var single.. så jeg tænker det mærkeligt han brænder mig af, når han 1. Spørg om jeg Single 2. Inviterer mig ud bagefter 3. Svarer (altid) næste dag og aldrig sms'er samme dag

Han har et par gange undskyldt med den måde han svare på han siger han har haft travlt på arbejde?
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Bimmerdyret » 9. aug 2017, 07:35

Jjgirl94 skrev::

Hvorfor kan han ikke bare SMS normalt...


Hvad er det lige, der gør at du mener han ikke SMS'er normalt?
Du skriver - han svarer!
At du ikke får det svar du ønsker er ikke hans fejl ;)
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Skralde » 9. aug 2017, 08:09

No1 skrev:Hvis jeg var dig, så ville jeg lade være med at lægge for meget i det. Du har prøvet at tage initiativ - og er enten blevet brændt af/ignoreret.

Lad være med at skrive til ham. Hvis han vil kontakten, så må han selv arbejde for det. Normalt ville jeg bare droppe sådan en type med det samme - og aldrig se tilbage. Du lyder dog til at være interesseret i ham. Derfor - lad være med at skrive. Når han selv skriver til dig, så ignorer det. Hvis han skriver igen derefter, så vent et par dage og svar et eller andet ligegyldigt.

Enten har han prøvet at være høflig, ledt efter noget hurtigt, dating analfabet eller bare en nar.



Hvorfor alle de "lege"? Det fører da hverken til mere ro i maven eller afklaring, hverken nu eller på langt sigt.
TS jeg synes at du skal skrive til ham at du stadigvæk er interesseret i en kop kaffe sammen med ham, men da noget kunne tyde på at I har et forskelligt forhold til brug af sms'er, er du blevet i tvivl om interessen stadigvæk er gensidig. Hvis han bekræfter at den er der stadigvæk, så meld et forslag af dag og tidspunkt ud med det samme. :)
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Jjgirl94
Indlæg: 8
Tilmeldt: 7. aug 2017, 23:32
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Jjgirl94 » 9. aug 2017, 16:52

Tusind tak for jeres svar
Og ja i har alle sammen ret jeg tror jeg går lige lovligt for meget op i det.. han skrev til mig igår eftermiddag at han glæder sig til at ses i næste uge og håber jeg havde en god uge indtil videre

Jeg svaret på det og spurgte ind til hans uge

Da jeg så svaret igår får jeg først en SMS i dag hvor han svarere på mit spg...

Er vi så enige om han er interesseret men han bare er dårlig til det med SMS

Eller??
2
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf avdotja » 9. aug 2017, 19:06

Jjgirl94 skrev:Tusind tak for jeres svar
Og ja i har alle sammen ret jeg tror jeg går lige lovligt for meget op i det.. han skrev til mig igår eftermiddag at han glæder sig til at ses i næste uge og håber jeg havde en god uge indtil videre

Jeg svaret på det og spurgte ind til hans uge

Da jeg så svaret igår får jeg først en SMS i dag hvor han svarere på mit spg...

Er vi så enige om han er interesseret men han bare er dårlig til det med SMS


Eller??

Det kan man aldrig være sikker på; der er folk der kommunikerer på den måde. Men min erfaring er at de bare ofte ikke er interesseret nok. Da du samtidig skriver at han normalt er meget opmærksom på sin mobil, tænker jeg at han gør sig rigtig meget umage med at ikke at signalere interesse. Måske for at signalere at der ikke er seriøst for hans vedkommende.

Hvis jeg f.eks. har en fyr jeg ved er interesseret i mig, og det på ingen måde er gengældt men hvor det virker til at ikke helt at være sunket ind (selvom det er blevet meldt ud) trækker jeg ofte svaret lidt. Det er min erfaring at øjeblikkelig tilbagemelding kan give unødvendige forhåbninger til et forelsket hjerte (for ikke at nævne en langtrukken sms-korrespondance man overhovedet ikke er interesseret i....).
0
Jjgirl94
Indlæg: 8
Tilmeldt: 7. aug 2017, 23:32
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Jjgirl94 » 9. aug 2017, 19:20

Men hvorfor skriver han så at han glæder sig til at se mig i næste uge? :-/ er det ikke en tegn på han vil gerne på date og er interesseret ?
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Flora » 9. aug 2017, 19:25

Jeg synes du skal antage, at han glæder sig til at se dig, når det er det han skriver, og så ellers tage det hele lidt som det kommer. Der er jo ingen af os der kan vide hvor interesseret han er, når vi ikke kender ham, så det får du ikke et sikkert svar på. Men han er jo i hvert fald interesseret nok, til at han gerne vil på date og det er jo positivt. Så må du finde ud af hen af vejen, hvad det udvikler sig til :)
4
Brugeravatar
missme
Indlæg: 303
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:00
Kort karma: 20
Likede indlæg: 391

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf missme » 9. aug 2017, 20:32

Hvad med bare at lade det være op til ham at finde en dato. Skriv at du fint kan næste weekend, i hvilket tidsrum du kan, og lad ham komme med et foreslag. Hvis han aflyser igen, så står det ret klart, at det kun lige er når det passer ham, at han har tid til at date dig. Men måske har han bare haft sindsyg travlt, eller noget. At han ikke lige har dig på 1. prioritet allerede inden 1. date, er jo ikke det samme som at han er en skidt fyr
1

Tilbage til "Forhold og sex"