Kvinder der går klædt i meget lidt tøj, er selv ude om at de bliver

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Kvinder der går klædt i meget lidt tøj, er selv ude om at de bliver

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 26. okt 2015, 13:34

2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Kvinder der går klædt i meget lidt tøj, er selv ude om at de bliver

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 26. okt 2015, 13:57

Skumfidusen skrev:Jeg synes det er en farlig vej at slå ind på...tænk, hvis det betød færre synlige kavalergange i det offentlige rum. Det er ingen vel for alvor interesseret i? Prøv du engang at starte et parti der ønsker at pigerne skal gå i længere kjoler. Det ville falde til jorden med et brag.
Ved ikke rigtig. Det er vel ok hvis de går længere ned, så længe de bare også startere længere nede. Altså hvis vi rykker kjolerne fra over brysterne til knæene, til under brysterne til anklerne er det vel et ok forslag. Med mindre du er skinnebensfetishist.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Kvinder der går klædt i meget lidt tøj, er selv ude om at de bliver

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 26. okt 2015, 15:24

Skumfidusen skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Skumfidusen skrev:Jeg synes det er en farlig vej at slå ind på...tænk, hvis det betød færre synlige kavalergange i det offentlige rum. Det er ingen vel for alvor interesseret i? Prøv du engang at starte et parti der ønsker at pigerne skal gå i længere kjoler. Det ville falde til jorden med et brag.
Ved ikke rigtig. Det er vel ok hvis de går længere ned, så længe de bare også startere længere nede. Altså hvis vi rykker kjolerne fra over brysterne til knæene, til under brysterne til anklerne er det vel et ok forslag. Med mindre du er skinnebensfetishist.


Der har du unægtelig en valid pointe og ganske berettiget min formulering taget i betragtning. Målet må være mindre dækkende kjoler som en ønskværdig generelt udvikling. Det er pænt og vækker behag at betragte. Ikke at jeg er så indskrænket at jeg kun betragter kvinder som pynt, men der er ingen vej udenom at jeg som generelt regel mener de er rare at se på.


Især Novella, naturligvis.
Kvinder er pynt. Lidt lige julepynt. Det er fakta. Alle har ret til deres egen holdning, men ikke til deres egne fakta. Men godt indpakket er de også nice.

Billede
0
Grab them by the pussy
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40743

Re: Kvinder der går klædt i meget lidt tøj, er selv ude om at de bliver

Indlægaf Akehurst2 » 26. okt 2015, 16:21

GnueN skrev:Jeg kan ikke rigtige danne mig en mening om det her, før jeg har fået en 16-årigs mening. Hvor er B.T henne i den her sag??? :gruble:


Nu skal du være sød ved BT. Det er Weekendavisen, der har bragt den 16-årige på banen i denne sag.
0

Tilbage til "Forhold og sex"