Er det fesent at få ring på, når man ikke skal giftes?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er det fesent at få ring på, når man ikke skal giftes?

Indlægaf Fru Sunshine » 21. okt 2015, 11:37

milisa skrev:
Fru Sunshine skrev:Det var de associationer TS selv mente, det vækkede at tage ring på.


Men TS oplæg handler jo ikke om hendes associationer, men om det at få ring på uden hverken at blive forlovet eller gift. Og der er det så, at mange mener, at man kun kan få fælles ringe, når man er forlovet eller gift, og det mener, jeg er firkantet. Til gengæld mener mange så, at jeg er fesen, i og med jeg sagtens kunne finde på, at kæresten og jeg skulle have ringe uden noget som helst hurlumhej. Og det er vel helt og aldeles fair, at vi hver især mener, at hinanden er så'n lidt mystifistiske.

De fleste mener vist, at de selv kun ville vælge ringe, hvis det handlede om forlovelse eller ægteskab. Ikke at andre ikke må gøre præcis som de vil.

Jeg mener faktisk ikke, at du er fesen. Skulle jeg selv vælge udtryk, ville jeg nok bare sige, at jeg ikke helt forstår det, men at det da ikke skal afholde andre fra at bruge ringe som de har lyst til.
Jeg gik såmænd også med ringe, før jeg blev forlovet og gift. De betød noget for mig, mens andre måske ville tænke deres.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"